eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowskie Góry › Budowa stacji uzdatniania wody



Ogłoszenie z dnia 2021-11-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa stacji uzdatniania wody

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej REPTY Górnośląskie Centrum Rehabilitacji im. Gen. Jerzego Ziętka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000291701

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Śniadeckiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Tarnowskie Góry

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-604

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.7.) Numer telefonu: 32-3901206

1.5.8.) Numer faksu: 32-3901206

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@repty.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.repty.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.repty.pl/postepowanie-tryb-podstawowy-bez-negocjacji-gcrzp-15-443-0

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa stacji uzdatniania wody

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-686972e7-0be5-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00264774

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002503/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Budowa stacji uzdatniania wody

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GCR/25/ZP/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 296834,24 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa stacji uzdatniania wody, obejmująca następujące zadania:
1.1. budowę technologicznego układu zmiękczania wody przeznaczonego do pracy ciągłej w celu ograniczenia lub eliminacji osadów wytwarzanych w urządzeniach do podgrzewu c.w.u. oraz zmniejszenia degradacji armatury sanitarnej ze względu na osadzający się kamień,
1.2. budowę technologicznego układu generatora dwutlenku chloru do uzdatniania i dezynfekcji wody pitnej.
2. Po dokonaniu rozruchu wykonanych układów Wykonawca zobowiązany jest zlecić wykonanie badania dopuszczającego wodę do użycia, przez niezależne laboratorium lub SANEPID.
3. Po uruchomieniu i przeprowadzonych sprawdzeniach, badaniach wody Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć i zamontować perlatory kaskadowe o zmniejszonym przepływie.
Perlatory należy zamontować na bateriach umywalkowych, bateriach zlewozmywakowych, bateriach natryskowych z głowicą natryskową lub słuchawką prysznicową, bateriach wannowych i bateriach bidetowych. Przed zamontowaniem perlatorów należy armaturę oczyścić z osadów. Dokładne parametry poszczególnych urządzeń ujęte są w dokumentacji technicznej.
4. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zapas środków do uzdatniania i dezynfekcji wody użytkowej (reagenty układu generatora dwutlenku chloru) tj. chloryn sodu 7,5% NaClO2, kwas solny 9% HCl, sól NaCl wraz z kartami charakterystyki na okres 2 miesięcy w ilości : 7,5% NaClO2 - 40 dm3; 9% HCl - 40 dm3; NaCl – 1.200 dm3.
5. Zamawiający informuje, że Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zwiększony zapas serwisowy dla perlatorów z gwintem M22x1 do ilości 60 szt., perlatora z gwintem M24x1 w ilości 20 szt.
6. Inwestycja winna być przeprowadzona w oparciu o:
a) projekt budowlany,
b) projekt techniczny – technologia,
c) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót,
d) przedmiar robót.
7. Zamierzeniem inwestycji jest osiągnięcie następujących celów:
- oszczędności na zimnej i ciepłej wodzie,
- oszczędności energii do podgrzewania ciepłej wody użytkowej,
- zmniejszenie ilości ścieków,
- zapobieganie osadzaniu się kamienia w urządzeniach odbiorczych oraz instalacji.
Informacje dodatkowe dotyczące opisu, jak i realizacji przedmiotu zamówienia :
8. Materiały i urządzenia użyte do wykonania przedmiotu zamówienia powinny odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z późn.zm. ), ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1213) oraz wymogom projektu budowlanego, technicznego - technologia, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót.
9. Wszystkie dostarczane i montowane materiały oraz urządzenia stanowiące przedmiot zamówienia powinny być fabrycznie nowe i wyprodukowane nie wcześniej niż 12 miesięcy przed terminem ich montażu.
10. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z późn.zm.) wraz z przepisami wykonawczymi, normami i instrukcjami producentów stosowanych urządzeń i materiałów, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej.
11. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania wymagań prawnych dotyczących ochrony środowiska, w tym: ustawy Prawo Ochrony Środowiska (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz.1219 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (t.j. Dz.U. z 2021r. poz.797 z późn. zm.) i w oparciu o normy dotyczące zarządzania jakością, środowiskiem oraz bezpieczeństwem.
12. Prace będą wykonywane w czynnym obiekcie szpitalnym, zatem wymagane będzie respektowanie ograniczeń, dostosowywania zakresu i czasu wykonywanych prac do zaistniałych sytuacji. Miejsce prowadzenia robót winno być zabezpieczone przed dostępem osób trzecich. Roboty związane z montażem perlatorów należy prowadzić w sposób niezakłócający pracy w SP ZOZ „ Repty” GCR i dostosować do godzin pracy. Prace głośne Wykonawca zobowiązany jest wykonywać w czasie ustalonym z Zamawiającym ponieważ prowadzone będą na czynnym obiekcie szpitalnym. Montaż stacji zmiękczania może być prowadzony od poniedziałku do soboty w godzinach od 7:00 do 18:00.
13. Wykonawca zobowiązuje się nie naruszać porządku i czystości terenu budowy i jego otoczenia.
14. Wykonawca zobowiązany jest do gromadzenia i tymczasowego składowania odpadów powstałych podczas prowadzenia robót wyłącznie w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym.
15. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia i przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej w formie papierowej i elektronicznej.
16. Wykonawca wykona wszystkie roboty pod kontrolą i nadzorem Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego informowania w formie pisemnej Zamawiającego o okolicznościach wskazujących na konieczność wykonania robót, których nie obejmuje przedmiot zamówienia, a które wynikły podczas wykonywania zamówienia podstawowego, przed podjęciem jakichkolwiek działań. Decyzję o konieczności wykonania tych robót podejmuje Zamawiający. Wszelkie samodzielne decyzje w tym zakresie będą wykonane na koszt i ryzyko Wykonawcy.
17. Bez zgody Zamawiającego wykonywane będą jedynie prace niezbędne ze względu na bezpieczeństwo lub konieczność zapobieżenia awarii.
18. Wykonawca jest zobowiązany wykonać wszelkie roboty zabezpieczające przed możliwością wystąpienia awarii, nie ujęte w dokumentacji technicznej, a znajdujące się w obszarze działania inwestycji.
19. Wykonawca zobowiązany jest do angażowania odpowiedniej liczby osób, posiadających niezbędne uprawnienia, wiedzę i doświadczenie do wykonywania powierzonych im prac i innych czynności w ramach realizacji przedmiotu zamówienia.
20. Wykonawca zapewni Kierownika budowy, posiadającego niezbędne uprawnienia budowlane zgodnie z Rozdziałem. IX. 1.4. b) SWZ, który będzie reprezentował Wykonawcę oraz będzie w stałym kontakcie z Zamawiającym.
21. Od Wykonawcy wymagać się będzie zapewnienia na terenie objętym robotami należytego ładu, porządku, przestrzegania zasad BHP i p.poż, przepisów sanitarno – epidemiologicznych oraz odpowiedzialności za szkody powstałe w związku z realizacją prac oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę.
22. Na czas prowadzenia prac zorganizowanie na terenie budowy zaplecza socjalno-bytowego jest po stronie Wykonawcy.
23. Warunkiem dokonania odbioru końcowego jest dostarczenie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej (w każdym zakresie wykonanych robót) w tym wszystkie dokumenty odbiorowe, instrukcję użytkowania urządzeń, dokumenty certyfikacyjne/ atesty na zamontowane wyroby oraz wbudowane urządzenia, protokoły i zaświadczenia z przeprowadzonych przez Wykonawcę sprawdzeń i prób.
24. Długość okresu gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz zamontowane materiały i urządzenia stanowi kryterium oceny ofert. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 60 miesięcy gwarancji i rękojmi za wady.
25. Jeżeli w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lub innych dokumentach zamówienia został wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę lub nastąpiło wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesień, o których mowa w art. 101 ust.1 pkt 2 lub ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy Pzp dopuszcza złożenie oferty równoważnej lub zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp zaoferowanie rozwiązań „równoważnych” w stosunku do wskazanych w dokumentacji pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji oraz będą zgodne pod względem:
a) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne, liczba elementów składowych),
b) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji),
c) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów),
d) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, konstrukcja),
e) parametrów bezpieczeństwa użytkowania.
W przypadku zastosowania materiałów, urządzeń, wyrobów lub rozwiązań równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest do ich wskazania w ofercie oraz do złożenia wraz z ofertą kart technicznych lub innych dokumentów potwierdzających, że oferowane rozwiązania równoważne spełniają wymagania Zamawiającego opisane w przedmiocie zamówienia.
22. Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany jest do okazania w stosunku do wskazanych materiałów znaków bezpieczeństwa, deklaracji zgodności lub aprobaty technicznej lub certyfikatu zgodności z Polską Normą przenoszącą normy europejskie lub normą państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszącą tę normę lub Polską Normą w przypadku braku Polskiej Normy przenoszącej europejskie.
23. Ilekroć w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, dokumentacji technicznej mowa jest o polskich normach, należy przez to rozumieć polskie normy przenoszące normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub inne normy lub dokumenty, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp.
24. Zamawiający zaleca Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej celem szczegółowego zapoznania się ze specyfiką i charakterem przedmiotu zamówienia. Za organizację i przebieg wizji odpowiedzialni są pracownicy Działu Techniczno-Inwestycyjnego Zamawiającego, tel. 32 39-01-510 w godz. 8:00 – 14:00 w dni robocze.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42130000-9 - Krany, kurki, zawory i podobna armatura

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 254671,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 254671,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 254671,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Blanca Plus Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1230019802

7.3.3) Ulica: Wąska 1

7.3.4) Miejscowość: Wólka Kosowska

7.3.5) Kod pocztowy: 05-552

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 254671,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.