eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piekary Śląskie › Plac zabaw przy Miejskim Przedszkolu nr 2 w Piekarach Śląskich, ul. Cicha 38



Ogłoszenie z dnia 2022-07-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Plac zabaw przy Miejskim Przedszkolu nr 2 w Piekarach Śląskich, ul. Cicha 38

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejskie Przedszkole Nr 2 w Piekarach Śląskich

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272002117

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Cicha 38

1.5.2.) Miejscowość: Piekary Śląskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-943

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mp2@piekary.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://mp2piekary.szkolnastrona.pl/bip/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-58350a0e-b4af-11ec-97c7-b646b0ba23df

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Plac zabaw przy Miejskim Przedszkolu nr 2 w Piekarach Śląskich, ul. Cicha 38

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-58350a0e-b4af-11ec-97c7-b646b0ba23df

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00265144

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00109342/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Plac zabaw przy Miejskim Przedszkolu nr 2 w Piekarach Śląskich, ul. Cicha 38

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00111964/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1/22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 205000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa i montaż zestawu nr 1 – zestaw zabawowy „Zamek - 1 szt.
Dostawa i montaż zestawu nr 2 – zestaw głuchy telefon -1 szt.
Dostawa i montaż zestawu nr 3 – zestaw tablica z instrukcją - 1 szt.
Dostawa i montaż zestawu nr 4 – kosz na śmieci - 3 szt.
Dostawa i montaż zestawu nr 5 - ławka - 5 szt.
Dostawa i montaż zestawu nr 6 – donica na kwiaty - 2 szt.
Zakup 2 bramek mobillnych - 2 szt.
Dostawa i montaż huśtawki podwójnej nr 7 -1 szt.
Dostawa i montaż huśtawki podwójnej nr 8 – bocianie gniazdo -1 szt.
Dostawa i montaż nr 9 – zestaw zabawowy tor przeszkód -1 szt.
Dostawa i montaż huśtawki podwójnej nr 10 – huśtawka wagowa - 2 szt.
Dostawa i montaż zabawki nr 11 – sprężynowiec „skuter” - 1 szt.
Dostawa i montaż zabawki nr 12 – tablica do rysowania - 1 szt.
Dostawa i montaż zabawki nr 13 – „Koparka” - 1 szt.
Dostawa i montaż zabawki nr 14 – „Dwie wieże” - 1 szt.
Dostawa i montaż zabawki nr 15 – „Ława tęczowa” - 2 szt.
Dostawa i montaż zabawki nr 16 - Piaskownica - 1 szt.
Dostawa i montaż zabawki nr 17 – tablica edukacyjna – „labirynt” - 1 szt.
Dostawa i montaż zabawki nr 18 – domek okno -1 szt.
Dostawa i montaż nawierzchni bezpiecznej typu mata przerostawa 100x150 - 220 m2
Zestaw eko-kuchnia nr 19 - 1 kpl
Prace geodezyjne – wytyczenie i dokumentacja powykonawcza - 1 kpl
Prace demontażowe - 1 kpl.
Wszystkie ww urządzenia muszą posiadać aktualne certyfikaty.
Na podstawie art. 100 u.p.z.p., Zamawiający adekwatnie do przedmiotu zamówienia zapewnia dostępność dla wszystkich użytkowników, w tym dla osób niepełnosprawnych i z uwzględnieniem tych wymagań sporządza opis niniejszego przedmiotu zamówienia. 3. Na podstawie art. 438 ust. 1 oraz art. 95 ust. 1 i 2 pkt 1) u.p.z.p., Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę (stosunku pracy) przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w zakresie realizacji zamówienia:
a) fizyczne wykonywanie robót rozbiórkowych, demontażowych, ziemnych, montażowych, konstrukcyjnych, fundamentowych, montażu urządzeń zabawowych, wykonania nawierzchni bezpiecznej.
W przypadku zastosowania materiałów, urządzeń, wyrobów lub rozwiązań równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest do ich wskazania w ofercie oraz złożenia wraz z ofertą kart technicznych lub innych dokumentów potwierdzających, że oferowanie rozwiązania równoważne spełniają wymagania Zamawiającego opisane w przedmiocie zamówienia.
Jeżeli Wykonawca nie złożył ww. dokumentów lub złożone dokumenty będą niekompletne (nie potwierdzając w ten sposób równoważności oferty w zakresie opisanym w opisie przedmiotu zamówienia), Zamawiający nie będzie wzywał do ich złożenia/uzupełnienia. . Zgodnie z art. 35 ust 2 pkt 1) i 68 ust. 3 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz. U. z 2020 r. poz. 908 z późn. zm.) Zamawiający zleci wykonywanie zadania objętego niniejszym postępowaniem podmiotowy (Wykonawcy), którego udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów użytkowanych przy wykonywaniu tego zadania (zamówienia publicznego) wynosić będzie od dnia 1 stycznia 2022 r. co najmniej 10%, a od dnia 1 stycznia 2025 r. co najmniej 30 %, z uwzględnieniem ewentualnych zmian powyższej ustawy, polegających na zmianie wielkości udziału pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym lub przesunięciu wskazanej w niej daty początkowej. Pełny opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 245000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 361005,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 279734,78 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Prometeusz Cezary Wojciech Krakowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7311490369

7.3.3) Ulica: Topolowa 23

7.3.4) Miejscowość: Pabianice

7.3.5) Kod pocztowy: 95-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 279734,78 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.