Ogłoszenie z dnia 2024-03-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00100464/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-12
- 2024/BZP 00102987/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
SZP/242-19/2024 Wykonanie i dostawa koszulek T-shirt z logo na rekord Guinessa.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POLITECHNIKA WROCŁAWSKA
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zakupów i Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001614
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: wyb. Stanisława Wyspiańskiego 27
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-370
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: katarzyna.trela@pwr.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://przetargi.pwr.edu.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c4596593-c925-11ee-a84d-d63fc4d19e651.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
SZP/242-19/2024 Wykonanie i dostawa koszulek T-shirt z logo na rekord Guinessa.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c4596593-c925-11ee-a84d-d63fc4d19e65
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00265785
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00008019/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.17 T-Shirt z logo
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00100464
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SZP/242-19/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 4000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa koszulek T-shirt z logo na rekord Guinessa.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się odpowiednio w Załączniku nr 3 do SWZ - OPZ.
3. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia, będący projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego, znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 SWZ.
4. Klasyfikacja zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
18331000-8 Koszulki
5. Oferta musi być jednoznaczna i kompleksowa, tj. obejmować cały przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia musi być kompletny oraz musi odpowiadać treści specyfikacji warunków zamówienia. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi Zamawiającego. Wykonawca na etapie realizacji zamówienia, wykonuje przedmiot zamówienia zgodnie z wymogami Zamawiającego. Treść Oferty musi być zgodna z wymaganiami Zamawiającego określonymi w dokumentach zamówienia.
6. Na potwierdzenie jakości dostawy koszulek Wykonawca - w ramach oferty - dostarczy Zamawiającemu próbkę – koszulkę T-shirt z nadrukiem. Jakość produktu będzie podlegała ocenie w oparciu o n/w kryteria:
6.1. elementy graficzne muszą być trwałe i precyzyjnie nadrukowane;
6.2. jakość szwów – nie mogą się pruć i mieć wystających nitek;
6.3. kolor koszulki - jednolity, bez przebarwień;
6.4. jednolity kolor nadruku.
W oparciu o art. 77 uPzp Zamawiający dokona zwrotu złożonych próbek.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18331000-8 - Koszulki
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4578,06 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4578,06 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4578,06 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MEDIA CONSULTING AGENCY IRINA CHICHERINA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992249852
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
IRINA CHICHERINA MEDIA CONSULTING AGENCY
jakie przetargi wygrała firma
IRINA CHICHERINA MEDIA CONSULTING AGENCY
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4578,06 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Remont budynku mieszkalnego przy ul. Rumiankowej 7 we Wrocławiu w zakresie zmiany systemu ogrzewania.
- Zagospodarowanie wnętrza podwórzowego w obrębie ulic: Szczęśliwa, Pereca, Lwowska, Jemiołowa we Wrocławiu.
- "Jednorazowa dostawa podstawowych materiałów zużywalnych do laboratorium niezbędnych do realizacji projektu"
- "Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego z podziałem na 3 części na potrzeby realizacji projektów w Łukasiewicz-PORT"
- Budowa chodnika w miejscowości Bielany w ciągu drogi wojewódzkiej nr 345
- Rozbudowa Centrum Zarządzania Bezpieczeństwem Województwa Dolnośląskiego - ETAP II
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.