Ogłoszenie z dnia 2025-06-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00186042/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 100608C RÓŻANKOWO – ŚWIERCZYNKI
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŁYSOMICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118738
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Warszawska 8
1.5.2.) Miejscowość: Łysomice
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-148
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 56 678 32 22
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@lysomice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lysomice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lysomice/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 100608C RÓŻANKOWO – ŚWIERCZYNKI2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8e5d14a8-4587-4998-868a-8f184b6196f0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00265048
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00030467/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Przebudowa drogi gminnej nr 100608C Różankowo-Świerczynki
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00186042
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.8.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 316521,88 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej nr 100608C Różankowo – Świerczynki, gmina Łysomice, powiat toruński, województwo kujawsko – pomorskie,
w formule zaprojektuj i wybuduj.
2. Zakres robót obejmuje zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla drogi gminnej nr 100608 C Różankowo – Świerczynki na odcinku o długości 428 mb zlokalizowany na działkach oznaczonych w ewidencji gruntów i budynków o nr 231, 236, 227/1, 237/7 obręb ewidencyjny 0011 Różankowo – Świerczynki (od ul. Jastrzębiej w kierunku Świerczynek).
3. Poza tym zamówienie obejmuje m.in.:
1) sporządzenie mapy do celów projektowych;
2) wykonanie obmiaru i sporządzenie wytycznych do projektu;
3) uzyskanie niezbędnych opinii i uzgodnień dotyczących kolizji z istniejącą infrastrukturą;
4) uzgodnienie z Zamawiającym dokładnego zakresu dokumentacji projektowej, zastosowane materiały i zaprojektowane rozwiązania techniczne;
5) uzyskanie o pozwolenia na budowę lub zgłoszenie zamiaru wykonywania robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę;
6) roboty pomiarowe z wytyczeniem jezdni wraz z poboczami;
7) badania podłoża gruntu;
8) roboty przygotowawcze;
9) obsługę geodezyjną polegającą na wytyczeniu trasy przebiegu drogi oraz geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej i złożenia materiałów w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjno – Kartograficznej w Toruniu;
10) naprawienie urządzeń melioracyjnych zniszczonych w trakcie robót;
11) uporządkowanie pozostałej części terenu stanowiącego pas drogowy do granicy działek stanowiących drogę;
12) inne prace – związane z procesem budowy np. lokalizacja i regulacja wszelkich urządzeń znajdujących się w pasie drogowym (m.in. zawory, hydranty, studzienki kanalizacyjne telefoniczne, gazowe itp.);
13) w robotach ziemnych (koryta) należy uwzględnić wszelkiego rodzaju podłączenia nowych konstrukcji drogowych do istniejących nawierzchni;
14) wykonanie kompletnego przedmiotu zamówienia.
4. Wytyczne do projektowania i wykonania robót budowlanych:
1) przed rozpoczęciem robót Wykonawca na własny koszt opracuje i uzgodni z właściwymi zarządcami dróg projekty czasowej organizacji ruchu na czas prowadzonych robót, a następnie uzyska zatwierdzenie tych projektów przez właściwe do tego organy i ją wprowadzi;
2) Wykonawca na własny koszt opracuje i uzgodni z właściwymi zarządcami dróg projekty stałej organizacji ruchu, a następnie uzyska zatwierdzenie tych projektów przez właściwe do tego organy i ją wprowadzi;
3) prześwietlenie konarów drzew do wysokości min. 4,5m (jeżeli nastąpi taka konieczność);
4) wykarczowanie krzewów i pni drzew z pasa drogowego (jeżeli nastąpi taka konieczność);
5) wykonanie korytowania pod całą konstrukcję korony drogi wykonać koparkami z transportem urobku samochodami samowyładowczymi;
6) profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne;
7) wykonanie istniejących zjazdów;
8) wykonanie oznakowania pionowego i poziomego;
9) wykonanie rowów przydrożnych. Rowy obustronnie jeżeli pozwoli na to szerokość pasa drogowego;
10) i inne prace związane z procesem budowy, niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8 do SWZ i zawiera: Program Funkcjonalno – Użytkowy, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWIORB), lokalizacje inwestycji na mapach poglądowych.
6. Wykonawca zrealizuje przedmiot umowy w zakresie i w sposób określony w Programie Funkcjonalno – Użytkowym oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz zgodnie z postanowieniami umowy, obowiązującymi przepisami, normami, sztuką budowlaną, na podstawie oględzin terenu budowy.
7. Roboty budowlane prowadzone będą na czynnym terenie, wobec tego Wykonawca musi uwzględnić wynikające stąd ograniczenia i konieczność wykonania dodatkowych zabezpieczeń, utrzymania wjazdu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco nieczystości, zbędnych materiałów, odpadów i śmieci.
8. Zapewnienia we własnym zakresie wywozu i utylizacji odpadów budowlanych. Po zakończeniu robót, ale przed ostatecznym odbiorem przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym i doprowadzenie do stanu jaki był przed rozpoczęciem robót.
9. Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność za naruszenie istniejącego wszelkiego rodzaju sieci uzbrojenia terenu i urządzeń podziemnych. Wszelkie naprawy uszkodzonych w wyniku prowadzonych robót urządzeń uzbrojenia podziemnego i nadziemnego należy uzgadniać z zarządcami sieci.
10. Z uwagi na to, że wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, Wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w Programie Funkcjonalno – Użytkowym, STWIORB, lokalizacji inwestycji oraz na podstawie projektowanych postanowień umowy.
11. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
Główny kod CPV: 45233140-2 Roboty drogowe
Dodatkowe kody CPV:
45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
71242000-6 Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
12. Złożono wniosek o współrealizację zadania w ramach środków budżetu Województwa Kujawsko – Pomorskiego pochodzących z tytułu wyłączeń gruntów rolnych z produkcji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 364414,55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 402591,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 364414,55 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRANSBRUK Barczyńscy Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8792671670
7.3.4) Miejscowość: Pigża
7.3.5) Kod pocztowy: 87-152
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TRANSBRUK BARCZYŃSCY SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
TRANSBRUK BARCZYŃSCY SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 364414,55 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg wewnętrznych - dojazdowych do pól
- Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w m. Kraszów
- Budowa sieci kanalizacji deszczowej w ulicy Turkusowej w Komorowie
- Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1533 K w miejscowości Moszczenica Niżna
- Rozbudowa i przebudowa (modernizacja) stacji uzdatniania wody w Bronnie gm. Łęczyca
- Wykonanie robót budowlanych związanych z budową: Cz. 1: ciągu pieszo rowerowego w ul. Reymonta od ul. Westerplatte do ul. Grunwaldzkiej "Budowa ciągu pieszo-rowerowego(...)" Cz. 2: (...)Cz. 3: (...)
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.