eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk"Rozbudowa i przebudowa budynku Zespołu Szkół Specjalnych nr 2, przy ul. Zgody II/6 w Gdańsku, w celu wykonania dźwigu osobowego i dostosowania budynku do obowiązujących przepisów ppoż."



Ogłoszenie z dnia 2025-06-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Rozbudowa i przebudowa budynku Zespołu Szkół Specjalnych nr 2,
przy ul. Zgody II/6 w Gdańsku, w celu wykonania dźwigu osobowego
i dostosowania budynku do obowiązujących przepisów ppoż.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dyrekcja Rozbudowy Miasta Gdańska działająca w imieniu i na rzecz Gminy Miasta Gdańska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000168372

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żaglowa 11

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-560

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: 58 320 51 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: drmg@gdansk.gda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.drmg.gdansk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/drmg_gdansk

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Rozbudowa i przebudowa budynku Zespołu Szkół Specjalnych nr 2,
przy ul. Zgody II/6 w Gdańsku, w celu wykonania dźwigu osobowego
i dostosowania budynku do obowiązujących przepisów ppoż.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-057b0a69-04c0-479e-8336-6dd5bd6edb1d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00265754

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00019556/48/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.58 ZSS nr 2 ul. Zgody II 6 Przebudowa budynku szkoły w celu wykonania dźwigu osobowego i dostosowania ppoż.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00161155

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 42/BZP-U.510.41.2025/AS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn.: „Rozbudowa i przebudowa budynku Zespołu Szkół Specjalnych nr 2, przy ul. Zgody II/6 w Gdańsku, w celu wykonania dźwigu osobowego i dostosowania budynku do obowiązujących przepisów ppoż.”.
Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje wykonanie prac związanych z rozbudową budynku szkoły o szyb windowy wraz z windą do przewozu osób niepełnosprawnych, wykonaniem pochylni dla osób niepełnosprawnych oraz dostosowaniem budynku do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych w części budynku przylegającej do nowopowstającego szybu windowego.
2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje wszystkie prace, czynności i roboty konieczne dla wykonania zadania inwestycyjnego, w tym następujące elementy:
a) montaż windy osobowej dla osób niepełnosprawnych wraz z wykonaniem szybu windowego i jego fundamentów,
b) wykonanie nowoprojektowanej ściany zewnętrznej,
c) wykonanie nowych schodów zewnętrznych oraz pochylni dla niepełnosprawnych, wykonanie pojemnika na ogród deszczowy,
d) przebudowa schodów wewnętrznych do piwnicy budynku B,
e) wykonanie lub poszerzenie otworów w ścianach wewnętrznych,
f) montaż wskazanej stolarki drzwiowej i okiennej,
g) podniesienie fragmentu stropodachu,
h) montaż separatora tłuszczu dla segmentu żywieniowego,
i) wykonanie wyłącznika pożarowego,
j) wykonanie instalacji elektrycznych, oświetlenia ogólnego, oświetlenia awaryjnego,
k) przeprowadzenie niezbędnych badań oraz prób obciążeniowych,
l) przeprowadzenie pomiarów elektrycznych,
m) przygotowanie kompletnej dokumentacji i zestawu instrukcji,
n) certyfikacja w UDT-CERT zgodnie z PN-EN 81-50 lub równoważną oraz PN-EN 81-20 lub równoważną oraz udział w odbiorze i rejestracja UDT,
o) dostosowanie poziomu oświetlenia w szybie i w maszynowni do wymaganego przez normę poziomu,
p) wykonanie malowania w maszynowni i w szybie,
q) wykonywanie prac ogólnobudowlanych wokół otworów drzwi przystankowych w celu zbliżenia wyglądem do oryginalnego,
r) wywóz i utylizacja zdemontowanych elementów oraz gruzu (bez dodatkowych rozliczeń),
s) montaż kompletniej tablicy zabezpieczeniowej przynależnej do instalacji dźwigowej w obrębie aparatury/maszynowni.
Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia jest zobowiązany do uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu budowlanego, objętego przedmiotem zamówienia, a także uzyskania decyzji innych organów i instytucji, zgodnie z obowiązującymi przepisami i warunkami technicznymi (np. UDT, PSP i inne).
W ramach przyjętego zamówienia należy przeprowadzić szkolenie wskazanych przez Zamawiającego pracowników w zakresie obsługi i eksploatacji windy oraz awaryjnego uwalniania pasażerów.
3. Szczegółowy zakres zamówienia oraz warunki realizacji zostały określone
w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały określone w Projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, stanowiących załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45313100-5 - Instalowanie wind

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

50750000-7 - Usługi w zakresie konserwacji wind

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1771200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1885105,71 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1771200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe HADM PLUS Hanna Gramatowska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5921309309

7.3.3) Ulica: Rokocin 4G

7.3.4) Miejscowość: Starogard Gdański

7.3.5) Kod pocztowy: 83-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1771200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 616 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.