Ogłoszenie z dnia 2023-06-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00162211/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-03
- 2023/BZP 00179398/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-17
- 2023/BZP 00187716/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-21
- 2023/BZP 00193806/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-26
- 2023/BZP 00203812/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa drogi gminnej na działkach ewid. nr 720 (720/1, 720/2), 5598/5, 5626, 5627/9 (5627/13, 5627/10, 5627/11, 5627/12) w miejscowości Staszów”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA STASZÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409749
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Opatowska 31
1.5.2.) Miejscowość: Staszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-200
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 15 864 83 05
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@staszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.staszow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/staszow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa drogi gminnej na działkach ewid. nr 720 (720/1, 720/2), 5598/5, 5626, 5627/9 (5627/13, 5627/10, 5627/11, 5627/12) w miejscowości Staszów”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-41111ca8-d215-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00264859
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00026095/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.15 Budowa drogi gminnej na działkach ewid. nr 720 (720/1, 720/2)5598/5, 5626, 5627/9 (5627/13, 5627/10, 5627/11, 5627/12) w miejscowości Staszów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00162211
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.13.6.2023.I
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 7204979,03 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi gminnej na działkach ewid. nr 720 (720/1, 720/2), 5598/5, 5626, 5627/9 (5627/13, 5627/10, 5627/11, 5627/12) w Staszowie dł., 672 mb.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
a) roboty budowlane w zakresie obejmującym m.in.:
1) Wykonanie koryta drogowego,
2) Wykonanie nowych warstw podbudowy,
3) Wykonanie warstw nawierzchni bitumicznych,
4) Wykonanie chodnika,
5) Wykonanie pobocza,
6) Budowę kanalizacji deszczowej,
7) Budowa sieci oświetlenia ulicznego,
8) Zabezpieczenie istniejącej infrastruktury,
b) obsługę geodezyjną oraz sporządzenie dokumentacji powykonawczej (w skład której wchodzą m.in. kosztorys powykonawczy, protokoły, świadectwa dopuszczenia, atesty, deklaracje, informacje o udzielonej gwarancji, inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza),
c) wykonanie i umieszczenie tablicy informacyjnej i pamiątkowej o źródłach finansowania zadania,
d) inne konieczne roboty gwarantujące prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia.
Zamówienie jest objęte dofinansowaniem w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.
Szczegółowy zakres oraz sposób realizacji przedmiotu zamówienia, określa przedmiotowa specyfikacja warunków zamówienia, w tym opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 12 SWZ, wraz z załącznikami, tj.:
1. Projekt budowlany.
2. Projekt wykonawczy.
3. Przedmiar robót.
4. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.
5. Organizacja ruchu drogowego.
Szczegółowe wymagania, dotyczące realizacji przedmiotowego zamówienia określono również
w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 11 SWZ.
Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi na przedmiot umowy na okres minimum 36 miesięcy od daty odbioru końcowego niniejszego zamówienia.
Uwaga:
Okres gwarancji i rękojmi stanowi kryterium oceny ofert. Szczegółowe informacje dotyczące sposobu
oceny ofert, zawarto w pkt 21 SWZ.
Przedmiotowe zamówienie musi być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz warunkami zawartymi w SWZ.
Zamawiający nie wymaga:
- odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub,
- sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego.
Uwaga:
Zaleca się zapoznanie z terenem, objętym przedmiotowym zamówieniem.
Szczegółowe informacje określa SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45232200-4 - Roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5473928,46 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7433486,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5473928,46 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tomasz Dyl Firma Transportowo-Budowlano - Drogowa „DYLMEX”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 292468188
7.3.3) Ulica: Towarowa 44
7.3.4) Miejscowość: Staszów
7.3.5) Kod pocztowy: 28-200
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Zakres części zlecanej podwykonawcy:
Wykonanie prac związanych z przebudową instalacji gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych.
Kierowanie robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych.
Wykonanie prac związanych z przebudową instalacji elektrycznej i elektroenergetycznej.
Kierowanie robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
Nazwa podwykonawcy:
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe „EKOINSTAL” Czesław Głazek.
ZAKŁAD WYKONAWSTWA ELEKTRYCZNEGO I TELETECHNICZNEGO MGR INŻ. ADAM BEDNAROWSKI.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Tomasz Dyl Firma Transportowo - Budowlano - Drogowa "DYLMEX"
jakie przetargi wygrała firma
Tomasz Dyl Firma Transportowo - Budowlano - Drogowa "DYLMEX"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5473928,46 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 320 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z STASZOWA
- Pieluchomajtki oraz wyroby higieniczne
- Dzierżawa analizatorów hematologicznych i automatu do barwienia rozmazów krwi obwodowej wraz z dostawą odczynników
- Przekształcenie dotychczasowych map ewidencyjnych prowadzonych w postaci hybrydowej do postaci wektorowej oraz konwersja istniejącej graficznej bazy danych EGiB.
- "Budowa wolnostojącej kancelarii Leśnictwa Strużki" - postępowanie nr 2
więcej: przetargi w Staszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja świetlicy wiejskiej w Kowalewicach Włościańskich, Gmina Świercze"
- Remont stadionu w miejscowości Falęcice - wymiana nawierzchni trawiastej.
- Termomodernizacja budynku Oddziału Leczenia Zaburzeń Nerwicowych - etap II
- Budowa i przebudowa gm. dróg publicznych oraz wew., położonych w miejscowości Żeszczynka w ramach operacji: "Scalanie gruntów obrębu Żeszczynka, gm. Sosnówka, pow. bialski, woj. lubelskie" (II post.)
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ ORAZ WYKONANIE NA JEJ PODSTAWIE MODERNIZACJI I DOPOSAŻENIA SOR W SPZOZ-ZZ SZPITAL POWIATOWY W MAKOWIE MAZOWIECKIM W FORMULE ZAPROJEKTUJ-WYBUDUJ-WYPOSAŻ.
- Remont sal dydaktycznych w Szkole Podstawowej nr 26 w Krakowie przy ul. Ignacego Krasickiego 34
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.