eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radomsko › Wykonanie i dostawy dla Powiatu Radomszczańskiego nowych tablic rejestracyjnych samochodowych, motocyklowych i motorowerowych



Ogłoszenie z dnia 2021-11-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wykonanie i dostawy dla Powiatu Radomszczańskiego nowych tablic rejestracyjnych samochodowych, motocyklowych i motorowerowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Radomszczański

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648445

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Leszka Czarnego 22

1.5.2.) Miejscowość: Radomsko

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-500

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 446858944

1.5.8.) Numer faksu: 446834335

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@radomszczanski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.radomszczanski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.radomszczanski.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie i dostawy dla Powiatu Radomszczańskiego nowych tablic rejestracyjnych samochodowych, motocyklowych i motorowerowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a2335194-2c0a-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00264386

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002311/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Wykonanie i dostawy dla Powiatu Radomszczańskiego nowych tablic rejestracyjnych samochodowych, motocyklowych i motorowerowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00231296/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WP.272.25.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 460405,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawy – tablic rejestracyjnych samochodowych, motocyklowych i motorowerowych dla Powiatu Radomszczańskiego.
2. Prognozowane zapotrzebowanie na tablice rejestracyjne przedstawia poniższa tabela: Samochodowe zwyczajne jednorzędowe kpl 17000, Samochodowe zwyczajne dwurzędowe kpl 160, Samochodowe zwyczajne jednorzędowe szt 1400, Samochodowe zwyczajne dwurzędowe szt 140, Motocyklowe zwyczajne szt 2350, Motorowerowe zwyczajne szt 650, Samochodowe indywidualne kpl 30, Motocyklowe indywidualne szt 15,Samochodowe zabytkowe kpl 30, Motocyklowe zabytkowe szt 15, Samochodowe tymczasowe kpl 300, Samochodowe tymczasowe szt 100, Motocyklowe tymczasowe szt 100, Motorowerowe tymczasowe szt 30, Wtórnik tablicy samochodowej, motocyklowej lub motorowerowej oraz tablica dodatkowa do oznakowania bagażnika szt 650, Samochodowe zmniejszone kpl 150, Profesjonalne samochodowe, motocyklowe i motorowerowe szt 200, Tablice rejestracyjne do pojazdów elektrycznych albo napędzanych wodorem oraz motorowerów wyposażonych w silnik elektryczny szt 300.
3. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia, o którym mowa w pkt 3.1 zgodnie z warunkami technicznymi określonymi w obowiązujących przepisach prawa, w tym ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. z 2021 r., poz. 450 z późn. zm.). 4. Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia:
1. Wykonawca zobowiązany jest bezpłatnie dokonywać odbioru zużytych tablic rejestracyjnych z siedziby Zamawiającego (z pomieszczeń Referatu ds. Rejestracji Pojazdów) i złomować je w sposób uniemożliwiający ponowne ich wykorzystanie. Wykonawca zobowiązuje się dokonywać odbioru zużytych tablic rejestracyjnych w terminie 7 dni od daty otrzymania pisemnej informacji od Zamawiającego, przesłanej drogą elektroniczną.
2.Wykonawca zobowiązany jest gospodarować odpadami powstałymi ze złomowania tablic rejestracyjnych, o których mowa w pkt 4 ppkt. 1 zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
3. Tablice rejestracyjne, o których mowa w Rozdziale 3 pkt. 3.2 SWZ będą dostarczane sukcesywnie, każdorazowo na podstawie pisemnego zlecenia Zamawiającego, przesłanego drogą elektroniczną, w którym zostaną określone rodzaj, numer rejestracyjny oraz ilość zamówionych tablic. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć tablice rejestracyjne do siedziby Zamawiającego, do pomieszczeń Referatu ds. rejestracji pojazdów.
4. Tablice rejestracyjne będą dostarczane w opakowaniach zabezpieczających je przed uszkodzeniem, zawierających nie więcej niż 50 szt tablic, opisanych numerami rejestracyjnymi tablic jakie zawierają.
5. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać tablice rejestracyjne produkowane seryjnie w łącznej ilości do 1000 sztuk w terminie 7 dni od momentu otrzymania zlecenia, natomiast wtórniki tablic, tablice dodatkowe, tablice indywidualne i zabytkowe w terminie 48 godzin od momentu otrzymania zlecenia.
6. W przypadku stwierdzenia wad tablic rejestracyjnych objętych zleceniem, Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia tablic rejestracyjnych objętych zleceniem wolnych od wad w terminie 7 dni od dnia zgłoszenia wady.
7. Wykonawca na własny koszt, dostarczy i zainstaluje w siedzibie Zamawiającego (w Referacie ds. Rejestracji Pojazdów) program informatyczny umożliwiający składanie zleceń na dostawy tablic rejestracyjnych w sposób opisany w umowie, jak również przeszkoli pracowników Zamawiającego w zakresie umożliwiającym obsługę tego programu.
8. Zainstalowany program informatyczny winien posiadać zabezpieczenia uniemożliwiające Zamawiającemu powtórne złożenie zamówienia na serię tablic, która już została przez niego zamówiona. Ewentualne koszty spowodowane niewłaściwym funkcjonowaniem tego programu ponosił będzie Wykonawca.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30195000-2 - Tablice

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31523200-0 - Trwałe znaki informacyjne

44423400-5 - Znaki i podobne elementy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 555563,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 627373,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 555563,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Eurotab Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260018376

7.3.3) Ulica: Skarbimierzyce 16

7.3.4) Miejscowość: Dołuje

7.3.5) Kod pocztowy: 72-002

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 555563,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.