eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaModernizacja wejścia do Urzędu Stanu Cywilnego oraz wejścia B do budynku Urzędu Dzielnicy Białołęka znajdującego się przy ul. Modlińskiej 197 w Warszawie.



Ogłoszenie z dnia 2025-06-06

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja wejścia do Urzędu Stanu Cywilnego oraz wejścia B do budynku Urzędu Dzielnicy Białołęka znajdującego się przy ul. Modlińskiej 197 w Warszawie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Białołęka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Modlińska197

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 03-122

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: BIALOLEKA.ZP@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zamowienia.um.warszawa.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja wejścia do Urzędu Stanu Cywilnego oraz wejścia B do budynku Urzędu Dzielnicy Białołęka znajdującego się przy ul. Modlińskiej 197 w Warszawie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4fcdd05b-6686-4a34-881b-33951b826e8d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00264447

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00027447/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.23 Modernizacja wejścia do USC i wejścia B

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zamowienia.um.warszawa.pl/pn/umw/demand/215018/notice/public/details

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.um.warszawa.pl/servlet/HomeServlet

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: zgodnie z SWZ

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://zamowienia.um.warszawa.pl/servlet/HomeServlet

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z pkt 17 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: UD-II-WZP.271.44.2025.MBI/TP1-Rb

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem Zamówienia jest Modernizacja wejścia do Urzędu Stanu Cywilnego oraz wejścia B do budynku Urzędu
Dzielnicy Białołęka znajdującego się przy ul. Modlińskiej 197 w Warszawie.
Zakres prac obejmuje w szczególności:
1) Roboty rozbiórkowe wraz z wywiezieniem i utylizacją materiałów z rozbiórki,
2) Dostarczenie i montaż stolarki aluminiowej,
3) Prace naprawcze i towarzyszące,
4) Roboty elektryczne,
5) Wykonanie kompletnej dokumentacji powykonawczej (2 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej na
nośniku CD lub DVD).
• jakie dokumenty zawierają jego dokładny opis;
- dokumentacja projektowa
- wzór umowy wraz z opisem przedmiotu zamówienia
• co wchodzi w skład dokumentacji technicznej/projektowej – o ile dotyczy
a. Projekt techniczny wykonawczy, Część 1. Architektura – Remont wejścia do Urzędu Stanu Cywilnego oraz wejścia B do
budynku Urzędu Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy przy ul. Modlińskiej 197 w Warszawie,
b. Projekt techniczny wykonawczy, Część 2. Instalacje elektryczne – Remont wejścia do Urzędu Stanu Cywilnego oraz
wejścia B do budynku Urzędu Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy przy ul. Modlińskiej 197 w Warszawie,
c. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – Remont wejścia do Urzędu Stanu Cywilnego oraz
wejścia B do budynku Urzędu Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy przy ul. Modlińskiej 197 w Warszawie,
d. Przedmiar – Remont wejścia do Urzędu Stanu Cywilnego oraz wejścia B do budynku Urzędu Dzielnicy Białołęka m.st.
Warszawy przy ul. Modlińskiej 197 w Warszawie.
Uwaga! Przedmiary mają charakter poglądowy. Zamawiający nie wymaga złożenia wraz z ofertą kosztorysów.
Szczegółowy Opis przedmiotu stanowi załącznik nr 1 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych

45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Warunki w zakresie doświadczenia w realizacji - warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie
ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -
w tym okresie), należycie wykonał:
1) co najmniej trzy (3) zamówienia związane z realizacją robót budowlanych, polegającej na:
Budowie/Przebudowie/Remoncie/Modernizacji budynku użyteczności publicznej, łącznie z wykonaniem zabudowy drzwi
automatycznych przyłączonych do Systemu Sygnalizacji Pożaru o wartości brutto (tj. z podatkiem VAT) min. 150 000,00
złotych, słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych.
Przez jedno zamówienie Zamawiający rozumie jedno zamówienie udzielone w ramach jednej umowy, które zostało
zakończone przed terminem składania ofert.
UWAGA:
W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, warunek
określony powyżej Wykonawcy muszą spełniać wspólnie (łącznie) lub samodzielnie lub polegając na zasobach innych
podmiotów
Zamawiający uznaje za budynek użyteczności publicznej budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej,
wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej,
społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, w tym usług pocztowych lub telekomunikacyjnych,
turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym
oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek użyteczności publicznej uznaje się także
budynek biurowy lub socjalny, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie
warunków technicznych, jakimi powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie.
Warunki w zakresie dysponowania osobami, skierowanymi do realizacji zamówienia - warunek ten zostanie spełniony, jeżeli
Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami, skierowanymi do realizacji niniejszego zamówienia, tj.:
- minimum 1 osobę posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń do projektowania która będzie pełniła funkcję kierownika robót;
- minimum 1 osoba posiadająca uprawnienia do projektowania i kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w
specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych;
UWAGA:
1. Zamawiający określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im
uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im
uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej z
zastrzeżeniem
art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania
kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r., poz. 65);
2. Zamawiający wymaga, aby osoba wskazana przez Wykonawcę, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia i
kontaktować się z Zamawiającym w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia władała językiem polskim w stopniu
komunikatywnym. W przypadku, gdy ww. osoba nie będzie władała językiem polskim, w czasie trwania umowy i dla potrzeb
realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić tłumacza na własny koszt
i własnym staraniem;
W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, warunek
określony powyżej Wykonawcy muszą spełniać wspólnie (łącznie) lub samodzielnie lub polegając na zasobach innych
podmiotów.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wezwie
wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia
wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia z postępowania, tj.
poniższe dokumenty:
a) aktualne na dzień złożenia oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym jest mowa w
pkt 3.4.1 w zakresie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w
zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego- załącznik nr 4 do
SWZ;
b) aktualne na dzień złożenia oświadczenie o braku przynależności do grupy kapitałowej – zgodnie z art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy pzp
– załącznik nr 10 do SWZ.
Dokumenty należy sporządzić/złożyć w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych -
aktualnych na dzień złożenia, tj. poniższe dokumenty:
1) wykaz robót, o których mowa w pkt 3.3.4.1., wraz z podaniem ich rodzaju, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz
których prace zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te prac e zostały wykonane należycie, przy czym
dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego prace zostały
wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn, niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie
dokumenty – wzór wykazu stanowi załącznik nr 9 do SWZ;
2) wykaz osób, o których mowa w pkt 3.3.4.2. wraz z oświadczeniem o podstawie do dysponowania tymi osobami – wzór wykazu
stanowi załącznik nr 9a do SWZ;
Dokumenty należy sporządzić/złożyć w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zgodnie z 3.6 SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z warunkami określonymi we wzorze umowy - Załącznik nr 8 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-06-25 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://zamowienia.um.warszawa.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-06-25 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.