eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SantokDostawa specjalistycznego sprzętu przeznaczonego do prowadzenia działań ratowniczych dla jedn. OSP Gminy Santok



Ogłoszenie z dnia 2025-06-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa specjalistycznego sprzętu przeznaczonego do prowadzenia działań ratowniczych dla jedn. OSP Gminy Santok

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Santok

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Santok - Urząd Gminy w Santoku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966906

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gorzowska 59

1.5.2.) Miejscowość: Santok

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-431

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 95 7287510

1.5.8.) Numer faksu: +48 95 7287511

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@santok.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.santok.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.platformazakupowa.pl/pn/gminasantok

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa specjalistycznego sprzętu przeznaczonego do prowadzenia działań ratowniczych dla jedn. OSP Gminy Santok

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7294d84a-e594-48aa-8456-d44dd036b35a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00265477

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00033353/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa i zakup wyposażenia dla OSP na terenie Gminy Santok w ramach projektu Wspólna odporność na polsko-niemieckim obszarze powiązań straży pożarnej w regionie Odry i Warty

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Współpracy INTERREG VI A BB-PL 2021-2027 , BBPL0100011

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00246838

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.11.2025.BP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa zestawu ratownictwa technicznego dla Ochotniczej Straży Pożarnej Santocko – Gralewskiej:
1. Kompletny Zestaw ratownictwa technicznego musi się składać z następujących elementów:
1) kompletnego podstawowego zestawu ratowniczego w ilości 1 kpl., składającego się z:
a) pompy hydraulicznej szt.1,
b) nożyc hydraulicznych szt.1,
c) rozpieracza ramieniowego szt.1
d) węże ciśnieniowe szt.2,

4.5.3.) Główny kod CPV: 35110000-8 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

35113000-9 - Sprzęt bezpieczeństwa

35112000-2 - Sprzęt ratunkowy i awaryjny

4.5.5.) Wartość części: 120000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa zestawu ratownictwa technicznego dla Ochotniczej Straży Pożarnej Lipki Wielkie:
1. Kompletny Zestaw ratownictwa technicznego musi się składać z następujących elementów:
1) kompletnego podstawowego zestawu ratowniczego 1 kpl. składającego się z:
a) pompy hydraulicznej szt.1,
b) nożyc hydraulicznych szt.1,
c) rozpieracza ramieniowego szt.1
d) węże ciśnieniowe szt.2,

4.5.3.) Główny kod CPV: 35110000-8 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

35113000-9 - Sprzęt bezpieczeństwa

35112000-2 - Sprzęt ratunkowy i awaryjny

4.5.5.) Wartość części: 120000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena oferty przewyższa wartość jaką Zamawiający może przeznaczyć na zamówienie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena oferty przewyższa wartość jaką Zamawiający może przeznaczyć na zamówienie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.