Ogłoszenie z dnia 2025-06-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa odcinków sieci wodociągowych na terenie gminy Głusk 2025-2”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GŁUSK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019980
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Dominów
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-388
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 81-75-18-760
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@glusk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: glusk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b8f08fd2-d4af-49b3-baef-ca7f8d5dd8061.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa odcinków sieci wodociągowych na terenie gminy Głusk 2025-2”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b8f08fd2-d4af-49b3-baef-ca7f8d5dd806
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00264555
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00037019/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.13 „Budowa odcinków sieci wodociągowych na terenie gminy Głusk 2025-2”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00218212
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamawiający przeprowadza postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki w
oparciu o art. 305 pkt 1 w związku z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych
(Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 tj.), dalej „ustawa Pzp”.
Zamawiający i Spółka spełniają wymogi określone w art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy Pzp. Szczegółowe zapisy uzasadniające
zawarto w informacjach dodatkowych - ze względu na limit znaków.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.13.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 115335,70
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje budowę wymienionych poniżej odcinków sieci wodociągowej:
Zadanie nr 1 – Budowy sieci wodociągowej w miejscowości Prawiedniki na dz. nr ew.642/2, 651/1, 690/9 o długości ok. 245,5m; przewody PE 100RC SDR 17 o średnicy 110x6,6 mm, 2 szt. hydrant p.poż. – szczegółowy zakres zadania wg projektu;
Zadanie nr 2 – Budowy sieci wodociągowej w miejscowości Kazimierzówka na dz. nr ew. 205/1, 205/10, 264/16, 264/11 o długości ok. 150m; przewody PE 100RC SDR 17 o średnicy 125x7,4mm, 1szt. hydrant p.poż. – szczegółowy zakres zadania wg projektu;
2. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia wraz z warunkami technicznymi wykonania robót zawierają załączniki do Zaproszenia tj.: projekty budowlane, specyfikacje techniczne wykonania
i odbioru robót oraz pomocniczo przedmiary robót budowlanych. Załączone specyfikacje techniczne obowiązują przy budowie wszystkich wymienionych w zakresie odcinków wodociągu.
3. Przedmiot zamówienia we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) określony jest kodami:
45000000-7 Roboty budowlane
45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4. Obowiązki wykonawcy robót budowlanych szczegółowo określone zostały w projekcie umowy
stanowiącym załącznik nr 6 do niniejszego Zaproszenia.
5. Wykonawca winien zapoznać się z dokumentacją postępowania, a zaistniałe ewentualnie nieścisłości lub wątpliwości wyjaśnić z Zamawiającym na podstawie przepisów ustawy Pzp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gminny Zakład Komunalny Głusk Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462625549
7.3.3) Ulica: Rynek 1
7.3.4) Miejscowość: Dominów
7.3.5) Kod pocztowy: 20-388
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GMINNY ZAKŁAD KOMUNALNY GŁUSK SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
GMINNY ZAKŁAD KOMUNALNY GŁUSK SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 115523,65 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI DOMINÓW
więcej: przetargi DOMINÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku Szkoły Podstawowej z Oddziałami Sportowymi nr 5 w Krakowie przy al. Kijowskiej 8
- REMONT POMIESZCZEŃ W BUDYNKU LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCEGO W KOLE
- Termomodernizacja budynku Domu Zdrojowego wraz z instalacją OZE
- "Budowa nowego układu komunikacyjnego uzupełniającego istniejący układ dróg publicznych w rejonie projektowanego wiaduktu w ciągu DK-1" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Kompleksowa modernizacja budynków Szkoły Podstawowej w Świekatowie - etap II
- Przebudowa schodów pomiędzy ul. Gen. W. Sikorskiego i ul. P. Niedurnego- zaprojektuj i wybuduj
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.