Ogłoszenie z dnia 2022-07-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00233791/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Najem wózków jezdniowych podnośnikowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe "RADKOM" Sp.z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670574883
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Witosa 76
1.5.2.) Miejscowość: Radom
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 48 380 20 00
1.5.8.) Numer faksu: 48 380 20 33
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: radkom@radkom.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.radkom.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.radkom.com.pl/postepowanie-18-2022/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Najem wózków jezdniowych podnośnikowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b87b3b9a-f901-11ec-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00265741
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00233791/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 18/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 900000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wymagania:1. Udźwig - min. 4500 kg (przy złożonym wysięgu)
2. Wysokość podnoszenia - min. 7000mm bez podpór
3. Zasilanie - Diesel
4. Moc silnika - Min. 120 KM
5. Kabina przeszklona, pełna, ogrzewana i klimatyzowana
6. Oświetlenie robocze z przodu i z tyłu
7. Przednia szyba zabezpieczona przed uderzeniem z zewnątrz - krata
8. Ogumienie przemysłowe (nowe)- opony pełne z amortyzacją
9. Zaczep transportowy
10. Dodatkowe złącze hydrauliki do osprzętu
11. Uwalnianie ciśnienia w 3 obwodzie z przycisku
12. Wyłącznik masy
13. Łyżka do materiałów sypkich - 3 – 3,5 M³
14. Redukcja do osprzętu MANITOU MLT 634
15. Chwytak do beli sprasowanych (kostek)
16. Widły
Wymagania dodatkowe:
a) Maszyna powinna być ubezpieczona od odpowiedzialności cywilnej oraz następstw nieszczęśliwych wypadków (OC,AC,NNW) przez cały okres obowiązywania umowy oraz posiadać wymagane zezwolenia UDT dopuszczające ją do pracy.
b) Wykonawca dostarczy maszynę do siedziby Zamawiającego na własny koszt.
c) Wykonawca na własny koszt zapewni odbiór maszyny lub jej wymiany w przypadku konieczności dokonania napraw poza siedzibą Zamawiającego.
d) Wykonawca na własny koszt będzie dokonywał wszelkich czynności związanych
z serwisowaniem, przeglądami, naprawami niezbędnymi dla prawidłowego użytkowania maszyny stanowiącej przedmiot najmu oraz likwidację szkód włącznie z wymianą ogumienia oraz pełną naprawą osprzętu w tym wymianą lemiesza.
e) Wykonawca dostarczy i uzupełni płyny eksploatacyjne takie jak: oleje, smary, płyn chłodzący (na tak zwaną „dolewkę”).
f) Wykonawca na własny koszt będzie prowadził dziennik konserwatora oraz przeglądy konserwatora.
g) Wykonawca ponosi koszty bieżącej eksploatacji maszyny z wyjątkiem kosztów paliwa, płynów do spryskiwaczy i kosztów operatora do obsługi maszyny, które ponosi Zamawiający.
h) Wykonawca przeszkoli nie mniej niż trzech pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi, bieżącej konserwacji i zasad użytkowania dostarczonej maszyny.
i) Czas reakcji na zgłoszenie e-mailem awarii (usterki) - do 24 h.
j) Czas usunięcia zgłoszonej awarii e-mailem do 3 dni od zgłoszenia (wliczając termin zgłoszenia
w okresie usunięcia awarii).
k) Podstawienie maszyny zastępczej o parametrach nie gorszych od przedmiotu najmu do trzeciego dnia roboczego, wliczając sobotę jako dzień roboczy.
l) Zamawiający informuje, że nie przewiduje zmiany czasu trwania najmu.
INFORMACJA DODATKOWA:
- zgłoszenie awarii będzie następowało w godzinach pracy Zamawiającego
tj. od poniedziałku od godz. 6:00 do soboty do godz. 18:00.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144710-8 - Ładowarki jezdne
4.5.5.) Wartość części: 492000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wymagania:1. Udźwig - min. 5500 kg (przy złożonym wysięgu)
2. Wysokość podnoszenia - Min. 7000mm bez podpór
3. Zasilanie - Diesel
4. Moc silnika - Min. 120 KM
5. Kabina przeszklona, pełna, ogrzewana i klimatyzowana
6. Oświetlenie robocze z przodu i z tyłu
7. Przednia szyba zabezpieczona przed uderzeniem z zewnątrz - krata
8. Ogumienie przemysłowe (nowe)- opony pełne z amortyzacją
9. Zaczep transportowy
10. Dodatkowe złącze hydrauliki do osprzętu
11. Uwalnianie ciśnienia w 3 obwodzie z przycisku
12. Wyłącznik masy
13. Łyżka do materiałów sypkich -3,5 – 4,0 M³
14. Redukcja do osprzętu MANITOU MLT 634
15. Chwytak do beli sprasowanych (kostek)
16. Widły
Wymagania dodatkowe:
a) Maszyna powinna być ubezpieczona od odpowiedzialności cywilnej oraz następstw nieszczęśliwych wypadków (OC,AC,NNW) przez cały okres obowiązywania umowy oraz posiada wymagane zezwolenia UDT dopuszczające ją do pracy.
b) Wykonawca dostarczy maszynę do siedziby Zamawiającego na własny koszt.
c) Wykonawca na własny koszt zapewni odbiór maszyny lub jej wymiany w przypadku konieczności dokonania napraw poza siedzibą Zamawiającego.
d) Wykonawca na własny koszt będzie dokonywał wszelkich czynności związanych
z serwisowaniem, przeglądami, naprawami niezbędnymi dla prawidłowego użytkowania maszyny stanowiącej przedmiot najmu oraz likwidację szkód włącznie z wymianą ogumienia oraz pełną naprawą osprzętu w tym wymianą lemiesza.
e) Wykonawca dostarczy i uzupełni płyny eksploatacyjne takie jak: oleje, smary, płyn chłodzący (na tak zwaną „dolewkę”).
f) Wykonawca na własny koszt będzie prowadził dziennik konserwatora oraz przeglądy konserwatora.
g) Wykonawca ponosi koszty bieżącej eksploatacji maszyny z wyjątkiem kosztów paliwa, płynów do spryskiwaczy i kosztów operatora do obsługi maszyny, które ponosi Zamawiający.
h) Wykonawca przeszkoli nie mniej niż trzech pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi, bieżącej konserwacji i zasad użytkowania dostarczonej maszyny.
i) Czas reakcji na zgłoszenie e-mailem awarii (usterki) - do 24 h.
j) Czas usunięcia zgłoszonej e-mailem awarii do 3 dni od zgłoszenia (wliczając termin zgłoszenia
w okresie usunięcia awarii)
k) Podstawienie maszyny zastępczej o parametrach nie gorszych od przedmiotu najmu do trzeciego dnia roboczego, wliczając sobotę jako dzień roboczy.
l) Zamawiający informuje, że nie przewiduje zmiany czasu trwania najmu .
INFORMACJA DODATKOWA:
- zgłoszenie awarii będzie następowało w godzinach pracy Zamawiającego tj. od poniedziałku od godz. 6:00 do soboty do godz. 18:00.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144710-8 - Ładowarki jezdne
4.5.5.) Wartość części: 408000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do czasu określonego w SWZ jako termin składania ofert, a więc do dnia 18.07.2022r. do godz. 10:00, nie wpłynęła żadna oferta.
Biorąc powyższe pod uwagę Kierownik Zamawiającego unieważnia postępowanie przetargowe na podstawie art. 255 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych. tj. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty;
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do czasu określonego w SWZ jako termin składania ofert, a więc do dnia 18.07.2022r. do godz. 10:00, nie wpłynęła żadna oferta.
Biorąc powyższe pod uwagę Kierownik Zamawiającego unieważnia postępowanie przetargowe na podstawie art. 255 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych. tj. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty;
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Zielona Czytelnia przy Bibliotece Pedagogicznej w Radomiu
- Dostawa odzieży i obuwia roboczego, ochronnego oraz środków ochrony osobistej dla 42. BLSz w 2024 r.
- "KWP zs. w Radomiu - wymiana okien w budynku Nr 3".
- KWP RADOM - Modernizacja oświetlenia zewnętrznego na terenie Komendy Wojewódzkiej Policji z siedzibą w Radomiu przy ul. 11-ego Listopada 37/59
- Modernizacja dużej sceny Teatru Powszechnego w Radomiu - etap V
- ,,Modyfikacja urządzenia do nauki katapultowania samolotu PZL-130 ORLIK dla 42 Bazy Lotnictwa Szkolnego w 2024 r.''
więcej: przetargi w Radomiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.