Ogłoszenie z dnia 2021-11-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00241568/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-21
- 2021/BZP 00246249/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostarczenie pojemnika przeciwwybuchowego oraz wyrzutnika pirotechnicznego na potrzeby Lotniczego Przejścia Granicznego Mazury
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki w Olsztynie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000514319
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Marszałka J. Piłsudskiego 7/9
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-575
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: (89) 52 32 400
1.5.8.) Numer faksu: (89) 52 72 049
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: olga.pocalujko@uw.olsztyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/uw-warminsko-mazurski
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://olsztyn-uw.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostarczenie pojemnika przeciwwybuchowego oraz wyrzutnika pirotechnicznego na potrzeby Lotniczego Przejścia Granicznego Mazury2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2f77fc81-3269-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00265052
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010497/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Dostarczenie pojemnika przeciwwybuchowego oraz wyrzutnika pirotechnicznego na potrzeby Lotniczego Przejście Granicznego – Mazury
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00241568/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WO-IV.272.19.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 479674,81 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. CZĘŚĆ I – dostarczenie pojemnika przeciwwybuchowego.2. Szczegółowy opis pojemnika przeciwwybuchowego objętego CZĘŚCIĄ I zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do specyfikacji warunków zamówienia, zwanej dalej SWZ.
3. Opis znajdujący się w załącznikach nr 2 do SWZ zawiera minimalne wymagania odnośnie urządzenia objętego CZĘŚCIĄ I zamówienia co oznacza, że wykonawca może oferować urządzenie charakteryzujące się lepszymi parametrami technicznymi lub użytkowymi.
4. Wykonawca dostarczy, zainstaluje i uruchomi urządzenie na Lotniczym Przejściu Granicznym Mazury znajdującym się na terenie Portu Lotniczego Olsztyn-Mazury, 12-100 Szymany, w miejscu jego użytkowania wskazanym przez zamawiającego.
5. Dostarczenie urządzenia nastąpi w dniach pracy zamawiającego, własnym staraniem wykonawcy i na koszt wykonawcy.
6. Dostarczone urządzenie musi być fabrycznie nowe, kompletne, wolne od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych, sprawne technicznie, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2021 roku, dopuszczone do obrotu i stosowania, zgodne z wymaganiami określonymi w SWZ.
7. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia na własny koszt instruktażu użytkowania dostarczonego urządzenia dla wyznaczonych pracowników zamawiającego. W ramach instruktażu wykonawca zapewni niezbędne materiały oraz osoby kompetentne do przeprowadzenia instruktażu.
8. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy oraz obowiązującymi przepisami.
9. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia z poszanowaniem zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 35113000-9 - Sprzęt bezpieczeństwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
35000000-4 - Sprzęt bezpieczeństwa, gaśniczy, policyjny i obronny
35310000-0 - Broń różna
4.5.5.) Wartość części: 382113,83 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. CZĘŚĆ II – dostarczenie wyrzutnika pirotechnicznego.2. Szczegółowy opis wyrzutnika pirotechnicznego objętego CZĘŚCIĄ II zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do SWZ.
3. Opis znajdujący się w załącznikach nr 3 do SWZ zawiera minimalne wymagania odnośnie urządzenia objętego CZĘŚCIĄ II zamówienia co oznacza, że wykonawca może oferować urządzenie charakteryzujące się lepszymi parametrami technicznymi lub użytkowymi.
4. Wykonawca dostarczy, zainstaluje i uruchomi urządzenie na Lotniczym Przejściu Granicznym Mazury znajdującym się na terenie Portu Lotniczego Olsztyn-Mazury, 12-100 Szymany, w miejscu jego użytkowania wskazanym przez zamawiającego.
5. Dostarczenie urządzenia nastąpi w dniach pracy zamawiającego, własnym staraniem wykonawcy i na koszt wykonawcy.
6. Dostarczone urządzenie musi być fabrycznie nowe, kompletne, wolne od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych, sprawne technicznie, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2021 roku, dopuszczone do obrotu i stosowania, zgodne z wymaganiami określonymi w SWZ.
7. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia na własny koszt instruktażu użytkowania dostarczonego urządzenia dla wyznaczonych pracowników zamawiającego. W ramach instruktażu wykonawca zapewni niezbędne materiały oraz osoby kompetentne do przeprowadzenia instruktażu.
8. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy oraz obowiązującymi przepisami.
9. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia z poszanowaniem zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 35113000-9 - Sprzęt bezpieczeństwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
35000000-4 - Sprzęt bezpieczeństwa, gaśniczy, policyjny i obronny
35310000-0 - Broń różna
4.5.5.) Wartość części: 97560,98 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 553500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 553500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 553500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JAKUSZ Spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5911693950
7.3.3) Ulica: Przemysłowa 40
7.3.4) Miejscowość: Kościerzyna
7.3.5) Kod pocztowy: 83-400
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 553500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-27Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 113037,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 113037,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 113037,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IBCOL Spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5221069889
7.3.3) Ulica: Łowicka 35
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-502
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 113037,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-20INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa i montaż wyposażenia meblowego do Oddziału ZUS w Olsztynie oraz jednostek terenowych ZUS w Kętrzynie i w Mrągowie.
- Usługa szacowania szkód wyrządzonych przez bobry w drzewostanach, zadrzewieniach lub sadach na terenie województwa warmińsko-mazurskiego - 3 zadania
- Dostawa nowych mebli do jednostek organizacyjnych UW-M w Olsztynie
- Zakup i dostawa odczynników, przeciwciał oraz kolumienek immunoafinitywnych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytety Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Sprzedaż wraz z dostawą oraz instalacją schładzalnika wieżowego mleka dla jednostki UWM w Olsztynie
- Dostawa infrastruktury serwerowej oraz sprzętu komputerowego
więcej: przetargi w Olsztynie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.