eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi UniejówPełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania pn. "Przebudowa drogi gminnej Nr 111355E na odcinku ul. Dąbskiej w Uniejowie "



Ogłoszenie z dnia 2021-11-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania pn. „Przebudowa drogi gminnej Nr 111355E na odcinku ul. Dąbskiej w Uniejowie ”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Uniejów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019579

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Błogosławionego Bogumiła 13

1.5.2.) Miejscowość: Uniejów

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-210

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 63 288 97 40

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@uniejow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://uniejow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminauniejow.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania pn. „Przebudowa drogi gminnej Nr 111355E na odcinku ul. Dąbskiej w Uniejowie ”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-82df4d17-25c5-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00264262

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002964/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.8 Pełnienie nadzoru nad robotami w ramach zadania pn: Przebudowa drogi gminnej Nr 111355E na odcinku ul. Dąbska w Uniejowie"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00208582/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.20.2021 AB

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 29130 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego
nad robotami budowlanymi prowadzonymi w ramach zadania pn.: „Przebudowa drogi gminnej Nr 111355E na odcinku ul. Dąbskiej w Uniejowie ”
2. Zakres robót objętych nadzorem inwestorskim:
Zamówienie obejmuje nadzór nad robotami w zakresie wykonania nowej podbudowy oraz nawierzchni jezdni, zjazdów, chodników oraz ścieżki pieszo – rowerowej wraz z oświetleniem ulicznym, oznakowaniem pionowym, poziomym oraz zainstalowaniem urządzeń bezpieczeństwa i elementów małej architektury, odwodnieniem pasa drogowego, przebudową istniejącej sieci elektroenergetycznej”. Lokalizacja inwestycji obejmuje działki o nr ewid. 1517, 1478, 1329/5, 1329/4, 1329/3, 1252, 1346,1378/2 obręb 1 m. Uniejów.

3 Zakres nadzorowanych robót obejmuje między innymi:
1) wykonanie przebudowy ciągu drogowego, tj. drogę gminną Nr 111355E ul. Dąbska w Uniejowie długości ok. 200 mb wraz z przebudową skrzyżowań ul. Dąbskiej z ul. Rynek, Awaryjną, Bp. Owczarka oraz Orzechową.
2) wykonaniu nowej podbudowy oraz nawierzchni jezdni, zjazdów, chodników oraz ścieżki pieszo – rowerowej wraz z oświetleniem ulicznym, oznakowaniem pionowym, poziomym oraz zainstalowaniem urządzeń bezpieczeństwa i elementów małej architektury, odwodnieniem pasa drogowego, przebudową istniejącej sieci elektroenergetycznej (po stronie Wykonawcy jest sporządzenie na podstawie wydanych warunków stanowiących załącznik do niniejszego postępowania dokumentacji przebudowy linii energetycznej, uzyskanie wszelkich uzgodnień i pozwoleń oraz wykonanie robót.)
3) gruntowną przebudowę skrzyżowania ul. Dąbskiej z ul. Bp. Owczarka / Orzechową w Uniejowie. Na skrzyżowaniu tym zostaną wydzielone pasy ruchu o szerokości 3,50 m nawiązując się tym samym do niedawno przebudowanego skrzyżowania drogi wojewódzkiej Nr 473 z drogą powiatową oraz drogą gminną Nr 111355E (ul. Dąbska). Ponadto w ramach zagospodarowania terenu należy wykonać wyspę dzielącą na jezdni, wraz z odgięciem toru jazdy, na wjeździe do miejscowości. Po lewej stronie ulicy Dąbskiej zaplanowano budowę ścieżki rowerowej dwukierunkowej, a po prawej stronie przebudowę chodnika. Nawierzchnię jezdni na przedmiotowym odcinku oraz skrzyżowaniu zaplanowano z SMA.
4) wykonanie dwóch przejść dla pieszych wraz z doświetlaniem. Jedno oznakowane jako przejście dla pieszych aktywne (znaki na tle foli fluorescencyjnej, punktowe elementy odblaskowe) a drugie przejście z wyspą dzielącą tzw. azylem i oznakowanie aktywne (znaki zostaną umieszczone na tle fluorescencyjnym i z elementami świetlnymi).
5) przebudowę nawierzchni jezdni (droga jednojezdniowa o dwóch pasa ruchu szerokości 2,25 m) oraz chodników (chodnik szerokości 2,0 m). Nawierzchnia chodników i jezdni zostanie wykonana z kamiennych płyt granitowych ciętych. Wzdłuż chodnika należy zamontować słupki blokujące, w celu niedopuszczenia do wjeżdżania pojazdów na ciągi piesze. W ramach zadania na przedmiotowym odcinku drogi zostaną odtworzone dwa przejścia dla pieszych, które zostaną doświetlone oraz zostanie zamontowane oznakowanie aktywne (znaki zostaną umieszczone na tle fluorescencyjnym i z elementami świetlnymi, zamontowane zostaną również punktowe elementy odblaskowe). Ponadto wyznaczone zostanie nowe przejście dla pieszych w obrębie skrzyżowania z drogą gminną Nr 111352E ul. Awaryjna w Uniejowie. Przejście to zaplanowano jako wyniesione przejście dla pieszych, które również zostanie doświetlone oraz wykonane będzie jako oznakowanie aktywne. Na tym odcinku ulicy Dąbskiej zaplanowano demontaż istniejących słupów energetycznych betonowych oraz przebudowę istniejącej sieci elektroenergetyczna według warunków przebudowy sieci elektroenergetycznej wydanych przez gestora sieci stanowiących załącznik do niniejszego postępowania.
6) Budowę kanalizacji deszczowej biegnąca w ulicy Dąbskiej od wysokości przejścia dla pieszych przy ul. Awaryjnej przez skrzyżowanie ul. Dąbskiej z ul. Bp. Owczarka z włączeniem do sieci kanalizacji deszczowej biegnącej w ulicy Ogrodowej wraz z odtworzeniem nawierzchni w ul. Bp. Owczarka i Ogrodowej.
7) przełożenie kostki istniejących chodników (ulicy Rynek i ulicy Targowej) w celu wykonania regulacji wysokościowej do nowobudowanych chodników w ulicy Dąbskiej, natomiast nawierzchnię jezdni skrzyżowania tymczasowo wykonać z kamiennych płyt granitowych ciętych analogicznie jak jezdnia ulicy Dąbskiej.
8) zieleń wraz z małą architekturą ( m.in. ławki, stojaki na rowery, kosze na śmieci, donice z drzewami) zgodnie z załączoną dokumentacją projektowa.
9) przeprowadzenia badań archeologicznych na całym terenie objętym inwestycją wraz z wystąpieniem o pozwolenie na ich wykonywanie do Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Łodzi.
3. Zamawiający udostępnia informacyjnie przedmiot zamówienia opisany za pomocą dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych- postępowanie na roboty budowalne –sygnatura ZP.271.19.2021 AB

4. Wykonawca zobowiązany będzie realizować usługę nadzoru inwestorskiego zgodnie
z obowiązującymi normami i wiedzą techniczną, określonymi m.in. ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.) przy zachowaniu należytej staranności, właściwej organizacji pracy oraz zasad BHP.

5. Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w szczególności obejmuje:

5.1. reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z dokumentacją techniczną, obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami wiedzy technicznej;
5.2. zweryfikowanie dokumentacji projektowej, sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie
5.3. uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich odstępstw i zmian technologii robót, materiałów i urządzeń, zgłaszanych przez Wykonawcę robót;
5.4. sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbiorów częściowych, odbioru gotowych obiektów budowalnych i przekazywanie ich do użytkowania.
5.5. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie inwestora, kontrolowanie rozliczeń budowy.

6. Ponadto Inspektor Nadzoru inwestorskiego zobowiązany jest do:
6.1. Informowania Zamawiającego o wadach dokumentacji projektowej oraz sprawowanie kontroli nad właściwym usunięciem tych wad w terminach umożliwiających zakończenie kontraktu bez opóźnień.
6.2. Kontrolowania prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego procesu budowlanego oraz wyceny robót.
6.3. Rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej powstałych w toku prowadzonych robót, a w razie potrzeby zaciąganie opinii autora projektu, z wyjątkiem spraw mających wpływ na zmianę kosztów budowy.
6.4. Składanie raportów o stanie zaawansowania inwestycji na wezwanie Zamawiającego oraz występujących trudnościach w realizacji budowy, niezwłoczne informowanie o odstępstwach od umowy zawartej przez Zamawiającego z Wykonawcą.
6.5. Uczestniczenie przy prowadzeniu wszystkich prób, pomiarów i sprawdzeń.
6.6. Udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji przedmiotowej budowy.
6.7. Uczestnictwo w komisji odbioru końcowego inwestycji oraz komisjach odbiorów gwarancyjnych.
6.8. Inspektor powinien nadzorować budowę (roboty budowlane) w takich odstępstwach czasu, aby zapewniona była skuteczność nadzoru, oraz zależnie od potrzeb Wykonawcy i Inwestora.
6.9. Zlecenie Wykonawcy robót wykonania dodatkowych badań materiałów lub robót budzących wątpliwości co do ich jakości.
6.10. Żądanie dokonania przez Wykonawcę, na jego koszt odkrywek elementów robót budzących wątpliwości w celu sprawdzenia jakości ich wykonania, jeżeli wykonanie tych robót nie zostało zgłoszone do sprawdzenia przed ich zakrycie.
6.11. Wstrzymać roboty, jeśli jest to konieczne dla ich prawidłowego wykonania oraz w przypadku, gdy Wykonawca nie wypełnia swych obowiązków z należytą starannością i widzą techniczną.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23234,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 108240,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23234,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DB CONSTRUCT Sp. z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7272836153

7.3.3) Ulica: al. 1 Maja

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 90-755

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23234,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-05-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.