Ogłoszenie z dnia 2025-06-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i wdrożenie systemu informatycznego zapewniającego zarządzanie Archiwum SGH
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA GŁÓWNA HANDLOWA W WARSZAWIE
1.3.) Oddział zamawiającego: Podmiot należący do grupy VAT o nazwie Szkoła Główna Handlowa Grupa VAT w Warszawie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001502
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Niepodległości 162
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-554
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: coz@sgh.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sgh.waw.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i wdrożenie systemu informatycznego zapewniającego zarządzanie Archiwum SGH2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0bef0070-911d-4405-8bf7-067c37142a30
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00264324
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00236717
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zgodnie z art. 305 pkt 2) ustawy Pzp Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
Zamawiający przeprowadził postępowanie o udzielenie przedmiotowego zamówienia w trybie podstawowym w drodze publikacji ogłoszenia o zamówieniu w dniu 31.03.2025 r. (nr ogłoszenia 2025/BZP 00170101/01) oraz publikacji dokumentów zamówienia pod adresem https://sgh.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/470908. Do wyznaczonego na dzień 15.04.2025 r. terminu składania ofert nie wpłynęła żadna oferta, w związku z czym Zamawiający w dniu 16.04.2025 r. unieważnił prowadzone postępowanie na podstawie art. 255 pkt 1) Ustawy. Mając na względzie powyższe, przy uwzględnieniu braku zmiany pierwotnych warunków zamówienia, zachodzi przesłanka udzielenia zamówienia w trybie z wolnej ręki wymieniona w art. 305 pkt 2) Ustawy.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-15bddbf6-ffac-4763-a6c8-a0176079626f
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ACOZ.25.1.31.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie systemu informatycznego zapewniającego zarządzanie Archiwum SGH.
2. Szczegółowy opis, zakres, warunki i sposób realizacji przedmiotu zamówienia określają:
1) Załącznik nr 2 do Zaproszenia – Opis Przedmiotu Zamówienia (dalej: „OPZ”),
2) Załącznik nr 6 do Zaproszenia – Wzór umowy.
3. Termin realizacji zamówienia wynosi 90 Dni Roboczych od dnia zawarcia Umowy, z tym, że szczegółowe uregulowania w tym zakresie zawarte zostały w załączniku nr 6 do Zaproszenia – Wzór umowy.
4. Świadczenie Gwarancji na System przez 36 miesięcy od Wdrożenia Systemu.
5. Świadczenie Asysty Technicznej w zakresie rozwoju (rozwój, modyfikacje) przez 36 miesięcy od Wdrożenia Systemu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 8 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W związku z analizą przeprowadzoną w trakcie spotkania negocjacyjnego na podstawie przedstawionej przez Wykonawcę prezentacji specyfikacji oferowanego oprogramowania, Strony nie doszły do porozumienia w zakresie projektowanych postanowień umownych spełniających zarówno wymogi Zamawiającego jak i Wykonawcy.W związku z powyższym postępowanie podlega unieważnieniu na podstawie art. 255 pkt 8) Ustawy Pzp.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Modernizacja ciągów komunikacyjnych - hol wejściowy, renowacja lastryka w budynku Zespołu Państwowych Szkół Muzycznych nr 4 im. Karola Szymanowskiego w Warszawie
- Wykonanie remontu pompy na przepompowni Zbiornika Wodnego Przeczyce w Boguchwałowicach, gm. Mierzęcice, pow. będziński, woj. śląskie - etap I
- Dostawa zestawów do badania jałowości, w systemie zamkniętym próbek ciekłych w strzykawkach.
- Usługi konserwacji i naprawy instalacji sanitarnej: wodno-kanalizacyjnej i centralnego ogrzewania oraz zapewnienie do wykonania tych usług niezbędnych materiałów i części wymiennych
- 430/2025-Remont - naprawa pokrycia papowego i obróbek blacharskich oraz wymiana instalacji odgromowej na budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Drozdowej 5A w Warszawie.
- "Opracowanie dokumentacji projektowej dla rozbudowy drogi wojewódzkiej nr 571 w zakresie budowy drogi dla pieszych na odcinku od km ok. 16+700 do km ok. 17+450" - nr postępowania 164/25
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Wzmocnienie systemów cyberbezpieczeństwa w Gminie Tuplice w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Wsparcie dla posiadanego oprogramowania Zintegrowane Środowisko Programistyczne (IDE) oraz zakup nowych licencji w ramach zamówienia opcjonalnego
- Dostawa licencji Cisco
- Dostawa licencji oprogramowania firmy Microsoft w ramach umowy MPSA
- Rozbudowa systemu NAC
- Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń sieciowych oraz oprogramowania dla Centrum Kultury Podgórza w Krakowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.