Ogłoszenie z dnia 2023-06-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00202683/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa dla środków transportowo-sprzętowych ekoPionki Sp. z o.o. na lata 2023-2024 oleju napędowego i benzyny bezołowiowej 95.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ekoPionki Spółka z o.o.
1.3.) Oddział zamawiającego: spółka miejska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 369824376
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Leśna 5
1.5.2.) Miejscowość: Pionki
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-670
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 48 612 07 22
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@ekopionki.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ekopionki.com
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-24870246-e32b-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
spółka miejska
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa dla środków transportowo-sprzętowych ekoPionki Sp. z o.o. na lata 2023-2024 oleju napędowego i benzyny bezołowiowej 95.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-24870246-e32b-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00264818
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00202683
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ekoPionki.01.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 459245,64 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest tankowanie paliw na terenie miasta Pionki na stacji paliw należącej do Wykonawcy. Dotyczy to oleju napędowego (ON) w ilości 70 000 litrów oraz benzyny bezołowiowej Pb 95 w ilości 3 500 litrów. Paliwo musi spełniać wymagania jakościowe zgodnie z rozporządzeniem MG z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw
ciekłych Dz.U. z 2015 poz. 1680. - olej napędowy powinien odpowiadać normie PN-EN-590, natomiast benzyna bezołowiowa normie PN-EN-228. Dostawy paliw odbywać się będą na zasadzie bezgotówkowych tankowań pojazdów i sprzętów w wybranej stacji paliw Wykonawcy. Wykonawca musi posiadać stację położoną na terenie miasta Pionki, czynną we wszystkie dni tygodnia. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia lub rozszerzenia przedmiotu zamówienia w zakresie ilościowym w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego - nie może to stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w złotówkach na podstawie prawidłowo wystawionej faktury zbiorczej VAT od 1-go do ostatniego dnia miesiąca kalendarzowego z konta Zamawiającego na konto Wykonawcy w terminie 21 dni od daty wystawienia faktury. Podstawą do wystawienia faktury są dokumenty WZ zawierające datę, ilość i rodzaj tankowanego paliwa, dzienną cenę sprzedaży, upust, nr rej. pojazdu/nazwa sprzętu. Ze względu na specyfikację przedmiotu zamówienia Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia przez Wykonawcę wykonania części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom. Wymagania stawiane Wykonawcy: Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 434977,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 448624,05 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 434977,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dobre Paliwa Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5213579624
7.3.3) Ulica: Dolna 11 lok. 19
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-773
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 434977,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-06-01 do 2024-05-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oleju napędowego do Przedsiębiorstwa Usług Miejskich Sp. z o.o. w Gubinie
- Bezgotówkowy zakup paliwa do pojazdów służbowych Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego w Białej Podlaskiej
- "Zakup paliw płynnych dla autobusów i samochodów Urzędu Gminy w Rajczy".
- Zakup paliw płynnych ON i PB 95
- Sukcesywna dostawa detalicznych ilości paliw płynnych dla pojazdów egzaminacyjnych Zachodniopomorskiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Koszalinie
- Sukcesywna dostawa paliwa
więcej: Benzyna bezołowiowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.