Ogłoszenie z dnia 2021-11-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00217340/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa opieki nad uczestnikami projektu (dzieci i młodzież w wieku 11-16 lat – tzw. starszy wiek szkolny) w czasie dojazdu i powrotu z zajęć oraz w trakcie prowadzonych zajęć. IA1/U/21/52/DM
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Śląska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001637
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Akademicka 2A
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32/237-13-34
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: IA1@polsl.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.polsl.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.administracja.polsl.pl/zamowienia1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa opieki nad uczestnikami projektu (dzieci i młodzież w wieku 11-16 lat – tzw. starszy wiek szkolny) w czasie dojazdu i powrotu z zajęć oraz w trakcie prowadzonych zajęć. IA1/U/21/52/DM2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bd89e667-2690-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00264743
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000229/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.46 IA1/U/21/42 Usługa opieki nad uczestnikami projektu (dzieci i młodzież w wieku 11-16 lat – tzw. starszy wiek szkolny) w czasie dojazdu i powrotu z zajęć oraz w trakcie prowadzonych zajęć (gr.U205)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Przedmiot zamówienia jest realizowany zgodnie z Projektem o symbolu 13/020/FSD19/0049 POWR.03.01.00-00-T078/18 Kompleksowe wsparcie społeczności lokalnych i instytucji samorządowych w ramach trzeciej misji uczelni.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00217340/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IA1/U/21/52/DM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 132000,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 4424,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opieka podczas zajęć dydaktycznych prowadzonych na terenie Wydziału Organizacji i Zarządzania Politechniki Śląskiej w Zabrzu oraz podczas dojazdu na zajęcia i powrotu do miejsca zbiórki w Szkole Podstawowej im. Jana Wawrzynka, ul. Piaskowa 28, 47-420 Kuźnia Raciborska. 3 spotkania (w soboty w godzinach od 10.00 do 15.15 w terminach wskazanych przez Zamawiającego) trwających łącznie 20 godzin lekcyjnych (na jedno spotkanie przypada 6-7 godzin lekcyjnych). Za 1 godzinę lekcyjną przyjmuje się 45 minut.4.5.3.) Główny kod CPV: 85312110-3 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi
4.5.5.) Wartość części: 1106,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opieka podczas zajęć dydaktycznych prowadzonych na terenie Wydziału Organizacji i Zarządzania Politechniki Śląskiej w Zabrzu oraz podczas dojazdu na zajęcia i powrotu do miejsca zbiórki w Szkole Podstawowej im. Jana Wawrzynka, ul. Piaskowa 28, 47-420 Kuźnia Raciborska. 3 spotkania (w soboty w godzinach od 10.00 do 15.15 w terminach wskazanych przez Zamawiającego) trwających łącznie 20 godzin lekcyjnych (na jedno spotkanie przypada 6-7 godzin lekcyjnych). Za 1 godzinę lekcyjną przyjmuje się 45 minut.4.5.3.) Główny kod CPV: 85312110-3 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi
4.5.5.) Wartość części: 1106,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opieka podczas zajęć dydaktycznych prowadzonych na terenie Wydziału Organizacji i Zarządzania Politechniki Śląskiej w Zabrzu oraz podczas dojazdu na zajęcia i powrotu do miejsca zbiórki w Szkole Podstawowej im. Jana Wawrzynka, ul. Piaskowa 28, 47-420 Kuźnia Raciborska. 3 spotkania (w soboty w godzinach od 10.00 do 15.15 w terminach wskazanych przez Zamawiającego) trwających łącznie 20 godzin lekcyjnych (na jedno spotkanie przypada 6-7 godzin lekcyjnych). Za 1 godzinę lekcyjną przyjmuje się 45 minut.4.5.3.) Główny kod CPV: 85312110-3 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi
4.5.5.) Wartość części: 1106,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opieka podczas zajęć dydaktycznych prowadzonych na terenie Wydziału Organizacji i Zarządzania Politechniki Śląskiej w Zabrzu oraz podczas dojazdu na zajęcia i powrotu do miejsca zbiórki w Szkole Podstawowej im. Jana Wawrzynka, ul. Piaskowa 28, 47-420 Kuźnia Raciborska. 3 spotkania (w soboty w godzinach od 10.00 do 15.15 w terminach wskazanych przez Zamawiającego) trwających łącznie 20 godzin lekcyjnych (na jedno spotkanie przypada 6-7 godzin lekcyjnych). Za 1 godzinę lekcyjną przyjmuje się 45 minut.4.5.3.) Główny kod CPV: 85312110-3 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi
4.5.5.) Wartość części: 1106,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1060,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1060,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1060,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): SABINA CHROBOCZEK-WIERZCHOWSKA
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: WOJCIECH GDESZ, CELINA SZMIDT, JUSTYNA DRZYMAŁA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 639-172-43-65
7.3.3) Ulica: Raciborska 6
7.3.4) Miejscowość: Kuźnia Raciborska
7.3.5) Kod pocztowy: 47-420
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Sabina Chroboczek-Wierzchowska Biuro Tłumaczeń
jakie przetargi wygrała firma
Sabina Chroboczek-Wierzchowska Biuro Tłumaczeń
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1060,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-03-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1060,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1060,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1060,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): SABINA CHROBOCZEK-WIERZCHOWSKA
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: WOJCIECH GDESZ, CELINA SZMIDT, JUSTYNA DRZYMAŁA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 639-172-43-65
7.3.3) Ulica: Raciborska 6
7.3.4) Miejscowość: Kuźnia Raciborska
7.3.5) Kod pocztowy: 47-420
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Sabina Chroboczek-Wierzchowska Biuro Tłumaczeń
jakie przetargi wygrała firma
Sabina Chroboczek-Wierzchowska Biuro Tłumaczeń
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1060,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-03-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1060,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1060,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1060,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): SABINA CHROBOCZEK-WIERZCHOWSKA
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: WOJCIECH GDESZ, CELINA SZMIDT, JUSTYNA DRZYMAŁA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 639-172-43-65
7.3.3) Ulica: Raciborska 6
7.3.4) Miejscowość: Kuźnia Raciborska
7.3.5) Kod pocztowy: 47-420
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Sabina Chroboczek-Wierzchowska Biuro Tłumaczeń
jakie przetargi wygrała firma
Sabina Chroboczek-Wierzchowska Biuro Tłumaczeń
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1060,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-03-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1060,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1060,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1060,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): SABINA CHROBOCZEK-WIERZCHOWSKA
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: WOJCIECH GDESZ, CELINA SZMIDT, JUSTYNA DRZYMAŁA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 639-172-43-65
7.3.3) Ulica: Raciborska 6
7.3.4) Miejscowość: Kuźnia Raciborska
7.3.5) Kod pocztowy: 47-420
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Sabina Chroboczek-Wierzchowska Biuro Tłumaczeń
jakie przetargi wygrała firma
Sabina Chroboczek-Wierzchowska Biuro Tłumaczeń
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1060,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-03-31INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- 4WOG-1200.2712.57.2025 Dostawa sprzętu RTV w podziale na 2 części
- Usługa przygotowania i dostawy posiłków dla Sieć Badawcza Łukasiewicz - Górnośląski Instytut Technologiczny w Gliwicach
- Dostawa trzech fabrycznie nowych samochodów osobowych dla Prokuratury Okręgowej w Gliwicach i podległych jej jednostek
- Budowa oświetlenia alei spacerowej przy ul. Pszczyńskiej/Pocztowej w Gliwicach w systemie zaprojektuj i wybuduj(1)
- Roboty budowlane w podziale na 3 części: 1. Naprawa inst. san i centralnego ogrzewania w Gliwicach. 2. Naprawa ins. elekt. w budynku nr 11 w Gliwicach. 3. Remont pom. w bud. nr 1 w K-Raciborskiej
- Modernizacja strefy wejścia oraz pomieszczeń na poziomie parteru - Wydział Architektury. Znak sprawy: DZPZ.284.46.2025.AL
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych do placówek kształcenia specjalnego
- Świadczenie usług niani/opiekunki dla dzieci
- Zapewnienie opieki podczas dowozów uczniów do Szkół Podstawowych w Obrazowie, Kleczanowie i Bilczy oraz niepełnosprawnych uczniów do Szkoły Specjalnej przy Fundacji Szlachetne Anioły w Klimontowie
- Dowóz i odwóz dziecka niepełnosprawnego z terenu Gminy Dzierżoniów wraz z zapewnieniem opieki do/z Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego w Świdnicy w roku szkolnym 2025/2026
- Dowóz i odwóz dzieci niepełnosprawnych z Ostroszowic wraz z zapewnieniem opieki do/z Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego im. ks. Jana Twardowskiego w Piławie Górnej w roku szkolnym 2025/2026
- Dowóz i odwóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Dzierżoniów wraz z zapewnieniem opieki do/z Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Piławie Górnej w roku szkolnym 2025/2026
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.