eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › Część III - Dostawa środków i sprzętu do utrzymania czystości w obiektach oraz środków higieny osobistej na potrzeby MOSiR w Elblągu na okres 12 miesięcy



Ogłoszenie z dnia 2023-05-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Część III - Dostawa środków i sprzętu do utrzymania czystości w obiektach oraz środków higieny osobistej na potrzeby MOSiR w Elblągu na okres 12 miesięcy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI OŚRODEK SPORTU I REKREACJI W ELBLĄGU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000662959

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Karowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Elbląg

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mosir.elblag.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.elblag.eu

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Część III - Dostawa środków i sprzętu do utrzymania czystości w obiektach oraz środków higieny osobistej na potrzeby MOSiR w Elblągu na okres 12 miesięcy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-989b373c-f60d-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00223789

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00064138/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Część III - Dostawa środków i sprzętu do utrzymania czystości w obiektach oraz środków higieny osobistej na potrzeby MOSiR w Elblągu na okres 12 miesięcy

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/767962

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/767962

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 3. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w zakresie:
1) przesyłania Zamawiającemu pytań do treści SWZ;
2) przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia podmiotowych środków dowodowych;
3) przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia/poprawienia/uzupełnienia oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, przedmiotowych środków dowodowych, podmiotowych środków dowodowych, innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu;
4) przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia wyjaśnień dotyczących treści oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 lub złożonych przedmiotowych i podmiotowych środków dowodowych lub innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu;
5) przesłania odpowiedzi na inne wezwania Zamawiającego wynikające z ustawy - Prawo zamówień publicznych;
6) przesyłania wniosków, informacji, oświadczeń Wykonawcy;
7) przesyłania odwołania/inne
odbywała się za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.
Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza, awaryjnie, komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktu z Wykonawcami: zamowienia@mosir.elblag.eu
szczegóły w rozdz. XIII SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z rozdz. II SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: Da.2610.3.2023.OS

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cz. 1 – dostawa płynów i koncentratów do czyszczenia różnych powierzchni
2. Przedmiot zamówienia musi być wolny od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych oraz roszczeń osób trzecich oraz objęty gwarancją producenta.
3. Miejsce i czas dostawy:
1) Wykonawca dostarczać będzie towary bezpośrednio do wskazanych w zamówieniu cząstkowym Zamawiającego obiektów znajdujących się na terenie miasta Elbląg, tj.:
a) Centrum Rekreacji Wodne DOLINKA ul. Stanisława Moniuszki 25
b) Kryta Pływalnia ul. Robotnicza 68
c) Hala sportowo-widowiskowa, al. Grunwaldzka 135
d) Kryte lodowisko, ul. Karowa 1
e) Tor wrotkarsko-łyżwiarski „Kalbar”, ul. Agrykola 8
f) Stadion sportowy ul. Agrykola 8
g) Sala Sportowa „Atletikon” ul. Agrykola 8A
h) Obiekt sportowy ul. Skrzydlata 1A
i) Stadion sportowy ul. Krakusa 25
j) Obiekt noclegowy „Stadion”, ul. Brzeska 41
k) Przystań kajakowa, ul. Radomska 5
2) Dostawa towaru następować będzie w ciągu maksymalnie 5 dni od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego, na koszt i ryzyko Wykonawcy oraz w pojemnikach Wykonawcy.
3) Wykonawca zobowiązany będzie do rozładowania towaru w miejscu wskazanym przez Zamawiającego bez dodatkowego wynagrodzenia, co Wykonawca akceptuje.
4. Dostawa przedmiotu umowy będzie realizowana według bieżących potrzeb Zamawiającego,
w częściach, na podstawie pisemnych zamówień cząstkowych, określających rodzaj i ilość asortymentu, zgodnie z Wykazem asortymentowo-ilościowym.
5. Zamawiający nie dopuszcza określenia minimów logistycznych kwotowych i produktowo-ilościowych do zamówień cząstkowych.
6. Termin ważności produktów nie może być krótszy niż 6 miesięcy licząc od dnia potwierdzenia przez Strony odbioru dostawy bez uwag.
7. Pozostałe uregulowania dotyczące wykonania przedmiotu umowy określa wzór umowy, stanowiący Załącznik nr 8 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

W ramach niniejszego postępowania Zamawiającemu przysługuje prawo opcji polegające na możliwości zlecenia w ramach dodatkowych zamówień będących zwiększeniem podstawowego i obowiązkowego zakresu przedmiotu zamówienia na warunkach określonych w § 7 wzoru umowy oraz w zakresie do 20% wartości zamówienia podstawowego.
Warunkiem skorzystania z prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli o skorzystaniu z prawa opcji – złożenia odpowiedniego zamówienia opcjonalnego.
Zamawiający w ramach prawa opcji może złożyć zamówienie w całym okresie trwania umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cz. 2 – dostawa papieru toaletowego i ręczników papierowych
2. Przedmiot zamówienia musi być wolny od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych oraz roszczeń osób trzecich oraz objęty gwarancją producenta.
3. Miejsce i czas dostawy:
1) Wykonawca dostarczać będzie towary bezpośrednio do wskazanych w zamówieniu cząstkowym Zamawiającego obiektów znajdujących się na terenie miasta Elbląg, tj.:
a) Centrum Rekreacji Wodne DOLINKA ul. Stanisława Moniuszki 25
b) Kryta Pływalnia ul. Robotnicza 68
c) Hala sportowo-widowiskowa, al. Grunwaldzka 135
d) Kryte lodowisko, ul. Karowa 1
e) Tor wrotkarsko-łyżwiarski „Kalbar”, ul. Agrykola 8
f) Stadion sportowy ul. Agrykola 8
g) Sala Sportowa „Atletikon” ul. Agrykola 8A
h) Obiekt sportowy ul. Skrzydlata 1A
i) Stadion sportowy ul. Krakusa 25
j) Obiekt noclegowy „Stadion”, ul. Brzeska 41
k) Przystań kajakowa, ul. Radomska 5
2) Dostawa towaru następować będzie w ciągu maksymalnie 5 dni od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego, na koszt i ryzyko Wykonawcy oraz w pojemnikach Wykonawcy.
3) Wykonawca zobowiązany będzie do rozładowania towaru w miejscu wskazanym przez Zamawiającego bez dodatkowego wynagrodzenia, co Wykonawca akceptuje.
4. Dostawa przedmiotu umowy będzie realizowana według bieżących potrzeb Zamawiającego,
w częściach, na podstawie pisemnych zamówień cząstkowych, określających rodzaj i ilość asortymentu, zgodnie z Wykazem asortymentowo-ilościowym.
5. Zamawiający nie dopuszcza określenia minimów logistycznych kwotowych i produktowo-ilościowych do zamówień cząstkowych.
6. Termin ważności produktów nie może być krótszy niż 6 miesięcy licząc od dnia potwierdzenia przez Strony odbioru dostawy bez uwag.
7. Pozostałe uregulowania dotyczące wykonania przedmiotu umowy określa wzór umowy, stanowiący Załącznik nr 8 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33760000-5 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

W ramach niniejszego postępowania Zamawiającemu przysługuje prawo opcji polegające na możliwości zlecenia w ramach dodatkowych zamówień będących zwiększeniem podstawowego i obowiązkowego zakresu przedmiotu zamówienia na warunkach określonych w § 7 wzoru umowy oraz w zakresie do 20% wartości zamówienia podstawowego.
Warunkiem skorzystania z prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli o skorzystaniu z prawa opcji – złożenia odpowiedniego zamówienia opcjonalnego.
Zamawiający w ramach prawa opcji może złożyć zamówienie w całym okresie trwania umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cz. 3 - dostawa worków i rękawic, mopów
2. Przedmiot zamówienia musi być wolny od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych oraz roszczeń osób trzecich oraz objęty gwarancją producenta.
3. Miejsce i czas dostawy:
1) Wykonawca dostarczać będzie towary bezpośrednio do wskazanych w zamówieniu cząstkowym Zamawiającego obiektów znajdujących się na terenie miasta Elbląg, tj.:
a) Centrum Rekreacji Wodne DOLINKA ul. Stanisława Moniuszki 25
b) Kryta Pływalnia ul. Robotnicza 68
c) Hala sportowo-widowiskowa, al. Grunwaldzka 135
d) Kryte lodowisko, ul. Karowa 1
e) Tor wrotkarsko-łyżwiarski „Kalbar”, ul. Agrykola 8
f) Stadion sportowy ul. Agrykola 8
g) Sala Sportowa „Atletikon” ul. Agrykola 8A
h) Obiekt sportowy ul. Skrzydlata 1A
i) Stadion sportowy ul. Krakusa 25
j) Obiekt noclegowy „Stadion”, ul. Brzeska 41
k) Przystań kajakowa, ul. Radomska 5
2) Dostawa towaru następować będzie w ciągu maksymalnie 5 dni od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego, na koszt i ryzyko Wykonawcy oraz w pojemnikach Wykonawcy.
3) Wykonawca zobowiązany będzie do rozładowania towaru w miejscu wskazanym przez Zamawiającego bez dodatkowego wynagrodzenia, co Wykonawca akceptuje.
4. Dostawa przedmiotu umowy będzie realizowana według bieżących potrzeb Zamawiającego,
w częściach, na podstawie pisemnych zamówień cząstkowych, określających rodzaj i ilość asortymentu, zgodnie z Wykazem asortymentowo-ilościowym.
5. Zamawiający nie dopuszcza określenia minimów logistycznych kwotowych i produktowo-ilościowych do zamówień cząstkowych.
6. Termin ważności produktów nie może być krótszy niż 6 miesięcy licząc od dnia potwierdzenia przez Strony odbioru dostawy bez uwag.
7. Pozostałe uregulowania dotyczące wykonania przedmiotu umowy określa wzór umowy, stanowiący Załącznik nr 8 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

18424300-0 - Rękawice jednorazowe

19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

W ramach niniejszego postępowania Zamawiającemu przysługuje prawo opcji polegające na możliwości zlecenia w ramach dodatkowych zamówień będących zwiększeniem podstawowego i obowiązkowego zakresu przedmiotu zamówienia na warunkach określonych w § 7 wzoru umowy oraz w zakresie do 20% wartości zamówienia podstawowego.
Warunkiem skorzystania z prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli o skorzystaniu z prawa opcji – złożenia odpowiedniego zamówienia opcjonalnego.
Zamawiający w ramach prawa opcji może złożyć zamówienie w całym okresie trwania umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 8

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
W zakresie Części 1 Zamówienia
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że należycie wykonywał, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy – w tym okresie co najmniej
1 sukcesywną dostawę płynów i koncentratów do czyszczenia różnych powierzchni,
o wartości co najmniej 60 000,00 zł brutto, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
Dla ww. wartości wykazanych przez Wykonawcę w walucie innej niż PLN, Zamawiający przyjmie przelicznik według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego dla danej waluty z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w BZP.

W zakresie Części 2 Zamówienia
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że należycie wykonywał, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy – w tym okresie co najmniej
1 sukcesywną dostawę papieru toaletowego i ręczników papierowych, o wartości co najmniej 40 000,00 zł brutto, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
Dla ww. wartości wykazanych przez Wykonawcę w walucie innej niż PLN, Zamawiający przyjmie przelicznik według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego dla danej waluty z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w BZP.

W zakresie Części 3 Zamówienia
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że należycie wykonywał, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy – w tym okresie co najmniej
1 sukcesywną dostawę dostawa worków i rękawic, mopów, o wartości co najmniej
20 000,00 zł brutto, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
Dla ww. wartości wykazanych przez Wykonawcę w walucie innej niż PLN, Zamawiający przyjmie przelicznik według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego dla danej waluty z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w BZP.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: zgodnie z rozdz. X SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: zgodnie z rozdz. X SWZ

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Przedmiotowe środki dowodowe – wymagane przez Zamawiającego karty produktu (lub inny opis produktu charakteryzujący właściwości i przeznaczenie produktu), karty charakterystyki produktów oraz pozwolenie na obrót produktem biobójczym (zgodnie z załącznikami 1/1, 1/2, 1/3 do Formularza Ofertowego – Wykazem asortymentowo-ilościowym – kolumna 3) pozwalające stwierdzić zgodność zaoferowanych produktów z wymaganiami Zamawiającego określonych w OPZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

W przypadku gdy Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wzywa Wykonawcę do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym przez siebie terminie. Zasady tej nie stosuje się, jeśli oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

zgodnie z rozdz. XII SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 PZP oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-06-05 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/767962

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-06-05 11:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-07-04

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.