Ogłoszenie z dnia 2025-06-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00186167/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH W MIEJSCOWOŚCI KOWRÓZEK ORAZ TURZNO W GMINIE ŁYSOMICE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŁYSOMICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118738
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Warszawska 8
1.5.2.) Miejscowość: Łysomice
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-148
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 56 678 32 22
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@lysomice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lysomice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lysomice/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH W MIEJSCOWOŚCI KOWRÓZEK ORAZ TURZNO W GMINIE ŁYSOMICE2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1d4cfd20-ea0c-4aa0-88ef-09b91e478285
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00265263
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00030467/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Przebudowa dróg gminnych 2025
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00186167
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.9.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 938094,19 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pod nazwą „Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Kowrózek oraz Turzno w gminie Łysomice”.II. Zakres robót został podzielony na 2 części. Część I obejmuje wykonanie 3 odcinków dróg w miejscowości Kowrózek natomiast część II obejmuje wykonanie jednego odcinka drogi w miejscowości Turzno.
1. Część I
Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Kowrózek.
1) Droga nr 1
Przebudowa drogi gminnej nr 100605 C działka nr 20/3 w miejscowości Kowrózek na odcinku o długości 556 mb w następującym zakresie:
- roboty pomiarowe;
- wykonanie koryta;
- profilowanie istniejącej nawierzchni;
- ułożenie dolnej warstwy podbudowy z gruzu betonowego;
- ułożenie górnej warstwy podbudowy z kruszywa twardego;
- skropienie emulsją asfaltową;
- ułożenie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego;
- skropienie emulsją asfaltową;
- ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego;
- wykonanie zjazdów;
- wykonanie górnej warstwy poboczy z kruszywa twardego;
- wykonanie dolnej warstwy poboczy z gruzu betonowego;
- wykonanie oznakowania pionowego
2) Droga nr 2
Przebudowa drogi gminnej Kowróz – Kowrózek działka nr 11/1, 14/33, 24 w miejscowości Kowrózek na odcinku o długości 110 mb od km 0+380 do km 0+490 w następujący zakresie:
- roboty pomiarowe;
- demontaż studni rewizyjnych wraz z ich zasypaniem;
- wykonanie koryta;
- profilowanie istniejącej nawierzchni;
- wykonanie warstwy odsączającej z piasku;
- ułożenie dolnej warstwy podbudowy z gruzu betonowego;
- ułożenie górnej warstwy podbudowy z kruszywa twardego;
- skropienie emulsją asfaltową;
- ułożenie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego;
- skropienie emulsją asfaltową;
- ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego;
- wykonanie zjazdów;
- wykonanie poboczy z tłucznia kamiennego;
- wykonanie oznakowania pionowego
- plantowanie skarp;
- humusowanie i obsianie trawą terenów przy poboczu;
- regulacja zaworów
3) Droga nr 3
Przebudowa drogi wewnętrznej działka nr 24 w miejscowości Kowrózek na odcinku o długości 145 mb w następującym zakresie:
a) roboty pomiarowe;
b) wykonanie koryta;
c) profilowanie istniejącej nawierzchni;
d) ułożenie dolnej warstwy podbudowy z gruzu betonowego;
e) ułożenie górnej warstwy podbudowy z kruszywa twardego;
f) skropienie emulsją asfaltową;
g) ułożenie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego;
h) skropienie emulsją asfaltową;
i) ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego;
j) wykonanie zjazdów;
k) wykonanie górnej warstwy poboczy z kruszywa twardego;
l) wykonanie dolnej warstwy poboczy z gruzu betonowego;
m) wykonanie oznakowania pionowego
3. Zakres robót w ramach ustalonego wynagrodzenia obejmuje ponadto dla każdej z dróg i części:
a) obsługę geodezyjną polegającą na wytyczeniu przebiegu robót;
b) wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej;
c) naprawienie urządzeń melioracyjnych zniszczonych w trakcie robót;
d) inne prace związane z procesem budowy (np. lokalizacja i regulacja wszelkich urządzeń znajdujących się w pasie drogowym (m.in. zawory, hydranty, studzienki kanalizacyjne, telefoniczne, gazowe, itp.).
e) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP, przy maksymalnym ograniczeniu uciążliwości prowadzenia robót. Wykonawca gwarantuje także wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie,
f) Wykonawca zapewnia materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, posiadające aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie. Transport materiałów na plac budowy oraz dostarczanie i eksploatacja maszyn i urządzeń obciążają Wykonawcę,
g) Wykonawca zabezpiecza teren budowy mając na względzie mienie Zamawiającego i własne,
h) Wykonawca w trakcie wykonywania robót ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie przekazanego placu budowy z tytułu prowadzonych robot,
i) Wykonawca zapewnia we własnym zakresie wywóz i zagospodarowanie odpadów,
j) Wszelkie materiały pozyskane w trakcie realizacji robót budowlanych stanowią własność Wykonawcy, a ich wartość winna zostać uwzględniona w składanej ofercie.
k) Po zakończeniu robót, ale przed ostatecznym odbiorem prac przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym i doprowadzenia ich do stanu jaki był przed rozpoczęciem robot,
l) usuwania wad stwierdzonych w trakcie dokonywania odbiorów zgodnie z postanowieniami umowy,
m) Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt zobowiązuje się zorganizować i urządzić zaplecze budowy oraz plac budowy wraz z zapewnieniem niezbędnych mediów i ich opomiarowania do wykonania przedmiotu zamówienia.
n) Przed rozpoczęciem robót Wykonawca na własny koszt opracuje i uzgodni z właściwymi zarządcami dróg projekty czasowej organizacji ruchu na czas prowadzonych robót, a następnie uzyska zatwierdzenie tych projektów przez właściwe do tego organy i ją wprowadzi.
o) Wykonawca na własny koszt dostarczy wszystkie materiały budowlane oraz sprzęt budowlany, zatrudni pracowników, dostarczy, utrzyma i usunie po zakończeniu budowy wszelkie urządzenia z terenu budowy.
p) po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest uporządkować teren budowy i przekazać go Zamawiającemu w terminie ustalonym na odbiór robót.
q) od daty protokolarnego przejęcia terenu budowy, aż do daty odbioru robót Wykonawca ponosi odpowiedzialność na zasadach ogólnych za wszelkie szkody wynikłe na terenie przejętym oraz terenie, na który roboty te mogą oddziaływać. Informowanie Inspektora Nadzoru Inwestorskiego o terminie robót ulegających zakryciu oraz o terminie robót zanikających. Jeżeli Wykonawca nie poinformował o tych faktach Inspektora Nadzoru Inspektorskiego, zobowiązany jest odkryć lub wykonać otwory niezbędne do zbadania robót, a następnie przywrócić prace do stanu poprzedniego. Inspektor nadzoru zostanie powołany przez Zamawiającego.
r) Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykonania kontrolnych badań laboratoryjnych na wybranych odcinkach drogi w celu weryfikacji poprawności wykonywania przedmiotu zamówienia.
s) Wykonanie dokumentacji powykonawczej w języku polskim w 2 (dwóch) egzemplarzach oraz na nośniku elektronicznym typu CD/DVD. Wszystkie dokumenty powinny być sporządzone odpowiednio: pliki tekstowe utworzone w ogólnodostępnych edytorach tekstu, arkusze obliczeniowe utworzone w ogólnodostępnych arkuszach kalkulacyjnych, rysunki w formacie *pdf, *dxf i *dwg.
t) Kompletowanie w trakcie realizacji robót, stanowiących przedmiot niniejszej umowy, wszelkiej dokumentacji zgodnie z przepisami prawa oraz przygotowanie do odbioru końcowego kompletu protokołów, jak i kompletu dokumentów potrzebnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie (jeżeli dotyczy) lub zawiadomienia o zakończeniu budowy (jeżeli dotyczy).
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8a i 8b do SWZ i zawiera: dokumentację projektową, przedmiar robót i Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót (dalej STWIORB) oraz zaświadczenia Starosty Toruńskiego o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu.
5. Wykonawca zrealizuje przedmiot umowy w zakresie i w sposób określony w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót, STWIORB, zaświadczeniami Starosty oraz zgodnie z postanowieniami umowy, obowiązującymi przepisami, normami, sztuką budowlaną, na podstawie oględzin terenu budowy.
6. Roboty budowlane prowadzone będą na czynnym terenie, wobec tego Wykonawca musi uwzględnić wynikające stąd ograniczenia i konieczność wykonania dodatkowych zabezpieczeń, utrzymania wjazdu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco nieczystości, zbędnych materiałów, odpadów i śmieci.
7. Zapewnienia we własnym zakresie wywozu i utylizacji odpadów budowlanych. Po zakończeniu robót, ale przed ostatecznym odbiorem przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym i doprowadzenie do stanu jaki był przed rozpoczęciem robót.
8. Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność za naruszenie istniejącego wszelkiego rodzaju sieci uzbrojenia terenu i urządzeń podziemnych. Wszelkie naprawy uszkodzonych w wyniku prowadzonych robót urządzeń uzbrojenia podziemnego i nadziemnego należy uzgadniać z zarządcami sieci.
UWAGA!!!
9. Wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, Wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej, STWIORB, zaświadczeniami Starosty oraz na podstawie projektowanych postanowień umowy. Przedmiary robót mają charakter pomocniczy. Drogę nr 1, 3 oraz 4 należy wykonać w pełnym zakresie wykonanej dokumentacji projektowej, natomiast dokumentacja projektowa dla drogi nr 2 obejmuje odcinek o długości 490 mb z czego Zamawiający planuje wykonać odcinek o długości 110 m od km 0+380 do km 0+490. Na drodze nr 2 odcinek od km 0+000 do km do km 0+380 został wykonany w 2023 roku.
10. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
Główny kod CPV: 45233140-2 Roboty drogowe
Dodatkowe kody CPV:
45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 628893,84 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pod nazwą „Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Kowrózek oraz Turzno w gminie Łysomice”.II. Zakres robót został podzielony na 2 części. Część I obejmuje wykonanie 3 odcinków dróg w miejscowości Kowrózek natomiast część II obejmuje wykonanie jednego odcinka drogi w miejscowości Turzno.
2. Część II
Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Turzno.
1) Droga nr 4
Przebudowa drogi wewnętrznej działka nr 112/1, 124/2, 111/2 w miejscowości Turzno na odcinku o długości 450 mb w następujący zakresie:
a) roboty pomiarowe;
b) wykonanie koryta;
c) profilowanie istniejącej nawierzchni;
d) ułożenie dolnej warstwy podbudowy z gruzu betonowego;
e) ułożenie górnej warstwy podbudowy z kruszywa twardego;
f) skropienie emulsją asfaltową;
g) ułożenie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego;
h) skropienie emulsją asfaltową;
i) ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego;
j) wykonanie zjazdów;
k) wykonanie górnej warstwy poboczy z kruszywa twardego;
l) wykonanie dolnej warstwy poboczy z gruzu betonowego;
m) wykonanie oznakowania pionowego
3. Zakres robót w ramach ustalonego wynagrodzenia obejmuje ponadto dla każdej z dróg i części:
a) obsługę geodezyjną polegającą na wytyczeniu przebiegu robót;
b) wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej;
c) naprawienie urządzeń melioracyjnych zniszczonych w trakcie robót;
d) inne prace związane z procesem budowy (np. lokalizacja i regulacja wszelkich urządzeń znajdujących się w pasie drogowym (m.in. zawory, hydranty, studzienki kanalizacyjne, telefoniczne, gazowe, itp.).
e) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP, przy maksymalnym ograniczeniu uciążliwości prowadzenia robót. Wykonawca gwarantuje także wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie,
f) Wykonawca zapewnia materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, posiadające aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie. Transport materiałów na plac budowy oraz dostarczanie i eksploatacja maszyn i urządzeń obciążają Wykonawcę,
g) Wykonawca zabezpiecza teren budowy mając na względzie mienie Zamawiającego i własne,
h) Wykonawca w trakcie wykonywania robót ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie przekazanego placu budowy z tytułu prowadzonych robot,
i) Wykonawca zapewnia we własnym zakresie wywóz i zagospodarowanie odpadów,
j) Wszelkie materiały pozyskane w trakcie realizacji robót budowlanych stanowią własność Wykonawcy, a ich wartość winna zostać uwzględniona w składanej ofercie.
k) Po zakończeniu robót, ale przed ostatecznym odbiorem prac przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym i doprowadzenia ich do stanu jaki był przed rozpoczęciem robot,
l) usuwania wad stwierdzonych w trakcie dokonywania odbiorów zgodnie z postanowieniami umowy,
m) Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt zobowiązuje się zorganizować i urządzić zaplecze budowy oraz plac budowy wraz z zapewnieniem niezbędnych mediów i ich opomiarowania do wykonania przedmiotu zamówienia.
n) Przed rozpoczęciem robót Wykonawca na własny koszt opracuje i uzgodni z właściwymi zarządcami dróg projekty czasowej organizacji ruchu na czas prowadzonych robót, a następnie uzyska zatwierdzenie tych projektów przez właściwe do tego organy i ją wprowadzi.
o) Wykonawca na własny koszt dostarczy wszystkie materiały budowlane oraz sprzęt budowlany, zatrudni pracowników, dostarczy, utrzyma i usunie po zakończeniu budowy wszelkie urządzenia z terenu budowy.
p) po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest uporządkować teren budowy i przekazać go Zamawiającemu w terminie ustalonym na odbiór robót.
q) od daty protokolarnego przejęcia terenu budowy, aż do daty odbioru robót Wykonawca ponosi odpowiedzialność na zasadach ogólnych za wszelkie szkody wynikłe na terenie przejętym oraz terenie, na który roboty te mogą oddziaływać. Informowanie Inspektora Nadzoru Inwestorskiego o terminie robót ulegających zakryciu oraz o terminie robót zanikających. Jeżeli Wykonawca nie poinformował o tych faktach Inspektora Nadzoru Inspektorskiego, zobowiązany jest odkryć lub wykonać otwory niezbędne do zbadania robót, a następnie przywrócić prace do stanu poprzedniego. Inspektor nadzoru zostanie powołany przez Zamawiającego.
r) Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykonania kontrolnych badań laboratoryjnych na wybranych odcinkach drogi w celu weryfikacji poprawności wykonywania przedmiotu zamówienia.
s) Wykonanie dokumentacji powykonawczej w języku polskim w 2 (dwóch) egzemplarzach oraz na nośniku elektronicznym typu CD/DVD. Wszystkie dokumenty powinny być sporządzone odpowiednio: pliki tekstowe utworzone w ogólnodostępnych edytorach tekstu, arkusze obliczeniowe utworzone w ogólnodostępnych arkuszach kalkulacyjnych, rysunki w formacie *pdf, *dxf i *dwg.
t) Kompletowanie w trakcie realizacji robót, stanowiących przedmiot niniejszej umowy, wszelkiej dokumentacji zgodnie z przepisami prawa oraz przygotowanie do odbioru końcowego kompletu protokołów, jak i kompletu dokumentów potrzebnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie (jeżeli dotyczy) lub zawiadomienia o zakończeniu budowy (jeżeli dotyczy).
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8a i 8b do SWZ i zawiera: dokumentację projektową, przedmiar robót i Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót (dalej STWIORB) oraz zaświadczenia Starosty Toruńskiego o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu.
5. Wykonawca zrealizuje przedmiot umowy w zakresie i w sposób określony w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót, STWIORB, zaświadczeniami Starosty oraz zgodnie z postanowieniami umowy, obowiązującymi przepisami, normami, sztuką budowlaną, na podstawie oględzin terenu budowy.
6. Roboty budowlane prowadzone będą na czynnym terenie, wobec tego Wykonawca musi uwzględnić wynikające stąd ograniczenia i konieczność wykonania dodatkowych zabezpieczeń, utrzymania wjazdu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco nieczystości, zbędnych materiałów, odpadów i śmieci.
7. Zapewnienia we własnym zakresie wywozu i utylizacji odpadów budowlanych. Po zakończeniu robót, ale przed ostatecznym odbiorem przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym i doprowadzenie do stanu jaki był przed rozpoczęciem robót.
8. Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność za naruszenie istniejącego wszelkiego rodzaju sieci uzbrojenia terenu i urządzeń podziemnych. Wszelkie naprawy uszkodzonych w wyniku prowadzonych robót urządzeń uzbrojenia podziemnego i nadziemnego należy uzgadniać z zarządcami sieci.
UWAGA!!!
9. Wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, Wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej, STWIORB, zaświadczeniami Starosty oraz na podstawie projektowanych postanowień umowy. Przedmiary robót mają charakter pomocniczy. Drogę nr 1, 3 oraz 4 należy wykonać w pełnym zakresie wykonanej dokumentacji projektowej, natomiast dokumentacja projektowa dla drogi nr 2 obejmuje odcinek o długości 490 mb z czego Zamawiający planuje wykonać odcinek o długości 110 m od km 0+380 do km 0+490. Na drodze nr 2 odcinek od km 0+000 do km do km 0+380 został wykonany w 2023 roku.
10. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
Główny kod CPV: 45233140-2 Roboty drogowe
Dodatkowe kody CPV:
45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 309200,35 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 611771,03 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 762906,53 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 611771,03 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Drogowo Budowlany Rogowo Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8792705848
7.3.4) Miejscowość: Rogowo
7.3.5) Kod pocztowy: 87-162
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD DROGOWO BUDOWLANY ROGOWO SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD DROGOWO BUDOWLANY ROGOWO SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 611771,03 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 330188,15 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 403294,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 330188,15 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Drogowo Budowlany Rogowo Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8792705848
7.3.4) Miejscowość: Rogowo
7.3.5) Kod pocztowy: 87-162
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD DROGOWO BUDOWLANY ROGOWO SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD DROGOWO BUDOWLANY ROGOWO SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 330188,15 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI ŁYSOMICE
więcej: przetargi ŁYSOMICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku wielorodzinnego w gminie Iława
- Remont drogi wojewódzkiej nr 544 na odcinku od km 75+570 (77+474) do km 75+970 (77+874) - nr postępowania 160/25
- NAPRAWA NAWIERZCHNI JEZDCNI W CIĄGU DROGI POWIATOWEJ NR 1385N UL. OLSZTYŃSKA W BRANIEWIE
- Przebudowa placu manewrowego przy ul. Wyszyńskiego w Głuchołazach oraz budowa ścieżki pieszo-rowerowej w miejscowości Bodzanów, w ramach w systemie zaprojektuj i wybuduj
- "Remont drogi wojewódzkiej nr 787 na odcinku od km 3+300 do km 4+548 na terenie miasta Pionki, powiat radomski, województwo mazowieckie" - nr postępowania 178/25
- "Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych ul. Wschodniej i ul. Okólnej w Skomlinie"
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.