eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Remont ciągów pieszych i pieszo-jezdnych na terenach administrowanych przez ZGN w Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy wraz z montażem altany śmietnikowej i pracami towarzyszącymi, (II części).



Ogłoszenie z dnia 2023-06-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont ciągów pieszych i pieszo-jezdnych na terenach administrowanych przez ZGN w Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy wraz z montażem altany śmietnikowej i pracami towarzyszącymi, (II części).

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bolesława Chrobrego 7

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-479

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 863 55 24

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wlochy.zgn@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: wlochy.um.warszawa.pl/waw/zgn-wlochy

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zgnwlochy.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarowanie nieruchomościami

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont ciągów pieszych i pieszo-jezdnych na terenach administrowanych przez ZGN w Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy wraz z montażem altany śmietnikowej i pracami towarzyszącymi, (II części).

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6ed760d6-010f-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00264901

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00031567/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Remont ciągów pieszych i pieszo-jezdnych na terenach administrowanych przez ZGN Włochy m.st. Warszawy wraz z montażem altany śmietnikowej i pracami towarzyszącymi.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00244662

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: EZP.2610.11.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Remont ciągów pieszych i pieszo-jezdnych na terenach administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy wraz z montażem altany śmietnikowej
i pracami towarzyszącymi przy budynkach:
Część I – przy budynku przy ul. Cietrzewia 2.

Zamówienie obejmuje wykonanie robót:
Dla części I
• Roboty rozbiórkowe istniejącej nawierzchni z mieszanki ziemno-żwirowej i chodników z płyt betonowych 50*50 cm oraz 30*30 cm oraz miejscowych wylewek betonowych;
• Korytowanie terenu po rozbiórce utwardzanej nawierzchni do głębokości ok. 30 cm;
• Zebranie i rozplantowanie ziemi urodzajnej na terenie posesji;
• Wykonanie podbudowy o grubości ok. 20 cm po zagęszczeniu;
• Ustawienie obrzeży i krawężników na ławie betonowej z oporem;
• Wykonanie nawierzchni z płyt ażurowych betonowych Eko 60*40*10 cm
z uzupełnieniem otworów gruntem i zasiewem w nich trawy;
• Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej Bauma gr 8 cm- drogi dojazdowe i plac pod wiatę;
• Wykonanie nawierzchni chodników z kostki betonowej gr. 6 cm;
• Regulacja włazu studzienki kanalizacyjnej;
• Odtworzenie zniszczonych trawników w obrębie prowadzonych robót;
• Montaż typowej wiaty altanki śmietnikowej. Altana dwudzielna
z podziałem na kontenery i gabaryty z profili stalowych, ściany ażurowe
z blachy gr min 0,5 mm, okucia ocynkowane, zamykana na zamki podklamkowe na jeden klucz wraz z 30 kluczami wraz z montażem odbojów,
z orynnowaniem odprowadzającym wody opadowe na własny teren nieruchomości. W górnej części wypełnienie z siatki stalowej ocynkowanej
o oczkach max 5x5 cm. Szerokość drzwi dostosowana do wielkości pojemników. Drzwi lewe. Kolorystyka RAL grafit mat. Rodzaj, faktura, materiał do uzgodnienia z przedstawicielami Zamawiającego po przedstawieniu min. 3 propozycji i wzorów. Altana wyposażona w lampy solarne wewnątrz boksów (zasilane panelem słonecznym). Dojścia do altany utwardzone kostką betonową o szerokości zapewniającej swobodny wywóz nieczystości i gabarytów. Altana musi pomieścić 3 pojemniki 1100 l, 2 pojemniki 700 l, 2 pojemniki 240 l, przestrzeń na gabaryty (ok 5m2);
• Uporządkowanie terenu i wywóz nadmiaru ziemi i gruzu wraz z utylizacją;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

4.5.5.) Wartość części: 174183,67 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Remont ciągów pieszych i pieszo-jezdnych na terenach administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy wraz z montażem altany śmietnikowej
i pracami towarzyszącymi przy budynkach:
Część II – przy budynku przy ul. Kleszczowej 2.

Zamówienie obejmuje wykonanie robót:
• Korytowanie terenu pod dokładaną powierzchnię z kostki Bauma gr 8 cm chodnika i placu pod altanę;
• Zebranie i rozplantowanie ziemi urodzajnej na terenie posesji bez naruszenia istniejącej roślinności;
• Wykonanie podbudowy o grubości ok. 20 cm po zagęszczeniu;
• Ustawienie obrzeży i krawężników na ławie betonowej z oporem;
• Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej Bauma gr 8 cm- drogi dokładki do istniejącego chodnika i plac pod wiatę,
• Odtworzenie zniszczonych trawników w obrębie prowadzonych robót;
• Montaż typowej wiaty altanki śmietnikowej. Altana dwudzielna
z podziałem na kontenery i gabaryty z profili stalowych, ściany ażurowe
z blachy gr min 0,5 mm, okucia ocynkowane, zamykana na zamki podklamkowe na jeden klucz wraz z 20 kluczami wraz z montażem odbojów,
z orynnowaniem odprowadzającym wody opadowe na własny teren nieruchomości. W górnej części wypełnienie z siatki stalowej ocynkowanej
o oczkach max 5x5 cm. Szerokość drzwi dostosowana do wielkości pojemników. Drzwi lewe. Kolorystyka RAL 9006 mat. Rodzaj, faktura, materiał do uzgodnienia z przedstawicielami Zamawiającego po przedstawieniu min. 3 propozycji i wzorów. Altana wyposażona w lampy solarne wewnątrz boksów (zasilane panelem słonecznym). Dojścia do altany utwardzone kostką betonową o szerokości zapewniającej swobodny wywóz nieczystości i gabarytów. Altana musi pomieścić 3 pojemniki 700 l,
3 pojemniki 240 l, 1 pojemnik 1100 l, przestrzeń na gabaryty (ok 5m2);
• Uporządkowanie terenu i wywóz nadmiaru ziemi i gruzu wraz z utylizacją.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

4.5.5.) Wartość części: 22813,68 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.