eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › "Dostawa paliw płynnych dla potrzeb ZDP Słupsk" z podziałem na 2 zadania

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-03-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
“Dostawa paliw płynnych dla potrzeb ZDP Słupsk” z podziałem na 2 zadania

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W SŁUPSKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770983124

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Słoneczna 16 E

1.5.2.) Miejscowość: Słupsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.7.) Numer telefonu: (0 –59)8420 730

1.5.8.) Numer faksu: (0 – 59)8420 284

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdp.slupsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.zdp.slupsk.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1c4e7097-012e-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

“Dostawa paliw płynnych dla potrzeb ZDP Słupsk” z podziałem na 2 zadania

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1c4e7097-012e-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00265639

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00068688/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa paliw płynnych dla potrzeb ZDP Słupsk

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00245631

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GIZ.2611.6.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1 Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia publicznego na bezgotówkowy i sukcesywny
zakup paliw płynnych, w ilościach detalicznych, na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku,
na okres 12 miesięcy , licząc od dnia podpisania umowy.


1.2 Zamawiający prowadzi swoją działalność w oparciu o dwie placówki terenowe – obwody
drogowe, które mają swoje siedziby jak niżej:

Obwód Drogowy Nr 1 – 76-200 Słupsk ul. Słoneczna 16e (przy siedzibie Zamawiajacego)
Obwód Drogowy Nr 2 - 76-220 Główczyce ul. Słupska 19A pow. słupski

Z uwagi na siedziby placówek i miejsce garażowania pojazdów i sprzętu zamówienie podzielono na dwa zadania :

ZADANIE NR 1 – dostawa paliw dla pojazdów i sprzętu Obwodu Drogowego Nr 1 w Słupsku

ZADANIE NR 2 – dostawa paliw dla pojazdów i sprzętu Obwodu Drogowego Nr 2 w Główczycach,

Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub dwa zadania , a Zamawiający dokona oceny ofert i
wybierze ofertę najkorzystniejszą na każde zadanie osobno.

1.3. Zakres rzeczowy zamówienia:
Prognozowane (szacunkowe ) ilości zapotrzebowania na paliwa , w okresie obowiązywania
umowy:
Olej napędowy ON - 30.000 l
Benzyna Pb - 6.000 l



Prognozowana dostawa paliw na poszczególne zadania, w okresie 12 miesięcy, od daty zawarcia
umowy, wynosi odpowiednio;

ZADANIE NR 1 ZADANIE NR 2

Olej napędowy ON 10.000 l 20.000 l
Benzyna Pb 5.000 l 1.000 l

4.5.3.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

09134000-7 - Oleje napędowe

4.5.5.) Wartość części: 104500,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1 Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia publicznego na bezgotówkowy i sukcesywny
zakup paliw płynnych, w ilościach detalicznych, na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku,
na okres 12 miesięcy , licząc od dnia podpisania umowy.


1.2 Zamawiający prowadzi swoją działalność w oparciu o dwie placówki terenowe – obwody
drogowe, które mają swoje siedziby jak niżej:

Obwód Drogowy Nr 1 – 76-200 Słupsk ul. Słoneczna 16e (przy siedzibie Zamawiajacego)
Obwód Drogowy Nr 2 - 76-220 Główczyce ul. Słupska 19A pow. słupski

Z uwagi na siedziby placówek i miejsce garażowania pojazdów i sprzętu zamówienie podzielono na dwa zadania :

ZADANIE NR 1 – dostawa paliw dla pojazdów i sprzętu Obwodu Drogowego Nr 1 w Słupsku

ZADANIE NR 2 – dostawa paliw dla pojazdów i sprzętu Obwodu Drogowego Nr 2 w Główczycach,

Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub dwa zadania , a Zamawiający dokona oceny ofert i
wybierze ofertę najkorzystniejszą na każde zadanie osobno.

1.3. Zakres rzeczowy zamówienia:
Prognozowane (szacunkowe ) ilości zapotrzebowania na paliwa , w okresie obowiązywania
umowy:
Olej napędowy ON - 30.000 l
Benzyna Pb - 6.000 l



Prognozowana dostawa paliw na poszczególne zadania, w okresie 12 miesięcy, od daty zawarcia
umowy, wynosi odpowiednio;

ZADANIE NR 1 ZADANIE NR 2

Olej napędowy ON 10.000 l 20.000 l
Benzyna Pb 5.000 l 1.000 l

4.5.3.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

09134000-7 - Oleje napędowe

4.5.5.) Wartość części: 148700,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 91450,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 93650,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 91450,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OKTAN Brzeski Grzenkowicz” Sp. z .o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 192459465

7.3.3) Ulica: ul. Bohaterów Westerplatte 7

7.3.4) Miejscowość: Słupsk

7.3.5) Kod pocztowy: 76-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 91450 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 126780,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 126990,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 91450,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHUP „Rolmasz” Sp z.o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5328426

7.3.3) Ulica: ul. Grunwaldzka 1

7.3.4) Miejscowość: Słupsk

7.3.5) Kod pocztowy: 76-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 126780 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.