Ogłoszenie z dnia 2025-06-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00211584/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remont i budowa chodnika wzdłuż ul. Skrajnej, ul. Ogińskiego oraz
ul. Malczewskiego oraz dostosowanie chodnika wzdłuż ul. Skrajnej wraz z przebudową przystanku tramwajowego”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GDAŃSKA INFRASTRUKTURA SPOŁECZNA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 220270440
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ptasia 37
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-809
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 517989809
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gisgdansk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gisgdansk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gis_gdansk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
spółka gminna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Remont i budowa chodnika wzdłuż ul. Skrajnej, ul. Ogińskiego orazul. Malczewskiego oraz dostosowanie chodnika wzdłuż ul. Skrajnej wraz z przebudową przystanku tramwajowego”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-10a5d85b-184c-452d-83b0-4db8a459908c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00264949
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00211584
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 4/A/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:
Zadanie 1:
a. remont chodnika wzdłuż ul. Skrajnej na terenie dz. nr dz. nr 118/1,123/2, 69/4 i 61/2 obr. 204S w Gdańsku,
b. remont chodnika wzdłuż ul. Ogińskiego (strona północna) na terenie dz. nr 69/4, 69/2, 122/2 obr. 204S w Gdańsku,
c. budowa chodnika wzdłuż ul. Ogińskiego (strona południowa) na terenie
dz. nr 73/4, 74/2 ,122/2 obr. 204S w Gdańsku,
d. budowa chodnika wzdłuż ul. Malczewskiego na terenie dz. nr 124/2, 61/2 obr. 204S w Gdańsku,
Zadanie 2:
a. dostosowanie ciągu pieszego, elementów infrastruktury drogowej (nawierzchnia dojścia i dojazdu do przystanku tramwajowego Skrajna)
dla potrzeb osób niepełnosprawnych w rejonie ul. Skrajnej na terenie dz. nr 63/1, 118/1, 101, 102, 119, 133, 136, obr.0704) w Gdańsku.
2. Zakres prac jest szczegółowo opisany w załączniku nr 8 do Specyfikacji
Warunków Zamówienia - Dokumentacja Projektowa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233144-0 - Roboty budowlane w zakresie objazdów
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233140-2 - Roboty drogowe
45223210-1 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali
45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 519000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1211000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 519000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Żuławska Grupa Handlowo Usługowa S.C.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 579-228-56-46
7.3.3) Ulica: ul. Zagonowa 25
7.3.4) Miejscowość: Nowy Dwór Gdański
7.3.5) Kod pocztowy: 82-100
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 519000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-07-31SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Zamówienie należy wykonać w terminie:
- Zadanie nr 1 do dnia 30.06.2025 r.
- Zadanie nr 2 do dnia 31.07.2025 r.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- "Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowego samochodu dostawczego na potrzeby Copernicus PL Sp. z o.o."
- Modernizacja/ dostawa wyposażenia AV
- Gdańsk Południe - Dwie przestrzenie rekreacyjne ul. Podleckiego i ul. Srebrna - realizacja dwóch zadań inwestycyjnych w ramach Budżetu Obywatelskiego 2025 i Zielonego Budżetu Obywatelskiego 2025
- Dostawa materiałów promocyjnych
- Sukcesywne wykonywanie robót budowlanych, sanitarnych i elektrycznych, związanych z usuwaniem awarii oraz skutków awarii w obiektach Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
- Usługi konferencyjne, gastronomiczne i hotelowe dla 110 osób z rodzin zastępczych w tym 40 osób w ramach projektu "Daj Spokój i 70 osób z rodzin zastępczych i rodzinnych domów dziecka MOPR w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont infrastruktury zewnętrznej w postaci utwardzenia terenu oraz remontu chodnika i schodów w Ogólnokształcącej Szkole Muzycznej I i II st. im. K. Lipińskiego w Lublinie z podziałem na części.
- "Dostawa kruszywa naturalnego drogowego wraz z jego rozłożeniem i zagęszczeniem na terenie Nadleśnictwa Puławy"
- Naprawa dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Ujsoły po nawalnych opadach w 2025 roku.
- Budowa ul. Dziedzica w miejscowości Włoszakowice
- Remont nawierzchni utwardzonych na terenie O.O.W w Koszalinie.
- MODERNIZACJA DRÓG GMINNYCH POPRZEZ WYKONANIE NAWIERZCHNI ASFALTOWYCH NA TERENIE GMINY CIĘŻKOWICE
więcej: Montaż konstrukcji metalowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.