eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦widnik › Prace modernizacyjno - adaptacyjne oraz wymiana dwóch wind medyczno - transportowych w budynku Szpitala SPZOZ w ¦widniku - Al. Lotników Polskich 18



Og³oszenie z dnia 2021-11-10


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Roboty budowlane
Prace modernizacyjno - adaptacyjne oraz wymiana dwóch wind medyczno - transportowych w budynku Szpitala SPZOZ w ¦widniku –
Al. Lotników Polskich 18

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAK£AD OPIEKI ZDROWOTNEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431010878

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Boles³awa Le¶miana 4

1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦widnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-040

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 814523067

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@spzozswidnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.spzozswidnik.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://spzozswidnik.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Prace modernizacyjno - adaptacyjne oraz wymiana dwóch wind medyczno - transportowych w budynku Szpitala SPZOZ w ¦widniku –
Al. Lotników Polskich 18

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-dc7da4c2-0cb8-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00264781

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-11-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00036764/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.4 Prace modernizacyjno- adaptacyjne oraz wymiana 2 wind medyczno - transportowych w budynku Szpitala

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt pn „Poprawa jako¶ci ¶wiadczeñ udzielanych w Szpitalu SPZOZ ¦widnik poprzez wyposa¿enie w sprzêt medyczny oraz przeprowadzenie prac remontowo-budowlanych, w tym dostosowawczych do potrzeb osób starszych i niepe³nosprawnych”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00170135/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Nr sprawy : SPZOZ/ZP/271/06/09/2021

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.3.) Warto¶æ zamówienia: 422757,72 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie publiczne dotyczy realizacji Projektu pn. „Poprawa jako¶ci ¶wiadczeñ udzielanych w Szpitalu SPZOZ ¦widnik poprzez wyposa¿enie w sprzêt medyczny oraz przeprowadzenie prac remontowo-budowlanych, w tym dostosowawczych do potrzeb osób starszych i niepe³nosprawnych”, i wspó³finansowane jest ze ¶rodków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014 – 2020.

1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana dwóch d¼wigów osobowych i wykonanie prac remontowo-budowlanych w budynku Szpitala SP ZOZ ¦widnik, Al. Lotników Polskich 18, obejmuj±ca:

a) demonta¿ dwóch starych d¼wigów osobowych wraz z ich utylizacj±,

b) opracowanie dokumentacji projektowej dla proponowanych do zamontowania d¼wigów osobowych,

c) dostawê, monta¿ i zabudowê d¼wigów osobowych o parametrach oraz wyposa¿eniu spe³niaj±cym wymogi okre¶lone w Za³±czniku Nr 1 do SWZ – Parametry techniczne d¼wigu osobowego,

d) wykonanie prac budowlanych ( wykucie istniej±cych o¶cie¿nic drzwi przystankowych, przygotowanie ¶cian sufitu, posadzki w szybie i maszynowni do malowania, malowanie ¶cian w szybie i maszynowni oraz ¶cian wokó³ drzwi przystankowych ),

e) wykonanie modernizacji instalacji elektrycznej zasilania w zakresie niezbêdnym dla montowanych nowych d¼wigów osobowych wraz z pod³±czeniem do istniej±cej rozdzielni (tablicy) elektrycznej,

f) skoordynowanie stosownych procedur odbiorowych Urzêdu Dozoru Technicznego z przekazan± Zamawiaj±cemu dokumentacj± powykonawcz± wraz z RESURSEM,

g) uruchomienie, testowanie i zaprogramowanie d¼wigów osobowych wg dyspozycji Zamawiaj±cego,

h) bezp³atne wykonywanie w okresie 24 miesiêcy ( tj. w okresie minimalnego, wymaganego przez Zamawiaj±cego okresu gwarancji ) czynno¶ci konserwacyjnych zamontowanych dwóch nowych d¼wigów osobowych.

2. Rodzaj robót oraz ich zakres zosta³ okre¶lony w dokumentacji projektowej, w sk³ad której wchodz±:
a) rysunek:
Inwentaryzacja budowlana istniej±cych szybów d¼wigowych z maszynowni±, stanowi±cy Za³±cznik Nr 8 do SWZ,

b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR) pn. Prace modernizacyjno – adaptacyjne oraz wymiana dwóch wind medyczno – transportowych w budynku Szpitala SPZOZ w ¦widniku – Al. Lotników Polskich 18 stanowi±ca Za³±cznik Nr 9 do SWZ,

c) przedmiar robót pn. Prace modernizacyjno – adaptacyjne oraz wymiana dwóch wind medyczno – transportowych w budynku Szpitala SPZOZ w ¦widniku, stanowi±cy Za³±cznik Nr 10 do SWZ.

3. Parametry d¼wigu osobowego szczegó³owo okre¶lone zosta³y w Za³±czniku Nr 1 do SWZ – Parametry techniczne d¼wigu osobowego.

Klauzula zatrudnienia

Wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane przez zamawiaj±cego czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia, je¿eli wykonanie tych czynno¶ci polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040, 1043 i 1495):

a) Zamawiaj±cy, zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê, Podwykonawcê lub osoby wspólnie ubiegaj±ce siê o zamówienie, na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia polegaj±cych na wykonywaniu prac na placu budowy, co najmniej dla nastêpuj±cych czynno¶ci:
1) roboty ogólnobudowlane,
2) roboty elektryczne instalacyjne.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42416100-6 - Windy

45262520-2 - Roboty murowe

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 498000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 688000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 498000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Chmielewski D¼wigi Sp. z o.o. sp.k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON : 363101056

7.3.3) Ulica: Lipowa 27

7.3.4) Miejscowo¶æ: Baniocha

7.3.5) Kod pocztowy: 05-532

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-12

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 498000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni

8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.