Ogłoszenie z dnia 2025-06-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00252485/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-28
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Budowa oświetlenia na ul. Karsznickiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Miasto Zduńska Wola
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934424
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Stefana Złotnickiego 12
1.4.2.) Miejscowość: Zduńska Wola
1.4.3.) Kod pocztowy: 98-220
1.4.4.) Województwo: łódzkie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.4.7.) Numer telefonu: +48 438250229
1.4.8.) Numer faksu: +48 438250202
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: t.witaszczyk@zdunskawola.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdunskawola.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00265493
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-06-06
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00252485
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Przedmiotem inwestycji jest budowa 49 szt. latarni ulicznych zgodnie z załączoną dokumentacją projektową. Szczegółowy zakres robót budowlanych obejmuje dokumentacja projektowa z planem zagospodarowania terenu, specyfikacja wykonania i odbioru robót. W wycenie należy uwzględnić wszystkie elementy wynikające z projektu lub nieuwzględnione w projekcie, a niezbędne do prawidłowego wykonania zadania. Kosztorys nie stanowi podstawy wyceny jest tylko formą pomocniczą.
2. Informacje dodatkowe dotyczące oprawy:
1) Oprawy muszą posiadać z wbudowany profil redukcji mocy (godziny):
22:00-00:00 – 20%
00:00-04:00 – 30%
04:00-05:00 – 20%
2) Oprawa musi posiadać certyfikat ENEC PLUS lub równoważny.
Wymogi dla certyfikatu równoważnego:
a) badania muszą być przeprowadzone przez niezależne laboratorium akredytowane na terenie Unii Europejskiej,
b) badania muszą potwierdzić zgodność z normami obowiązującymi na terenie Unii Europejskiej w szczególności z normą IEC 62722.
c) certyfikat ma wykazać zgodność z normami UE parametrów funkcjonalnych oprawy takich jak: skuteczność świetlna, rozsył światłości, prąd i napięcie zasilania, strumień świetlny, luminancja, maksymalna temperatura pracy, temperatura barwowa, wskaźnik oddawania barw, moc, zakres temperatur otoczenia. luminacja, maksymalna temperatura pracy, temperatura barwowa, wskaźnik oddawania barw, moc, czy zakres temperatur otoczenia.
3. Oprawa swoim wyglądem dla zachowania spójności musi odwzorowywać oprawę, która jest zamontowana na przedmiotowej ulicy.
4. Podstawa słupów zabezpieczona elastomerem w kolorze RAL7073 wys. 0,5m.
5. Słup spawany niewidoczną spoiną.
6. Na terenie Miasta Zduńska Wola obowiązuje System Zarządzania Zielenią Miejską (https://zdunskawola.pl/omiescie/system-zarzadzania-zielenia-miejska/) , który należy uwzględnić podczas prac projektowych.
7. Zmawiający informuje, iż rozszerza się odpowiedzialność Wykonawcy za wady w ten sposób, że okres rękojmi za wady odpowiada terminowi gwarancji i biegnie od daty skutecznie zakończonego odbioru końcowego. Minimalny okres gwarancji wynosi - 60 miesięcy.
Ciąg dalszy sekcji 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia
2) Zmiana w zakresie materiałów, parametrów technicznych, technologii wykonania robót budowlanych, sposobu i zakresu wykonania przedmiotu umowy będzie możliwa w przypadku:
a) konieczności zrealizowania jakiejkolwiek części robót, objętej przedmiotem umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych lub technologicznych, niż wskazane w dokumentacji projektowej, a wynikających ze stwierdzonych wad tej dokumentacji lub zmiany stanu prawnego w oparciu, o który je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy,
b) konieczności zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa,
c) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami,
d) konieczności zmiany materiałów budowlanych, sprzętu, urządzeń, rozwiązań technicznych/ technologicznych, w sytuacji gdy wykorzystanie materiałów budowlanych sprzętu, urządzeń, rozwiązań technicznych/technologicznych wskazanych w dokumentacji projektowej stanie się niemożliwe z powodu zaprzestania produkcji, wycofania z rynku lub zastąpienia innymi bądź zastosowanie rozwiązań lub materiałów zamiennych podyktowane będzie względami użytkowymi lub funkcjonalnymi, usprawnieniem procesu budowy, zwiększeniem bezpieczeństwa na budowie, obniżeniem kosztu ponoszonego przez Zamawiającego na eksploatację i konserwację wykonanego przedmiotu zamówienia, postępem technologicznym lub zmianą obowiązujących przepisów; powyższa zmiana umowy jest dopuszczalna pod warunkiem zmiany na materiały, urządzenia i sprzęt, posiadające co najmniej takie parametry jakościowe i cechy użytkowe, jak te, które stanowiły podstawę wyboru oferty (jak te wskazane w dokumentacji projektowej) lub że w trakcie realizacji zamówienia zastosowane zostaną lepszej jakości materiały budowlane lub inne parametry, pod warunkiem niezwiększania ceny.
2. W celu dokonania zmiany zapisów umowy wnioskowanych przez Stronę, zobowiązana jest ona złożyć pisemny wniosek z propozycją zmiany warunków umowy wraz z ich uzasadnieniem. Wniosek, powinien zostać przekazany niezwłocznie, jednakże nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym Strona dowiedziała się, lub powinna dowiedzieć się o danym zdarzeniu lub okolicznościach będących podstawą do zmiany umowy.
3. W terminie 14 dni roboczych od dnia otrzymania wniosku, o którym mowa w ust. 2, Strona zobowiązana jest do pisemnego ustosunkowania się do zgłoszonego żądania zmiany umowy, i przekazania go drugiej Stronie wraz z uzasadnieniem, zarówno w przypadku odmowy, jak i akceptacji żądania zmiany.
4. Wszelkie zmiany umowy są dokonywane przez umocowanych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy w formie pisemnej w drodze aneksu umowy opatrzonych datą oraz kolejnymi numerami, pod rygorem nieważności.
5. W razie wątpliwości, przyjmuje się, że nie stanowią zmiany umowy następujące zmiany:
1) danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy,
2) danych teleadresowych,
3) danych rejestrowych,
4) będące następstwem sukcesji uniwersalnej po jednej ze stron umowy.
Po zmianie:
1. Przedmiotem inwestycji jest budowa 49 szt. latarni ulicznych zgodnie z załączoną dokumentacją projektową. Szczegółowy zakres robót budowlanych obejmuje dokumentacja projektowa z planem zagospodarowania terenu, specyfikacja wykonania i odbioru robót. W wycenie należy uwzględnić wszystkie elementy wynikające z projektu lub nieuwzględnione w projekcie, a niezbędne do prawidłowego wykonania zadania. Kosztorys nie stanowi podstawy wyceny jest tylko formą pomocniczą.
2. Informacje dodatkowe dotyczące oprawy:
1) Oprawy muszą posiadać z wbudowany profil redukcji mocy (godziny):
22:00-00:00 – 20%
00:00-04:00 – 30%
04:00-05:00 – 20%
2) Oprawa musi posiadać certyfikat ENEC PLUS lub równoważny.
Wymogi dla certyfikatu równoważnego:
a) badania muszą być przeprowadzone przez niezależne laboratorium akredytowane na terenie Unii Europejskiej,
b) badania muszą potwierdzić zgodność z normami obowiązującymi na terenie Unii Europejskiej w szczególności z normą IEC 62722.
c) certyfikat ma wykazać zgodność z normami UE parametrów funkcjonalnych oprawy takich jak: skuteczność świetlna, rozsył światłości, prąd i napięcie zasilania, strumień świetlny, luminancja, maksymalna temperatura pracy, temperatura barwowa, wskaźnik oddawania barw, moc, zakres temperatur otoczenia. luminacja, maksymalna temperatura pracy, temperatura barwowa, wskaźnik oddawania barw, moc, czy zakres temperatur otoczenia.
3. Oprawa swoim wyglądem dla zachowania spójności musi odwzorowywać oprawę, która jest zamontowana na przedmiotowej ulicy.
4. Podstawa słupów zabezpieczona elastomerem w kolorze RAL7073 wys. 0,5m.
5. Słup spawany niewidoczną spoiną.
6. Na terenie Miasta Zduńska Wola obowiązuje System Zarządzania Zielenią Miejską (https://zdunskawola.pl/omiescie/system-zarzadzania-zielenia-miejska/) , który należy uwzględnić podczas prac projektowych.
7. Zmawiający informuje, iż rozszerza się odpowiedzialność Wykonawcy za wady w ten sposób, że okres rękojmi za wady odpowiada terminowi gwarancji i biegnie od daty skutecznie zakończonego odbioru końcowego. Minimalny okres gwarancji wynosi - 60 miesięcy.
Ciąg dalszy sekcji 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia
2) Zmiana w zakresie materiałów, parametrów technicznych, technologii wykonania robót budowlanych, sposobu i zakresu wykonania przedmiotu umowy będzie możliwa w przypadku:
a) konieczności zrealizowania jakiejkolwiek części robót, objętej przedmiotem umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych lub technologicznych, niż wskazane w dokumentacji projektowej, a wynikających ze stwierdzonych wad tej dokumentacji lub zmiany stanu prawnego w oparciu, o który je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy,
b) konieczności zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa,
c) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami,
d) konieczności zmiany materiałów budowlanych, sprzętu, urządzeń, rozwiązań technicznych/ technologicznych, w sytuacji gdy wykorzystanie materiałów budowlanych sprzętu, urządzeń, rozwiązań technicznych/technologicznych wskazanych w dokumentacji projektowej stanie się niemożliwe z powodu zaprzestania produkcji, wycofania z rynku lub zastąpienia innymi bądź zastosowanie rozwiązań lub materiałów zamiennych podyktowane będzie względami użytkowymi lub funkcjonalnymi, usprawnieniem procesu budowy, zwiększeniem bezpieczeństwa na budowie, obniżeniem kosztu ponoszonego przez Zamawiającego na eksploatację i konserwację wykonanego przedmiotu zamówienia, postępem technologicznym lub zmianą obowiązujących przepisów; powyższa zmiana umowy jest dopuszczalna pod warunkiem zmiany na materiały, urządzenia i sprzęt, posiadające co najmniej takie parametry jakościowe i cechy użytkowe, jak te, które stanowiły podstawę wyboru oferty (jak te wskazane w dokumentacji projektowej) lub że w trakcie realizacji zamówienia zastosowane zostaną lepszej jakości materiały budowlane lub inne parametry, pod warunkiem niezwiększania ceny.
2. W celu dokonania zmiany zapisów umowy wnioskowanych przez Stronę, zobowiązana jest ona złożyć pisemny wniosek z propozycją zmiany warunków umowy wraz z ich uzasadnieniem. Wniosek, powinien zostać przekazany niezwłocznie, jednakże nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym Strona dowiedziała się, lub powinna dowiedzieć się o danym zdarzeniu lub okolicznościach będących podstawą do zmiany umowy.
3. W terminie 14 dni roboczych od dnia otrzymania wniosku, o którym mowa w ust. 2, Strona zobowiązana jest do pisemnego ustosunkowania się do zgłoszonego żądania zmiany umowy, i przekazania go drugiej Stronie wraz z uzasadnieniem, zarówno w przypadku odmowy, jak i akceptacji żądania zmiany.
4. Wszelkie zmiany umowy są dokonywane przez umocowanych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy w formie pisemnej w drodze aneksu umowy opatrzonych datą oraz kolejnymi numerami, pod rygorem nieważności.
5. W razie wątpliwości, przyjmuje się, że nie stanowią zmiany umowy następujące zmiany:
1) danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy,
2) danych teleadresowych,
3) danych rejestrowych,
4) będące następstwem sukcesji uniwersalnej po jednej ze stron umowy.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.6. Główny kod CPV Przed zmianą:
Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
Po zmianie:
Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.7. Dodatkowy kod CPV Przed zmianą:
Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
Po zmianie:
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-06-12 10:00
Po zmianie:
2025-06-13 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-06-12 10:00
Po zmianie:
2025-06-13 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-07-11
Po zmianie:
2025-07-12
INNE PRZETARGI Z ZDUŃSKIEJ WOLI
- Modernizacja i doposażenie w nowoczesny sprzęt warsztatów w Zespole Szkół Zawodowych nr 1 w Zduńskiej Woli
- Budowa oświetlenia na ul. Karsznickiej
- Budowa infrastruktury turystycznej przy zbiorniku Kępina
- "Modernizacja infrastruktury Zduńskowolskiego Szpitala Powiatowego Sp. z o.o."
więcej: przetargi w Zduńskiej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana opraw oświetleniowych na energooszczędne w Stojadłach, Gamratce, Hucie Mińskiej i Zakolu Wiktorowo
- budowa oświetlenia na ulicy Akacjowej w Przeźmierowie
- Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Celestynów z podziałem na części.
- Opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót budowlanych w trybie "projektuj i wybuduj" (P+B) w ramach realizacji Inwestycji pod nazwą: "Budowa parkingu P&R w Więcławicach"
- Rozbudowa DP 4115W ul. Północnej na odc. 343 m w m. Bramki i Wola Łuszczewska, gm. Błonie
- Prace związane z poprawą bezpieczeństwa pieszych poprzez doświetlenie dwóch przejść dla pieszych i przejścia pieszo-rowerowego w rejonie skrzyżowania ul. Łowickiej i Mazowieckiej w Jastrzębiu-Zdroju
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.