eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczuczyn › Budowa dwóch budynków wielorodzinnych wraz z zagospodarowaniem terenu w mieście Szczuczyn



Ogłoszenie z dnia 2023-06-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa dwóch budynków wielorodzinnych wraz z zagospodarowaniem terenu w mieście Szczuczyn

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WIELOBRANŻOWE PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE- TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.3.) Oddział zamawiającego: WPK-TBS Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450010553

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Henryka Sienkiewicza 15

1.5.2.) Miejscowość: Szczuczyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-230

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.7.) Numer telefonu: 86 272 50 25

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wpkszczuczyn1992@interia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: um.szczuczyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/wkp-tbs

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa dwóch budynków wielorodzinnych wraz z zagospodarowaniem terenu w mieście Szczuczyn

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2735d0e9-eac4-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00264775

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00119845/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa dwóch budynków wielorodzinnych wraz z zagospodarowaniem terenu w m. Szczuczyn

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00123822/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WPK-TBS.271.1.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem inwestycji jest budowa dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z zagospodarowaniem terenu w m. Szczuczyn.
2. Zakres prac obejmuje budowę dwóch takich samych budynków mieszkalnych wielorodzinnych, które różnić się będą jedynie poziomem posadowienia. Obiekty zaprojektowano jako 3-kondygnacyjne (2 kondygnacje naziemne + poddasze użytkowe). Każdy budynek będzie obsługiwany 1 klatką schodową z wejściem usytuowanym w elewacji wschodniej. Program użytkowy każdego z obiektów zakłada wydzielenie 11 mieszkań wraz komórkami lokatorskimi, oraz pomieszczeń gospodarczych i technicznych. Całość ma być wykonana w technologii tradycyjnej, murowanej z elementami żelbetowymi. W zakres prac wchodzi wykonanie wszystkich określonych w dokumentacji technicznej instalacji wewnętrznych tj. elektrycznych, teletechnicznych, sanitarnych, wodociągowych, centralnego ogrzewania, telefoniczna, telewizyjna, internetowa i domofonowa. Dodatkowo w zakres prac wchodzi wykonanie niezbędnej infrastruktury technicznej tj. przyłącza wodociągowego, zewnętrzną instalacją kanalizacji sanitarnej, przyłącza kanalizacji sanitarnej , dwóch przyłączy ciepłowniczych, zewnętrznej instalacji elektroenergetycznej wraz z montażem szaf licznikowych na obu budynkach zgodnie z wydanymi przez PGE Warunkami i oświetleniowej, zewnętrznej kanalizacji teletechnicznej oraz wykonaniem 2 parkingów o łącznej ilości miejsc postojowych 20 (9+11) i utwardzeniem dojść i dojazdów do budynków wraz z odpowiednim oznakowaniem, zgodnie z projektem zagospodarowania.
3. UWAGA:
a) Przebudowa linii napowietrznej SN kolidującej z zamierzeniem inwestycyjnym nie wchodzi w zakres inwestycji – zadanie to realizowane będzie równolegle przez Gminę Szczuczyn
b) Balkony należy wykończyć poprzez ułożenie gresu antypoślizgowego, mrozoodpornego jak dla części wspólnej budynku.
c) Ściany wewnętrzne części wspólnej do wysokości 1,5 m wykończyć tynkiem mozaikowym a nie jak opisano w części 3.3 dokumentacji farbą olejną.
d) Przy realizacji inwestycji należy uwzględnić koszt nadzoru archeologicznego i geotechnicznego.
e) W cenie przewidzieć zakup gaśnic (oraz oznakowanie) i sporządzenie instrukcji p.poż.
f) W cenie uwzględnić koszty opracowania dokumentacji powykonawczej niezbędnej do otrzymania pozwolenia na użytkowanie obiektów.

4. Roboty należy wykonać na podstawie dokumentacji projektowej opracowanej przez „GRAF” Pracownia Architektoniczno – Graficzna, ul. Czysta 14, 15-463 Białystok zatwierdzonej pozwoleniem na budowę nr 81/2021 z dnia 30.04.2021r. wydanym przez Starostę Grajewskiego. Szczegółowy zakres robót oraz warunki ich realizacji określają:
1) Dokumentacja projektowa (Załącznik Nr 9 do SWZ)
2) Przedmiar robót (Załącznik Nr 10 do SWZ), który ma charakter poglądowy i może stanowić materiał pomocniczy do sporządzenia kalkulacji ceny przez Wykonawcę. Wykonawca na własne ryzyko może je wykorzystać do obliczenia ceny oferty. Ewentualne błędy w załączonych przedmiarach robót, np. pominięcie niektórych robót lub zaniżenie ich ilości, nie będą podstawą do żądania przez Wykonawcę dodatkowej zapłaty za wykonanie przedmiotowego zamówienia. W przypadku rozbieżności w rzeczywistej ilości i rodzaju wykonanych robót w stosunku do przyjętych w kosztorysie ofertowym w żaden sposób nie wpływa to na zmianę wynagrodzenia.
3) Wzór umowy (Załącznik nr 8 do SWZ).
5. Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia, dokumentacji projektowej lub przedmiarach robót, przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający wskazuje, iż dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
6. Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia, dokumentacji projektowej lub przedmiarach robót, przedmiot zamówienia jest opisany przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający wskazuje, iż dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
7. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane, oraz zastosowane materiały/urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
8. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, zasadami i warunkami zawartymi w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ, oraz ewentualnymi pytaniami i wyjaśnieniami do SWZ na etapie procedury przetargowej. Ponadto roboty winny być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, właściwymi normami, warunkami techniczno – budowlanymi, zasadami wiedzy i sztuki budowlanej oraz wskazówkami Zamawiającego

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4278498,45 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4278498,45 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4278498,45 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REMONT - BUD Andrzej Gosk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7221038944

7.3.3) Ulica: Nowa 5

7.3.4) Miejscowość: Szepietowo

7.3.5) Kod pocztowy: 18-210

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4278498,45 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-05-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.