Ogłoszenie z dnia 2021-11-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00246270/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-26
- 2021/BZP 00252819/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa dwóch ciągników kompaktowych z osprzętem
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Komunalny "Kleszczów" Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 592130741
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Główna 41
1.5.2.) Miejscowość: Kleszczów
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-410
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zkkleszczow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zkkleszczow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zkkleszczow.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa dwóch ciągników kompaktowych z osprzętem2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a238c4dc-3622-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00265326
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00246270/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZK/PK/6/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa do siedziby Zamawiającego wolnych od wad, fabrycznie nowych dwóch identycznych ciągników kompaktowych z osprzętem, pochodzących z seryjnej produkcji o parametrach technicznych i wyposażeniu zgodnym z opisem w Załączniku nr 1 Opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34390000-7 - Akcesoria do ciągników
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
1. W postępowaniu, w terminie wyznaczonym na składanie ofert, wpłynęła 1 nw. oferta:Oferta nr 1:
P.H.U.P. „AGROS-WROŃSCY” Sp. z o.o., ul. Częstochowska 3, 98-337 Strzelce Wielkie
cena ofertowa brutto: 418.200,00zł
Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu w dokumentach zamówienia, tj. Dział XII SWZ, wymagał wniesienia wadium w kwocie 5.000,00zł z zastrzeżeniem Działu XII ust. 3, że „Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium (jeżeli wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert).”
Termin składania ofert w tym postępowaniu upłynął 09.11.2021r. o godz. 12:00. Wykonawca wpłacił wadium w dniu 09.11.2021, jednak środki te zostały zaksięgowane na koncie Zamawiającego
o godz. 15:21, co zostało potwierdzone przez Zamawiającego w banku. W związku z powyższym, nie został spełniony przez Wykonawcę wymóg wynikający z art. 97 ust. 5 ustawy Pzp, tj. „wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje się nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą,
z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust.2”.
W związku z powyższym, Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy: P.H.U.P. „AGROS-WROŃSCY”
Sp. z o.o., ul. Częstochowska 3, 98-337 Strzelce Wielkie na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 14), tj. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli Wykonawca nie wniósł wadium, lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku,
o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt. 3 Ustawy Pzp.
2. Ze względu na fakt, że odrzuceniu podlega jedyna oferta z postępowania, Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 418200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI KLESZCZÓW
- Budowa budynku strażnicy OSP w Czyżowie wraz z zagospodarowaniem terenu
- Usługa ubezpieczenia Gminy Kleszczów wraz z jednostkami organizacyjnymi w zakresie: Część I - ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Część II - ubezpieczenie komunikacyjne
więcej: przetargi KLESZCZÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego ciągnika
- Zakup i dostawa dwóch ciągników wraz z ładowaczami czołowymi przyczepy transportowej-wywrotki oraz przyczepy-cysterny do przewozu wody na potrzeby realizacjizadańzzakresuOchronyLudnościIObronyCywilnej
- Zakup i dostawa ciągnika komunalnego w ramach programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Zakup ciągnika rolniczego w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- "Uzupełnienie zasobów Gminy Łękawica niezbędnych do realizacji zadań z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej - Zakup traktora"
- Zakup ciągnika
więcej: Ciągniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





