Ogłoszenie z dnia 2025-06-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00222959/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Najem ośrodków na potrzeby szkoleń
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
1.3.) Oddział zamawiającego: Mazowiecki Oddział Regionalny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010613083
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Jana Pawła II 70
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-175
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mazowiecki@arimr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/arimr1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
państwowa osoba prawna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Agencja płatnicza
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Najem ośrodków na potrzeby szkoleń2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-60c93796-c022-4b33-9589-1f5a33e32e7a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00264618
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00094647/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Najem ośrodków na potrzeby szkoleń na 2025r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00222959
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BOR07.2616.1.2025.DS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup usług hotelarsko – restauracyjnych wraz z obsługą narad, szkoleń lub spotkań zwanych dalej „szkoleniami” oraz pobyt pracowników MzOR ARiMR w ośrodku szkoleniowym, realizowany poprzez sukcesywny wynajem ośrodka położonego w odległości nie większej niż 90 km od (wg. Googlemaps) siedziby Zamawiającego, tj. Warszawa, al. Jana Pawła II 70 z wyłączeniem ośrodków położonych w granicach administracyjnych Warszawy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 2 do SWZ.
Prawo opcji:
Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji określonego w art. 441 ust. 1 ustawy. Realizacja prawa opcji polegać będzie na zwiększeniu maksymalnie do 40%, przewidzianych w opisie przedmiotu zamówienia ilości zamawianych pokoi lub ilości osób (uczestników) wskazanych w tabeli A formularza ofertowego, również w sytuacji wyczerpania kwoty maksymalnej umowy, przeznaczonej na zrealizowanie zamówienia podstawowego.
Prawo opcji, w przypadku zwiększenia ilości zamawianych pokoi lub ilości osób, obejmuje także udostępnienie sal oraz organizację transportu osób, zgodnie z wymaganiami SWZ oraz cenami zamówienia podstawowego wskazanymi w tabeli B oraz tabeli C formularza ofertowego.
a) prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe;
b) ceny jednostkowe prawa opcji będą identyczne jak zamówienia podstawowego, określone w Formularzu ofertowym dołączonym do oferty złożonej przez Wykonawcę (załącznik nr 1 do SWZ);
c) o zamiarze skorzystania z prawa opcji, Zamawiający poinformuje Wykonawcę odrębnym pismem/oświadczeniem.
d) zamawiający będzie mógł skorzystać z prawa opcji w sytuacji, gdy wykorzystane zostaną ilości pierwotne, wskazane w opisie przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji
60140000-1 - Nieregularny transport osób
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 373674,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 373925,16 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 373925,16 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hotele Korona Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1132313713
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 04-088
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 373925,16 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont jadalni.
- Dostawa sprzętu techniki specjalnej
- Dostawa materiałów i sprzętu gospodarczego
- Dostawa spektrometru wielkości cząstek (APS)
- Dostawa jednorazowych adapterów do podciśnieniowych systemów pobierania krwi.
- Zabudowa brzegów potoku Radoń w formie narzutu kamiennego ciężkiego w miejscu wystąpienia wyrw brzegowych - odcinkowo w km 1+000-1+850, wraz z usunięciem wyrw dennych i brzegowych w m. Godziszów ...
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa kompleksowej organizacji trzech wyjazdów studyjnych objętych wsparciem z KPO
- Usługi noclegowe, gastronomiczne i wynajmu sali
- Świadczenie usług związanych z organizacją konferencji.
- "Zorganizowanie dwudniowego spotkania sieciującego dla kadr mazowieckich podmiotów ekonomii społecznej (PES), w tym przedstawicieli (CIS), (WTZ) oraz (ZAZ)".
- Usługa zapewnienia miejsc noclegowych wraz z usługą gastronomiczną oraz udostępnieniem sali konferencyjnej.
- Kompleksowa organizacja Akademii Liderów Lokalnych (ALL) dla uczestników projektu "Efekt synergii - koordynacja lubuskiego włączenia społecznego"
więcej: Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.