eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oborniki Śląskie › Modernizacja układu komunikacyjnego centrum Obornik Śląskich - 2 Etap



Ogłoszenie z dnia 2021-11-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja układu komunikacyjnego centrum Obornik Śląskich – 2 Etap

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Oborniki Śląskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935081

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Trzebnicka 1

1.5.2.) Miejscowość: Oborniki Śląskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-120

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 71 310 35 19

1.5.8.) Numer faksu: 71 310 22 95

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: oborniki@oborniki-slaskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.oborniki-slaskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl, http://bip.oborniki-slaskie.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja układu komunikacyjnego centrum Obornik Śląskich – 2 Etap

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-af8a3ea1-27fb-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00265106

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002471/17/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.14 Modernizacja układu komunikacyjnego centrum Obornik Śląskich – 2 Etap

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00225159/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.94.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2555046,28 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem inwestycji jest rewitalizacja terenu położonego w centralnej części miasta Oborniki Śląskie pomiędzy ulicami Orkana, Wyszyńskiego, Curie Skłodowskiej oraz Dworcowej. Celem jest stworzenie nowej przestrzeni publicznej. Planuje się zachować jak najwięcej obszarów zielonych, w projekcie zastosowano naturalne materiały wykończeniowe, elementy małej architektury, elementy oświetlenia o wysokiej jakości oraz estetyce uwzględniające wymogi oraz przepisy prawa budowlanego.
ZAKRES PRAC
1. budowę ciągów pieszych oraz pieszo-jezdnych wraz z przebudową istniejących:
- ciągi piesze oraz pieszo-jezdne z kostki granitowej w układzie mieszanym z płytami granitowymi na podbudowie z kruszywa łamanego,
- ciągi jezdne w północnej części wykonane z kostki betonowej, w południowej z kostki granitowej.
2. zagospodarowanie istniejących terenów zielonych wraz z nowymi nasadzeniami (uporządkowana zieleń niska i średniowysoka)
3. budowę fontanny w formie niecki o głębokości ok 40 cm wyposażonej w kilka dysz wraz z montażem komory technicznej z instalacjami (sanitarne, elektryczne - technologia fontanny) -
4. budowę utwardzonych placów dojazdowych do posesji
5. budowę parkingów dla samochodów osobowych:
- od ulicy Marii Curie-Skłodowskiej przewiduje się wymianę nawierzchni istniejącego zjazdu obsługującego plac wewnętrzny oraz połączonego z istniejącym parkingiem od ul. Orkana. zaprojektowano ciąg pieszo-jezdny z kostki granitowej o szerokości ok 4,5m.
Przy nowoprojektowanych miejscach parkingowych zlokalizować 3 Parkomaty.
6. budowę placu zabaw:
- huśtawka wagowa - 1 sztuka
- bujak sprężynowy koniczyna z grą - 1 sztuka
- bujak sprężynowy konik lub zebra - 1 sztuka

- piaskownica - 1 sztuka
7. montaż elementów małej architektury tj. ławki, kosze na śmieci, leżaki miejskie, klomby, urządzenia placu zabaw, stojaki rowerowe
8. montaż opraw oświetleniowych pionowych oraz wbudowanych w posadzkę wraz z budową instalacji zasilającej
9. budowę instalacji odwadniających tereny utwardzone
10. przebudowę istniejącej infrastruktury technicznej znajdującej się w kolizji z planowaną inwestycją oraz budowę nowych odcinków tj.:
- kanalizacji sanitarnej i deszczowej,
- instalacji zewnętrznej oraz przyłączy wodociągowych,
- linii zasilającej oprawy oświetleniowe oraz fontannę. Elementy do zamontowania:
- Ławki z oparciem i bez,
- Ławki po łuku
- Kosze na śmieci
- Ławki z donicami
- Donice
- Stojaki na rowery
- Trejaże na rośliny UWAGA:
Elementy systemowe małej architektury i oprawy oświetleniowe przed montażem uzgodnić z projektantem.

INFORMACJE DODATKOWE.
1. Na wykonawcy ciążyć będą obowiązki:
a) zabezpieczenia terenu inwestycji w zakresie prowadzonych robót
2) Zamawiający, zgodnie z zapisami art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129), żąda by kierownicy robót byli zatrudnieni przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę.
Przedstawiony wyżej opis ma charakter jedynie informacyjny. Dokładny zakres przedmiotu zamówienia określa załączona do SIWZ dokumentacja projektowa. Przedmiar robót jest materiałem pomocniczym do skalkulowania ceny ryczałtowej oferty.
Zamawiający będzie żądał zastosowania do realizacji zamówienia materiałów w gatunku I, opatrzonych niezbędnymi świadectwami i dopuszczeniami do stosowania. Dokumenty dotyczące zastosowanych materiałów wykonawca będzie obowiązany przekazywać zamawiającemu przed ich wbudowaniem.
Wszystkie roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania robót będących przedmiotem zamówienia zapewnić na terenie objętym pracami należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i przeciwpożarowych. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją zamówienia oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę.
Koszty uzyskania wszystkich zezwoleń, zaświadczeń i innych niezbędnych opracowań pozostają po stronie Wykonawcy. Wykonawca przygotuje kompletną dokumentację do zawiadomienia właściwego organu nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy i musi uzyskać brak sprzeciwu.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. UWAGA:
1. Wykonawca zobowiązany jest do zgłoszenia Zamawiającemu odstępstw od przyjętych rozwiązań technicznych i uzyskania jego zgody na wprowadzenie robót zamiennych.
2. Wykonawca może zafakturować w 2021r. kwotę do wysokości 1 500 000,00 zł brutto, pozostałą część w 2022roku.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45212140-9 - Obiekty rekreacyjne

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3147000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4877097,96 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3147000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FDM MACIEJ MATUSIAK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9151814188

7.3.3) Ulica: Kędzie 32

7.3.4) Miejscowość: Kędzie

7.3.5) Kod pocztowy: 55-140

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Podwykonawstwo w zakresie nadzoru i kontroli


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3147000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.