eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieleń › Przebudowa i rozbudowa sali wiejskiej we wsi Gulcz ("zaprojektuj i wybuduj")

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-03-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i rozbudowa sali wiejskiej we wsi Gulcz ("zaprojektuj i wybuduj")

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wieleń

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791158

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościuszki 34

1.5.2.) Miejscowość: Wieleń

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-730

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.7.) Numer telefonu: 672561170

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: Wielen_UM@wokiss.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wielen.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/wielen

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i rozbudowa sali wiejskiej we wsi Gulcz ("zaprojektuj i wybuduj")

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-69248451-bc15-11ee-9897-f6855eb846c0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00265676

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00011365/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Przebudowa i rozbudowa sali wiejskiej we wsi Gulcz

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00068690

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KTI.271.3.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2077235,52 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego: Przebudowa i rozbudowa sali wiejskiej we wsi Gulcz. Zadanie ma zostać zrealizowane w formule „zaprojektuj i wybuduj”.
Całość zadania, w szczególności obejmuje prace, które realizowane będą w formule zaprojektuj i wybuduj, związane z:
- opracowaniem kompleksowej, wielobranżowej dokumentacji projektowej, obejmującej wszelkie prace określone w niniejszym programie funkcjonalno-użytkowym,
- pracami w zakresie rozbudowy:
o wykonanie dodatkowego pomieszczenia (rozbudowa budynku od strony południowej) wraz z wiatrołapem, przy czym dodatkowe pomieszczenie będzie dostosowane i zaprojektowane w taki sposób, aby pomieścić 25 osób,
o zwiększenia wysokości budynku w taki sposób, aby po wykonaniu prac wysokość sali sportowej liczona od podłogi wynosiła 7,00 m,
o wykonanie nowego dachu na całym budynku (wraz z rozbudową) z zachowaniem istniejącego detalu architektonicznego (asymetria dachu),
- pracami w zakresie remontu:
o prace murowe w zakresie otworów drzwiowych,
o wykonanie sufitów podwieszanych,
o dostosowanie budynku do potrzeb osób z niepełnosprawnościami wraz z likwidacją ewentualnych barier architektonicznych,
o wykonanie izolacji akustycznej pomieszczenia sali wiejskiej i sportowej,
o wymiana okładzin murów wewnętrznych wraz z wykonaniem okładzin ceramicznych i robót tynkarskich i malarskich,
o wprowadzenie zmian funkcjonalnych w zakresie układu pomieszczeń,
- pracami w zakresie termomodernizacji budynku:
o skucie i odtworzenie podłóg na gruncie,
o wymiana stolarki otworowej (okiennej i drzwiowej) wraz z robotami towarzyszącymi,
o ocieplenie stropodachu,
o ocieplenie ścian zewnętrznych wraz z wykonaniem wyprawy elewacyjnej,
- pracami w zakresie instalacji wewnętrznych i zewnętrznych:
o modernizacja systemu grzewczego i przygotowania ciepłej wody użytkowej,
o modernizacja systemu wodno-kanalizacyjnego,
o modernizacja instalacji elektrycznej,
o wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła na parterze obiektu,
o wykonanie instalacji fotowoltaicznej,
o wykonanie instalacji odgromowej,
- wykonaniem prac dodatkowych, określonych w PFU,
- dostawą sprzętu i urządzeń wykorzystywanych w budynku.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac projektowych oraz realizacja robót budowlanych dla pełnego zakresu prac określonych przedstawionych w PFU.
Przedstawiony w PFU zakres rzeczowy nie wymaga dokonania przez Wykonawcę uzgodnień z Wojewódzkim Urzędem Ochrony Zabytków w Poznaniu- budynek poddawany przebudowie nie posiada wpisu do wykazu zabytków nieruchomych.
Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia w cenie ofertowej wszelkich kosztów związanych z poprawnym i kompleksowym wykonaniem przedmiotu zamówienia, w tym:
 wykonania dokumentacji projektowej,
 przeniesienia majątkowych praw autorskich na Zamawiającego,
 pełnienia nadzoru autorskiego,
 odbiorów,
 uzgodnień wynikających z przepisów obowiązującego prawa, oraz
 wszelkich innych działań, które wskazane zostały w Specyfikacji Warunków Zamówienia dla postępowania.
Zamawiający jednocześnie wskazuje, że Wykonawca poniesie koszty związane z wykonaniem robót tymczasowych, o ile okażą się one niezbędne dla poprawnej realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z pozyskaniem dokumentów niezbędnych do realizacji oraz przekazania do użytkowania przedmiotu zamówienia.
Zakres zamówienia należy zrealizować zgodnie z nw. dokumentami:
1. Program Funkcjonalno- Użytkowy, oprac. grudzień 2022r.
2. Oferta Wykonawcy, stanowiąca załącznik do umowy,
3. SWZ z dnia 08.01.2024 r. wraz z załącznikami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44112000-8 - Różne konstrukcje budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

09332000-5 - Instalacje słoneczne

44112410-5 - Konstrukcje dachowe

45000000-7 - Roboty budowlane

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

45321000-3 - Izolacja cieplna

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

71314100-3 - Usługi elektryczne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71321000-4 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych

71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną

71326000-9 - Dodatkowe usługi budowlane

71334000-8 - Mechaniczne i elektryczne usługi inżynieryjne

71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu

77300000-3 - Usługi ogrodnicze

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1939000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2490000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1939000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STEF-BUD Przemysław Stefaniak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7631769937

7.3.3) Ulica: Drawska

7.3.4) Miejscowość: Wieleń

7.3.5) Kod pocztowy: 64-730

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonanie dokumentacji projektowej- Marian Suśniło Budowlane Biuro Inżynierskie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1939000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.