eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › Część III - Dostawa środków i sprzętu do utrzymania czystości w obiektach oraz środków higieny osobistej na potrzeby MOSiR w Elblągu na okres 12 miesięcy



Ogłoszenie z dnia 2023-06-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Część III - Dostawa środków i sprzętu do utrzymania czystości w obiektach oraz środków higieny osobistej na potrzeby MOSiR w Elblągu na okres 12 miesięcy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI OŚRODEK SPORTU I REKREACJI W ELBLĄGU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000662959

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Karowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Elbląg

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mosir.elblag.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.elblag.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/767962

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Część III - Dostawa środków i sprzętu do utrzymania czystości w obiektach oraz środków higieny osobistej na potrzeby MOSiR w Elblągu na okres 12 miesięcy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-989b373c-f60d-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00264883

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00064138/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Część III - Dostawa środków i sprzętu do utrzymania czystości w obiektach oraz środków higieny osobistej na potrzeby MOSiR w Elblągu na okres 12 miesięcy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00223789

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Da.2610.3.2023.OS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 182626,47 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cz. 1 – dostawa płynów i koncentratów do czyszczenia różnych powierzchni
2. Przedmiot zamówienia musi być wolny od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych oraz roszczeń osób trzecich oraz objęty gwarancją producenta.
3. Miejsce i czas dostawy:
1) Wykonawca dostarczać będzie towary bezpośrednio do wskazanych w zamówieniu cząstkowym Zamawiającego obiektów znajdujących się na terenie miasta Elbląg, tj.:
a) Centrum Rekreacji Wodne DOLINKA ul. Stanisława Moniuszki 25
b) Kryta Pływalnia ul. Robotnicza 68
c) Hala sportowo-widowiskowa, al. Grunwaldzka 135
d) Kryte lodowisko, ul. Karowa 1
e) Tor wrotkarsko-łyżwiarski „Kalbar”, ul. Agrykola 8
f) Stadion sportowy ul. Agrykola 8
g) Sala Sportowa „Atletikon” ul. Agrykola 8A
h) Obiekt sportowy ul. Skrzydlata 1A
i) Stadion sportowy ul. Krakusa 25
j) Obiekt noclegowy „Stadion”, ul. Brzeska 41
k) Przystań kajakowa, ul. Radomska 5
2) Dostawa towaru następować będzie w ciągu maksymalnie 5 dni od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego, na koszt i ryzyko Wykonawcy oraz w pojemnikach Wykonawcy.
3) Wykonawca zobowiązany będzie do rozładowania towaru w miejscu wskazanym przez Zamawiającego bez dodatkowego wynagrodzenia, co Wykonawca akceptuje.
4. Dostawa przedmiotu umowy będzie realizowana według bieżących potrzeb Zamawiającego,
w częściach, na podstawie pisemnych zamówień cząstkowych, określających rodzaj i ilość asortymentu, zgodnie z Wykazem asortymentowo-ilościowym.
5. Zamawiający nie dopuszcza określenia minimów logistycznych kwotowych i produktowo-ilościowych do zamówień cząstkowych.
6. Termin ważności produktów nie może być krótszy niż 6 miesięcy licząc od dnia potwierdzenia przez Strony odbioru dostawy bez uwag.
7. Pozostałe uregulowania dotyczące wykonania przedmiotu umowy określa wzór umowy, stanowiący Załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące

4.5.5.) Wartość części: 78583,40 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cz. 2 – dostawa papieru toaletowego i ręczników papierowych
2. Przedmiot zamówienia musi być wolny od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych oraz roszczeń osób trzecich oraz objęty gwarancją producenta.
3. Miejsce i czas dostawy:
1) Wykonawca dostarczać będzie towary bezpośrednio do wskazanych w zamówieniu cząstkowym Zamawiającego obiektów znajdujących się na terenie miasta Elbląg, tj.:
a) Centrum Rekreacji Wodne DOLINKA ul. Stanisława Moniuszki 25
b) Kryta Pływalnia ul. Robotnicza 68
c) Hala sportowo-widowiskowa, al. Grunwaldzka 135
d) Kryte lodowisko, ul. Karowa 1
e) Tor wrotkarsko-łyżwiarski „Kalbar”, ul. Agrykola 8
f) Stadion sportowy ul. Agrykola 8
g) Sala Sportowa „Atletikon” ul. Agrykola 8A
h) Obiekt sportowy ul. Skrzydlata 1A
i) Stadion sportowy ul. Krakusa 25
j) Obiekt noclegowy „Stadion”, ul. Brzeska 41
k) Przystań kajakowa, ul. Radomska 5
2) Dostawa towaru następować będzie w ciągu maksymalnie 5 dni od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego, na koszt i ryzyko Wykonawcy oraz w pojemnikach Wykonawcy.
3) Wykonawca zobowiązany będzie do rozładowania towaru w miejscu wskazanym przez Zamawiającego bez dodatkowego wynagrodzenia, co Wykonawca akceptuje.
4. Dostawa przedmiotu umowy będzie realizowana według bieżących potrzeb Zamawiającego,
w częściach, na podstawie pisemnych zamówień cząstkowych, określających rodzaj i ilość asortymentu, zgodnie z Wykazem asortymentowo-ilościowym.
5. Zamawiający nie dopuszcza określenia minimów logistycznych kwotowych i produktowo-ilościowych do zamówień cząstkowych.
6. Termin ważności produktów nie może być krótszy niż 6 miesięcy licząc od dnia potwierdzenia przez Strony odbioru dostawy bez uwag.
7. Pozostałe uregulowania dotyczące wykonania przedmiotu umowy określa wzór umowy, stanowiący Załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33760000-5 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety

4.5.5.) Wartość części: 63389,04 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cz. 3 - dostawa worków i rękawic, mopów
2. Przedmiot zamówienia musi być wolny od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych oraz roszczeń osób trzecich oraz objęty gwarancją producenta.
3. Miejsce i czas dostawy:
1) Wykonawca dostarczać będzie towary bezpośrednio do wskazanych w zamówieniu cząstkowym Zamawiającego obiektów znajdujących się na terenie miasta Elbląg, tj.:
a) Centrum Rekreacji Wodne DOLINKA ul. Stanisława Moniuszki 25
b) Kryta Pływalnia ul. Robotnicza 68
c) Hala sportowo-widowiskowa, al. Grunwaldzka 135
d) Kryte lodowisko, ul. Karowa 1
e) Tor wrotkarsko-łyżwiarski „Kalbar”, ul. Agrykola 8
f) Stadion sportowy ul. Agrykola 8
g) Sala Sportowa „Atletikon” ul. Agrykola 8A
h) Obiekt sportowy ul. Skrzydlata 1A
i) Stadion sportowy ul. Krakusa 25
j) Obiekt noclegowy „Stadion”, ul. Brzeska 41
k) Przystań kajakowa, ul. Radomska 5
2) Dostawa towaru następować będzie w ciągu maksymalnie 5 dni od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego, na koszt i ryzyko Wykonawcy oraz w pojemnikach Wykonawcy.
3) Wykonawca zobowiązany będzie do rozładowania towaru w miejscu wskazanym przez Zamawiającego bez dodatkowego wynagrodzenia, co Wykonawca akceptuje.
4. Dostawa przedmiotu umowy będzie realizowana według bieżących potrzeb Zamawiającego,
w częściach, na podstawie pisemnych zamówień cząstkowych, określających rodzaj i ilość asortymentu, zgodnie z Wykazem asortymentowo-ilościowym.
5. Zamawiający nie dopuszcza określenia minimów logistycznych kwotowych i produktowo-ilościowych do zamówień cząstkowych.
6. Termin ważności produktów nie może być krótszy niż 6 miesięcy licząc od dnia potwierdzenia przez Strony odbioru dostawy bez uwag.
7. Pozostałe uregulowania dotyczące wykonania przedmiotu umowy określa wzór umowy, stanowiący Załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

18424300-0 - Rękawice jednorazowe

19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych

4.5.5.) Wartość części: 40654,03 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie na podstawie art. 107 ust.2 ustawy PZP oraz postanowień zawartych w rozdz. XIV SWZ do złożenia przedmiotowych środków dowodowych, przesłał Zamawiającemu niekompletne przedmiotowe środki dowodowe. Wezwanie Zamawiającego wynikające z art. 107 ust. 2 jest wezwaniem jednokrotnym w obrębie tego samego przedmiotowego środka dowodowego. Jeżeli dokumenty przedmiotowe zawierają błędy, oferta, do której załączone zostały takie dokumenty, podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust.1 pkt 2 lit c PZP. Jest to jedyna oferta, która wpłynęła w Cz.1, w związku z czym postępowanie podlega unieważnieniu.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie na podstawie art. 107 ust.2 ustawy PZP oraz postanowień zawartych w rozdz. XIV SWZ do złożenia przedmiotowych środków dowodowych, przesłał
Zamawiającemu niekompletne przedmiotowe środki dowodowe. Wezwanie Zamawiającego wynikające z art. 107 ust. 2 jest wezwaniem jednokrotnym w obrębie tego samego przedmiotowego
środka dowodowego. Jeżeli dokumenty przedmiotowe zawierają błędy, oferta, do której załączone zostały takie dokumenty, podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust.1 pkt 2 lit c PZP. Jest to jedyna oferta, która wpłynęła w Cz.2, w związku z czym postępowanie podlega unieważnieniu.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Produkt zaproponowany przez Wykonawcę w poz. 27 w Wykazie asortymentowo-ilościowym – Załączniku do Formularza ofertowego nie spełnia wymagań określonych przez Zamawiającego.
W tym stanie rzeczy oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust.1 pkt 5 PZP. Jest to jedyna oferta, która wpłynęła w Cz.3, w związku z czym postępowanie podlega unieważnieniu.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.