Ogłoszenie z dnia 2025-06-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00152957/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-19
 
Ogłoszenie o wyniku postępowania
            Usługi
            Usługi wsparcia seniorów w ramach projektu "Wsparcie seniorów w Gminie Suchań" nr FEPZ. 06.18-IP.01-0018/24    
    SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Suchań
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685970
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pomorska 72
1.5.2.) Miejscowość: Suchań
1.5.3.) Kod pocztowy: 73-132
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: 91 562 40 15
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@suchan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.suchan.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d7a1517a-1af3-4756-9c4f-25b9c50ac8501.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi wsparcia seniorów w ramach projektu "Wsparcie seniorów w Gminie Suchań" nr FEPZ. 06.18-IP.01-0018/242.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d7a1517a-1af3-4756-9c4f-25b9c50ac850
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00265491
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00035497/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługa wsparcia seniorów w ramach projektu Wsparcie seniorów w gminie Suchań
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Fundusze Europejskie dla Pomorza Zachodniego 2021-2027. Działanie FEPZ.06.18 Rozwój usług społecznych w tym świadczonych w społeczności lokalnej. Tytuł projektu: Wsparcie seniorów w Gminie Suchań.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00152957
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZK.271.7.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 146880,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I: Prowadzenie warsztatów zajęciowych w Klubie Seniora1) Przedmiotem części I przedmiotu zamówienia jest prowadzenie warsztatów zajęciowych dla 40 uczestników projektu (30K, 10M) osób potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu – osób starszych, które ukończyły 60. rok życia.
2) Warsztaty zajęciowe mają na celu rozwijanie umiejętności i zainteresowań.
3) Łączny wymiar warsztatów zajęciowych to 576 godzin, gdzie jako godzinę rozumie się 60 min; pojedyncze zajęcia trwają 1,5 godz. zegarowej tj. 90 min stąd zostanie zrealizowanych 384 spotkania/zajęcia: w każdej z 4 lokalizacji klubu będą realizowane warsztaty dla 1 grupy (średnio 10 os.) tj. 96 spotkań/zajęć na grupę, średniomiesięcznie 11 spotkań na grupę
4) Rodzaje i tematyka warsztatów zajęciowych:
a) Warsztaty rękodzielnicze: obejmujące m.in. decoupage, tworzenie biżuterii, scrapbooking i cardmaking, tworzenie ozdób okazjonalnych / sezonowych, tworzenia skrzatów, szycia eko toreb, recyklingowe;
b) Warsztaty cyfrowe: obejmujące zagadnienia dot. nowych technologii, multimediów, obsługi urządzeń mobilnych, korzystania z e-usług;
c) Warsztaty plastyczne: obejmujące m.in. plener malarski, malowanie na szkle, malowanie kubków i talerzyków, malowanie pisanek, kartki okolicznościowe.
d) Warsztaty ogrodniczo – florystyczne dotyczące m.in. tworzenia kompozycji kwiatowych, zakładanie ogródków w donicach,
5) Tematyka warsztatów będzie bardzo różnorodna i dostosowana do potrzeb uczestników Klubu Seniora stąd wykonawca ma obowiązek zapewnienia zespołu osób, wśród których każda poprowadzi warsztaty o tematyce adekwatnej swoim kwalifikacjom i umiejętnościom, w oparciu o autorski scenariusz zajęć. Zamawiający zapewni materiały zużywalne, niezbędne do pracy na warsztatach a także poczęstunek, wodę i herbatę.
6) Wykonawca w trakcie obowiązywania umowy nie może zmienić liczby osób (zmniejszyć), które zostały zatrudnione do realizacji usług. Zamawiający dopuszcza zmianę osób skierowanych do realizacji zamówienia w przypadku, gdy Wykonawca wskaże inne osoby do realizacji usług, które będą spełniały w niemniejszym stopniu warunki udziału w postępowaniu a także kryteria oceny ofert, na podstawie których oferta wykonawcy została uznana jako najkorzystniejsza.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.5.5.) Wartość części: 97920,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II: Prowadzenie gimnastyki rekreacyjnej w Klubie Seniora1) Przedmiotem części II przedmiotu zamówienia jest prowadzenie gimnastyki rekreacyjnej dla 40 uczestników projektu (30K, 10M) osób potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu – osób starszych, które ukończyły 60. rok życia.
2) Gimnastyka rekreacyjna w Klubie Seniora będą to zajęcia sportowe dla seniorów takie jak np. aerobik, ćwiczenia na zdrowy kręgosłup, joga, pilates – w zależności od możliwości psychofizycznych uczestników projektu o łącznym wymiarze 288 godziny dydaktyczne tj. 192 zajęć trwających 90 min/ pojedyncze zajęcia. W każdej z 4 lokalizacji klubu będzie realizowana gimnastyka dla 1 grupy (średnio 10 os.) tj. 72 godz. dydaktyczne na grupę (48 zajęć/grupę), średniomiesięcznie 8 godz. dydaktycznych/grupę (5-6 zajęć / grupę).
3) Zajęcia będą się odbywały się na podstawie harmonogramu ustalonego z Zamawiającym. W jednej lokalizacji mogą odbyć się nie więcej niż jedne zajęcia trwające 90 min.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98336000-7 - Usługi treningowe, poprawiające kondycję i w zakresie aerobiku
4.5.5.) Wartość części: 48960,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 80058,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 91585,21 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 91296,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Professional Gruppe Waldemar Kuryłowicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 529922649
7.3.3) Ulica: ul. Brzozowa 1
7.3.4) Miejscowość: Moryń
7.3.5) Kod pocztowy: 74-503
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe 
i kontaktowe firmy 
Professional Gruppe Waldemar Kuryłowicz
jakie przetargi wygrała firma 
Professional Gruppe Waldemar Kuryłowicz
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 91296,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40317,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 50110,79 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45777,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Professional Gruppe Waldemar Kuryłowicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 529922649
7.3.3) Ulica: ul. Brzozowa 1
7.3.4) Miejscowość: Moryń
7.3.5) Kod pocztowy: 74-503
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe 
i kontaktowe firmy 
Professional Gruppe Waldemar Kuryłowicz
jakie przetargi wygrała firma 
Professional Gruppe Waldemar Kuryłowicz
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45777,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
INNE PRZETARGI SUCHAŃ
- Dostawa agregatów prądotwórczych na potrzeby Gminy Suchań
 - Zagospodarowanie działki nr 88/2 i 87 obręb 2 miasta Suchań
 
więcej: przetargi SUCHAŃ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania chorego w gminie Bobrowniki w 2026 roku"
 - Świadczenie usług opiekuńczych dla klientów Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wałczu w ich miejscu zamieszkania w roku 2026
 - Realizacja indywidualnego wsparcia psychologicznego oraz dodatkowego dla uczestników projektu "Wsparcie osób niesamodzielnych w Gminie Sandomierz"
 - "Kursy dla uczniów i nauczycieli umożliwiające uzyskanie i uzupełnienie wiedzy, umiejętności i kwalifikacji zawodowych"
 - Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia w zakresie umiejętności i kompetencji społecznych, zgodnie z klasyfikacją ESCO wraz z wyżywieniem w ramach projektu projektu "Kompas Kariery"
 - Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla mieszkańców Gminy Lisewo, z wyłączeniem specjalistycznych usług dla osób z zaburzeniami psychicznymi.
 
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





