Ogłoszenie z dnia 2021-11-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00225159/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja układu komunikacyjnego centrum Obornik Śląskich – 2 Etap
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Oborniki Śląskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935081
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Trzebnicka 1
1.5.2.) Miejscowość: Oborniki Śląskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-120
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 71 310 35 19
1.5.8.) Numer faksu: 71 310 22 95
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: oborniki@oborniki-slaskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.oborniki-slaskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl, http://bip.oborniki-slaskie.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja układu komunikacyjnego centrum Obornik Śląskich – 2 Etap2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-af8a3ea1-27fb-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00265106
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002471/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.14 Modernizacja układu komunikacyjnego centrum Obornik Śląskich – 2 Etap
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00225159/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.94.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2555046,28 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem inwestycji jest rewitalizacja terenu położonego w centralnej części miasta Oborniki Śląskie pomiędzy ulicami Orkana, Wyszyńskiego, Curie Skłodowskiej oraz Dworcowej. Celem jest stworzenie nowej przestrzeni publicznej. Planuje się zachować jak najwięcej obszarów zielonych, w projekcie zastosowano naturalne materiały wykończeniowe, elementy małej architektury, elementy oświetlenia o wysokiej jakości oraz estetyce uwzględniające wymogi oraz przepisy prawa budowlanego.
ZAKRES PRAC
1. budowę ciągów pieszych oraz pieszo-jezdnych wraz z przebudową istniejących:
- ciągi piesze oraz pieszo-jezdne z kostki granitowej w układzie mieszanym z płytami granitowymi na podbudowie z kruszywa łamanego,
- ciągi jezdne w północnej części wykonane z kostki betonowej, w południowej z kostki granitowej.
2. zagospodarowanie istniejących terenów zielonych wraz z nowymi nasadzeniami (uporządkowana zieleń niska i średniowysoka)
3. budowę fontanny w formie niecki o głębokości ok 40 cm wyposażonej w kilka dysz wraz z montażem komory technicznej z instalacjami (sanitarne, elektryczne - technologia fontanny) -
4. budowę utwardzonych placów dojazdowych do posesji
5. budowę parkingów dla samochodów osobowych:
- od ulicy Marii Curie-Skłodowskiej przewiduje się wymianę nawierzchni istniejącego zjazdu obsługującego plac wewnętrzny oraz połączonego z istniejącym parkingiem od ul. Orkana. zaprojektowano ciąg pieszo-jezdny z kostki granitowej o szerokości ok 4,5m.
Przy nowoprojektowanych miejscach parkingowych zlokalizować 3 Parkomaty.
6. budowę placu zabaw:
- huśtawka wagowa - 1 sztuka
- bujak sprężynowy koniczyna z grą - 1 sztuka
- bujak sprężynowy konik lub zebra - 1 sztuka
- piaskownica - 1 sztuka
7. montaż elementów małej architektury tj. ławki, kosze na śmieci, leżaki miejskie, klomby, urządzenia placu zabaw, stojaki rowerowe
8. montaż opraw oświetleniowych pionowych oraz wbudowanych w posadzkę wraz z budową instalacji zasilającej
9. budowę instalacji odwadniających tereny utwardzone
10. przebudowę istniejącej infrastruktury technicznej znajdującej się w kolizji z planowaną inwestycją oraz budowę nowych odcinków tj.:
- kanalizacji sanitarnej i deszczowej,
- instalacji zewnętrznej oraz przyłączy wodociągowych,
- linii zasilającej oprawy oświetleniowe oraz fontannę. Elementy do zamontowania:
- Ławki z oparciem i bez,
- Ławki po łuku
- Kosze na śmieci
- Ławki z donicami
- Donice
- Stojaki na rowery
- Trejaże na rośliny UWAGA:
Elementy systemowe małej architektury i oprawy oświetleniowe przed montażem uzgodnić z projektantem.
INFORMACJE DODATKOWE.
1. Na wykonawcy ciążyć będą obowiązki:
a) zabezpieczenia terenu inwestycji w zakresie prowadzonych robót
2) Zamawiający, zgodnie z zapisami art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129), żąda by kierownicy robót byli zatrudnieni przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę.
Przedstawiony wyżej opis ma charakter jedynie informacyjny. Dokładny zakres przedmiotu zamówienia określa załączona do SIWZ dokumentacja projektowa. Przedmiar robót jest materiałem pomocniczym do skalkulowania ceny ryczałtowej oferty.
Zamawiający będzie żądał zastosowania do realizacji zamówienia materiałów w gatunku I, opatrzonych niezbędnymi świadectwami i dopuszczeniami do stosowania. Dokumenty dotyczące zastosowanych materiałów wykonawca będzie obowiązany przekazywać zamawiającemu przed ich wbudowaniem.
Wszystkie roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania robót będących przedmiotem zamówienia zapewnić na terenie objętym pracami należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i przeciwpożarowych. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją zamówienia oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę.
Koszty uzyskania wszystkich zezwoleń, zaświadczeń i innych niezbędnych opracowań pozostają po stronie Wykonawcy. Wykonawca przygotuje kompletną dokumentację do zawiadomienia właściwego organu nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy i musi uzyskać brak sprzeciwu.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. UWAGA:
1. Wykonawca zobowiązany jest do zgłoszenia Zamawiającemu odstępstw od przyjętych rozwiązań technicznych i uzyskania jego zgody na wprowadzenie robót zamiennych.
2. Wykonawca może zafakturować w 2021r. kwotę do wysokości 1 500 000,00 zł brutto, pozostałą część w 2022roku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45212140-9 - Obiekty rekreacyjne
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3147000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4877097,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3147000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FDM MACIEJ MATUSIAK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9151814188
7.3.3) Ulica: Kędzie 32
7.3.4) Miejscowość: Kędzie
7.3.5) Kod pocztowy: 55-140
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Podwykonawstwo w zakresie nadzoru i kontroli
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3147000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa toalet szkolnych w budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Leżajsku przy ul. Mickiewicza 51"
- Wiata magazynowa na sól dla obwodu drogowo - mostowego Nr 1 w Bełżycach
- Racjonalizacja gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Drohiczyn
- Rozbudowa i przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w Gorłówce wraz z budową sieci wodociągowych na terenie gminy Stare Juchy
- Budowa tężni solankowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą przewidzianej do realizacji w ramach budżetu obywatelskiego edycja 2024
- Modernizacja infrastruktury technicznej Pływalni Miejskiej im. Stefana Komendy w Busku-Zdroju w systemie "zaprojektuj i wybuduj" - powtórzenie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.