eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SkierniewiceZakup ciągnika rolniczego



Ogłoszenie z dnia 2021-11-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup ciągnika rolniczego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Skierniewice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148495

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Reymonta 23

1.5.2.) Miejscowość: Skierniewice

1.5.3.) Kod pocztowy: 96-100

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gminaskierniewice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://skierniewice.bip.net.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminaskierniewice.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup ciągnika rolniczego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-295a3740-275e-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00264869

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002157/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Zakup ciągnika rolniczego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00223961/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RGK ZP 271.3.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 485000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego wraz z pługiem śnieżnym.

2. Wymagania dotyczące ciągnika i pługu śnieżnego:

Ciągnik musi być fabrycznie nowy, kompletny, wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych, wyprodukowany w 2020 lub 2021 roku, gotowy do użytku.

Ciągnik musi spełniać wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym z zgodnie z Ustawą „Prawo o ruchu drogowym”(t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 110 z zm.). Ciągnik musi posiadać aktualną homologację pozwalającą na dopuszczenie do ruchu po drogach publicznych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 18 czerwca 2013 r. w sprawie homologacji typu ciągników rolniczych i przyczep oraz typu ich przedmiotów wyposażenia lub części (Dz.U. z 2015 r. poz. 343 z zm.). Należy podać stan faktyczny. Świadectwo homologacji należy dostarczyć najpóźniej w dniu dostawy ciągnika.

Okres gwarancji minimum 12 miesięcy
Silnik:
minimum 6 cylindrów, o pojemności od 6100 do 6700
Norma emisji spalin min. - STAGE V
moc silnika od 154 KM do 164 KM
Przekładnia:
bezstopniowa z zakresem prędkości od 0,03km/h do 50 km/h
Masa i rozmiary:
minimalna masa ciągnika 6 800kg
rozstaw osi od 2,8m do 2,9m
Zaczepy:
Zaczep typu HITCH z wymiennymi końcówkami:
hak zaczepowy
listwa transportowa do przyczep
Tylny TUZ:
Końcówki cięgien zakończone szybkozłączami
Udźwig minimum - 9000 kg ( zalecany do wyrywania pni i korzeni drzew)
Sterowanie elektryczne podnośnikiem na zewnątrz na błotniku
Sterowanie elektryczne wałkiem WOM na zewnątrz na błotniku
Sterowanie elektryczne jedną parą hydrauliki na zewnątrz
Pompa o wydajności min. 120 litrów /min.
WOM:
prędkości 540/540E/1000
Przedni TUZ:
zintegrowany z ramą ciągnika (monolit) z minimum jedną parą wyjść hydraulicznych sterowanych elektrycznie z przodu na zewnątrz ciągnika oraz jedną parą hydrauliki
końcówki cięgien zakończone szybkozłączami
Udźwig minimum - 3100 kg
Oś przednia:
minimum amortyzowana za pomocą 2 siłowników hydraulicznych
Hydraulika:
Minimum 4 pary wyjść hydraulicznych z tyłu ciągnika sterowane elektrycznie z kabiny ciągnika
Maksymalne ciśnienie hydrauliki: 200 BAR
Osobne układy hydrauliczne do skrzyni biegów i hydrauliki ciągnikowej
Oświetlenie LED:
przód minimum 8 lamp
tył minimum 6 lamp
Ogumienie minimalna szerokość:
650/65R38 tył
540/65R28 przód
Układ pneumatyczny:
Jedno i dwuobwodowy
Wyposażenie
Kabina dwuosobowa (z homologacja na dwie osoby)
Kabina z ogrzewaniem i wentylacją
Poziom hałasu w kabinie max 72 dB
Przeglądy co 300 mtg (pierwszy przegląd po 50 mtg)
Gniazdo w kabinie zasilane napięciem 12V
W terminie dostawy ciągnika należy dostarczyć instrukcje obsługi i konserwacji ciągnika, urządzeń i sprzętu zamontowanego w ciągniku w języku polskim, książki gwarancyjne ciągnika oraz wyposażenia, świadectwo homologacji oraz komplet dokumentów niezbędnych do dokonania rejestracji ciągnika.
Pług śnieżny:
Przedni pług śnieżny – szerokość robocza min,. 2,9 m z regulacją kątów pracy
Sposób mocowania – zawieszenie wahliwe TUZ
Ilość pozycji roboczych – min 4
Listwy zgarniające – gumowe
Amortyzacja listwy zgarniającej – sprężynowa
Sterowanie elektro-hydrauliczne z nośnika (kabina) – 12V
Oświetlenie obrysowe

Zamawiający dopuszcza wszelkie kolory sprzętu występujące fabrycznie.
Zamawiający nie dopuszcza oferowania pojazdu oklejonego folią.

Zamawiający wymaga gwarancji na części (uszkodzenia) mechaniczne - nie krótszej niż 12 miesięcy (bez limitu motogodzin), licząc od dnia podpisania protokołu odbioru, bez zastrzeżeń (udzielona przez Wykonawcę gwarancja obejmuje cały przedmiot zamówienia, tj. ciągnik i pług); Zamawiający określa minimalny okres czasu do podjęcia działań związanych z naprawą na 48 godzin od powzięcia informacji pisemnej, telefonicznej lub pocztą elektroniczną od Zamawiającego.
Autoryzowany serwis w okresie gwarancji Wykonawca zapewnia w miejscu lokalizacji ciągnika i osprzętu, za wyjątkiem przypadku konieczności przekazania ciągnika lub osprzętu do punktu serwisu autoryzowanego, kiedy to koszt związany z ich przekazaniem, pokrywa Zamawiający.

4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

43313100-1 - Pługi odśnieżające lemieszowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 596550,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 596550,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 596550,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: novaFarm Lena Sobocińska, Wólka Lesiewska 42, 96-230 Biała Rawska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7282429633

7.3.4) Miejscowość: Wólka Lesiewska

7.3.5) Kod pocztowy: 96-230

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 596550,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.