Ogłoszenie z dnia 2023-06-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00189758/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-24
- 2023/BZP 00203723/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-05
- 2023/BZP 00212161/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Stworzenie przyjemnych i bezpiecznych przestrzeni dla mieszkańców Bytomia – etap II” – Część II – zamówienie nr 3
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Dróg i Mostów w Bytomiu
1.3.) Oddział zamawiającego: MZDIM Bytom
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240136989
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Smolenia 35
1.5.2.) Miejscowość: Bytom
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-902
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mzdim.bytom.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mzdim-bytom.logintrade.net/rejestracja/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mzdim-bytom.logintrade.net/zapytania_email,126173,e0a22fa75e2dd98e037442f0fb45b15d.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Stworzenie przyjemnych i bezpiecznych przestrzeni dla mieszkańców Bytomia – etap II” – Część II – zamówienie nr 32.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-acd80545-e281-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00264968
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00034972/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Stworzenie przyjaznych i bezpiecznych przestrzeni dla mieszkańców Bytomia- Etap II”- część II- stworzenie przyjemnych i bezpiecznych przestrzeni przy ul. Witczaka i ul. Staffa
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020, dla Osi priorytetowej: X. Rewitalizacja oraz infrastruktura społeczna i zdrowotna, Działanie: 10.3. Rewitalizacja obszarów zdegradowanych, Poddziałanie: 10.3.4. Rewitalizacja obszarów zdegradowanych – OSI.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00189758
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DNP.260.15.2023.TP2.RB
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 862623,34 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest stworzenie przyjemnych i bezpiecznych przestrzeni dla mieszkańców Bytomia – Część II.
2. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące swym zakresem zagospodarowanie terenów na terenie miasta Bytom, w lokalizacji przy ul. Witczaka i ul. Staffa.
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
4. Przedmiot zamówienia obejmuje Część II – stworzenie przyjemnych i bezpiecznych przestrzeni przy ul. Witczaka i ul. Staffa.
Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
1) Zadanie 1 – stworzenie przyjemnych i bezpiecznych przestrzeni przy
ul. Witczaka.
Zadanie obejmuje:
przygotowanie strefy z miejscami wypoczynku i integracji dla różnych grup wiekowych (meble miejskie w postaci siedzisk oraz donic mobilnych z zielenią dekoracyjną),
tzw. przystań rowerową (stojaki rowerowe),
usunięcie wiaty oraz oczyszczenie terenu,
rozbudowę infrastruktury oświetlenia,
montaż i instalację kamer monitoringu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w Zadaniu 1 stanowią:
Załącznik nr 1.1.a – Dokumentacja projektowa (Projekt architektoniczno-budowlany),
Załącznik nr 1.1.b – Przedmiar robót – tereny zielone i architektura,
Załącznik nr 1.1.c – Dokumentacja projektowa (Projekt wykonawczy – instalacje elektryczne zewnętrzne),
Załącznik nr 1.1.d – Przedmiar robót – oświetlenie terenu,
Załącznik nr 1.1.e – Dokumentacja projektowa (Projekt wykonawczy instalacji monitoringu),
Załącznik nr 1.1.f – Przedmiar robót – monitoring.
2) Zadanie 2 – stworzenie przyjemnych i bezpiecznych przestrzeni przy ul. Staffa. Zadanie obejmuje:
zagospodarowanie terenu zieleni (oczyszczenie, rekultywacja
i humusowanie, nasadzenie traw ozdobnych),
budowę infrastruktury oświetleniowej,
wykonanie instalacji monitoringu i montażu kamer,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w Zadaniu 2 stanowią:
Załącznik nr 1.2.a. – Dokumentacja projektowa (Projekt architektoniczno-budowlany),
Załącznik nr 1.2.b – Przedmiar robót – tereny zielone i architektura,
Załącznik nr 1.2.c – Dokumentacja projektowa (Projekt wykonawczy – instalacje elektryczne zewnętrzne),
Załącznik nr 1.2.d – Przedmiar robót – oświetlenie terenu,
Załącznik nr 1.2.e – Dokumentacja projektowa (Projekt wykonawczy instalacji monitoringu),
Załącznik nr 1.2.f – Przedmiar robót – monitoring.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112330-7 - Rekultywacja terenu
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw
39113300-0 - Ławy
34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
77211600-8 - Sadzenie drzew
45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1415000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1900005,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1415000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Tak
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GIJO KAPSA SPÓŁKA KOMANDYTOWA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 240626140
7.3.3) Ulica: ul. Nowa 32
7.3.4) Miejscowość: Chorzów
7.3.5) Kod pocztowy: 41-500
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
1) RODOR System, Robert Jarzębak, 41-500 Chorzów, ul. Rodzinna 4/7,
w zakresie: robót elektrycznych;
2) MICROCHIP S.C., W.Wrodarczyk, A.Kossowski, 41-902 Bytom,
ul. Józefczaka 29, w zakresie monitoringu wizyjnego;
3) FIORI sp. z o.o., 42-603 Tarnowskie Góry, ul. Gliwicka 213, w zakresie robót zieleniarskich.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1415000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- Doposażenie pracowni zawodowych w Państwowych Szkołach Budownictwa - Zespołu Szkół w Bytomiu - edycja 2
- "Dostawa materiałów biurowych dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. w Bytomiu i jej Oddziałów".
- Świadczenie usług systemu telefonii VoIP realizowanej w sieci wewnętrznej SRK (odseparowanej od sieci Internet) wraz z zakupem aparatów telefonicznych dla jednostek Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A.
- Malowanie ścian oraz sufitów w budynku B zlokalizowanym w Bytomiu przy Placu Akademickim 17
- Wymiana stolarki otworowej w budynkach zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania - Pakiet 5
- Modernizacja systemu sygnalizacji pożaru w budynku przy pl. Jana III Sobieskiego 2 w Bytomiu w trybie Zaprojektuj i wybuduj
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja sanitariatów damskich i męskich piętra pierwszego i drugiego w Zespole Szkół Budowlanych i Odzieżowych w Tczewie - II postępowanie"
- Stworzenie zielonej przestrzeni w Łazach poprzez zagospodarowanie skweru przy ul. Różanej
- Malowanie ścian oraz sufitów w budynku B zlokalizowanym w Bytomiu przy Placu Akademickim 17
- Przebudowa i rozbudowa budynku dydaktyczno-multimedialnego (budowa sali konferencyjnej z zapleczem sanitarnym) w siedzibie DZPK w Myśliborzu w Centrum Edukacji Ekologicznej i Krajoznawstwa "SALAMANDRA
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z modernizacją dachów budynków Szkoły Podstawowej nr 34 przy ul. Opławiec 157 w Bydgoszczy
- Remont korytarza na I piętrze internatu w Ośrodku Szkolenia i Wychowania OHP w Mysłakowicach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.