eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sulęcin › ŚWIADCZENIE USŁUGI W ZAKRESIE POGOTOWIA TECHNICZNEGO ADMINISTROWANYCH PRZEZ 45 WOG WĘDRZYN POLEGAJACE NA KONSERWACJI I USUNIĘCIU AWARII INSTALACJI I SIECI Z PODZIAŁEM NA 12 CZĘŚCI



Ogłoszenie z dnia 2023-06-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
ŚWIADCZENIE USŁUGI W ZAKRESIE POGOTOWIA TECHNICZNEGO ADMINISTROWANYCH PRZEZ 45 WOG WĘDRZYN POLEGAJACE NA KONSERWACJI I USUNIĘCIU AWARII INSTALACJI I SIECI Z PODZIAŁEM NA 12 CZĘŚCI

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 45 Wojskowy Oddział Gospodarczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 080521018

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 69-211 Wędrzyn

1.5.2.) Miejscowość: Sulęcin

1.5.3.) Kod pocztowy: 69-211

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.7.) Numer telefonu: 261676225

1.5.8.) Numer faksu: 261676222

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 45wog.zampubliczne@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.45wog.wp.mil.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ŚWIADCZENIE USŁUGI W ZAKRESIE POGOTOWIA TECHNICZNEGO ADMINISTROWANYCH PRZEZ 45 WOG WĘDRZYN POLEGAJACE NA KONSERWACJI I USUNIĘCIU AWARII INSTALACJI I SIECI Z PODZIAŁEM NA 12 CZĘŚCI

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-49cf314e-0e72-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00264640

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00050743/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Świadczenie usług w zakresie pogotowia technicznego w obiektach budowlanych administrowanych przez 45 WOG Wędrzyn w podziale na 12 częścin

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://portal.smartpzp.pl/45wog/public/lista_przetargow

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/45wog/public/lista_przetargow

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: wymagany podpis elektroniczny

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający wymaga złożenia oferty w postaci katalogu elektronicznego

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest 45 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Wędrzynie , 69-211 Wędrzyn reprezentowany przez Komendanta 45 WOG;
2) inspektorem ochrony danych osobowych w 45 Wojskowym Oddziale Gospodarczym w Wędrzynie jest Pan Jan Żuchowski tel. 261-676-281;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez czas niezbędny do realizacji celu, jednocześnie nie krócej niż w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych, a następnie przechowywane zgodnie z przepisami archiwizacyjnymi;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan :
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
**Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 44/TP/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 569105,69 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 12

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest : świadczenie usługi w zakresie pogotowia technicznego w obiektach budowlanych administrowanych przez 45 WOG Wędrzyn polegającej na:
1.1. Konserwacji instalacji i sieci w zakresie określonym w ust. 2 wzoru umowy, rozumianej jako realizacji czynności zapewniających utrzymanie sprawności technicznej urządzeń i poprawności działania instalacji i sieci poprzez oględziny, kontrolę, czyszczenie, regulację itp. a także wykonanie napraw eksploatacyjnych, tj. polegających na wymianie urządzeń i/lub odcinków instalacji i sieci zużytych technicznie w wyniku długotrwałej bądź nieprawidłowej ich eksploatacji, nieposiadających cech awarii.
1.2. Usuwania awarii instalacji i sieci w zakresie określonym w ust. 2 wzoru umowy, rozumianych jako zdarzeń nagłych, nieprzewidzianych, będących rezultatem niekontrolowanego rozwoju sytuacji podczas eksploatacji, prowadzącego do poważnego zagrożenia dla zdrowia ludzkiego, mienia lub środowiska.
2. Usługą objęte są:
Część 1 Instalacje i sieci elektryczne w obiektach w m. Krosno Odrzańskie
i w m. Szklarka;
3. Zakres prac w ramach usługi konserwacji obejmuje:
1.3. Instalacje i sieci elektryczne:
a) wymiana wkładek bezpiecznikowych / zabezpieczeń, osprzętu, transformatorów, źródeł światła lub opraw oświetleniowych, itp.,
b) wymiana zużytych/uszkodzonych odcinków przewodów / kabli elektrycznych,
c) naprawa/wymiana lub regulacja automatów schodowych, ograniczników mocy, urządzeń zmierzchowych, zegarów astronomicznych, itp.,
d) naprawa/wymiana rozdzielnic i złączy kablowych,
e) wykonanie wymaganych przepisami energetycznymi, bhp pomiarów elektrycznych po usunięciu awarii/ wymianie,
f) naprawa powierzchni podłóg, ścian i sufitów poprzez zaklejenie otworów i bruzd, oraz doprowadzenie do stanu estetycznego, jak nieuszkodzone powierzchnie pomieszczenia (np. wyrównanie gładzią, malowanie, uzupełnienie okładzin ceramicznych), naprawa nawierzchni utwardzonej przy pomocy kostki betonowej, plantowanie nawierzchni nieutwardzonych;
2.3. Instalacje i sieci sanitarne i co:
a) udrażnianie kanalizacji poziomej/ pionowej (ręcznie lub przy pomocy sprzętu np. WUKO);
b) wymiana odcinków zużytej instalacji (orurowania, kształtek, śrubunków, zaworów, głowic itp.),
c) lokalizacja i usuwanie przecieków,
d) wykonanie prób szczelności instalacji i sieci wodociągowych, co,
e) zamykanie w razie konieczności zasilania wody w budynkach, sieciach zasilających,
f) spuszczanie / napełnianie wody z instalacji w razie potrzeb,
g) wypompowanie wody, ścieków z piwnic,
h) naprawa lub wymiana spłuczek, baterii, węży, deszczownic itp. sprzętu armatury, urządzeń sanitarnych,
a) naprawa lub wymiana pomp, grzejników, zaworów grzejnikowych itp. sprzętu armatury, urządzeń co,
b) w okresie grzewczym odpowietrzanie instalacji co, uzupełnianie zbiorników przeponowych,
3.3. Instalacje i sieci gazowe:
a) sprawdzenie szczelności instalacji,
b) usunięcie nieszczelności instalacji gazowej, w wypadku braku możliwości uszczelnienia odcięcie dopływu gazu do czasu usunięcia usterki,
c) wymiana urządzeń gazowych i ich elementów w uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy – załącznik nr 5 do SWZ, który stanowi integralną część Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.2.5.) Wartość części: 36585,37 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ilość punktów, jaką uzyska oferta wykonawcy będzie obliczana ze wzoru :
P = Wc+ Wcp + Wt
2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 30,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena brutto za przegląd instalacji i sieci

4.3.6.) Waga: 30,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas przystąpienia do prac polegający na usunięciu awarii

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest : świadczenie usługi w zakresie pogotowia technicznego w obiektach budowlanych administrowanych przez 45 WOG Wędrzyn polegającej na:
1.1. Konserwacji instalacji i sieci w zakresie określonym w ust. 2 wzoru umowy, rozumianej jako realizacji czynności zapewniających utrzymanie sprawności technicznej urządzeń i poprawności działania instalacji i sieci poprzez oględziny, kontrolę, czyszczenie, regulację itp. a także wykonanie napraw eksploatacyjnych, tj. polegających na wymianie urządzeń i/lub odcinków instalacji i sieci zużytych technicznie w wyniku długotrwałej bądź nieprawidłowej ich eksploatacji, nieposiadających cech awarii.
1.2. Usuwania awarii instalacji i sieci w zakresie określonym w ust. 2 wzoru umowy, rozumianych jako zdarzeń nagłych, nieprzewidzianych, będących rezultatem niekontrolowanego rozwoju sytuacji podczas eksploatacji, prowadzącego do poważnego zagrożenia dla zdrowia ludzkiego, mienia lub środowiska.
2. Usługą objęte są:
Część 2 Instalacje i sieci elektryczne w obiektach w m. Nowogród Bobrzański;
3. Zakres prac w ramach usługi konserwacji obejmuje:
1.3. Instalacje i sieci elektryczne:
a) wymiana wkładek bezpiecznikowych / zabezpieczeń, osprzętu, transformatorów, źródeł światła lub opraw oświetleniowych, itp.,
b) wymiana zużytych/uszkodzonych odcinków przewodów / kabli elektrycznych,
c) naprawa/wymiana lub regulacja automatów schodowych, ograniczników mocy, urządzeń zmierzchowych, zegarów astronomicznych, itp.,
d) naprawa/wymiana rozdzielnic i złączy kablowych,
e) wykonanie wymaganych przepisami energetycznymi, bhp pomiarów elektrycznych po usunięciu awarii/ wymianie,
f) naprawa powierzchni podłóg, ścian i sufitów poprzez zaklejenie otworów i bruzd, oraz doprowadzenie do stanu estetycznego, jak nieuszkodzone powierzchnie pomieszczenia (np. wyrównanie gładzią, malowanie, uzupełnienie okładzin ceramicznych), naprawa nawierzchni utwardzonej przy pomocy kostki betonowej, plantowanie nawierzchni nieutwardzonych;
2.3. Instalacje i sieci sanitarne i co:
a) udrażnianie kanalizacji poziomej/ pionowej (ręcznie lub przy pomocy sprzętu np. WUKO);
b) wymiana odcinków zużytej instalacji (orurowania, kształtek, śrubunków, zaworów, głowic itp.),
c) lokalizacja i usuwanie przecieków,
d) wykonanie prób szczelności instalacji i sieci wodociągowych, co,
e) zamykanie w razie konieczności zasilania wody w budynkach, sieciach zasilających,
f) spuszczanie / napełnianie wody z instalacji w razie potrzeb,
g) wypompowanie wody, ścieków z piwnic,
h) naprawa lub wymiana spłuczek, baterii, węży, deszczownic itp. sprzętu armatury, urządzeń sanitarnych,
a) naprawa lub wymiana pomp, grzejników, zaworów grzejnikowych itp. sprzętu armatury, urządzeń co,
b) w okresie grzewczym odpowietrzanie instalacji co, uzupełnianie zbiorników przeponowych,
3.3. Instalacje i sieci gazowe:
a) sprawdzenie szczelności instalacji,
b) usunięcie nieszczelności instalacji gazowej, w wypadku braku możliwości uszczelnienia odcięcie dopływu gazu do czasu usunięcia usterki,
c) wymiana urządzeń gazowych i ich elementów w uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy – załącznik nr 5 do SWZ, który stanowi integralną część Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.2.5.) Wartość części: 24390,24 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ilość punktów, jaką uzyska oferta wykonawcy będzie obliczana ze wzoru :
P = Wc+ Wcp + Wt
2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 30,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena brutto za przegląd instalacji i sieci

4.3.6.) Waga: 30,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas przystąpienia do prac polegający na usunięciu awarii

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest : świadczenie usługi w zakresie pogotowia technicznego w obiektach budowlanych administrowanych przez 45 WOG Wędrzyn polegającej na:
1.1. Konserwacji instalacji i sieci w zakresie określonym w ust. 2 wzoru umowy, rozumianej jako realizacji czynności zapewniających utrzymanie sprawności technicznej urządzeń i poprawności działania instalacji i sieci poprzez oględziny, kontrolę, czyszczenie, regulację itp. a także wykonanie napraw eksploatacyjnych, tj. polegających na wymianie urządzeń i/lub odcinków instalacji i sieci zużytych technicznie w wyniku długotrwałej bądź nieprawidłowej ich eksploatacji, nieposiadających cech awarii.
1.2. Usuwania awarii instalacji i sieci w zakresie określonym w ust. 2 wzoru umowy, rozumianych jako zdarzeń nagłych, nieprzewidzianych, będących rezultatem niekontrolowanego rozwoju sytuacji podczas eksploatacji, prowadzącego do poważnego zagrożenia dla zdrowia ludzkiego, mienia lub środowiska.
2. Usługą objęte są:
Część 3 Instalacje i sieci elektryczne w obiektach w m. Sulechów i m. Mozów;
3. Zakres prac w ramach usługi konserwacji obejmuje:
1.3. Instalacje i sieci elektryczne:
a) wymiana wkładek bezpiecznikowych / zabezpieczeń, osprzętu, transformatorów, źródeł światła lub opraw oświetleniowych, itp.,
b) wymiana zużytych/uszkodzonych odcinków przewodów / kabli elektrycznych,
c) naprawa/wymiana lub regulacja automatów schodowych, ograniczników mocy, urządzeń zmierzchowych, zegarów astronomicznych, itp.,
d) naprawa/wymiana rozdzielnic i złączy kablowych,
e) wykonanie wymaganych przepisami energetycznymi, bhp pomiarów elektrycznych po usunięciu awarii/ wymianie,
f) naprawa powierzchni podłóg, ścian i sufitów poprzez zaklejenie otworów i bruzd, oraz doprowadzenie do stanu estetycznego, jak nieuszkodzone powierzchnie pomieszczenia (np. wyrównanie gładzią, malowanie, uzupełnienie okładzin ceramicznych), naprawa nawierzchni utwardzonej przy pomocy kostki betonowej, plantowanie nawierzchni nieutwardzonych;
2.3. Instalacje i sieci sanitarne i co:
a) udrażnianie kanalizacji poziomej/ pionowej (ręcznie lub przy pomocy sprzętu np. WUKO);
b) wymiana odcinków zużytej instalacji (orurowania, kształtek, śrubunków, zaworów, głowic itp.),
c) lokalizacja i usuwanie przecieków,
d) wykonanie prób szczelności instalacji i sieci wodociągowych, co,
e) zamykanie w razie konieczności zasilania wody w budynkach, sieciach zasilających,
f) spuszczanie / napełnianie wody z instalacji w razie potrzeb,
g) wypompowanie wody, ścieków z piwnic,
h) naprawa lub wymiana spłuczek, baterii, węży, deszczownic itp. sprzętu armatury, urządzeń sanitarnych,
a) naprawa lub wymiana pomp, grzejników, zaworów grzejnikowych itp. sprzętu armatury, urządzeń co,
b) w okresie grzewczym odpowietrzanie instalacji co, uzupełnianie zbiorników przeponowych,
3.3. Instalacje i sieci gazowe:
a) sprawdzenie szczelności instalacji,
b) usunięcie nieszczelności instalacji gazowej, w wypadku braku możliwości uszczelnienia odcięcie dopływu gazu do czasu usunięcia usterki,
c) wymiana urządzeń gazowych i ich elementów w uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy – załącznik nr 5 do SWZ, który stanowi integralną część Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.2.5.) Wartość części: 65040,65 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ilość punktów, jaką uzyska oferta wykonawcy będzie obliczana ze wzoru :
P = Wc+ Wcp + Wt
2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 30,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena brutto za przegląd instalacji i sieci

4.3.6.) Waga: 30,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas przystąpienia do prac polegający na usunięciu awarii

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest : świadczenie usługi w zakresie pogotowia technicznego w obiektach budowlanych administrowanych przez 45 WOG Wędrzyn polegającej na:
1.1. Konserwacji instalacji i sieci w zakresie określonym w ust. 2 wzoru umowy, rozumianej jako realizacji czynności zapewniających utrzymanie sprawności technicznej urządzeń i poprawności działania instalacji i sieci poprzez oględziny, kontrolę, czyszczenie, regulację itp. a także wykonanie napraw eksploatacyjnych, tj. polegających na wymianie urządzeń i/lub odcinków instalacji i sieci zużytych technicznie w wyniku długotrwałej bądź nieprawidłowej ich eksploatacji, nieposiadających cech awarii.
1.2. Usuwania awarii instalacji i sieci w zakresie określonym w ust. 2 wzoru umowy, rozumianych jako zdarzeń nagłych, nieprzewidzianych, będących rezultatem niekontrolowanego rozwoju sytuacji podczas eksploatacji, prowadzącego do poważnego zagrożenia dla zdrowia ludzkiego, mienia lub środowiska.
2. Usługą objęte są:
Część 4 Instalacje i sieci elektryczne w obiektach w m. Czerwieńsk
i w m. Zielona Góra;
3. Zakres prac w ramach usługi konserwacji obejmuje:
1.3. Instalacje i sieci elektryczne:
a) wymiana wkładek bezpiecznikowych / zabezpieczeń, osprzętu, transformatorów, źródeł światła lub opraw oświetleniowych, itp.,
b) wymiana zużytych/uszkodzonych odcinków przewodów / kabli elektrycznych,
c) naprawa/wymiana lub regulacja automatów schodowych, ograniczników mocy, urządzeń zmierzchowych, zegarów astronomicznych, itp.,
d) naprawa/wymiana rozdzielnic i złączy kablowych,
e) wykonanie wymaganych przepisami energetycznymi, bhp pomiarów elektrycznych po usunięciu awarii/ wymianie,
f) naprawa powierzchni podłóg, ścian i sufitów poprzez zaklejenie otworów i bruzd, oraz doprowadzenie do stanu estetycznego, jak nieuszkodzone powierzchnie pomieszczenia (np. wyrównanie gładzią, malowanie, uzupełnienie okładzin ceramicznych), naprawa nawierzchni utwardzonej przy pomocy kostki betonowej, plantowanie nawierzchni nieutwardzonych;
2.3. Instalacje i sieci sanitarne i co:
a) udrażnianie kanalizacji poziomej/ pionowej (ręcznie lub przy pomocy sprzętu np. WUKO);
b) wymiana odcinków zużytej instalacji (orurowania, kształtek, śrubunków, zaworów, głowic itp.),
c) lokalizacja i usuwanie przecieków,
d) wykonanie prób szczelności instalacji i sieci wodociągowych, co,
e) zamykanie w razie konieczności zasilania wody w budynkach, sieciach zasilających,
f) spuszczanie / napełnianie wody z instalacji w razie potrzeb,
g) wypompowanie wody, ścieków z piwnic,
h) naprawa lub wymiana spłuczek, baterii, węży, deszczownic itp. sprzętu armatury, urządzeń sanitarnych,
a) naprawa lub wymiana pomp, grzejników, zaworów grzejnikowych itp. sprzętu armatury, urządzeń co,
b) w okresie grzewczym odpowietrzanie instalacji co, uzupełnianie zbiorników przeponowych,
3.3. Instalacje i sieci gazowe:
a) sprawdzenie szczelności instalacji,
b) usunięcie nieszczelności instalacji gazowej, w wypadku braku możliwości uszczelnienia odcięcie dopływu gazu do czasu usunięcia usterki,
c) wymiana urządzeń gazowych i ich elementów w uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy – załącznik nr 5 do SWZ, który stanowi integralną część Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.2.5.) Wartość części: 48780,49 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ilość punktów, jaką uzyska oferta wykonawcy będzie obliczana ze wzoru :
P = Wc+ Wcp + Wt
2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 30,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena brutto za przegląd instalacji i sieci

4.3.6.) Waga: 30,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas przystąpienia do prac polegający na usunięciu awarii

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest : świadczenie usługi w zakresie pogotowia technicznego w obiektach budowlanych administrowanych przez 45 WOG Wędrzyn polegającej na:
1.1. Konserwacji instalacji i sieci w zakresie określonym w ust. 2 wzoru umowy, rozumianej jako realizacji czynności zapewniających utrzymanie sprawności technicznej urządzeń i poprawności działania instalacji i sieci poprzez oględziny, kontrolę, czyszczenie, regulację itp. a także wykonanie napraw eksploatacyjnych, tj. polegających na wymianie urządzeń i/lub odcinków instalacji i sieci zużytych technicznie w wyniku długotrwałej bądź nieprawidłowej ich eksploatacji, nieposiadających cech awarii.
1.2. Usuwania awarii instalacji i sieci w zakresie określonym w ust. 2 wzoru umowy, rozumianych jako zdarzeń nagłych, nieprzewidzianych, będących rezultatem niekontrolowanego rozwoju sytuacji podczas eksploatacji, prowadzącego do poważnego zagrożenia dla zdrowia ludzkiego, mienia lub środowiska.
2. Usługą objęte są:
Część 5 Instalacje i sieci sanitarne i co w obiektach w m. Krosno Odrzańskie
i w m. Szklarka;
3. Zakres prac w ramach usługi konserwacji obejmuje:
1.3. Instalacje i sieci elektryczne:
a) wymiana wkładek bezpiecznikowych / zabezpieczeń, osprzętu, transformatorów, źródeł światła lub opraw oświetleniowych, itp.,
b) wymiana zużytych/uszkodzonych odcinków przewodów / kabli elektrycznych,
c) naprawa/wymiana lub regulacja automatów schodowych, ograniczników mocy, urządzeń zmierzchowych, zegarów astronomicznych, itp.,
d) naprawa/wymiana rozdzielnic i złączy kablowych,
e) wykonanie wymaganych przepisami energetycznymi, bhp pomiarów elektrycznych po usunięciu awarii/ wymianie,
f) naprawa powierzchni podłóg, ścian i sufitów poprzez zaklejenie otworów i bruzd, oraz doprowadzenie do stanu estetycznego, jak nieuszkodzone powierzchnie pomieszczenia (np. wyrównanie gładzią, malowanie, uzupełnienie okładzin ceramicznych), naprawa nawierzchni utwardzonej przy pomocy kostki betonowej, plantowanie nawierzchni nieutwardzonych;
2.3. Instalacje i sieci sanitarne i co:
a) udrażnianie kanalizacji poziomej/ pionowej (ręcznie lub przy pomocy sprzętu np. WUKO);
b) wymiana odcinków zużytej instalacji (orurowania, kształtek, śrubunków, zaworów, głowic itp.),
c) lokalizacja i usuwanie przecieków,
d) wykonanie prób szczelności instalacji i sieci wodociągowych, co,
e) zamykanie w razie konieczności zasilania wody w budynkach, sieciach zasilających,
f) spuszczanie / napełnianie wody z instalacji w razie potrzeb,
g) wypompowanie wody, ścieków z piwnic,
h) naprawa lub wymiana spłuczek, baterii, węży, deszczownic itp. sprzętu armatury, urządzeń sanitarnych,
a) naprawa lub wymiana pomp, grzejników, zaworów grzejnikowych itp. sprzętu armatury, urządzeń co,
b) w okresie grzewczym odpowietrzanie instalacji co, uzupełnianie zbiorników przeponowych,
3.3. Instalacje i sieci gazowe:
a) sprawdzenie szczelności instalacji,
b) usunięcie nieszczelności instalacji gazowej, w wypadku braku możliwości uszczelnienia odcięcie dopływu gazu do czasu usunięcia usterki,
c) wymiana urządzeń gazowych i ich elementów w uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy – załącznik nr 5 do SWZ, który stanowi integralną część Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.2.5.) Wartość części: 93495,93 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ilość punktów, jaką uzyska oferta wykonawcy będzie obliczana ze wzoru :
P = Wc+ Wcp + Wt
2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 30,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena brutto za przegląd instalacji i sieci

4.3.6.) Waga: 30,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas przystąpienia do prac polegający na usunięciu awarii

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest : świadczenie usługi w zakresie pogotowia technicznego w obiektach budowlanych administrowanych przez 45 WOG Wędrzyn polegającej na:
1.1. Konserwacji instalacji i sieci w zakresie określonym w ust. 2 wzoru umowy, rozumianej jako realizacji czynności zapewniających utrzymanie sprawności technicznej urządzeń i poprawności działania instalacji i sieci poprzez oględziny, kontrolę, czyszczenie, regulację itp. a także wykonanie napraw eksploatacyjnych, tj. polegających na wymianie urządzeń i/lub odcinków instalacji i sieci zużytych technicznie w wyniku długotrwałej bądź nieprawidłowej ich eksploatacji, nieposiadających cech awarii.
1.2. Usuwania awarii instalacji i sieci w zakresie określonym w ust. 2 wzoru umowy, rozumianych jako zdarzeń nagłych, nieprzewidzianych, będących rezultatem niekontrolowanego rozwoju sytuacji podczas eksploatacji, prowadzącego do poważnego zagrożenia dla zdrowia ludzkiego, mienia lub środowiska.
2. Usługą objęte są:
Część 6 Instalacje i sieci sanitarne i co w obiektach w m. Nowogród Bobrzański;
3. Zakres prac w ramach usługi konserwacji obejmuje:
1.3. Instalacje i sieci elektryczne:
a) wymiana wkładek bezpiecznikowych / zabezpieczeń, osprzętu, transformatorów, źródeł światła lub opraw oświetleniowych, itp.,
b) wymiana zużytych/uszkodzonych odcinków przewodów / kabli elektrycznych,
c) naprawa/wymiana lub regulacja automatów schodowych, ograniczników mocy, urządzeń zmierzchowych, zegarów astronomicznych, itp.,
d) naprawa/wymiana rozdzielnic i złączy kablowych,
e) wykonanie wymaganych przepisami energetycznymi, bhp pomiarów elektrycznych po usunięciu awarii/ wymianie,
f) naprawa powierzchni podłóg, ścian i sufitów poprzez zaklejenie otworów i bruzd, oraz doprowadzenie do stanu estetycznego, jak nieuszkodzone powierzchnie pomieszczenia (np. wyrównanie gładzią, malowanie, uzupełnienie okładzin ceramicznych), naprawa nawierzchni utwardzonej przy pomocy kostki betonowej, plantowanie nawierzchni nieutwardzonych;
2.3. Instalacje i sieci sanitarne i co:
a) udrażnianie kanalizacji poziomej/ pionowej (ręcznie lub przy pomocy sprzętu np. WUKO);
b) wymiana odcinków zużytej instalacji (orurowania, kształtek, śrubunków, zaworów, głowic itp.),
c) lokalizacja i usuwanie przecieków,
d) wykonanie prób szczelności instalacji i sieci wodociągowych, co,
e) zamykanie w razie konieczności zasilania wody w budynkach, sieciach zasilających,
f) spuszczanie / napełnianie wody z instalacji w razie potrzeb,
g) wypompowanie wody, ścieków z piwnic,
h) naprawa lub wymiana spłuczek, baterii, węży, deszczownic itp. sprzętu armatury, urządzeń sanitarnych,
a) naprawa lub wymiana pomp, grzejników, zaworów grzejnikowych itp. sprzętu armatury, urządzeń co,
b) w okresie grzewczym odpowietrzanie instalacji co, uzupełnianie zbiorników przeponowych,
3.3. Instalacje i sieci gazowe:
a) sprawdzenie szczelności instalacji,
b) usunięcie nieszczelności instalacji gazowej, w wypadku braku możliwości uszczelnienia odcięcie dopływu gazu do czasu usunięcia usterki,
c) wymiana urządzeń gazowych i ich elementów w uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy – załącznik nr 5 do SWZ, który stanowi integralną część Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.2.5.) Wartość części: 81300,81 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ilość punktów, jaką uzyska oferta wykonawcy będzie obliczana ze wzoru :
P = Wc+ Wcp + Wt
2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 30,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena brutto za przegląd instalacji i sieci

4.3.6.) Waga: 30,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas przystąpienia do prac polegający na usunięciu awarii

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest : świadczenie usługi w zakresie pogotowia technicznego w obiektach budowlanych administrowanych przez 45 WOG Wędrzyn polegającej na:
1.1. Konserwacji instalacji i sieci w zakresie określonym w ust. 2 wzoru umowy, rozumianej jako realizacji czynności zapewniających utrzymanie sprawności technicznej urządzeń i poprawności działania instalacji i sieci poprzez oględziny, kontrolę, czyszczenie, regulację itp. a także wykonanie napraw eksploatacyjnych, tj. polegających na wymianie urządzeń i/lub odcinków instalacji i sieci zużytych technicznie w wyniku długotrwałej bądź nieprawidłowej ich eksploatacji, nieposiadających cech awarii.
1.2. Usuwania awarii instalacji i sieci w zakresie określonym w ust. 2 wzoru umowy, rozumianych jako zdarzeń nagłych, nieprzewidzianych, będących rezultatem niekontrolowanego rozwoju sytuacji podczas eksploatacji, prowadzącego do poważnego zagrożenia dla zdrowia ludzkiego, mienia lub środowiska.
2. Usługą objęte są:
Część 7 Instalacje i sieci sanitarne i co w obiektach w m. Sulechów
i m. Mozów;
3. Zakres prac w ramach usługi konserwacji obejmuje:
1.3. Instalacje i sieci elektryczne:
a) wymiana wkładek bezpiecznikowych / zabezpieczeń, osprzętu, transformatorów, źródeł światła lub opraw oświetleniowych, itp.,
b) wymiana zużytych/uszkodzonych odcinków przewodów / kabli elektrycznych,
c) naprawa/wymiana lub regulacja automatów schodowych, ograniczników mocy, urządzeń zmierzchowych, zegarów astronomicznych, itp.,
d) naprawa/wymiana rozdzielnic i złączy kablowych,
e) wykonanie wymaganych przepisami energetycznymi, bhp pomiarów elektrycznych po usunięciu awarii/ wymianie,
f) naprawa powierzchni podłóg, ścian i sufitów poprzez zaklejenie otworów i bruzd, oraz doprowadzenie do stanu estetycznego, jak nieuszkodzone powierzchnie pomieszczenia (np. wyrównanie gładzią, malowanie, uzupełnienie okładzin ceramicznych), naprawa nawierzchni utwardzonej przy pomocy kostki betonowej, plantowanie nawierzchni nieutwardzonych;
2.3. Instalacje i sieci sanitarne i co:
a) udrażnianie kanalizacji poziomej/ pionowej (ręcznie lub przy pomocy sprzętu np. WUKO);
b) wymiana odcinków zużytej instalacji (orurowania, kształtek, śrubunków, zaworów, głowic itp.),
c) lokalizacja i usuwanie przecieków,
d) wykonanie prób szczelności instalacji i sieci wodociągowych, co,
e) zamykanie w razie konieczności zasilania wody w budynkach, sieciach zasilających,
f) spuszczanie / napełnianie wody z instalacji w razie potrzeb,
g) wypompowanie wody, ścieków z piwnic,
h) naprawa lub wymiana spłuczek, baterii, węży, deszczownic itp. sprzętu armatury, urządzeń sanitarnych,
a) naprawa lub wymiana pomp, grzejników, zaworów grzejnikowych itp. sprzętu armatury, urządzeń co,
b) w okresie grzewczym odpowietrzanie instalacji co, uzupełnianie zbiorników przeponowych,
3.3. Instalacje i sieci gazowe:
a) sprawdzenie szczelności instalacji,
b) usunięcie nieszczelności instalacji gazowej, w wypadku braku możliwości uszczelnienia odcięcie dopływu gazu do czasu usunięcia usterki,
c) wymiana urządzeń gazowych i ich elementów w uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy – załącznik nr 5 do SWZ, który stanowi integralną część Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.2.5.) Wartość części: 89430,89 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ilość punktów, jaką uzyska oferta wykonawcy będzie obliczana ze wzoru :
P = Wc+ Wcp + Wt
2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 30,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena brutto za przegląd instalacji i sieci

4.3.6.) Waga: 30,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas przystąpienia do prac polegający na usunięciu awarii

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest : świadczenie usługi w zakresie pogotowia technicznego w obiektach budowlanych administrowanych przez 45 WOG Wędrzyn polegającej na:
1.1. Konserwacji instalacji i sieci w zakresie określonym w ust. 2 wzoru umowy, rozumianej jako realizacji czynności zapewniających utrzymanie sprawności technicznej urządzeń i poprawności działania instalacji i sieci poprzez oględziny, kontrolę, czyszczenie, regulację itp. a także wykonanie napraw eksploatacyjnych, tj. polegających na wymianie urządzeń i/lub odcinków instalacji i sieci zużytych technicznie w wyniku długotrwałej bądź nieprawidłowej ich eksploatacji, nieposiadających cech awarii.
1.2. Usuwania awarii instalacji i sieci w zakresie określonym w ust. 2 wzoru umowy, rozumianych jako zdarzeń nagłych, nieprzewidzianych, będących rezultatem niekontrolowanego rozwoju sytuacji podczas eksploatacji, prowadzącego do poważnego zagrożenia dla zdrowia ludzkiego, mienia lub środowiska.
2. Usługą objęte są:
Część 8 Instalacje i sieci sanitarne i co w obiektach w m. Czerwieńsk
i w m. Zielona Góra;
3. Zakres prac w ramach usługi konserwacji obejmuje:
1.3. Instalacje i sieci elektryczne:
a) wymiana wkładek bezpiecznikowych / zabezpieczeń, osprzętu, transformatorów, źródeł światła lub opraw oświetleniowych, itp.,
b) wymiana zużytych/uszkodzonych odcinków przewodów / kabli elektrycznych,
c) naprawa/wymiana lub regulacja automatów schodowych, ograniczników mocy, urządzeń zmierzchowych, zegarów astronomicznych, itp.,
d) naprawa/wymiana rozdzielnic i złączy kablowych,
e) wykonanie wymaganych przepisami energetycznymi, bhp pomiarów elektrycznych po usunięciu awarii/ wymianie,
f) naprawa powierzchni podłóg, ścian i sufitów poprzez zaklejenie otworów i bruzd, oraz doprowadzenie do stanu estetycznego, jak nieuszkodzone powierzchnie pomieszczenia (np. wyrównanie gładzią, malowanie, uzupełnienie okładzin ceramicznych), naprawa nawierzchni utwardzonej przy pomocy kostki betonowej, plantowanie nawierzchni nieutwardzonych;
2.3. Instalacje i sieci sanitarne i co:
a) udrażnianie kanalizacji poziomej/ pionowej (ręcznie lub przy pomocy sprzętu np. WUKO);
b) wymiana odcinków zużytej instalacji (orurowania, kształtek, śrubunków, zaworów, głowic itp.),
c) lokalizacja i usuwanie przecieków,
d) wykonanie prób szczelności instalacji i sieci wodociągowych, co,
e) zamykanie w razie konieczności zasilania wody w budynkach, sieciach zasilających,
f) spuszczanie / napełnianie wody z instalacji w razie potrzeb,
g) wypompowanie wody, ścieków z piwnic,
h) naprawa lub wymiana spłuczek, baterii, węży, deszczownic itp. sprzętu armatury, urządzeń sanitarnych,
a) naprawa lub wymiana pomp, grzejników, zaworów grzejnikowych itp. sprzętu armatury, urządzeń co,
b) w okresie grzewczym odpowietrzanie instalacji co, uzupełnianie zbiorników przeponowych,
3.3. Instalacje i sieci gazowe:
a) sprawdzenie szczelności instalacji,
b) usunięcie nieszczelności instalacji gazowej, w wypadku braku możliwości uszczelnienia odcięcie dopływu gazu do czasu usunięcia usterki,
c) wymiana urządzeń gazowych i ich elementów w uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy – załącznik nr 5 do SWZ, który stanowi integralną część Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.2.5.) Wartość części: 109756,10 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ilość punktów, jaką uzyska oferta wykonawcy będzie obliczana ze wzoru :
P = Wc+ Wcp + Wt
2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 30,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena brutto za przegląd instalacji i sieci

4.3.6.) Waga: 30,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas przystąpienia do prac polegający na usunięciu awarii

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest : świadczenie usługi w zakresie pogotowia technicznego w obiektach budowlanych administrowanych przez 45 WOG Wędrzyn polegającej na:
1.1. Konserwacji instalacji i sieci w zakresie określonym w ust. 2 wzoru umowy, rozumianej jako realizacji czynności zapewniających utrzymanie sprawności technicznej urządzeń i poprawności działania instalacji i sieci poprzez oględziny, kontrolę, czyszczenie, regulację itp. a także wykonanie napraw eksploatacyjnych, tj. polegających na wymianie urządzeń i/lub odcinków instalacji i sieci zużytych technicznie w wyniku długotrwałej bądź nieprawidłowej ich eksploatacji, nieposiadających cech awarii.
1.2. Usuwania awarii instalacji i sieci w zakresie określonym w ust. 2 wzoru umowy, rozumianych jako zdarzeń nagłych, nieprzewidzianych, będących rezultatem niekontrolowanego rozwoju sytuacji podczas eksploatacji, prowadzącego do poważnego zagrożenia dla zdrowia ludzkiego, mienia lub środowiska.
2. Usługą objęte są:
Część 9 Instalacje i sieci gazowe w obiektach w m. Krosno Odrzańskie;
3. Zakres prac w ramach usługi konserwacji obejmuje:
1.3. Instalacje i sieci elektryczne:
a) wymiana wkładek bezpiecznikowych / zabezpieczeń, osprzętu, transformatorów, źródeł światła lub opraw oświetleniowych, itp.,
b) wymiana zużytych/uszkodzonych odcinków przewodów / kabli elektrycznych,
c) naprawa/wymiana lub regulacja automatów schodowych, ograniczników mocy, urządzeń zmierzchowych, zegarów astronomicznych, itp.,
d) naprawa/wymiana rozdzielnic i złączy kablowych,
e) wykonanie wymaganych przepisami energetycznymi, bhp pomiarów elektrycznych po usunięciu awarii/ wymianie,
f) naprawa powierzchni podłóg, ścian i sufitów poprzez zaklejenie otworów i bruzd, oraz doprowadzenie do stanu estetycznego, jak nieuszkodzone powierzchnie pomieszczenia (np. wyrównanie gładzią, malowanie, uzupełnienie okładzin ceramicznych), naprawa nawierzchni utwardzonej przy pomocy kostki betonowej, plantowanie nawierzchni nieutwardzonych;
2.3. Instalacje i sieci sanitarne i co:
a) udrażnianie kanalizacji poziomej/ pionowej (ręcznie lub przy pomocy sprzętu np. WUKO);
b) wymiana odcinków zużytej instalacji (orurowania, kształtek, śrubunków, zaworów, głowic itp.),
c) lokalizacja i usuwanie przecieków,
d) wykonanie prób szczelności instalacji i sieci wodociągowych, co,
e) zamykanie w razie konieczności zasilania wody w budynkach, sieciach zasilających,
f) spuszczanie / napełnianie wody z instalacji w razie potrzeb,
g) wypompowanie wody, ścieków z piwnic,
h) naprawa lub wymiana spłuczek, baterii, węży, deszczownic itp. sprzętu armatury, urządzeń sanitarnych,
a) naprawa lub wymiana pomp, grzejników, zaworów grzejnikowych itp. sprzętu armatury, urządzeń co,
b) w okresie grzewczym odpowietrzanie instalacji co, uzupełnianie zbiorników przeponowych,
3.3. Instalacje i sieci gazowe:
a) sprawdzenie szczelności instalacji,
b) usunięcie nieszczelności instalacji gazowej, w wypadku braku możliwości uszczelnienia odcięcie dopływu gazu do czasu usunięcia usterki,
c) wymiana urządzeń gazowych i ich elementów w uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy – załącznik nr 5 do SWZ, który stanowi integralną część Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.2.5.) Wartość części: 2439,02 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ilość punktów, jaką uzyska oferta wykonawcy będzie obliczana ze wzoru :
P = Wc+ Wcp + Wt
2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 30,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena brutto za przegląd instalacji i sieci

4.3.6.) Waga: 30,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas przystąpienia do prac polegający na usunięciu awarii

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 10

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest : świadczenie usługi w zakresie pogotowia technicznego w obiektach budowlanych administrowanych przez 45 WOG Wędrzyn polegającej na:
1.1. Konserwacji instalacji i sieci w zakresie określonym w ust. 2 wzoru umowy, rozumianej jako realizacji czynności zapewniających utrzymanie sprawności technicznej urządzeń i poprawności działania instalacji i sieci poprzez oględziny, kontrolę, czyszczenie, regulację itp. a także wykonanie napraw eksploatacyjnych, tj. polegających na wymianie urządzeń i/lub odcinków instalacji i sieci zużytych technicznie w wyniku długotrwałej bądź nieprawidłowej ich eksploatacji, nieposiadających cech awarii.
1.2. Usuwania awarii instalacji i sieci w zakresie określonym w ust. 2 wzoru umowy, rozumianych jako zdarzeń nagłych, nieprzewidzianych, będących rezultatem niekontrolowanego rozwoju sytuacji podczas eksploatacji, prowadzącego do poważnego zagrożenia dla zdrowia ludzkiego, mienia lub środowiska.
2. Usługą objęte są:
Część 10 Instalacje i sieci gazowe w obiektach w m. Nowogród Bobrzański;
3. Zakres prac w ramach usługi konserwacji obejmuje:
1.3. Instalacje i sieci elektryczne:
a) wymiana wkładek bezpiecznikowych / zabezpieczeń, osprzętu, transformatorów, źródeł światła lub opraw oświetleniowych, itp.,
b) wymiana zużytych/uszkodzonych odcinków przewodów / kabli elektrycznych,
c) naprawa/wymiana lub regulacja automatów schodowych, ograniczników mocy, urządzeń zmierzchowych, zegarów astronomicznych, itp.,
d) naprawa/wymiana rozdzielnic i złączy kablowych,
e) wykonanie wymaganych przepisami energetycznymi, bhp pomiarów elektrycznych po usunięciu awarii/ wymianie,
f) naprawa powierzchni podłóg, ścian i sufitów poprzez zaklejenie otworów i bruzd, oraz doprowadzenie do stanu estetycznego, jak nieuszkodzone powierzchnie pomieszczenia (np. wyrównanie gładzią, malowanie, uzupełnienie okładzin ceramicznych), naprawa nawierzchni utwardzonej przy pomocy kostki betonowej, plantowanie nawierzchni nieutwardzonych;
2.3. Instalacje i sieci sanitarne i co:
a) udrażnianie kanalizacji poziomej/ pionowej (ręcznie lub przy pomocy sprzętu np. WUKO);
b) wymiana odcinków zużytej instalacji (orurowania, kształtek, śrubunków, zaworów, głowic itp.),
c) lokalizacja i usuwanie przecieków,
d) wykonanie prób szczelności instalacji i sieci wodociągowych, co,
e) zamykanie w razie konieczności zasilania wody w budynkach, sieciach zasilających,
f) spuszczanie / napełnianie wody z instalacji w razie potrzeb,
g) wypompowanie wody, ścieków z piwnic,
h) naprawa lub wymiana spłuczek, baterii, węży, deszczownic itp. sprzętu armatury, urządzeń sanitarnych,
a) naprawa lub wymiana pomp, grzejników, zaworów grzejnikowych itp. sprzętu armatury, urządzeń co,
b) w okresie grzewczym odpowietrzanie instalacji co, uzupełnianie zbiorników przeponowych,
3.3. Instalacje i sieci gazowe:
a) sprawdzenie szczelności instalacji,
b) usunięcie nieszczelności instalacji gazowej, w wypadku braku możliwości uszczelnienia odcięcie dopływu gazu do czasu usunięcia usterki,
c) wymiana urządzeń gazowych i ich elementów w uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy – załącznik nr 5 do SWZ, który stanowi integralną część Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.2.5.) Wartość części: 5691,06 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ilość punktów, jaką uzyska oferta wykonawcy będzie obliczana ze wzoru :
P = Wc+ Wcp + Wt
2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 30,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena brutto za przegląd instalacji i sieci

4.3.6.) Waga: 30,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas przystąpienia do prac polegający na usunięciu awarii

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 11

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest : świadczenie usługi w zakresie pogotowia technicznego w obiektach budowlanych administrowanych przez 45 WOG Wędrzyn polegającej na:
1.1. Konserwacji instalacji i sieci w zakresie określonym w ust. 2 wzoru umowy, rozumianej jako realizacji czynności zapewniających utrzymanie sprawności technicznej urządzeń i poprawności działania instalacji i sieci poprzez oględziny, kontrolę, czyszczenie, regulację itp. a także wykonanie napraw eksploatacyjnych, tj. polegających na wymianie urządzeń i/lub odcinków instalacji i sieci zużytych technicznie w wyniku długotrwałej bądź nieprawidłowej ich eksploatacji, nieposiadających cech awarii.
1.2. Usuwania awarii instalacji i sieci w zakresie określonym w ust. 2 wzoru umowy, rozumianych jako zdarzeń nagłych, nieprzewidzianych, będących rezultatem niekontrolowanego rozwoju sytuacji podczas eksploatacji, prowadzącego do poważnego zagrożenia dla zdrowia ludzkiego, mienia lub środowiska.
2. Usługą objęte są:
Część 11 Instalacje i sieci gazowe w obiektach w m. Sulechów i m. Mozów

3. Zakres prac w ramach usługi konserwacji obejmuje:
1.3. Instalacje i sieci elektryczne:
a) wymiana wkładek bezpiecznikowych / zabezpieczeń, osprzętu, transformatorów, źródeł światła lub opraw oświetleniowych, itp.,
b) wymiana zużytych/uszkodzonych odcinków przewodów / kabli elektrycznych,
c) naprawa/wymiana lub regulacja automatów schodowych, ograniczników mocy, urządzeń zmierzchowych, zegarów astronomicznych, itp.,
d) naprawa/wymiana rozdzielnic i złączy kablowych,
e) wykonanie wymaganych przepisami energetycznymi, bhp pomiarów elektrycznych po usunięciu awarii/ wymianie,
f) naprawa powierzchni podłóg, ścian i sufitów poprzez zaklejenie otworów i bruzd, oraz doprowadzenie do stanu estetycznego, jak nieuszkodzone powierzchnie pomieszczenia (np. wyrównanie gładzią, malowanie, uzupełnienie okładzin ceramicznych), naprawa nawierzchni utwardzonej przy pomocy kostki betonowej, plantowanie nawierzchni nieutwardzonych;
2.3. Instalacje i sieci sanitarne i co:
a) udrażnianie kanalizacji poziomej/ pionowej (ręcznie lub przy pomocy sprzętu np. WUKO);
b) wymiana odcinków zużytej instalacji (orurowania, kształtek, śrubunków, zaworów, głowic itp.),
c) lokalizacja i usuwanie przecieków,
d) wykonanie prób szczelności instalacji i sieci wodociągowych, co,
e) zamykanie w razie konieczności zasilania wody w budynkach, sieciach zasilających,
f) spuszczanie / napełnianie wody z instalacji w razie potrzeb,
g) wypompowanie wody, ścieków z piwnic,
h) naprawa lub wymiana spłuczek, baterii, węży, deszczownic itp. sprzętu armatury, urządzeń sanitarnych,
a) naprawa lub wymiana pomp, grzejników, zaworów grzejnikowych itp. sprzętu armatury, urządzeń co,
b) w okresie grzewczym odpowietrzanie instalacji co, uzupełnianie zbiorników przeponowych,
3.3. Instalacje i sieci gazowe:
a) sprawdzenie szczelności instalacji,
b) usunięcie nieszczelności instalacji gazowej, w wypadku braku możliwości uszczelnienia odcięcie dopływu gazu do czasu usunięcia usterki,
c) wymiana urządzeń gazowych i ich elementów w uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy – załącznik nr 5 do SWZ, który stanowi integralną część Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.2.5.) Wartość części: 8130,08 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ilość punktów, jaką uzyska oferta wykonawcy będzie obliczana ze wzoru :
P = Wc+ Wcp + Wt
2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 30,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena brutto za przegląd instalacji i sieci

4.3.6.) Waga: 30,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas przystąpienia do prac polegający na usunięciu awarii

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 12

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest : świadczenie usługi w zakresie pogotowia technicznego w obiektach budowlanych administrowanych przez 45 WOG Wędrzyn polegającej na:
1.1. Konserwacji instalacji i sieci w zakresie określonym w ust. 2 wzoru umowy, rozumianej jako realizacji czynności zapewniających utrzymanie sprawności technicznej urządzeń i poprawności działania instalacji i sieci poprzez oględziny, kontrolę, czyszczenie, regulację itp. a także wykonanie napraw eksploatacyjnych, tj. polegających na wymianie urządzeń i/lub odcinków instalacji i sieci zużytych technicznie w wyniku długotrwałej bądź nieprawidłowej ich eksploatacji, nieposiadających cech awarii.
1.2. Usuwania awarii instalacji i sieci w zakresie określonym w ust. 2 wzoru umowy, rozumianych jako zdarzeń nagłych, nieprzewidzianych, będących rezultatem niekontrolowanego rozwoju sytuacji podczas eksploatacji, prowadzącego do poważnego zagrożenia dla zdrowia ludzkiego, mienia lub środowiska.
2. Usługą objęte są:
Część 12 Instalacje i sieci gazowe w obiektach w m. Zielona Góra;
3. Zakres prac w ramach usługi konserwacji obejmuje:
1.3. Instalacje i sieci elektryczne:
a) wymiana wkładek bezpiecznikowych / zabezpieczeń, osprzętu, transformatorów, źródeł światła lub opraw oświetleniowych, itp.,
b) wymiana zużytych/uszkodzonych odcinków przewodów / kabli elektrycznych,
c) naprawa/wymiana lub regulacja automatów schodowych, ograniczników mocy, urządzeń zmierzchowych, zegarów astronomicznych, itp.,
d) naprawa/wymiana rozdzielnic i złączy kablowych,
e) wykonanie wymaganych przepisami energetycznymi, bhp pomiarów elektrycznych po usunięciu awarii/ wymianie,
f) naprawa powierzchni podłóg, ścian i sufitów poprzez zaklejenie otworów i bruzd, oraz doprowadzenie do stanu estetycznego, jak nieuszkodzone powierzchnie pomieszczenia (np. wyrównanie gładzią, malowanie, uzupełnienie okładzin ceramicznych), naprawa nawierzchni utwardzonej przy pomocy kostki betonowej, plantowanie nawierzchni nieutwardzonych;
2.3. Instalacje i sieci sanitarne i co:
a) udrażnianie kanalizacji poziomej/ pionowej (ręcznie lub przy pomocy sprzętu np. WUKO);
b) wymiana odcinków zużytej instalacji (orurowania, kształtek, śrubunków, zaworów, głowic itp.),
c) lokalizacja i usuwanie przecieków,
d) wykonanie prób szczelności instalacji i sieci wodociągowych, co,
e) zamykanie w razie konieczności zasilania wody w budynkach, sieciach zasilających,
f) spuszczanie / napełnianie wody z instalacji w razie potrzeb,
g) wypompowanie wody, ścieków z piwnic,
h) naprawa lub wymiana spłuczek, baterii, węży, deszczownic itp. sprzętu armatury, urządzeń sanitarnych,
a) naprawa lub wymiana pomp, grzejników, zaworów grzejnikowych itp. sprzętu armatury, urządzeń co,
b) w okresie grzewczym odpowietrzanie instalacji co, uzupełnianie zbiorników przeponowych,
3.3. Instalacje i sieci gazowe:
a) sprawdzenie szczelności instalacji,
b) usunięcie nieszczelności instalacji gazowej, w wypadku braku możliwości uszczelnienia odcięcie dopływu gazu do czasu usunięcia usterki,
c) wymiana urządzeń gazowych i ich elementów w uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy – załącznik nr 5 do SWZ, który stanowi integralną część Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.2.5.) Wartość części: 4065,04 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ilość punktów, jaką uzyska oferta wykonawcy będzie obliczana ze wzoru :
P = Wc+ Wcp + Wt
2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 30,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena brutto za przegląd instalacji i sieci

4.3.6.) Waga: 30,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas przystąpienia do prac polegający na usunięciu awarii

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zgodnie z art. 57 ustawy Pzp, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
- nie podlegają wykluczeniu
- spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i SWZ zgodnie z art. 112 ustawy Pzp; tj.:

1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych w zakresie spełniania ww. warunku.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej
Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych w zakresie spełniania ww. warunku.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych w zakresie spełniania ww. warunku; tj.

kopię polisy lub innego dokumentu potwierdzającego fakt zawarcia ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 1 000 000,00 zł ważnej przez cały okres realizacji umowy.
W przypadku przekazania Zamawiającemu polisy ważnej na okres krótszy niż okres realizacji umowy Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia ciągłości ochrony ubezpieczeniowej i przedłużenia umowy ubezpieczenia oraz niezwłocznego przekazania kopii polisy Zamawiającemu.


4) zdolności technicznej lub zawodowej
Zamawiający wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych
w zakresie spełniania ww. warunku; tj.
a) oświadczenia (załącznik nr 9 do SWZ), że Wykonawca posiada doświadczenie oraz w sposób należyty wykonywał usługi odpowiadające przedmiotowi zamówienia w zakresie prac elektrycznych, sanitarnych
i gazowych.
b) Wykazu osób (załącznik nr 10 do SWZ), które będą uczestniczyć
w wykonywaniu zamówienia wraz z załączeniem kserokopii ważnych świadectw kwalifikacyjnych do wykonywania czynności związanych
z eksploatacją urządzeń energetycznych oraz do wykonywania czynności kontrolno-pomiarowych serii E (dla minimum 1 osoby na każdą branżę) oraz serii E i D (dla minimum 1 osoby na każdą branżę) następujących grup:
Grupy 1 punkt 2,3,4,5,7,9,10 dla części 1-4,
Grupy 2 punkt 4,10,21 dla części 5-8
Grupy 3 punkt 4,6,10 dla części 9-12
Zamawiający wymaga aby wykonawca składając ofertę na więcej niż jedną część wykazał, że posiada minimum po 2 osoby posiadające świadectwo kwalifikacyjne danej Grupy w zakresie części postępowania na które składa ofertę.
Zamawiający nie dopuszcza, aby Wykonawca, który składa oferty na części, dla których wymagane jest posiadanie przez pracowników realizujących usługę świadectw kwalifikacyjnych różnych grup, w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykazał te same osoby, nawet jeśli posiadają one wszystkie wymagane świadectwa kwalifikacyjne.


W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Spółkę Cywilną/Konsorcjum) Wykonawcy składają wraz z ofertą oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4.- załącznik nr 11 do SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących dokumentów:
a) oświadczenia o braku skazania za przestępstwa wskazane w art. 108 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022r., poz.1710.) - załącznik nr 8 SWZ
b) oświadczenia składane w związku z art. 108 ust. 1 pkt. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022r., poz.1710) o braku wyroku sądu lub decyzji o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek ZUS - załącznik nr 7 SWZ
c) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 Pzp
d) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia na podst. art. 108 ust 1 pkt 4 tj. oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne - załącznik nr 6 SWZ
e) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia na podst. art. 108 ust 1 pkt. 5 i pkt. 6 brak podstaw do wykluczenia ze względu na zakłócenie konkurencji załącznik nr 4 SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający żąda od Wykonawcy:
a) kopię polisy lub innego dokumentu potwierdzającego fakt zawarcia ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 1 000 000,00 zł ważnej przez cały okres realizacji umowy. W przypadku przekazania Zamawiającemu polisy ważnej na okres krótszy niż okres realizacji umowy Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia ciągłości ochrony ubezpieczeniowej i przedłużenia umowy ubezpieczenia oraz niezwłocznego przekazania kopii polisy Zamawiającemu.
b) oświadczenia (załącznik nr 9 do SWZ), że Wykonawca posiada doświadczenie oraz w sposób należyty wykonywał usługi odpowiadające przedmiotowi zamówienia w zakresie prac elektrycznych, sanitarnych i gazowych.
c) Wykazu osób (załącznik nr 10 do SWZ), które będą uczestniczyć
w wykonywaniu zamówienia wraz z załączeniem kserokopii ważnych świadectw kwalifikacyjnych do wykonywania czynności związanych z eksploatacją urządzeń energetycznych oraz do wykonywania czynności kontrolno-pomiarowych serii E (dla minimum 1 osoby na każdą branżę) oraz serii E i D (dla minimum 1 osoby na każdą branżę) następujących grup:
Grupy 1 punkt 2,3,4,5,7,9,10 dla części 1-4,
Grupy 2 punkt 4,10,21 dla części 5-8
Grupy 3 punkt 4,6,10 dla części 9-12
Zamawiający wymaga aby wykonawca składając ofertę na więcej niż jedną część wykazał, że posiada minimum po 2 osoby posiadające świadectwo kwalifikacyjne danej Grupy w zakresie części postępowania na które składa ofertę.
Zamawiający nie dopuszcza, aby Wykonawca, który składa oferty na części, dla których wymagane jest posiadanie przez pracowników realizujących usługę świadectw kwalifikacyjnych różnych grup, w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykazał te same osoby, nawet jeśli posiadają one wszystkie wymagane świadectwa kwalifikacyjne

W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Spółkę Cywilną/Konsorcjum) Wykonawcy składają wraz z ofertą oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4.- załącznik nr 11 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

3) W przypadku składania oferty przez Spółkę Cywilną/Konsorcjum Wykonawca składa oświadczenie o którym mowa w art. 117 ust. 4 – załącznik nr 11 do SWZ.
4) Pełnomocnictwo do złożenia oferty lub inny dokument z którego jednoznacznie wynika prawo do reprezentowania Wykonawcy jeśli uprawnienie to nie wynika z ogólnodostępnych dokumentów rejestrowych lub z przepisów prawa a także w przypadku składnia oferty przez podmioty wspólnie ubiegające się o zamówienie. (konsorcjum, spółka cywilna).
UWAGA: Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub w formie odpisu notarialnie poświadczonego za zgodność z oryginałem.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-06-27 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/45wog/public/lista_przetargow

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-06-27 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-07-26

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

W przypadku wyboru oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia tj. konsorcjum, spółki cywilnej Zamawiający wymaga przekazania przez przystąpieniem do podpisania umowy kopii umowy regulującej współpracę wykonawców. Kopia umowy musi być potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawców.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.