eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia Góra › "Dostawa paliwa do pojazdów służbowych Starostwa Powiatowego w Jeleniej Górze"



Ogłoszenie z dnia 2024-03-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa paliwa do pojazdów służbowych Starostwa Powiatowego w Jeleniej Górze”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Karkonoski - Starostwo Powiatowe w Jeleniej Górze

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821492

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kochanowskiego 10

1.5.2.) Miejscowość: Jelenia Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-500

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: (75) 64-731-00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@powiatkarkonoski.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.powiatkarkonoski.eu/5918

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-672fe91b-dbc4-11ee-8305-7e4937eb936d

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa paliwa do pojazdów służbowych Starostwa Powiatowego w Jeleniej Górze”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-672fe91b-dbc4-11ee-8305-7e4937eb936d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00265625

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00060382/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa paliwa do pojazdów służbowych Starostwa Powiatowego w Jeleniej Górze

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00234713

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.272.1.7.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw, poprzez cykliczne, bezgotówkowe tankowanie paliw ciekłych do pojazdów samochodowych oraz sprzętów z silnikami spalinowymi stanowiącymi wyposażenie Starostwa Powiatowego w Jeleniej Górze.
2. Przez paliwo rozumie się: olej napędowy i benzynę bezołowiową Pb 95.
3. Prognozowane ilości paliwa oraz dodatku do oleju napędowego przewidywane
do zakupienia w okresie obowiązywania umowy (tj. 24 miesięcy) wynoszą odpowiednio:
1) olej napędowy: 21.000 litrów,
2) benzyna bezołowiowa 95: 9.000 litrów (z zastrzeżeniem, że w miejsce benzyny Pb 95 Zamawiający będzie uprawniony dokonywać zamiennie zakupu benzyny Pb 95),
3) wodny roztwór mocznika o nominalnym stężeniu 32,5%, stosowanego jako reduktor w celu rozłożenia w katalizatorze szkodliwych dla środowiska tlenków azotu (dodatek do oleju napędowego): 450 litrów.
4. Wykaz samochodów służbowych będących na wyposażeniu Starostwa Powiatowego w Jeleniej Górze stanowi załącznik do projektu umowy (Załącznik Nr 2 do SWZ). Wykaz osób upoważnionych do zakupu paliwa (oraz dodatku do oleju napędowego) - na podstawie kart paliwowych - do samochodów służbowych
oraz do sprzętów z silnikami spalinowymi stanowiącymi wyposażenie Starostwa Powiatowego w Jeleniej Górze zostanie przedłożony Wykonawcy przed zawarciem umowy.
5. Wykonawca zobowiązany jest realizować przedmiot zamówienia zgodnie
z obowiązującymi przepisami, normami i warunkami technicznymi, w szczególności oferowane przez Wykonawcę paliwa muszą:
1) spełniać wymagania jakościowe określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 21 czerwca 2023 r. w sprawie wymagań jakościowych
dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1314) - wdrażającym postanowienia Dyrektywy Nr 98/70/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia
13 października 1998 r. odnoszącej się do jakości benzyny i olejów napędowych oraz zmieniającej dyrektywę Rady 93/12/EWG;
2) być zgodne z obowiązującymi Polskimi Normami:
a) PN-EN 590 - w odniesieniu do oleju napędowego;
b) PN-EN 228 - w odniesieniu do benzyny bezołowiowej Pb 95
6. Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego będzie zobowiązany przedłożyć dokumenty potwierdzające spełnianie wymogów jakościowych sprzedawanych produktów (paliwa), w tym aktualne świadectwo jakości paliwa zgodnie z obowiązującymi normami.
7. W przypadku zmiany normy określonej w w/w przepisach, paliwa oferowane przez Wykonawcę muszą posiadać jakość uwzględniającą te zmiany.
8. Wykonawca zapewni paliwo o jakości i parametrach odpowiednio do danej pory roku.
9. Ilości wskazane w ust. 3 są ilościami orientacyjnymi, stąd Wykonawcy
nie przysługuje roszczenie o realizację dostaw w wielkościach podanych powyżej. Dostawy realizowane w trakcie obowiązywania umowy mogą ulec zmianie
w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Przy czym Zamawiający gwarantuje minimalny poziom realizacji zamówienia do 50% wartości prognozowanej.
10. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji zwiększającej,
co oznacza, że Zamawiający będzie miał możliwość zwiększenia wartości przedmiotu zamówienia o 30% wartości prognozowanej. Potwierdzeniem uruchomienia
i skorzystania z prawa opcji będzie złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli
w przedmiocie skorzystania z prawa opcji zwiększenia podstawowej wartości przedmiotu zamówienia. Zamawiający może uruchomić prawo opcji po wcześniejszym powiadomieniu Wykonawcy na adres e-mail, który będzie wskazany w umowie,
lub w innej formie uzgodnionej z Wykonawcą. Powiadomienie powinno nastąpić
nie później niż na miesiąc przed jej uruchomieniem.
11. Tankowanie paliwa oraz dodatku do oleju napędowego odbywać się będzie
na stacjach paliw wskazanych przez Wykonawcę. Wykonawca zapewnia możliwość zakupu paliwa oraz dodatku do oleju napędowego na co najmniej jednej stacji paliw usytuowanej w odległości nie większej niż 10 km od siedziby Zamawiającego
przy ul. Kochanowskiego 10 w Jeleniej Górze (licząc po najkrótszej trasie przebiegającej drogami publicznymi, dopuszczającymi ruch samochodów osobowych), a także obsługę na stacji paliw przez 7 dni w tygodniu - co najmniej w godzinach od 6:00 do 22:00.
12. Sprzedaż paliwa każdorazowo odbywać się będzie według cen obowiązujących na stacji paliw w dniu, w którym zostanie dokonany zakup paliwa (tankowanie)
- z uwzględnieniem zaoferowanego przez Wykonawcę stałego opustu.
13. Wysokość zaoferowanego przez Wykonawcę opustu od ceny jednostkowej
za 1 litr paliwa (bez względu na jego rodzaj) oraz za 1 litr dodatku do oleju napędowego pozostanie niezmienna przez pełny okres obowiązywania umowy.
14. Zakup produktów realizowany będzie za pomocą kart paliwowych, które Wykonawca wyda Zamawiającemu (w ramach zaoferowanej ceny głównego przedmiotu zamówienia) w ilości 9 sztuk (w tym 6 sztuk wystawionych na dane pojazdy
- z uwzględnieniem ich numerów rejestracyjnych, 3 sztuki - jako karty dodatkowe - wystawione na dwóch pracowników Zamawiającego. Okres ważności kart paliwowych - musi gwarantować ciągłość realizacji przedmiotu zamówienia. Każda karta paliwowa będzie posiadać indywidualny poufny kod PIN. Zasady wydawania kart paliwowych,
w tym wydawania duplikatów lub kart nowych, określa projekt umowy stanowiący Załącznik Nr 2 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
15. Po dokonaniu tankowania pracownik Wykonawcy wyda osobie pobierającej paliwo (posługującej się kartą paliwową) dowód potwierdzający pobranie w danym dniu paliwa, w szczególności: kwit typu „Wz”, wydruk z terminala obsługującego karty,
lub inny dokument, który zawierać będzie co najmniej:
1) datę transakcji,
2) numer karty, na którą dokonywana jest transakcja,
3) numer rejestracyjny samochodu (w przypadku tankowania samochodu),
4) rodzaj produktu (np. rodzaj paliwa),
5) ilość wydanego produktu,
6) wartość wydanego produktu.
16. Dowód pobrania paliwa, o którym mowa w ust. 13, nie wymaga podpisów pracownika Wykonawcy (wydającego dowód) ani Zamawiającego (odbierającego dowód).
17. Za rozliczenie przedmiotu zamówienia wystawiane będą faktury miesięczne
za faktycznie zrealizowaną sprzedaż w danym miesiącu i przedkładane Zamawiającemu do 10 dnia kolejnego miesiąca. Płatność za wystawioną fakturę VAT dokonywana będzie w formie bezgotówkowej (przelewem na konto wskazane przez Wykonawcę w umowie) - każdorazowo w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT.
18. Wartości ujęte w wystawionej fakturze VAT muszą potwierdzać wykaz zrealizowanych
w danym okresie rozliczeniowym transakcji. Wykaz transakcji każdorazowo załączany będzie do wystawionej faktury VAT albo przesyłany w formie elektronicznej
na wskazany przez Zamawiającego adres e-mail, najpóźniej w dniu wystawienia faktury VAT. Wykaz musi zawierać co najmniej:
1) datę transakcji,
2) numer rejestracyjny samochodu (w przypadku tankowania samochodu),
3) rodzaj wydanego produktu (np. rodzaj paliwa),
4) ilość wydanego produktu,
5) wartość wydanego produktu.
19. Wszelkie pozostałe uregulowania związane z warunkami wykonania przedmiotu zamówienia oraz obowiązkami Zamawiającego i Wykonawcy zawarte zostały w Projekcie umowy, stanowiącym Załącznik Nr 2 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

09134100-8 - Olej napędowy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 191095,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 191095,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 191095,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIOESTRY Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5010018145

7.3.3) Ulica: ul. Wincentego Witosa 7

7.3.4) Miejscowość: Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 56-200

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 191095,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-04-01 do 2026-03-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.