Ogłoszenie z dnia 2025-06-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00150711/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-18
- 2025/BZP 00161997/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-25
- 2025/BZP 00164497/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-27
- 2025/BZP 00243280/01 - Wynik z dnia 2025-05-22
- 2025/BZP 00292186/01 - Wynik z dnia 2025-06-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa sp. elektronicznego dla ZSPT CKU w Boj. i ZSZ w Raw. w ramach pr. pt. Nowe pracownie kształcenia zawodowego w szkołach Powiatu Rawickiego – dla rozwoju gospodarczego południowej Wlkp
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowe Centrum Usług Wspólnych w Rawiczu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368559038
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mikołaja Kopernika, 4
1.5.2.) Miejscowość: Rawicz
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-900
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pcuw@powiatrawicki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pcuwrawicz.bipstrona.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa sp. elektronicznego dla ZSPT CKU w Boj. i ZSZ w Raw. w ramach pr. pt. Nowe pracownie kształcenia zawodowego w szkołach Powiatu Rawickiego – dla rozwoju gospodarczego południowej Wlkp2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-15e3249c-3b7a-4262-b887-79b3727db08e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00264271
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00039687/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.10 Zakup i dostawa sp. elekt. dla ZSPT CKU w Boj. i ZSZ w Raw. w ram. pr. pt. Nowe pracownie kszt. zaw. w szkołach Pow. Raw. – dla rozwoju gosp. poł. Wlkp i zakup licencji dla ZSZ w Raw. w ram. b. dział.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Nowe pracownie kształcenia zawodowego w szkołach Powiatu Rawickiego – dla rozwoju gospodarczego południowej Wielkopolski” nr FEWP.05.01-IŻ.00-0036/23-002.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00150711
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PCUW.261.2.14.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego sprzętu elektronicznego dla Zespołu Szkół Przyrodniczo - Technicznych Centrum Kształcenia Ustawicznego w Bojanowie. Zakupiony sprzęt będzie wykorzystywany do celów dydaktycznych przez nauczycieli i uczniów w celu podniesienia jakości i efektywności kształcenia oraz poprawienia jakości pracy. Doposażenie pracowni szkoły umożliwi zapewnienie odpowiednich warunków do nauki i stworzenia szerokiego wachlarza dodatkowych zajęć zawodowych i szkoleń dla uczniów przyczyniając się do rozwoju ich umiejętności, wiedzy, zainteresowań i talentów.2. Sprzęt elektroniczny stanowiący przedmiot zamówienia jest zgodny z rekomendowanym wyposażeniem pracowni szkolnych dla Zespołu Szkół Przyrodniczo - Technicznych CKU w Bojanowie. Dzięki pozyskaniu nowych sprzętów szkoła umożliwi efektywniejszą organizację zajęć praktycznych, poprawią warunki nauczania oferując uczniom nowoczesne i interaktywne środowisko edukacyjne.
3. Zamówienie realizowane w ramach projektu pt. "Nowe pracownie kształcenia zawodowego w szkołach Powiatu Rawickiego - dla rozwoju gospodarczego południowej Wielkopolski" w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027 zapewnia poszanowanie praw osób niepełnosprawnych zgodnie z Konwencją Narodów Zjednoczonych o prawach osób niepełnosprawnych. Zgodnie z założeniami projektu osobom niepełnosprawnych zostanie zapewniony równy dostęp do projektu, a z zakupionego wyposażenia będą mogli korzystać wszyscy uczniowie szkoły. Celem zamówienia jest edukacja uczniów szkoły, integracja i wspieranie osób niepełnosprawnych.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (opis sprzętów) został zawarty w Załączniku Nr 7 do SWZ.
5. Wymagany okres gwarancji na każdy sprzęt wynosi dla Części I – 24 miesiące.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31710000-6 - Sprzęt elektroniczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30210000-4 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt)
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 20189,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego sprzętu elektronicznego dla Zespołu Szkół Zawodowych w Rawiczu. Zakupiony sprzęt będzie wykorzystywany do celów dydaktycznych przez nauczycieli i uczniów w celu podniesienia jakości i efektywności kształcenia oraz poprawienia jakości pracy. Doposażenie pracowni szkoły umożliwi zapewnienie odpowiednich warunków do nauki i stworzenia szerokiego wachlarza dodatkowych zajęć zawodowych i szkoleń dla uczniów przyczyniając się do rozwoju ich umiejętności, wiedzy, zainteresowań i talentów.2. Sprzęt elektroniczny stanowiący przedmiot zamówienia jest zgodny z rekomendowanym wyposażeniem pracowni szkolnych dla Zespołu Szkół Zawodowych w Rawiczu. Dzięki pozyskaniu nowych sprzętów szkoła umożliwi efektywniejszą organizację zajęć praktycznych, poprawią warunki nauczania oferując uczniom nowoczesne i interaktywne środowisko edukacyjne.
3. Zamówienie realizowane w ramach projektu pt. "Nowe pracownie kształcenia zawodowego w szkołach Powiatu Rawickiego - dla rozwoju gospodarczego południowej Wielkopolski" w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027 zapewnia poszanowanie praw osób niepełnosprawnych zgodnie z Konwencją Narodów Zjednoczonych o prawach osób niepełnosprawnych. Zgodnie z założeniami projektu osobom niepełnosprawnych zostanie zapewniony równy dostęp do projektu, a z zakupionego wyposażenia będą mogli korzystać wszyscy uczniowie szkoły. Celem zamówienia jest edukacja uczniów szkoły, integracja i wspieranie osób niepełnosprawnych.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (opis sprzętów) został zawarty w Załączniku Nr 7 do SWZ.
5. Wymagany okres gwarancji na każdy sprzęt wynosi dla Części II – 36 miesięcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31710000-6 - Sprzęt elektroniczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
30210000-4 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt)
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 263089,50 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego sprzętu elektronicznego dla Zespołu Szkół Przyrodniczo - Technicznych Centrum Kształcenia Ustawicznego w Bojanowie. Zakupiony sprzęt będzie wykorzystywany do celów dydaktycznych przez nauczycieli i uczniów w celu podniesienia jakości i efektywności kształcenia oraz poprawienia jakości pracy. Doposażenie pracowni szkoły umożliwi zapewnienie odpowiednich warunków do nauki i stworzenia szerokiego wachlarza dodatkowych zajęć zawodowych i szkoleń dla uczniów przyczyniając się do rozwoju ich umiejętności, wiedzy, zainteresowań i talentów.2. Sprzęt elektroniczny stanowiący przedmiot zamówienia jest zgodny z rekomendowanym wyposażeniem pracowni szkolnych dla Zespołu Szkół Przyrodniczo - Technicznych CKU w Bojanowie. Dzięki pozyskaniu nowych sprzętów szkoła umożliwi efektywniejszą organizację zajęć praktycznych, poprawią warunki nauczania oferując uczniom nowoczesne i interaktywne środowisko edukacyjne.
3. Zamówienie realizowane w ramach projektu pt. "Nowe pracownie kształcenia zawodowego w szkołach Powiatu Rawickiego - dla rozwoju gospodarczego południowej Wielkopolski" w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027 zapewnia poszanowanie praw osób niepełnosprawnych zgodnie z Konwencją Narodów Zjednoczonych o prawach osób niepełnosprawnych. Zgodnie z założeniami projektu osobom niepełnosprawnych zostanie zapewniony równy dostęp do projektu, a z zakupionego wyposażenia będą mogli korzystać wszyscy uczniowie szkoły. Celem zamówienia jest edukacja uczniów szkoły, integracja i wspieranie osób niepełnosprawnych.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (opis sprzętów) został zawarty w Załączniku Nr 7 do SWZ.
5. Wymagany okres gwarancji na każdy sprzęt wynosi dla Części III – 24 miesiące.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31710000-6 - Sprzęt elektroniczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42997300-4 - Roboty przemysłowe
45255400-3 - Roboty produkcyjne
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 144390,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego sprzętu elektronicznego dla Zespołu Szkół Zawodowych w Rawiczu. Zakupiony sprzęt będzie wykorzystywany do celów dydaktycznych przez nauczycieli i uczniów w celu podniesienia jakości i efektywności kształcenia oraz poprawienia jakości pracy. Doposażenie pracowni szkoły umożliwi zapewnienie odpowiednich warunków do nauki i stworzenia szerokiego wachlarza dodatkowych zajęć zawodowych i szkoleń dla uczniów przyczyniając się do rozwoju ich umiejętności, wiedzy, zainteresowań i talentów.2. Sprzęt elektroniczny stanowiący przedmiot zamówienia jest zgodny z rekomendowanym wyposażeniem pracowni szkolnych dla Zespołu Szkół Zawodowych w Rawiczu. Dzięki pozyskaniu nowych sprzętów szkoła umożliwi efektywniejszą organizację zajęć praktycznych, poprawią warunki nauczania oferując uczniom nowoczesne i interaktywne środowisko edukacyjne.
3. Zamówienie realizowane w ramach projektu pt. "Nowe pracownie kształcenia zawodowego w szkołach Powiatu Rawickiego - dla rozwoju gospodarczego południowej Wielkopolski" w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027 zapewnia poszanowanie praw osób niepełnosprawnych zgodnie z Konwencją Narodów Zjednoczonych o prawach osób niepełnosprawnych. Zgodnie z założeniami projektu osobom niepełnosprawnych zostanie zapewniony równy dostęp do projektu, a z zakupionego wyposażenia będą mogli korzystać wszyscy uczniowie szkoły. Celem zamówienia jest edukacja uczniów szkoły, integracja i wspieranie osób niepełnosprawnych.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (opis sprzętów) został zawarty w Załączniku Nr 7 do SWZ.
5. Wymagany okres gwarancji na każdy sprzęt wynosi dla Części IV – 36 miesięcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31710000-6 - Sprzęt elektroniczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30191400-8 - Niszczarki
30197000-6 - Drobny sprzęt biurowy
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 2267,50 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup 31 licencji Office LTSC Professional Plus 2024 edukacyjna licencja wieczysta w formie licencji grupowej dla Zespołu Szkół Zawodowych w Rawiczu na bieżącą działalność jednostki. Produkt ma zawierać następujące programy: Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Outlook, Publisher, Access.2. Zamawiający wymaga, aby wszystkie elementy oprogramowania biurowego oraz jego licencja pochodziły od tego samego producenta Interfejs użytkownika w pełnej polskiej wersji językowej.
3. Licencje na oprogramowanie biurowe muszą pozwalać na przenoszenie oprogramowania pomiędzy stacjami roboczymi (np. w przypadku wymiany stacji roboczej),
4. Zamawiający wymaga dostarczenia wszelkich dokumentów przekazanych przez producentów sprzętu m.in. instrukcji obsługi.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (opis sprzętów) został zawarty w Załączniku Nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 12090,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 172544,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 214512,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 172544,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mechatronik Artur Grochowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7591300222
7.3.3) Ulica: ul. Leopolda Lisa Kuli 103/2
7.3.4) Miejscowość: Marki
7.3.5) Kod pocztowy: 05-270
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 172544,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-06-05 do 2025-09-05Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w terminie składania ofert, który minął dnia 01.04.2025 r. o godz. 10:00 wpłynęły 4 oferty dla danej Części zamówienia. Najkorzystniejsza oferta dla danej części przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację. W związku z powyższym, Zamawiający działając w myśl art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, podjął decyzję o unieważnieniu Części IV zamówienia.
INNE PRZETARGI Z RAWICZA
- Przebudowa drogi powiatowej nr 5490P Pakosław - Białykał, odcinek Sowy.
- Konsultacje psychologiczne dla mieszkańców gminy Rawicz na rok 2025
- Dostawy ryb i przetworów rybnych oraz jaj kurzych
- Dostawa fabrycznie nowych maszyn do utrzymania boisk piłkarskich.
- Dostawy artykułów mleczarskich
- Zakup samochodu typu pickup, który posłuży za pojazd tzw. pierwszego rzutu do udzielenia i dostarczania sprzętu, pomocy humanitarnej oraz żywności i środków medycznych
więcej: przetargi w Rawiczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i wyposażenia do pracowni oraz warsztatów szkolnych dla Zespołu Szkół w Piaskach
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Piaski realizowanego w ramach "Cyberbezpieczny Samorząd" (2 części)
- Dostawa urządzeń i oprogramowania dla Starostwa Powiatowego w Świdnicy i Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Świdnicy, z podziałem na zadania
- Zakup przedłużeń wsparć dla aktualnie posiadanych przez Zamawiającego oprogramowani z zakresu informatyki śledczej.
- "Dostawa sprzętu i oprogramowania informatycznego na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku"
- Dostawa sprzętu informatycznego, stanowiąca 10 etap zadania pn. Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności - adaptacja sali oraz dostosowanie pomieszczeń wraz z dostawą wyposażenia.
więcej: Niszczarki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.