eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Świadczenie usług hotelarskich na potrzeby Międzynarodowego Festiwalu Filmowego EnergaCamerimage w okresie od 10 do 19 listopada 2023 roku



Ogłoszenie z dnia 2023-06-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług hotelarskich na potrzeby Międzynarodowego Festiwalu Filmowego EnergaCamerimage w okresie od 10 do 19 listopada 2023 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Europejskie Centrum Filmowe CAMERIMAGE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 385314450

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek Nowomiejski 28

1.5.2.) Miejscowość: Toruń

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ecfcamerimage.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ecfcamerimage.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług hotelarskich na potrzeby Międzynarodowego Festiwalu Filmowego EnergaCamerimage w okresie od 10 do 19 listopada 2023 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e2d60f49-0763-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00265765

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00036912/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Zakup usługi hotelowej/ noclegów gości festiwalowych, pracowników, wolontariuszy

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/773576

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/773576 zwanej dalej Platformą. Szczegółowe informacje dotyczące przyjętego w postępowaniu sposobu komunikacji, znajdują się w rozdziale III podrozdziale 1 niniejszej SWZ.
Uwaga! Wykonawca zamierzający złożyć ofertę zobowiązany jest założyć konto na platformie do komunikacji elektronicznej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/773576. Oznacza konieczność akceptacji regulaminu platformy i zapoznania się z instrukcjami korzystania z konta na platformie.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem https://platformazakupowa.pl/transakcja/773576.
2. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania komunikacja między zamawiającym a wykonawcami w zakresie:
- przesyłania Zamawiającemu pytań do treści SWZ;
- przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia podmiotowych środków dowodowych;
- przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia/poprawienia/uzupełnienia oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, podmiotowych środków dowodowych, innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu;
- przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia wyjaśnień dotyczących treści oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 lub złożonych podmiotowych środków dowodowych lub innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu;
- przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia wyjaśnień dot. treści przedmiotowych środków dowodowych;
- przesłania odpowiedzi na inne wezwania Zamawiającego wynikające z ustawy - Prawo zamówień publicznych;
- przesyłania wniosków, informacji, oświadczeń Wykonawcy;
- przesyłania odwołania/inne
odbywa się za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/transakcja/773576 i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.
Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/transakcja/773576 poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego. Zamawiający dopuszcza, opcjonalnie, komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktu z Wykonawcami zgodnie z pkt.9. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/transakcja/773576. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/transakcja/773576 do konkretnego wykonawcy.
3. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
4. Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 ROZPORZĄDZENIE PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie zamieszcza wymagania dotyczące specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/transakcja/773576, tj.:
a. stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b. komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c. zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer,
d. włączona obsługa JavaScript,
e. zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f. Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
g. Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ECFC 2600.4.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W kategorii hoteli 4-gwiazdkowych:
• 40 pokoi 1-osobowych
• 150 pokoi 2-osobowych (możliwych do pojedynczego wykorzystania w cenie jedynki)
• 10 apartamentów

4.2.6.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-11-10 do 2023-11-19

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Do oceny ofert Zamawiający wykorzysta poniższe dane, które zostaną podane przez Wykonawców w ofertach:
Cena 1 doby hotelowej w pokoju 1-osobowym w hotelu czterogwiazdkowym
Cena 1 doby hotelowej w pokoju 2-osobowym w hotelu czterogwiazdkowym
Cena 1 doby hotelowej w apartamencie w hotelu czterogwiazdkowym
Punkty w tym kryterium zostaną wyliczone w następujący sposób:
P – łączna ocena oferty

najniższa oferowana cena
P = ______________________________ x 100 pkt x 100%
cena badanej oferty
gdzie:
najniższa oferowana cena to suma cen jednostkowych: za dobę hotelową w pokoju jednoosobowym, dobę hotelową w pokoju
dwuosobowym oraz doby hotelowej
w apartamencie
cena badanej oferty to suma cen jednostkowych: za dobę hotelową w pokoju jednoosobowym, dobę hotelową w pokoju
dwuosobowym oraz dobę hotelową w apartamencie

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W kategorii hoteli 3-gwiazdkowych
• 20 pokoi 1-osobowych
• 30 pokoi 2-osobowych (możliwych do pojedynczego wykorzystania w cenie jedynki)

4.2.6.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-11-10 do 2023-11-19

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Do oceny ofert Zamawiający wykorzysta poniższe dane, które zostaną podane przez Wykonawców w ofertach:
Cena 1 doby hotelowej w pokoju 1-osobowym w hotelu trzygwiazdkowym
Cena 1 doby hotelowej w pokoju 2-osobowym w hotelu trzygwiazdkowym
Punkty w tym kryterium zostaną wyliczone w następujący sposób:
P – łączna ocena oferty

najniższa oferowana cena
P = ________________________ x 100 pkt x 100%
cena badanej oferty

gdzie:
najniższa oferowana cena to suma cen jednostkowych: za dobę hotelową w pokoju jednoosobowym, dobę hotelową w pokoju dwuosobowym .
cena badanej oferty to suma cen jednostkowych: za dobę hotelową w pokoju jednoosobowym, dobę hotelową w pokoju dwuosobowym

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W kategorii hoteli 1-gwiazdkowych
• 65 pokoi 2-osobowych (możliwych do pojedynczego wykorzystania w cenie jedynki)

4.2.6.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-11-10 do 2023-11-19

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ofertach:
Cena 1 doby hotelowej dla jednego miejsca noclegowego w pokoju dwuosobowym w hotelu jednogwiazdkowym.
Punkty w tym kryterium zostaną wyliczone w następujący sposób:
P –łączna ocena oferty

najniższa oferowana cena
P = ________________________ x 100 pkt x 100%
cena badanej oferty
gdzie:
najniższa oferowana cena to suma cen jednostkowych: za dobę hotelową w pokoju dwuosobowym w przypadku wykorzystania przez dwie osoby oraz dobę hotelową w pokoju dwuosobowym w przypadku wykorzystania przez jedną osobę
cena badanej oferty to suma cen jednostkowych: za dobę hotelową w pokoju dwuosobowym w przypadku wykorzystania przez dwie osoby oraz dobę hotelową w pokoju dwuosobowym w przypadku wykorzystania przez jedną osobę

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Nie dotyczy

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Nie dotyczy

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy w przypadkach, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia
2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r., poz. 835), tj. wykonawcy:
- wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego
środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE
L 134 z 20.05.2006, str. 1, z późn. zm. – dalej jako: Rozporządzenie 765/2006), i rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z
dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność
terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z późn. zm. –
dalej jako: Rozporządzenie 269/2014) albo wpisanego na listę osób i podmiotów, wobec których są stosowane środki, o
których mowa w art. 1 ww. ustawy (dalej jako: Lista), na podstawie decyzji w sprawie wpisu na Listę rozstrzygającej o
zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy;
- którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz
finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w
Rozporządzeniu 765/2006 i Rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na Listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym
od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na Listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na Listę rozstrzygającej o
zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy;
- którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U.
z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w Rozporządzeniu 765/2006 i
Rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na Listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile
został wpisany na Listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na Listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym
mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy.”
Oświadczenie stanowi załącznik nr 2 do SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dołącza do oferty oświadczenie o
niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w rozdziale II
podrozdziale 7 i 8 SWZ. Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie
warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane podmiotowe środki
dowodowe. Oświadczenie składa odrębnie:
każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenie stanowi załącznik nr 2 do SWZ OŚWIADCZENIA WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJĄCYCH SIĘ O ZAMOWIENIE:
Przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 117 ust. 4 w związku z art. 125 ust. 1
ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, składa oświadczenie nr 3.
Oświadczenie składane jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej
podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

Zamawiający przewiduje udzielenie zaliczki na poczet wykonania zamówienia zgodnie z art. 442 ustawy Pzp do 20% wartości umowy, płatna w terminie 14 dni od dnia wystawienia faktury zaliczkowej, nie wcześniej jednak niż na 7 dni przed oficjalnym rozpoczęciem Festiwalu (11 listopada 2023 roku).

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany treści niniejszej umowy na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp oraz w następujących sytuacjach i we wskazanym zakresie:
a) zmiany stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego, z tym zastrzeżeniem, że wartość netto wynagrodzenia Wykonawcy nie zmieni się, a wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów;
b) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę, z tym zastrzeżeniem, że wynagrodzenie wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu wykonawcy wynikającą ze zwiększenia wynagrodzeń osób bezpośrednio wykonujących niniejsze zamówienie do wysokości obowiązującego minimalnego wynagrodzenia, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia;
c) w zakresie zmiany wysokości wynagrodzenia poprzez jego zwiększenie wynikające z konieczności wydłużenia terminu noclegów (zwiększenia ilości dób hotelowych w zamawianych pokojach) w związku z koniecznością wykorzystania noclegów na dwa tygodnie przed rozpoczęciem festiwalu i do tygodnia po jego zakończeniu, zwiększenie wysokości wynagrodzenia Wykonawcy nastąpi w oparciu o ilość rzeczywiście zwiększonych noclegów i w oparciu o ceny jednostkowe wskazane przez Wykonawcę w złożonej ofercie,
d) zmiany terminu wykonania umowy poprzez zmianę początkowego terminu jej wykonania o dwa tygodnie wcześniej niż dzień 12 listopada 2022 r. oraz wydłużenie czasu wykonania usługi o tydzień dłużej niż wskazany termin 19 listopada 2022 r. (tydzień obejmuje 7 kolejno po sobie następujących dni kalendarzowych); w związku z wydłużeniem okresu świadczenia usługi przewidywany jest wzrost wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w pkt. b. niniejszego paragrafu,
e) zmiany ilości pokoi hotelowych w stosunku do ilości wskazanej przez Zamawiającego w treści SWZ – w zakresie ich zwiększenia lub zmniejszenia, co podyktowane będzie rzeczywistym zapotrzebowaniem na poszczególne pokoje w okresie bezpośrednio poprzedzającym termin Festiwalu. Zwiększenie liczby pokoi spowoduje zwiększenie wysokości wynagrodzenia Wykonawcy o kwotę stanowiącą iloczyn liczby pokoi i stawek zaoferowanych w ofercie przez Wykonawcę za dobę danego rodzaju pokoju, z uwzględnieniem postanowień § 2 ust. 4-5 umowy.
2. Spory powstałe w związku z niniejszą Umową będą rozstrzygane wyłącznie przez właściwy rzeczowo sąd powszechny dla siedziby Zamawiającego.
3. Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach po jednym dla każdej ze Stron.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-07-07 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/773576

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-07-07 11:10

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-08-04

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zmawiający na mocy art. 246 ust. 2 ustawy Pzp, w związku z realizacja usługi, stawia wymóg zapewnienia jej jakości na podstawie kategoryzacji usług hotelowych.
• Standard obiektu hotelarskiego powinien być nie mniejszy niż wyznaczony dla hoteli zaszeregowanych do danej kategorii, zgodnie z Rozporządzeniem.
• Obiekt hotelarski jest zarejestrowany w Ewidencji Skategoryzowanych Obiektów Hotelarskich prowadzonej przez Marszałka Województwa Kujawsko-Pomorskiego na podstawie art. 38-39 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych (t. jedn. Dz. U. z 2004 r., Nr 223, poz. 2268 z późn. zm albo Wykonawca posiada ważną promesę zaszeregowania prowadzonego obiektu hotelarskiego do odpowiedniego rodzaju lub kategorii wydaną przez Marszałka Województwa Kujawsko-Pomorskiego na podstawie art. 39a ust. 2 ww. ustawy wraz z postanowieniem Marszałka Województwa Kujawsko-Pomorskiego zezwalającym na rozpoczęcie świadczenia usług hotelarskich.
2. W przypadku gdy Wykonawcy uzyskają taką samą liczbę punktów w ramach danej części zamówienia, Zamawiający jako najkorzystniejszą wybierze ofertę z niższą ceną. Natomiast jeśli Wykonawcy zaoferowali jednakowe ceny – wówczas Zamawiający wezwie Wykonawców do złożenia ofert dodatkowych, w których Wykonawcy zaoferują nowe ceny za wykonanie zamówienia, przy czym nie mogą zaoferować cen wyższych niż wskazane w pierwotnie złożonych ofertach.
3. Wykonawcy zobowiązani są do podania ceny za realizację zamówienia, z uwzględnieniem wszelkich przewidywanych kosztów, jakie Zamawiający będzie musiał ponieść w trakcie realizacji umowy.
4. Wykonawca w formularzu oferty podaje ceny, przy użyciu których realizował będzie przedmiot zamówienia na warunkach określonych w SWZ. Wykonawca nie może samodzielnie zmieniać
i wprowadzać dodatkowych pozycji do formularza ofertowego.
5. Oferowane ceny jednostkowe winny obejmować wszystkie koszty i składniki, niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie objętym SWZ. Zamawiający nie zapewnia zwolnienia Wykonawcy z żadnych podatków, opłat ani nie będzie zwracał żadnych kar należnych
z jakiegokolwiek tytułu, cen materiałów, transportu, czynności, usług, świadczeń, opłat, ceł, podatków, ubezpieczeń, itp., których nie przewidziano w SWZ.
6. Wszystkie ceny muszą być wyrażone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
7. W sytuacji, gdy obowiązek podatkowy leży po stronie Wykonawcy, Wykonawca ponosi odpowiedzialność za właściwe określenie stawki podatku od towarów i usług VAT zgodnie
z obowiązującymi przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.