Og³oszenie z dnia 2025-06-06
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
” Modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych w miejscowo¶ci W³odowo, cze¶æ dz. 235/1, obrêb W³odowo, gmina ¦wi±tki.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA ¦WI¡TKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743203
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: 87
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦wi±tki
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-008
1.5.4.) Województwo: warmiñsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyñski
1.5.7.) Numer telefonu: przetargi@swiatki.pl
1.5.8.) Numer faksu: przetargi@swiatki.pl
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@swiatki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.swiatki.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
” Modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych w miejscowo¶ci W³odowo, cze¶æ dz. 235/1, obrêb W³odowo, gmina ¦wi±tki.”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-01016965-8cfc-45bb-adf4-9f79bb8e3998
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00265376
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-06-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00152207/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.1 ” Modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych w miejscowo¶ci W³odowo, cze¶æ dz. 235/1, obrêb W³odowo, gmina ¦wi±tki.”
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-01016965-8cfc-45bb-adf4-9f79bb8e39983.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: ¦rodki komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których Zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami oraz wymagania techniczne dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej
2. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
3. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
4. Postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ ze strony g³ównej Platformy e-Zamówienia
(przycisk „Przegl±daj postêpowania/konkursy”). Identyfikator (ID) postêpowania na Platformie e-Zamówienia: Identyfikator postêpowania ocds-148610-01016965-8cfc-45bb-adf4-9f79bb8e3998
5. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³y w rozdz. VIII SWZ
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
15. Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
16. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
17. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
18. W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego pod numerem telefonu (22) 458 77 99 lub drog± elektroniczn± poprzez formularz udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”.
19. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e mail: przetargi@swiatki.pl (nie dotyczy sk³adania ofert). Szczegó³y w rozdz. VIII SWZ
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Poni¿ej znajduj± siê informacje, których przekazanie stanowi realizacjê obowi±zku wynikaj±cego z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) – RODO (Dz.Urz.UE.L 2016 Nr 119, str. 1, ze zm.).
Kto jest administratorem danych Pañstwa danych osobowych?
Gmina ¦wi±tki, ¦wi±tki 87, 11-008 ¦wi±tki, NIP 739-34-67-507, REGON 510743203, tel. +48 89 616 98 83, email: gmina@swiatki.pl
Kto pe³ni funkcjê inspektora ochrony danych?
Tomasz Trzcia³kowski
email: kontakt@idpo.pl
W jakim celu administrator danych przetwarza dane osobowe, oraz jaka jest podstawa prawna przetwarzania?
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane s± w zwi±zku z udzia³em w sprawie zamówienia publicznego na podstawie przepisów ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (PZP) jako wykonawcy.
Jakie s± prawnie uzasadnione interesy realizowane przez administratora lub przez stronê trzeci±?
W ramach zamówienia, o którym mowa w art. 7 pkt 32 PZP nie dochodzi do przetwarzania danych w ramach prawnie uzasadnionego interesu zamawiaj±cego (art. 7 pkt 31 PZP).
Czy istniej± odbiorcy danych osobowych? Jakie s± kategorie odbiorców?
Odbiorcami danych wykonawcy bêd± osoby oraz podmioty, które przetwarzaj± dane osobowe na polecenie administratora oraz w jego imieniu. W zale¿no¶ci od etapu zamówienia odbiorcy mog± byæ ró¿ni, dlatego te¿ szczegó³owych informacji w tym zakresie udziela administrator danych oraz wyznaczony inspektor ochrony danych. Odbiorcami danych bêd± podmioty ¶wiadcz±ce zamawiaj±cemu us³ugi wsparcia informatycznego, dostêpu do systemów informatycznych, doradcy prawni oraz eksperci zwi±zani z zakresem przedmiotowym zamówienia.
Czy administrator danych przekazuje dane osobowe do pañstwa trzeciego lub organizacji miêdzynarodowej?
Nie. Administrator nie przekazuje danych osobowych do pañstwa trzeciego ani do organizacji miêdzynarodowej.
Przez jaki okres dane osobowe bêd± przechowywane?
Dane osobowe przechowywane s± zgodnie z przepisami PZP przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia.
Jakie prawa przys³uguj± Pañstwu na mocy RODO?
Na podstawie przepisów RODO osobie, której dane dotycz± przys³uguj± nastêpuj±ce prawa:
1. Prawo dostêpu
2. Prawo do sprostowania danych, z tym zastrze¿eniem, ¿e nie mo¿e nie mo¿e ono skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP.
3. Prawo do ograniczenia przetwarzania, z tym jednak zastrze¿eniem, ¿e zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.
Czy przys³uguje Pañstwu prawo do cofniêcia zgody na przetwarzanie danych?
Nie, poniewa¿ w tym kontek¶cie przetwarzania zgoda nie stanowi przes³anki legalno¶ci przetwarzania.
Gdzie mo¿na z³o¿yæ skargê?
Je¿eli uznacie Pañstwo, ¿e administrator danych nie przestrzega przepisów RODO, mo¿ecie Pañstwo z³o¿yæ skargê organowi nadzorczemu. W Polsce jest nim Prezes Urzêdu Ochrony Danych Osobowych. Szczegó³owe informacje dotycz±ce trybu i sposobu z³o¿enia skargi znajdziecie Pañstwo na stronie WWW Urzêdu Ochrony Danych Osobowych (https://uodo.gov.pl/pl/83/155) oraz w punkcie kontaktowym inspektora ochrony danych.
Czy podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym lub umownym lub warunkiem zawarcia umowy oraz czy jeste¶cie Pañstwo zobowi±zani do ich podania i jakie s± ewentualne konsekwencje niepodania danych?
Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Odmowa skutkowaæ bêdzie brakiem wziêcia udzia³u w zamówieniu publicznym.
Czy dane osobowe s³u¿± zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji lub profilowaniu?
Dane osobowe nie podlegaj± profilowaniu ani nie s± wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ROS.271.4.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zadanie inwestycyjne pn. „Modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych w miejscowo¶ci W³odowo, cze¶æ dz. 235/1, obrêb W³odowo, gmina ¦wi±tki.” Projekt wspó³finansowany jest przez Urz±d Marsza³kowski Województwa Warmiñsko-Mazurskiego w ramach dofinansowania zadañ inwestycyjnych z dochodów Bud¿etu Województwa zwi±zanych z wy³±czeniem z produkcji gruntów rolnych w 2025 r.
Inwestycja bêdzie obejmowa³a modernizacjê drogi znajduj±cej siê na czê¶ci dzia³ki nr 235/1 obrêb ewidencyjny W³odowo, gmina ¦wi±tki. £±czna d³ugo¶æ drogi planowanej do modernizacji wynosi oko³o 0,998 km
W celu zapewnienia jak najwy¿szej trwa³o¶ci eksploatacyjnej, po dokonaniu remontu zaplanowano wykonanie 8 centymetrowej nawierzchni z kruszywa ³amanego o klasie K£SM 0-31,5 mm C50/30.
Zakres niezbêdnych prac do wykonania:
Odcinek drogi d³ugo¶ci oko³o 0,998 km na dz. Nr 235/1 obrêb W³odowo, gmina ¦wi±tki
•
Roboty pomiarowe przy robotach ziemnych - trasa dróg w terenie równinnym odtworzenie wraz wykonaniem mapy geodezyjnej powykonawczej 0,998 km,
•
Mechaniczne karczowanie krzaków i podszyæ ¶rednich od 31% do 60% powierzchni z wywozem i utylizacj± – 0,120 ha,
•
Usuniêcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) o grubo¶ci do 10 cm za pomoc± spycharek – 2048,500m2,
•
Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiêbiernymi o poj. ³y¿ki 0.40 m3 w gr. kat. III-IV z transportem urobku na odleg³o¶æ do 1 km samochodami samowy³adowczymi – 204,850 m3,
•
Dodatek za ka¿dy rozpoczêty 1 km transportu ziemi sam. samowy³adowczymi po terenie lub drogach gruntów.(kat.gr. I-II) - do 5 km – 204,850 m3,
•
Formowanie i zagêszczenie nasypów o wys. do 3.0 m w gruncie kat. I-II pospó³k± dowiezion± – poszerzenia na ³ukach drogi- 80 m3,
•
Profilowanie i zagêszczenie pod³o¿a wykonywane mechanicznie w gruncie kat. II-IV pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni drogi i zjazdów indywidualnych- 4044,500 m2,
•
Warstwa dolna podbudowy z kruszywa recyklingowego-przekruszu betonowego 0-63mm (bez zanieczyszczeñ, ilo¶æ ceg³y do 5%) gr.15 cm, zagêszczone mechanicznie do min Is=1,0- 4044,500 m2,
•
Warstwa górna nawierzchni drogi i zjazdów indywidualnych z kruszyw ³amanych gr. 8 cm- K£SM 0-31,5 mm C50/30, zagêszczone mech. Do min Is=1,0- 4044,500 m2,
•
Oczyszczenie i odtworzenie rowów z namu³u o ¶r. grub. 30 cm z wyprofilowaniem skarp rowu, na odk³ad z rozplantowaniem urobku- ewentualnie, w razie kolizji z istniej±c± infrastruktur± podziemn± (kable energetyczne i teletechniczne) prace prowadziæ rêcznie w porozumieniu z gestorami sieci- 750 m,
•
Remont przepustów rurowych- rury PP SN8 o ¶r.40 cm, na ³awie ¿wirowej z wykonaniem wykopu, obsypek, zagêszczeniem mech. Do Is min=1,0, oraz wykonaniem przyczó³ków z kamienia w zaprawie cementowej- 18m.
•
Plantowanie, równanie poboczy i skarp wykonane mechanicznie przy grubo¶ci ¶cinania do 10 cm lub wyrównaniem humusem z odzysku do 10 cm; nadmiar do wywozu na odleg³o¶æ do 5 km.
•
Prace maj± byæ prowadzone w terminie od 01.09.2025 r. do 10.10.2025 r. od poniedzia³ku do pi±tku z wy³±czeniem weekendów.
W okresie gwarancji Wykonawca zobowi±zany jest do prowadzenia robót zwi±zanych z prawid³owym utrzymaniem drogi tj:
•
1) równanie i profilowanie drogi wraz z usuniêciem nadmiaru urobku z pobocza tzw. "brewek" 2 razy w roku
•
2) uzupe³nianie ubytków kruszywem ³amanym 4 razy w roku.
Projekt wspó³finansowany jest przez Urz±d Marsza³kowski Województwa Warmiñsko-
Mazurskiego w ramach dofinansowania dotacja na realizacjê zadania z zakresu ochrony
gruntów rolnych. Umowa nr 19/IG.WR./25
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów
45450000-6 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-09-01 do 2025-10-10
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Zgodnie z Art. 455 ust 1 PZP roboty drogowe takie jak opisane w OPZ i przedmiarach. Konieczne do wykonania w celu prawid³owego wykonania zamówienia, a które wynik³y w trakcie realizacji inwestycji.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: procentowo
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji i rêkojmi za ca³y przedmiot zamówienia (Gr)
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin p³atno¶ci faktury(T)
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Zamawiaj±cy okre¶la warunki udzia³u w postêpowaniu, dotycz±ce:1) sytuacji ekonomicznej lub finansowe:
a) Zamawiaj±cy uzna warunek udzia³u za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjna tego ubezpieczenia na kwotê nie mniejsza ni¿ 300.000,00 z³;
2) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy uzna warunek udzia³u za spe³niony, je¿eli Wykonawca, wyka¿e, ¿e:
a) w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ nale¿ycie co najmniej jedno zadanie polegaj±ce na budowie lub przebudowie lub remoncie obiektów drogowych lub kilka zadañ o ³±cznej d³ugo¶ci min. d³ugo¶ci 1000 m.
b) wyka¿e, ¿e do realizacji zamówienia skieruje osoby posiadaj±ce uprawnienia budowlane do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie – zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2025 r. poz. 418), oraz przepisami Rozporz±dzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. 2019 r. poz. 831) lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowi±zuj±cych przepisów prawa, lub uznane przez w³a¶ciwy organ, zgodnie z ustaw± z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. 2023 r., poz. 334) lub zgodnie z wcze¶niej obowi±zuj±cymi przepisami dotycz±cymi uznawania kwalifikacji, w specjalno¶ci: - co najmniej jedna osoba posiadaj±cy uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalno¶ci drogowej lub inne uprawnienia umo¿liwiaj±ce wykonywanie tych samych czynno¶ci, do wykonywania, których w aktualnym stanie prawnym uprawniaj± uprawnienia budowlane w/w specjalno¶ci umo¿liwiaj±ce zrealizowanie przedmiotowego zamówienia.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy ¿±da w celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych:
1) sytuacji ekonomicznej lub finansowe:
a) dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê nie mniejsz± ni¿ 300.000,00 z³;
2) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane zgodnie z za³±cznikiem nr 4 do SWZ, oraz za³±czenie dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;
b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji niniejszego zamówienia publicznego, o których mowa w Rozdziale XX ust. 1 pkt 2) lit. b) tiret pierwszy, wraz z informacjami na temat ich uprawnieñ i do¶wiadczenia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami zgodnie z za³±cznikiem nr 5 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium w wysoko¶ci 4 000,00 z³2. Wadium nale¿y wnie¶æ przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymywaæ nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 Pzp.
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) porêczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2024 r. poz. 419).
4. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego w Banku Spó³dzielczym w Jonkowie oddz. w ¦wi±tkach nr rachunku 63 8857 1025 3001 0000 0101 0004 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postêpowaniu: „Modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych w miejscowo¶ci W³odowo, cze¶æ dz. 235/1, obrêb W³odowo, gmina ¦wi±tki.” Znak Postêpowania ROS.271.4.2025”
5. Wadium wniesione w pieni±dzu Zamawiaj±cy przechowuje na rachunku bankowym.
6. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, o których mowa w ust. 3 pkt 2-4, Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej.
7. Wadium musi zabezpieczaæ ofertê przez ca³y okres zwi±zania ofert±. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawid³owy, lub nie bêdzie utrzymywa³ wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Pzp zostanie odrzucona z postêpowania na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 Pzp.
8. Tre¶æ gwarancji wadialnej musi zawieraæ nastêpuj±ce elementy:
1) nazwê daj±cego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/porêczenia (Zamawiaj±cego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielaj±cych gwarancji/porêczenia) oraz wskazanie ich siedzib,
2) okre¶lenie wierzytelno¶ci, która ma byæ zabezpieczona gwarancj±/porêczeniem – okre¶lenie przedmiotu zamówienia
3) kwotê gwarancji/porêczenia,
4) zobowi±zanie gwaranta/porêczyciela do zap³acenia bezwarunkowo i nieodwo³alnie kwoty gwarancji/porêczenia na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego w okoliczno¶ciach okre¶lonych w art. 98 ust. 6 PZP.
9. Zamawiaj±cy zwraca wadium na zasadach uregulowanych w art. 98 ust. 1 - 5 Pzp.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia wymagane jest ustanowienie Pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu i/lub zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.14. Pe³nomocnictwo powinno zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie:
1) postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
2) wszystkich Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy, z okre¶leniem siedziby,
3) ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego umocowania.
15. W celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru.
16. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentów, o których mowa w ust. 16, je¿eli Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile Wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów.
17. Je¿eli w imieniu Wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w ust. 16, Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy pe³nomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzaj±cego umocowanie do reprezentowania wykonawcy. Pe³nomocnictwo powinno byæ zgodne z ust. 15.
18. Ust. 16-18 stosuje siê odpowiednio do osoby dzia³aj±cej w imieniu podmiotu udostêpniaj±cego zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy lub podwykonawcy niebêd±cego podmiotem udostêpniaj±cym zasoby na takich zasadach. Szczegó³y w rozdz.XII SWZ
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiana postanowieñ niniejszej Umowy mo¿e nast±piæ za zgod± obydwu Stron wyra¿on± na pi¶mie, w formie aneksu doumowy z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci takiej zmiany.
2. Zamawiaj±cy dzia³aj±c w oparciu o art. 455 ust 1 pkt 1 ustawy PZP przewiduje zmiany umowy .
Szczegó³y, rodzaj i zakres zmian umowy opisany jest w za³±czniku nr 6 do SWZ § 15 Zmiany umowy
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-06-25 08:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: platforma ezamówienia Identyfikator postêpowania ocds-148610-01016965-8cfc-45bb-adf4-9f79bb8e3998
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-06-25 08:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-07-24
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do negocjacji: 3
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Wykonawca zobowi±zany jest do wykonania wizji lokalnej w terenie oraz do zdobycia wszelkich informacji, które mog± byæ konieczne do prawid³owej wyceny warto¶ci, zamówienia, gdy¿ wyklucza siê mo¿liwo¶ci zwiêkszenia wynagrodzenia wykonawcy zwi±zanego z b³êdnym skalkulowaniem ceny lub pominiêciem elementów niezbêdnych do prawid³owego wykonania umowy. Osobami wyznaczonymi do umówienia i przeprowadzenia wizji lokalnej s± Iwona Saliñska, Katarzyna Ja³owiecka-Piasecka tel. 509 221 986. Wizjê lokaln± mo¿na umówiæ do dnia 20-06-2025 r do godz.15 00 Ustala siê wizjê lokaln± na dzieñ 23-06-2025 r. godz. 800 - 1300 Z odbycia wizji zostanie sporz±dzona notatka podpisana przez zamawiaj±cego i wykonawcê. Oferta wykonawcy który nie odby³ wizji lokalnej zostanie odrzucona.PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa w Janowie magazynu wraz z gara¿em dla samochodu ratowniczo - ga¶niczego
- Termomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej nr 2 im. ¯o³nierzy z Monte Cassino w Polanicy-Zdroju
- "Doposa¿enie placu zabaw Klubu Dzieciêcego "Weso³y Kogucik" w Cieszkowie - "Aktywne place zabaw 2025" w ramach formu³y " zaprojektuj i wybuduj"
- "Przebudowa z rozbudow± DP nr 1808B ul. Przemys³owej w Grajewie - etap I"
- Budowa ¶wietlicy modu³owej w so³ectwie Nowy Bedoñ
- Budowa drogi gminnej w m. Lipianki - Etap I
wiêcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.