eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SłupcaUsługi w zakresie przewozu uczniów do i ze szkół w roku szkolnym 2025/2026



Ogłoszenie z dnia 2025-06-06

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi w zakresie przewozu uczniów do i ze szkół w roku szkolnym 2025/2026

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Wspólnych Gminy Słupca

1.3.) Oddział zamawiającego: CUW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 310231308

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wierzbocice 52

1.5.2.) Miejscowość: Słupca

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-400

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: +48 632 743 645

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: administracja@cuwgmslupca.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: cuwgmslupca.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Centrum Usług Współnych Gminy Słupca posiada kompetencje organu prowadzącego szkoły w rozumieniu ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi w zakresie przewozu uczniów do i ze szkół w roku szkolnym 2025/2026

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4b34e38d-1755-447d-84eb-79f8bdadb9a7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00264550

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00253098/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługi w zakresie przewozu uczniów do i ze szkół w roku szkolnym 2025/2026

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4b34e38d-1755-447d-84eb-79f8bdadb9a7

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między
Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem platformy e-Zamówienia, która jest dostępna
pod adresem https://ezamowienia.gov.pl, poprzez „Formularze do komunikacji” dostępne w zakładce „Formularze”.
W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację za pośrednictwem platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację z wykorzystaniem poczty elektronicznej.
UWAGA: Zamawiający zastrzega, że nie dotyczy to składania ofert (w tym ewentualnych dodatkowych).

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji zostały wskazane w Rozdziale 4 Specyfikacji Warunków Zamówienia.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający dopuszcza dołączenie katalogu elektronicznego do oferty

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje dotyczące obowiązku informacyjnego zostały wskazane w załączniku do Specyfikacji Warunków Zamówienia o nazwie "klauzula RODO".

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje w sprawie ograniczenia przetwarzania danych osobowych zostały wskazane w załączniku do Specyfikacji Warunków Zamówienia o nazwie "klauzula RODO".

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: CUW.271.1.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

przewóz regularny na podstawie biletów miesięcznych

4.2.6.) Główny kod CPV: 34980000-0 - Bilety przewozowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastrzega, iż w trakcie wykonywania Umowy zakres Przedmiotu umowy - łączna ilość zamawianych biletów w roku szkolnym 2025/2026 , w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, może ulec zwiększeniu do 10% w stosunku do pierwotnego zakresu zamówienia. Rozliczenia za zwiększony zakres zamówienia będą odbywały się analogicznie do podstawowego zakresu zamówienia

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-09-01 do 2026-06-26

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia, w wyniku niniejszego postępowania, przewiduje udzielanie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, wykonawcy usług wyłonionemu w przedmiotowym postępowaniu, polegających na powtórzeniu podobnych usług, w przypadku:
- gdy w późniejszych postępowaniach w sprawie świadczenia usług przewozowych dzieci do szkół i ze szkół, nie zostanie zawarta umowa zapewniająca świadczenie tych usług w danym roku szkolnym, na okres maksymalnie 3 miesięcy,
- zamawiający lub wykonawca rozwiąże obowiązującą w kolejnych latach umowę w sprawie świadczenia usług przewozowych dzieci do szkół i ze szkół, na okres niezbędny do przeprowadzenia i rozstrzygnięcia nowego postępowania, jednak nie dłużej niż na okres 3 miesięcy.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Rok produkcji pojazdów

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

przewóz uczniów do SOSW w Słupcy

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastrzega, iż w trakcie wykonywania Umowy zakres Przedmiotu umowy - łączna ilość przewidzianych do przejechania kilometrów w roku szkolnym 2025/2026, w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, może ulec zwiększeniu do 10% w stosunku do pierwotnego zakresu zamówienia. Rozliczenia za zwiększony zakres zamówienia będą odbywały się analogicznie do podstawowego zakresu zamówienia

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-09-01 do 2026-06-26

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia, w wyniku niniejszego postępowania, przewiduje udzielanie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, wykonawcy usług wyłonionemu w przedmiotowym postępowaniu, polegających na powtórzeniu podobnych usług, w przypadku:
- gdy w późniejszych postępowaniach w sprawie świadczenia usług przewozowych dzieci do szkół i ze szkół, nie zostanie zawarta umowa zapewniająca świadczenie tych usług w danym roku szkolnym, na okres maksymalnie 3 miesięcy,
- zamawiający lub wykonawca rozwiąże obowiązującą w kolejnych latach umowę w sprawie świadczenia usług przewozowych dzieci do szkół i ze szkół, na okres niezbędny do przeprowadzenia i rozstrzygnięcia nowego postępowania, jednak nie dłużej niż na okres 3 miesięcy.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Rok produkcji pojazdów

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1.1 zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
1.2 uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zarówno dla części 1 jaki i 2 zamówienia Wykonawca musi posiadać stosowne uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia polegającej na krajowym transporcie drogowym osób tj. Ważne zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego w zakresie osób na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym.
1.3 sytuacji ekonomicznej lub finansowej
część 1 - Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej firmy, w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (nie OC pojazdów), związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 200 000 zł.
część 2 - Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej firmy, w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (nie OC pojazdów), związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 100 000 zł.
W przypadku ubiegania się przez Wykonawcę o dwie części zamówienia wystarczającym dla spełnienia warunku jest posiadanie ubezpieczenia na kwotę nie mniejszą niż 200 000 zł.
1.4 zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:
a) potencjału technicznego – Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje / będzie dysponował, na czas realizacji zamówienia, następującymi środkami transportu:
- w przypadku części 1
• jeden pojazd o liczbie miejsc siedzących min. 53 + kierowca,
• jeden pojazd o liczbie miejsc siedzących min. 40 + kierowca,
• jeden pojazd o liczbie miejsc siedzących min. 30 + kierowca,
• jeden pojazd o liczbie miejsc siedzących min. 20 + kierowca,
• jeden pojazd o liczbie miejsc siedzących min. 40 + kierowca, jako pojazd rezerwowy, na wypadek awarii technicznej pojazdów obsługujących przewozy.
Każdy w/w pojazd:
• ma możliwość przewozu osób zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa,
• posiada ważne badania diagnostyczne, aktualne ubezpieczenie OC i NNW,
• jest wyposażony w pasy bezpieczeństwa zgodnie z wyposażeniem fabrycznym bądź homologacją pojazdu.
- w przypadku części 2
• jeden pojazd o liczbie miejsc siedzących min. 14 + kierowca, umożliwiający transport dzieci z niepełnosprawnościami,
• jeden pojazd rezerwowy o liczbie miejsc min. 14 + kierowca umożliwiający transport dzieci z niepełnosprawnościami, na wypadek awarii technicznej pierwszego pojazdu.
Każdy w/w pojazd:
• ma możliwość przewozu osób niepełnosprawnych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa,
• ma możliwość montażu fotelików dostosowanych do wzrostu i stopnia niepełnosprawności dziecka,
• posiada ważne badania diagnostyczne, aktualne ubezpieczenie OC i NNW
• posiada specjalistyczną windę lub rampę lub podjazd dla wózka inwalidzkiego,
• posiada umocowanie wózków wraz z pasażerem podczas transportu,
• jest wyposażony w pasy bezpieczeństwa zgodnie z wyposażeniem fabrycznym bądź homologacją pojazdu.
W przypadku, gdy Wykonawca ubiega się równocześnie o pierwszą i drugą część zamówienia, spełnianie w/w warunku wykaże dla każdej części z osobna.
b) doświadczenia – Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał co najmniej dwie usługi (umowy) polegające na:
- w przypadku części 1 - dowozie dzieci/uczniów do szkół/przedszkoli o wartości brutto minimum 200 000,00 zł każda z usług,
- w przypadku części 2 - dowozie dzieci/uczniów do szkół/przedszkoli o wartości brutto minimum 70 000,00 zł każda z usług.
W przypadku, gdy Wykonawca ubiega się równocześnie o pierwszą i drugą część zamówienia, spełnianie w/w warunku wykaże dla każdej części z osobna.
c) potencjału osobowego – Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje / będzie dysponował następującymi osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, które będą uczestniczyć w jego wykonywaniu:
- w przypadku część 1 - co najmniej 5 osób posiadających uprawnienia do kierowania pojazdami niezbędnymi do realizacji zamówienia zgodnie z wymogami ustawy z dnia 06.09.2001 r. o transporcie drogowym,
- w przypadku części 2 - co najmniej 2 osoby posiadające uprawnienia do kierowania pojazdami niezbędnymi do realizacji zamówienia zgodnie z wymogami ustawy z dnia 06.09.2001 r. o transporcie drogowym.
W przypadku, gdy Wykonawca ubiega się równocześnie o pierwszą i drugą część zamówienia, spełnianie w/w warunku wykaże dla każdej części z osobna.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1 oświadczenie wykonawcy/wykonawców wspólnie ubiegających się, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, obowiązek złożenia ww. oświadczenia występuje w sytuacji, gdy w postępowaniu ofertę złożyło co najmniej dwóch wykonawców – wzór oświadczenia stanowi załącznik do SWZ pod nazwą „oświadczenie o gr. kap.”,
2 oświadczenie wykonawcy/wykonawców wspólnie ubiegających się/podmiotu udostępniającego zasoby o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 3 - 6 Pzp – wzór oświadczenia stanowi załącznik do SWZ pod nazwą „oświadczenie o aktualności”.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 wykaz wykonanych zamówień – tj. usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy – wzór formularza stanowi załącznik do SWZ pod nazwą „wykaz wykonanych zamówień”,
2 wykaz potencjału osobowego – tj. osób, skierowanych do realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wzór formularza stanowi załącznik do SWZ pod nazwą „wykaz potencjału osobowego”,
3 wykaz potencjału technicznego – tj. narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami – wzór formularza stanowi załącznik do SWZ pod nazwą „wykaz potencjału technicznego”,
4 dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia,
5 stosowną do przedmiotu zamówienia licencję na wykonywanie transportu drogowego, wydaną na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1 oświadczenie o braku podstaw wykluczenia oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym przez zamawiającego – sporządzone według wzoru stanowiącego odpowiednio załącznik do SWZ pod nazwą „oświadczenie z art. 125 ust. 1 Pzp” lub „oświadczenie z art. 125 ust. 1 Pzp - PUZ”. Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane podmiotowe środki dowodowe, wskazane w SWZ. Oświadczenie składają odrębnie:
a) wykonawca,
b) każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - oświadczenie potwierdza wówczas brak podstaw wykluczenia Wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu,
c) podmiot udostępniający zasoby, na którego potencjał powołuje się wykonawca – oświadczenie potwierdza wówczas brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na zasoby tego podmiotu,
2 odpis lub informacja z KRS/CEIDG/innego właściwego rejestru w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy, każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, podmiotu udostępniającego zasoby jest umocowana do reprezentowania. Zamawiający nie żąda tych dokumentów, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile dane umożliwiające dostęp do tych rejestrów zostały wskazane np. w treści Formularza ofertowego lub w oświadczeniu o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp,
3 pełnomocnictwo, jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do złożenia oferty nie wynika bezpośrednio z dokumentów rejestrowych - np. CEIDG, KRS (o ile dotyczy),
14 pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie dla pełnomocnika – Lidera ustanowionego dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do ich reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (o ile dotyczy),
5 oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się, z którego wynika, jaki zakres przedmiotu zamówienia wykonają poszczególni wykonawcy według wzoru stanowiącego załącznik do SWZ o nazwie „oświadczenie z art. 117 ust. 4 Pzp” (o ile dotyczy),
6 uzasadnienie tajemnicy przedsiębiorstwa (o ile dotyczy),
7 zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (o ile dotyczy), niezobowiązujący wzór tego dokumentu stanowi załącznik do SWZ pod nazwą „zobowiązanie PUZ”,
8 formularz cenowy wzór tego dokumentu stanowi załącznik do SWZ pod nazwą „formularz cenowy”.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1 Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowią załącznik do SWZ o nazwie „PPU”.
2 Umowa zostanie zawarta na podstawie złożonej oferty Wykonawcy. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności w niej wymienionych z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzenia.
3 Zamawiający przewiduje ponadto możliwość zmian zawartej umowy w przypadkach, o których mowa w art. 455 ustawy Pzp.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-06-16 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4b34e38d-1755-447d-84eb-79f8bdadb9a7

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-06-16 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-07-15

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

W przypadku podjęcia decyzji o przeprowadzeniu negocjacji, Zamawiający zaprosi do negocjacji tych Wykonawców, których oferty otrzymały trzy pierwsze wyniki punktowe w rankingu ofert, w ramach przyjętych kryteriów oceny.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.