eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kańczuga › Dostawa energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego w 2023 roku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-07-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego w 2023 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO I GMINA KAŃCZUGA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900602

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. M. Konopnickiej 2

1.5.2.) Miejscowość: Kańczuga

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-220

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kanczuga.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kanczuga.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://kanczuga.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa w Kańczudze

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7941105551

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szkolna 5

1.5.2.) Miejscowość: Kańczuga

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-220

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spsobieski@gmail.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spkanczuga.pl/

Zamawiający 3

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa w Pantalowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7941771420

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pantalowice 158

1.5.2.) Miejscowość: Pantalowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-224

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: skolapantalowice@interia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sppantalowice.pl/

Zamawiający 4

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa w Krzeczowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7941771408

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krzeczowice 56a

1.5.2.) Miejscowość: Krzeczowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-220

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kszkola1@tlen.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.facebook.com/spkrzeczowice

Zamawiający 5

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa w Sieteszy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7941771377

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sietesz 329

1.5.2.) Miejscowość: Sietesz

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-206

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp_sietesz1@o2.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zsgsietesz.c0.pl/

Zamawiający 6

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa w Siedleczce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7941771437

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Siedleczka 179

1.5.2.) Miejscowość: Siedleczka

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-225

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp_siedleczka@poczta.onet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://spsiedleczka.pl/

Zamawiający 7

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa w Łopuszce Wielkiej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7941771383

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Łopuszka Wielka 488

1.5.2.) Miejscowość: Łopuszka Wielka

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-222

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp_lopuszka@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zsglopuszkaw.cba.pl/

Zamawiający 8

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa w Rączynie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7941771414

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rączyna 146

1.5.2.) Miejscowość: Rączyna

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-223

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szkolara@interia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zsgraczyna.pl/

Zamawiający 9

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejsko Gminne Przedszkole w Kańczudze

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7941686200

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: W. Witosa 1

1.5.2.) Miejscowość: Kańczuga

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-220

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mgpkanczuga@op.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://przedszkolekanczuga.edupage.org/

Zamawiający 10

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Wspólnych w Kańczudze

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7941822666

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Słowackiego 12

1.5.2.) Miejscowość: Kańczuga

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-220

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cuw@kanczuga.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.cuw.kanczuga.biuletyn.net/

Zamawiający 11

1.2.) Nazwa zamawiającego: Środowiskowy Dom Samopomocy w Łopuszce Wielkiej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7941818819

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Łopuszka Wielka 112

1.5.2.) Miejscowość: Łopuszka Wielka

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-222

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sdslopuszka@kanczuga.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://kanczuga.pl/asp/srodowiskowy-domsamopomocy

Zamawiający 12

1.2.) Nazwa zamawiającego: Kańczucki Ośrodek Sportu i Rekreacji w Kańczudze

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7941828410

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Parkowa 4

1.5.2.) Miejscowość: Kańczuga

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-220

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kosir.kanczuga.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kanczuga.pl

Zamawiający 13

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kańczudze

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7941686217

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Słowackiego 12

1.5.2.) Miejscowość: Kańczuga

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-220

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mgops@kanczuga.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mgops.kanczuga.pl

Zamawiający 14

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół w Kańczudze

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7941033171

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: M. Konopnickiej 6

1.5.2.) Miejscowość: Kańczuga

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-220

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zskancz@pro.onet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zskanczuga.pl/

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego w 2023 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d329c0a0-f6cd-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00265823

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00009738/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa energii elektrycznej do obiektów Miasta i Gminy Kańczuga w 2023 roku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00229461/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RRG.271.11.2022.WS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

- Część 1 - Dostawa energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego w 2023 roku – Oświetlenie uliczne.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w tym lista punktów poboru energii został zawarty w załączniku nr 1a.
Dostawa energii elektrycznej odbywać się będzie na warunkach określonych:
a) w ustawie - Prawo energetyczne z dnia 10 kwietnia 1997 r. (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 755 ze zm.),
b) przepisach wykonawczych do tej ustawy, a w szczególności Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 roku w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz. U. z 2007 r., Nr 93, poz. 623),
c) Taryfie dla energii elektrycznej sprzedawcy
Szacunkowa ilość dostarczanej energii w okresie dostawy w taryfie C11 - 202 542,00 kWh.
Ilości podane wyżej są ilościami szacunkowymi, w celu określenia wartości zamówienia, co nie odzwierciedla realnego bądź deklarowanego wykorzystania energii elektrycznej
w czasie trwania umowy i w żadnym razie nie może być podstawą jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości zamawianej energii elektrycznej jak i jej zwiększenia. Minimalna wielkość dostaw szacuje się na poziomie 75 % określonych wartości. Zamawiający zobowiązany jest do uregulowania wszelkich należności za dostarczoną energię.

Wykonawca składając ofertę musi posiadać zawartą umowę o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej z operatorem systemu dystrybucyjnego działającym na terenie Zamawiającego.

Zamawiający oświadczają, że posiadają zawartą umowę z PGE Dystrybucja S.A. na świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej. Wszystkie PPE są przyłączone do sieci OSD o którym mowa powyżej. Usługi dystrybucji będą świadczone na podstawie odrębnych umów zawartych pomiędzy odbiorcą energii elektrycznej a OSD.

Okres rozliczeniowy dla poszczególnych PPE ustala się jako miesięczny lub dwumiesięczny.
Wymagany okres płatności faktur – do 30 dni.
Zamawiający dysponują tytułem prawnym do obiektów ujętych w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
Zamawiający nie posiadają koncesji na wytwarzanie, obrót, przesyłanie lub dystrybucję energii elektrycznej, wydanej przez Prezesa URE. Zamawiający nie są płatnikiem podatku akcyzowego.
Na wykazane PPE nie zostały zawarte umowy dotyczącą rozliczenia energii elektrycznej wprowadzonej do sieci OSD z mikroinstalacji

4.5.3.) Główny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczność

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

4.5.5.) Wartość części: 155653,53 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

- Część 2 - Dostawa energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego w 2023 roku – Pozostałe obiekty.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w tym lista punktów poboru energii został zawarty w załączniku nr 1b, 1c.
Dostawa energii elektrycznej odbywać się będzie na warunkach określonych:
a) w ustawie - Prawo energetyczne z dnia 10 kwietnia 1997 r. (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 755 ze zm.),
b) przepisach wykonawczych do tej ustawy, a w szczególności Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 roku w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz. U. z 2007 r., Nr 93, poz. 623),
c) Taryfie dla energii elektrycznej sprzedawcy
Szacunkowa ilość dostarczanej energii w okresie dostawy w taryfie C11 - 302 202,00 kWh
Szacunkowa ilość dostarczanej energii w okresie dostawy w taryfie C21 – 33 663,00 kWh
Szacunkowa ilość dostarczanej energii w okresie dostawy w taryfie C12A strefa szczytowa – 5 702,00 kWh
Szacunkowa ilość dostarczanej energii w okresie dostawy w taryfie C12A strefa pozaszczytowa – 12 445,00 kWh

Ilości podane wyżej są ilościami szacunkowymi, w celu określenia wartości zamówienia, co nie odzwierciedla realnego bądź deklarowanego wykorzystania energii elektrycznej w czasie trwania umowy i w żadnym razie nie może być podstawą jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości zamawianej energii elektrycznej jak i jej zwiększenia. Minimalna wielkość dostaw szacuje się na poziomie 75 % określonych wartości. Zamawiający zobowiązany jest do uregulowania wszelkich należności za dostarczoną energię.
Wykonawca składając ofertę musi posiadać zawartą umowę o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej z operatorem systemu dystrybucyjnego działającym na terenie Zamawiającego.

Zamawiający oświadczają, że posiadają zawartą umowę z PGE Dystrybucja S.A. na świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej. Wszystkie PPE są przyłączone do sieci OSD o którym mowa powyżej. Usługi dystrybucji będą świadczone na podstawie odrębnych umów zawartych pomiędzy odbiorcą energii elektrycznej a OSD.

Okres rozliczeniowy dla poszczególnych PPE ustala się jako miesięczny lub dwumiesięczny.
Wymagany okres płatności faktur – do 30 dni.
Zamawiający dysponują tytułem prawnym do obiektów ujętych w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
Zamawiający nie posiadają koncesji na wytwarzanie, obrót, przesyłanie lub dystrybucję energii elektrycznej, wydanej przez Prezesa URE. Zamawiający nie są płatnikiem podatku akcyzowego.
Na wykazane PPE nie zostały zawarte umowy dotyczącą rozliczenia energii elektrycznej wprowadzonej do sieci OSD z mikroinstalacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczność

4.5.5.) Wartość części: 270929,35 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W prowadzonym postępowaniu na daną część Zamawiający otrzymał 6 ofert. Wartość oferty z najniższą ceną wynosiła 396 111,39 zł. Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi 190 000,00 zł, Zamawiający nie może w chwili obecnej zwiększyć tej kwoty do wartości oferty najkorzystniejszej.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W prowadzonym postępowaniu na daną część Zamawiający otrzymał 6 ofert. Wartość oferty z najniższą ceną wynosiła 692 341,27 zł. Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi 330 000,00 zł, Zamawiający nie może w chwili obecnej zwiększyć tej kwoty do wartości oferty najkorzystniejszej.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.