eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łowicz › Termomodernizacja budynków Ochotniczej Straży Pożarnej w Łowiczu_1



Ogłoszenie z dnia 2022-07-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynków Ochotniczej Straży Pożarnej w Łowiczu_1

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Ochotnicza Straż Pożarna w Łowiczu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750265700

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ul. Świętego Floriana 1

1.5.2.) Miejscowość: Łowicz

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-400

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.7.) Numer telefonu: (46) 837 37 75

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: osp-lowicz@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://osplowicz.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://osplowicz.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Prowadzenie działalności w celu zapobiegania pożarom, udział w akcjach ratowniczych, jako działania ratownicze w Krajowym Systemie Ratowniczo-Gaśniczym, inne działania z przepisów o ochronie p. poż.

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja budynków Ochotniczej Straży Pożarnej w Łowiczu_1

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bf699eb9-e023-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00265661

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1626016,26 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Termomodernizacja budynków Ochotniczej Straży Pożarnej w Łowiczu.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: załączniki nr 8, nr 10, nr 11 do SWZ tj.: Projektowane postanowienia umowy, Przedmiar robót oraz Projekt budowlany.
3. Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych w pkt. 2 stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
4. Budynek ujęty jest w gminnej ewidencji zabytków oraz znajduje się na terenie strefy ścisłej ochrony konserwatorskiej miasta Łowicza, wpisanej do rejestru zabytków województwa łódzkiego pod numerem 933 A, decyzją z dnia 20.05.1993 r. Objęty jest zapisami uchwały nr LXIIl/443/2018 z dnia z dnia 27 września 2018 r. Rady Miejskiej w Łowiczu w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Łowicza, obszar urbanistyczny Śródmieście, dla fragmentu położonego w rejonie ulic: Podrzecznej, Starorzecze i Mostowej.
5. Ilekroć w niniejszej SWZ przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego WYKONAWCĘ, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. ZAMAWIAJĄCY, opisując przedmiot zamówienia, na podstawie dyspozycji wyrażonej w art. 99 ust. 4 ustawy Pzp, wskazał na znak towarowy lub pochodzenie z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia oraz brak możliwości jego opisania w sposób wyczerpujący za pomocą dokładnych i zrozumiałych określeń. Opisując przedmiot zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane ZAMAWIAJĄCY określa tym samym minimalne parametry jakościowe, techniczne i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały, aby spełniać wymagania stawiane przez ZAMAWIAJĄCEGO. ZAMAWIAJĄCY tym samym za równoważny uzna każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. Pod pojęciem „parametry" rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, materiały, kształt, wielkość, bezpieczeństwo i wytrzymałość. WYKONAWCA nie może użyć do realizacji zamówienia wyrobów budowlanych o gorszych parametrach technicznych i jakościowych niż te, wskazane w Specyfikacji Technicznej Warunków Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, Przedmiarze Robót. Nazwy, symbole i znaki firmowe producentów, dane techniczne i opisy technologii zostały podane jedynie w celu jak najdokładniejszego określenia elementów, urządzeń i materiałów, które mogą być użyte do realizacji przedmiotu zamówienia. Oznacza to, że WYKONAWCA nie będzie zobowiązany do zastosowania konkretnych wyrobów i może on stosować inne, pod warunkiem ich zgodności z wyrobami podanymi w dokumentacji pod względem: gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, liczba elementów składowych), charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość tworzywa), parametrów technicznych (np. wytrzymałość, trwałość, konstrukcja, itp.), wyglądu (struktura, faktura, barwa). Przyjęte w Przedmiarze Robót nazwy handlowe mają na celu wskazanie standardów jakościowych i nie są nakazem ich stosowania. Zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy Pzp WYKONAWCA, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez ZAMAWIAJĄCEGO, jest obowiązany wskazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez ZAMAWIAJĄCEGO. W związku z powyższym, w przypadku zaoferowania materiałów równoważnych do materiałów określonych w dokumentacji, WYKONAWCA zobowiązany jest załączyć do oferty szczegółowy opis oferowanych materiałów (karty katalogowe) wskazując, że zaproponowane rozwiązania są równoważne pod względem technicznym, jakościowym i funkcjonalnym. Złożone w toku postępowania dokumenty posłużą ZAMAWIAJĄCEMU do dokonania oceny czy oferta jest równoważna.
6. ZAMAWIAJĄCY wymaga udzielenia minimum 36 miesięcy gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego.
7. WYKONAWCA uwzględni w swojej ofercie w szczególności koszty związane z:
1) zorganizowaniem placu budowy, w tym wykonaniem przejść i komunikacji w budynku, zabudowań prowizorycznych i wszystkich innych czynności niezbędnych do właściwego wykonania robót;
2) zabezpieczeniem i oznakowaniem prowadzonych robót;
3) wykonywaniem robót budowlanych zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego i przepisami BHP oraz p.poż;
4) ubezpieczeniem budowy i mienia na placu budowy;
5) zajęciem pasa drogowego;
6) innymi wyżej nie wymienionymi kosztami, jeżeli dobra praktyka, należyta staranność, oględziny obiektów i terenu przyszłego placu budowy oraz analiza dokumentacji technicznej, pozwalają je przewidzieć a są one niezbędne do wykonania i oddania przedmiotu zamówienia zgodnie z warunkami umowy, obowiązującymi przepisami i sztuką budowlaną.
[Wymagania w zakresie wizji lokalnej]
8. ZAMAWIAJĄCY nie wymaga złożenia oferty po odbyciu przez WYKONAWCĘ wizji lokalnej.
[Wymagania w zakresie zatrudnienia]
9. ZAMAWIAJĄCY wymaga zatrudnienia przez WYKONAWCĘ lub PODWYKONAWCĘ na podstawie stosunku pracy osoby wykonujące wskazane przez ZAMAWIAJĄCEGO czynności w zakresie realizacji zamówienia: tynkarz (1 os.), dekarz (1 os.), malarz (1 os.), robotnik ogólnobudowlany (2 os.) jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320). Sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób oraz uprawnienia ZAMAWIAJĄCEGO w zakresie kontroli spełniania przez WYKONAWCĘ wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zawiera załącznik nr 8 do SWZ tj.: Projektowane postanowienia umowy. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę nie dotyczy kierownika robót budowlanych.
10. ZAMAWIAJĄCY nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez WYKONAWCÓW, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy Pzp, tj. mających status zakładu pracy chronionej, spółdzielnie socjalne oraz innych WYKONAWCÓW, których głównym celem lub głównym celem działalności ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych.
11. ZAMAWIAJĄCY nie dopuszcza składanie ofert częściowych. W przypadku podziału zamówienia na części zachodzi potrzeba skoordynowania działań różnych WYKONAWCÓW realizujących poszczególne części zamówienia, co mogłoby zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia i znacznie zwiększyć koszty zamówienia. Wielkość zamówienia umożliwia udział Małym i Średnim Przedsiębiorstwom.
12. ZAMAWIAJĄCY nie dopuszcza składania ofert wariantowych. tzn. ofert przewidujących odmienny sposób wykonania zamówienia niż określony w niniejszej SWZ.
13. Zamawiający informuje, że na realizację niniejszego przedmiotu zamówienia uzyskał dofinansowanie ze środków pochodzących z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi. W przypadku otrzymania ofert wyższych niż otrzymane dofinansowanie Zamawiający dopuszcza unieważnienie postępowanie o zamówienie publiczne na podstawie art. 257 ustawy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45262522-6 - Roboty murarskie

45262300-4 - Betonowanie

45321000-3 - Izolacja cieplna

45410000-4 - Tynkowanie

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45442100-8 - Roboty malarskie

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45452000-0 - Zewnętrzne czyszczenie budynków

98395000-8 - Usługi ślusarskie

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

09332000-5 - Instalacje słoneczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.