Ogłoszenie z dnia 2021-11-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00186746/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Doposażenie terenów rekreacyjnych w Gminie Czersk
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CZERSK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351274
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 27
1.5.2.) Miejscowość: Czersk
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-650
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 523954810
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad_miejski@czersk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/czersk
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/czersk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Doposażenie terenów rekreacyjnych w Gminie Czersk2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b0e85d7d-1aaf-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00265371
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001924/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.16 Budowa i doposażenie placów zabaw oraz terenów rekreacyjnych w elementy siłowni zewnętrznych (m.in.: Łubna; Odry; Rytel; Czersk, ul. Gen. Hallera; Promenada Rytel; Czersk, Park Borowiacki)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00186746/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZ.271.66.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1. Doposażenie placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Odrach.1. Przedmiot zamówienia obejmuje doposażenie placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Odrach (dz. nr 102 obr. Odry):
1) Wytyczenie geodezyjne - 1 kpl
2) Montaż zestawu zabawowego - 1 kpl.. Metalowy zestaw zabawowy składający się
3) z elementów takich jak: 2 ślizgi proste (zjeżdżalnie tradycyjne), wieża z daszkiem, rura, mostek tradycyjny, mostek linowy, tunel (przejście tubowe), ścianka wspinaczkowa, gra
w kółko i krzyżyk, liczydło oraz podesty z materiału antypoślizgowego. Stabilna konstrukcja, odporna na ekstremalne warunki pogodowe i wandalizm, elementy metalowe, malowane proszkowo. Wymiary urządzenia 4,80 x 4,15 x2,67 m.
4) Montaż huśtawki podwójnej – 1 kpl. Huśtawka metalowa dwuosobowa o szeroko rozstawionych podporach. Przeznaczona do zabawy jednego lub dwojga dzieci, w różnym wieku. Tradycyjna huśtawka metalowa wykonana ze specjalnie zabezpieczonych materiałów. Stabilna konstrukcja, odporna na ekstremalne warunki pogodowe i wandalizm, elementy metalowe malowane proszkowo. Wymiary urządzenia 3,65 x 1,65 x2,10 m.
2. Wykonawca na własny koszt ogrodzi teren prac montażowych.
3. Wykonawca przywróci do stanu pierwotnego teren nieruchomości, który zostanie uszkodzony
w czasie prowadzonych prac montażowych.
4. Wykonawca pokryje koszty związane z poborem wody i energii elektrycznej wykorzystanych podczas realizowanych prac montażowych.
5. Wymaga się, aby urządzenia rekreacyjne i zabawowe były wykonane w technologii, zgodnie
z załączonymi opisami technicznymi i materiałowymi, które prezentują minimalne wymagania co do ilości i funkcji elementów składowych urządzeń, jakości użytych materiałów oraz rozmiarów materiałów i gabarytów projektowanych urządzeń.
6. Dopuszcza się +/- 10% odchyłki rozmiarów urządzeń (SxDxW).
7. Uwagi techniczne:
1) Przedstawione urządzenia rekreacyjne i zabawowe są rozwiązaniami przykładowymi.
2) Wykonawca może zastosować urządzenia dowolnych producentów, pod warunkiem spełnienia wymogów wynikających z ich opisów technicznych i materiałowych – rozwiązania równoważne o parametrach nie gorszych.
3) Wykonawca proponując urządzenia równoważne do przedstawionych winien załączyć do oferty karty techniczne urządzeń oraz wypełnioną tabelę równoważności (załącznik do specyfikacji) w celu porównania równoważności funkcjonalnej i technologicznej. Karty techniczne zaproponowanych urządzeń winny zawierać: wizualizację produktu, parametry wielkościowe, materiałowe, technologiczne, zestawienie elementów oraz funkcjonalności poszczególnych urządzeń rekreacyjnych i zabawowych.
4) Zaproponowane zestawy zabawowe powinny posiadać aktualne certyfikaty wydane przez akredytowaną jednostkę certyfikującą.
5) Wymaga się zachowania parametrów jakościowych, estetycznych, materiałowych, wielkościowych, kolorystycznych, technologicznych, zgodnych z elementami wskazanymi
w opisie przedmiotu zamówienia i dokumentacji projektowej.
6) Urządzenia powinny odznaczać się wysoką odpornością na oddziaływanie czynników atmosferycznych oraz uszkodzenia w wyniku aktów wandalizmu.
8. Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w dokumentacji postępowania, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz pomocniczo w przedmiarze robót stanowiących załączniki do SWZ.
9. Zamawiający, zgodnie z zapisami art. 95 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności
w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy:
1) roboty ogólnobudowlane,
2) roboty związane z zagospodarowaniem terenu,
3) wykonywanie robót związanych z montażem elementów małej architektury.
Obowiązki Wykonawcy z tytułu spełnienia niniejszego wymogu określają Projektowane Postanowienia Umowy (PPU).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112711-2 - Roboty w zakresie kształtowania parków
4.5.5.) Wartość części: 26700 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2. Doposażenie placu zabaw przy kąpielisku w Rytlu.1. Przedmiot zamówienia obejmuje doposażenie placu zabaw przy kąpielisku w Rytlu
(dz. nr 333/40 obr. Rytel).
1) Wytyczenie geodezyjne - 1 kpl.
2) Montaż huśtawki wahadłowej – bocianie gniazdo - 1 kpl. Huśtawka wahadłowa z siedziskiem typu bocianie gniazdo o średnicy 1,0 – 1,2 m. Siedzisko wykonane z wytrzymałego materiału odpornego na warunki atmosferyczne. Siedzisko: gumowa obręcz ze stalowym szkieletem oraz linowa sieć siedziska. Stabilna konstrukcja, odporna na ekstremalne warunki pogodowe i wandalizm, elementy metalowe malowane proszkowo. Wymiary urządzenia 7,4 x 3,6 x 2,4m
3) Montaż karuzeli tarczowej z siedziskami – 1 kpl. Karuzela tarczowa o średnicy ok 1,5 m
z siedziskami i jednym wejściem. Karuzela posiada centralnie umieszczony uchwyt umożliwiający wprowadzenie karuzeli w ruch.
4) Montaż stołu do tenisa stołowego. Zewnetrzny stół do tenisa stołowego wykonany
z twardego tworzywa, odporny na warunki atmosferyczne, uszkodzenia mechaniczne. Montowany na stałe. Konstrukcja metalowa malowana proszkowo lub wykonana ze stali nierdzewnej.
2. Wykonawca na własny koszt ogrodzi teren prac montażowych.
3. Wykonawca przywróci do stanu pierwotnego teren nieruchomości, który zostanie uszkodzony
w czasie prowadzonych prac montażowych.
4. Wykonawca pokryje koszty związane z poborem wody i energii elektrycznej wykorzystanych podczas realizowanych prac montażowych.
5. Wymaga się, aby urządzenia rekreacyjne i zabawowe były wykonane w technologii, zgodnie
z załączonymi opisami technicznymi i materiałowymi, które prezentują minimalne wymagania co do ilości i funkcji elementów składowych urządzeń, jakości użytych materiałów oraz rozmiarów materiałów i gabarytów projektowanych urządzeń.
6. Dopuszcza się +/- 10% odchyłki rozmiarów urządzeń (SxDxW).
7. Uwagi techniczne:
1) Przedstawione urządzenia rekreacyjne i zabawowe są rozwiązaniami przykładowymi.
2) Wykonawca może zastosować urządzenia dowolnych producentów, pod warunkiem spełnienia wymogów wynikających z ich opisów technicznych i materiałowych – rozwiązania równoważne o parametrach nie gorszych.
3) Wykonawca proponując urządzenia równoważne do przedstawionych winien załączyć do oferty karty techniczne urządzeń oraz wypełnioną tabelę równoważności (załącznik do specyfikacji) w celu porównania równoważności funkcjonalnej i technologicznej. Karty techniczne zaproponowanych urządzeń winny zawierać: wizualizację produktu, parametry wielkościowe, materiałowe, technologiczne, zestawienie elementów oraz funkcjonalności poszczególnych urządzeń rekreacyjnych i zabawowych.
4) Zaproponowane zestawy zabawowe powinny posiadać aktualne certyfikaty wydane przez akredytowaną jednostkę certyfikującą.
5) Wymaga się zachowania parametrów jakościowych, estetycznych, materiałowych, wielkościowych, kolorystycznych, technologicznych, zgodnych z elementami wskazanymi w opisie przedmiotu zamówienia i dokumentacji projektowej.
6) Urządzenia powinny odznaczać się wysoką odpornością na oddziaływanie czynników atmosferycznych oraz uszkodzenia w wyniku aktów wandalizmu.
8. Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w dokumentacji postępowania, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz pomocniczo w przedmiarze robót stanowiących załączniki do SWZ.
9. Zamawiający, zgodnie z zapisami art. 95 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy:
1) roboty ogólnobudowlane,
2) roboty związane z zagospodarowaniem terenu,
3) wykonywanie robót związanych z montażem elementów małej architektury.
Obowiązki Wykonawcy z tytułu spełnienia niniejszego wymogu określają Projektowane Postanowienia Umowy (PPU).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112711-2 - Roboty w zakresie kształtowania parków
4.5.5.) Wartość części: 12956,09 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3. Doposażenie placu zabaw w Parku Borowiackim w Czersku.1. Przedmiot zamówienia obejmuje doposażenie placu zabaw w Parku Borowiackim w Czersku (dz. nr 1194/4 obr. Czersk):
1) Wytyczenie geodezyjne – 1 kpl.
2) Montaż zestawu zabawowego – 1 kpl. Zestaw zabawowy, typu statek składający się z elementów takich jak: dwóch pomostów rurowych, zjeżdżalni metalowej, ścianki wspinaczkowej, wejścia linowego, drabinki pionowej, rurki strażackiej, gry kółko i krzyżyk, balkonika oraz zjeżdżalni śrubowej plastikowej. Stabilna konstrukcja, odporna na ekstremalne warunki pogodowe i wandalizm, podesty z materiału antypoślizgowego, elementy metalowe malowane proszkowo. Wymiary urządzenia 12 m x 5,5 m x 4,1 m.
2. Wykonawca na własny koszt ogrodzi teren prac montażowych.
3. Wykonawca przywróci do stanu pierwotnego teren nieruchomości, który zostanie uszkodzony w czasie prowadzonych prac montażowych.
4. Wykonawca pokryje koszty związane z poborem wody i energii elektrycznej wykorzystanych podczas realizowanych prac montażowych.
5. Wymaga się, aby urządzenia rekreacyjne i zabawowe były wykonane w technologii, zgodnie z załączonymi opisami technicznymi i materiałowymi, które prezentują minimalne wymagania co do ilości i funkcji elementów składowych urządzeń, jakości użytych materiałów oraz rozmiarów materiałów i gabarytów projektowanych urządzeń.
6. Dopuszcza się +/- 10% odchyłki rozmiarów urządzeń (SxDxW).
7. Uwagi techniczne:
1) Przedstawione urządzenia rekreacyjne i zabawowe są rozwiązaniami przykładowymi.
2) Wykonawca może zastosować urządzenia dowolnych producentów, pod warunkiem spełnienia wymogów wynikających z ich opisów technicznych i materiałowych – rozwiązania równoważne o parametrach nie gorszych.
3) Wykonawca proponując urządzenia równoważne do przedstawionych winien załączyć do oferty karty techniczne urządzeń oraz wypełnioną tabelę równoważności (załącznik do specyfikacji) w celu porównania równoważności funkcjonalnej i technologicznej. Karty techniczne zaproponowanych urządzeń winny zawierać: wizualizację produktu, parametry wielkościowe, materiałowe, technologiczne, zestawienie elementów oraz funkcjonalności poszczególnych urządzeń rekreacyjnych i zabawowych.
4) Zaproponowane zestawy zabawowe powinny posiadać aktualne certyfikaty wydane przez akredytowaną jednostkę certyfikującą.
5) Wymaga się zachowania parametrów jakościowych, estetycznych, materiałowych, wielkościowych, kolorystycznych, technologicznych, zgodnych z elementami wskazanymi w opisie przedmiotu zamówienia i dokumentacji projektowej.
6) Urządzenia powinny odznaczać się wysoką odpornością na oddziaływanie czynników atmosferycznych oraz uszkodzenia w wyniku aktów wandalizmu.
8. Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w dokumentacji postępowania, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz pomocniczo w przedmiarze robót stanowiących załączniki do SWZ.
9. Zamawiający, zgodnie z zapisami art. 95 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy:
1) roboty ogólnobudowlane,
2) roboty związane z zagospodarowaniem terenu,
3) wykonywanie robót związanych z montażem elementów małej architektury.
Obowiązki Wykonawcy z tytułu spełnienia niniejszego wymogu określają Projektowane Postanowienia Umowy (PPU).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112711-2 - Roboty w zakresie kształtowania parków
4.5.5.) Wartość części: 35900 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4. Doposażenie siłowni zewnętrznej przy promenadzie w Rytlu.1. Przedmiot zamówienia obejmuje doposażenie siłowni zewnętrznej przy promenadzie w Rytlu (dz. nr 322/4 obr. Rytel):
1) Wytyczenie geodezyjne – 1 kpl.
2) Montaż siłowni zewnętrznej – 1 kpl.
a) Urządzenie siłowni - Wioślarz – 1 szt.
b) Urządzenie siłowni - Prasa nożna – 1 szt.
c) Urządzenie siłowni - Wyciąg górny - Motyl – 1 kpl.
d) Urządzenie siłowni - Twister - Wahadło – 1 kpl.
e) Urządzenie siłowni - Biegacz – 1 szt.
f) Urządzenie siłowni - Orbitrek – 1 szt.
2. Wykonawca na własny koszt ogrodzi teren prac montażowych.
3. Wykonawca przywróci do stanu pierwotnego teren nieruchomości, który zostanie uszkodzony w czasie prowadzonych prac montażowych.
4. Wykonawca pokryje koszty związane z poborem wody i energii elektrycznej wykorzystanych podczas realizowanych prac montażowych.
5. Wymaga się, aby urządzenia rekreacyjne i zabawowe były wykonane w technologii, zgodnie z załączonymi opisami technicznymi i materiałowymi, które prezentują minimalne wymagania co do ilości i funkcji elementów składowych urządzeń, jakości użytych materiałów oraz rozmiarów materiałów i gabarytów projektowanych urządzeń.
6. Dopuszcza się +/- 10% odchyłki rozmiarów urządzeń (SxDxW).
7. Uwagi techniczne:
1) Przedstawione urządzenia rekreacyjne i zabawowe są rozwiązaniami przykładowymi.
2) Wykonawca może zastosować urządzenia dowolnych producentów, pod warunkiem spełnienia wymogów wynikających z ich opisów technicznych i materiałowych – rozwiązania równoważne o parametrach nie gorszych.
3) Wykonawca proponując urządzenia równoważne do przedstawionych winien załączyć do oferty karty techniczne urządzeń oraz wypełnioną tabelę równoważności (załącznik do specyfikacji) w celu porównania równoważności funkcjonalnej i technologicznej. Karty techniczne zaproponowanych urządzeń winny zawierać: wizualizację produktu, parametry wielkościowe, materiałowe, technologiczne, zestawienie elementów oraz funkcjonalności poszczególnych urządzeń rekreacyjnych i zabawowych.
4) Zaproponowane zestawy zabawowe powinny posiadać aktualne certyfikaty wydane przez akredytowaną jednostkę certyfikującą.
5) Wymaga się zachowania parametrów jakościowych, estetycznych, materiałowych, wielkościowych, kolorystycznych, technologicznych, zgodnych z elementami wskazanymi w opisie przedmiotu zamówienia i dokumentacji projektowej.
6) Urządzenia powinny odznaczać się wysoką odpornością na oddziaływanie czynników atmosferycznych oraz uszkodzenia w wyniku aktów wandalizmu.
8. Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w dokumentacji postępowania, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz pomocniczo w przedmiarze robót stanowiących załączniki do SWZ.
9. Zamawiający, zgodnie z zapisami art. 95 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy:
1) roboty ogólnobudowlane,
2) roboty związane z zagospodarowaniem terenu,
3) wykonywanie robót związanych z montażem elementów małej architektury.
Obowiązki Wykonawcy z tytułu spełnienia niniejszego wymogu określają Projektowane Postanowienia Umowy (PPU).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37440000-4 - Sprzęt do ćwiczeń fizycznych
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112711-2 - Roboty w zakresie kształtowania parków
4.5.5.) Wartość części: 29773,97 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5. Doposażenie siłowni zewnętrznej przy ul. Gen. Hallera w Czersku.1. Przedmiot zamówienia obejmuje doposażenie siłowni zewnętrznej przy ul. Gen. Hallera w Czersku (dz. nr 384/212 obr. Czersk):
1) Wytyczenie geodezyjne – 1 kpl.
2) Montaż siłowni zewnętrznej – 1 kpl.
a) Urządzenie siłowni - Biegacz - 1 szt.
b) Urządzenie siłowni - Twister - 1 szt.
c) Urządzenie siłowni - Wioślarz - 1 szt.
d) Urządzenie siłowni - Wahadło - 1 szt.
e) Urządzenie siłowni - Orbitrek - 1 szt.
f) Urządzenie siłowni - Steper - 1 szt.
g) Urządzenie siłowni - Wyciąg górny - 1 szt.
h) Urządzenie siłowni - Pajacyk - 1 szt.
2. Wykonawca na własny koszt ogrodzi teren prac montażowych.
3. Wykonawca przywróci do stanu pierwotnego teren nieruchomości, który zostanie uszkodzony w czasie prowadzonych prac montażowych.
4. Wykonawca pokryje koszty związane z poborem wody i energii elektrycznej wykorzystanych podczas realizowanych prac montażowych.
5. Wymaga się, aby urządzenia rekreacyjne i zabawowe były wykonane w technologii, zgodnie z załączonymi opisami technicznymi i materiałowymi, które prezentują minimalne wymagania co do ilości i funkcji elementów składowych urządzeń, jakości użytych materiałów oraz rozmiarów materiałów i gabarytów projektowanych urządzeń.
6. Dopuszcza się +/- 10% odchyłki rozmiarów urządzeń (SxDxW).
7. Uwagi techniczne:
1) Przedstawione urządzenia rekreacyjne i zabawowe są rozwiązaniami przykładowymi.
2) Wykonawca może zastosować urządzenia dowolnych producentów, pod warunkiem spełnienia wymogów wynikających z ich opisów technicznych i materiałowych – rozwiązania równoważne o parametrach nie gorszych.
3) Wykonawca proponując urządzenia równoważne do przedstawionych winien załączyć do oferty karty techniczne urządzeń oraz wypełnioną tabelę równoważności (załącznik do specyfikacji) w celu porównania równoważności funkcjonalnej i technologicznej. Karty techniczne zaproponowanych urządzeń winny zawierać: wizualizację produktu, parametry wielkościowe, materiałowe, technologiczne, zestawienie elementów oraz funkcjonalności poszczególnych urządzeń rekreacyjnych i zabawowych.
4) Zaproponowane zestawy zabawowe powinny posiadać aktualne certyfikaty wydane przez akredytowaną jednostkę certyfikującą.
5) Wymaga się zachowania parametrów jakościowych, estetycznych, materiałowych, wielkościowych, kolorystycznych, technologicznych, zgodnych z elementami wskazanymi w opisie przedmiotu zamówienia i dokumentacji projektowej.
6) Urządzenia powinny odznaczać się wysoką odpornością na oddziaływanie czynników atmosferycznych oraz uszkodzenia w wyniku aktów wandalizmu.
8. Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz pomocniczo w przedmiarze robót stanowiących załączniki do SWZ.
9. Zamawiający, zgodnie z zapisami art. 95 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy:
1) roboty ogólnobudowlane,
2) roboty związane z zagospodarowaniem terenu,
3) wykonywanie robót związanych z montażem elementów małej architektury.
Obowiązki Wykonawcy z tytułu spełnienia niniejszego wymogu określają Projektowane Postanowienia Umowy (PPU).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37440000-4 - Sprzęt do ćwiczeń fizycznych
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112711-2 - Roboty w zakresie kształtowania parków
4.5.5.) Wartość części: 37664,85 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie przepisów art. 255 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t. j. - Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.)
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jw., ponieważ nie została złożona żadna oferta na wykonanie części 1.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie przepisów art. 255 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t. j. - Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.)
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jw., ponieważ nie została złożona żadna oferta na wykonanie części 2.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie przepisów art. 255 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t. j. - Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.)
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jw., ponieważ nie została złożona żadna oferta na wykonanie części 3.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16555,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21294,99 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16555,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fit Park Sp. zo.o. Sp. K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9562310727
7.3.3) Ulica: Turkusowa
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16555,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19876,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24358,92 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19876,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fit Park Sp. zo.o. Sp. K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9562310727
7.3.3) Ulica: Turkusowa
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19876,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa w Janowie magazynu wraz z garażem dla samochodu ratowniczo - gaśniczego
- Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 2 im. Żołnierzy z Monte Cassino w Polanicy-Zdroju
- "Doposażenie placu zabaw Klubu Dziecięcego "Wesoły Kogucik" w Cieszkowie - "Aktywne place zabaw 2025" w ramach formuły " zaprojektuj i wybuduj"
- Park Miejski w Gryfowie Śląskim miejscem ochrony przyrody i klimatu w ramach Priorytetu 2 Fundusze Europejskie na rzecz środowiska na Dolnym Śląsku, Działanie 2.10 Ochrona przyrody i klimatu - ZIT
- Budowa świetlicy modułowej w sołectwie Nowy Bedoń
- Konserwacja i bieżąca naprawa mostu o nr JNI 01016697 w ciągu drogi powiatowej nr K1922 Tokarnia - Więciórka - Trzebunia w km 1+740 w miejscowości Tokarnia
więcej: Sprzęt do ćwiczeń fizycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.