eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk"Remont i budowa chodnika wzdłuż ul. Skrajnej, ul. Ogińskiego oraz ul. Malczewskiego oraz dostosowanie chodnika wzdłuż ul. Skrajnej wraz z przebudową przystanku tramwajowego"



Ogłoszenie z dnia 2025-06-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remont i budowa chodnika wzdłuż ul. Skrajnej, ul. Ogińskiego oraz
ul. Malczewskiego oraz dostosowanie chodnika wzdłuż ul. Skrajnej wraz z przebudową przystanku tramwajowego”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GDAŃSKA INFRASTRUKTURA SPOŁECZNA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 220270440

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ptasia 37

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-809

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: 517989809

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gisgdansk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gisgdansk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gis_gdansk

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


spółka gminna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Remont i budowa chodnika wzdłuż ul. Skrajnej, ul. Ogińskiego oraz
ul. Malczewskiego oraz dostosowanie chodnika wzdłuż ul. Skrajnej wraz z przebudową przystanku tramwajowego”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-10a5d85b-184c-452d-83b0-4db8a459908c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00264949

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00211584

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 4/A/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
Zadanie 1:
a. remont chodnika wzdłuż ul. Skrajnej na terenie dz. nr dz. nr 118/1,123/2, 69/4 i 61/2 obr. 204S w Gdańsku,
b. remont chodnika wzdłuż ul. Ogińskiego (strona północna) na terenie dz. nr 69/4, 69/2, 122/2 obr. 204S w Gdańsku,
c. budowa chodnika wzdłuż ul. Ogińskiego (strona południowa) na terenie
dz. nr 73/4, 74/2 ,122/2 obr. 204S w Gdańsku,
d. budowa chodnika wzdłuż ul. Malczewskiego na terenie dz. nr 124/2, 61/2 obr. 204S w Gdańsku,
Zadanie 2:
a. dostosowanie ciągu pieszego, elementów infrastruktury drogowej (nawierzchnia dojścia i dojazdu do przystanku tramwajowego Skrajna)
dla potrzeb osób niepełnosprawnych w rejonie ul. Skrajnej na terenie dz. nr 63/1, 118/1, 101, 102, 119, 133, 136, obr.0704) w Gdańsku.
2. Zakres prac jest szczegółowo opisany w załączniku nr 8 do Specyfikacji
Warunków Zamówienia - Dokumentacja Projektowa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233144-0 - Roboty budowlane w zakresie objazdów

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233140-2 - Roboty drogowe

45223210-1 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali

45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 519000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1211000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 519000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Żuławska Grupa Handlowo Usługowa S.C.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 579-228-56-46

7.3.3) Ulica: ul. Zagonowa 25

7.3.4) Miejscowość: Nowy Dwór Gdański

7.3.5) Kod pocztowy: 82-100

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 519000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-07-31

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin wykonania zamówienia z podziałem na zadania:
Zamówienie należy wykonać w terminie:
- Zadanie nr 1 do dnia 30.06.2025 r.
- Zadanie nr 2 do dnia 31.07.2025 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.