Ogłoszenie z dnia 2023-06-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00229415/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-23
- 2023/BZP 00242816/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-01
- 2023/BZP 00253751/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-09
- 2023/BZP 00256870/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
ZMIANA STAŁEJ ORGANIZACJI RUCHU W UL. PARTYZANTÓW I UL. ŁĄKOWEJ W LASKACH
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Izabelin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013271861
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 3 Maja 42
1.5.2.) Miejscowość: Izabelin C
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-080
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@izabelin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gmina.izabelin.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://izabelin.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZMIANA STAŁEJ ORGANIZACJI RUCHU W UL. PARTYZANTÓW I UL. ŁĄKOWEJ W LASKACH2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c209fea8-f953-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00265775
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00229415
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.20.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 325203,25 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 65040,65 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wdrożenie zaprojektowanej zmiany stałej organizacji ruchu w drogach gminnych ul. Łąkowej i ul. Partyzantów w Laskach, w gminie Izabelin. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące zadania:
1) Zadanie 1 - Zmiana stałej organizacji ruchu ul. Partyzantów w Laskach.
Zadanie obejmuje wykonanie oznakowania pionowego i poziomego oraz prefabrykowanych zwężeń jezdni, na odcinku ok. 430 m, zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu, dla drogi gminnej nr 410910W ul. Partyzantów w miejscowości Laski, gmina Izabelin.
2) Zadanie 2 - Zmiana stałej organizacji ruchu ul. Łąkowej w Laskach.
Zadanie obejmuje wykonanie oznakowania pionowego i poziomego oraz prefabrykowanych progów zwalniających, na odcinku ok. 340 m, zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu, dla drogi gminnej nr 410922W ul. Łąkowej w miejscowości Laski, gmina Izabelin.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Jedyna oferta złożona w postępowaniu podlega odrzuceniuSEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI IZABELIN C
więcej: przetargi IZABELIN C »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wprowadzenie stałej organizacji ruchu na dopuszczenie ruchu rowerowego w kierunku przeciwnym do pozostałych pojazdów na wybranych ulicach na terenie Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 2122K relacji Morawica - Brzoskwinia - Nielepice - Rudawa na odcinku od km 3+025,54 do km 3+660,35 gmina Zabierzów, powiat krakowski
- Przebudowa ul. Prostej w miejscowości Podborze
- Wykonanie zagospodarowania poscaleniowego w ramach zadania pn. "Scalanie gruntów obrębu Syczyn, gmina Wierzbica, powiat chełmski, województwo lubelskie"- część nr 8
- WYMIANA ISTNIEJĄCEGO OZNAKOWANIA PIONOWEGO NA SIECI DRÓG WOJEWÓDZKICH ADMINISTROWANYCH PRZEZ ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH W KATOWICACH Z PODZIAŁEM NA 2 CZĘŚCI (...).
- Remont fragmentu pasa drogowego ul. Dąbrowskiego oraz ul. Dębowej w Tychach
więcej: Instalowanie znaków drogowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.