Og³oszenie z dnia 2021-11-10
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00323662/01 - Wynik z dnia 2021-12-20
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
„Sukcesywna dostawa artyku³ów spo¿ywczych do Domu Pomocy Spo³ecznej
im.Roba Inja w ¦widniku”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Dom Pomocy Spo³ecznej im. Roba Inja w ¦widniku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019460
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Piasecka 240
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦widnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-040
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@dpsswidnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.dpsswidnik.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inny zamawiaj±cy
Dom Pomocy Spo³ecznej im. Roba Inja w ¦widniku
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Sukcesywna dostawa artyku³ów spo¿ywczych do Domu Pomocy Spo³ecznej
im.Roba Inja w ¦widniku”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-f35da574-41fb-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00264213
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-11-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00055553/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.6 „Sukcesywna dostawa artyku³ów spo¿ywczych do Domu Pomocy Spo³ecznej im.Roba Inja w ¦widniku”
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://www.dpsswidnik.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu,
który dostêpny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostêpnego pod adresem:
https://epuap.gov.pl/wps/portal (dane konta zamawiaj±cego na ePUAP - odbiorca: Dom Pomocy
Spo³ecznej w ¦widniku im.Roba Inja , adres skrzynki ePUAP: dpsswidnik/SkrytkaESP) oraz poczty elektronicznej ( z wyj±tkiem sk³adania ofert) na adres info@dpsswidnik.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1.Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,musiposiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do nastêpuj±cych formularzy:„Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do„Formularza dokomunikacji”.2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbieraniadokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz
informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal orazWarunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP).3. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy:
„Formularzz³o¿enia, zmiany,wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB. 4. Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich
przekazania na ePUAP. 5. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja
pomiêdzyZamawiaj±cym a Wykonawcami w szczególno¶ci sk³adanie o¶wiadczeñ, wniosków,zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza:„Formularz do komunikacji”dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez miniPortal. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i
Wykonawcy pos³uguj± siê numerem og³oszenia BZP. 7.Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej, email:info@dpsswidnik.pl 8. Dokumenty elektroniczne, sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem„Formularza do komunikacji” jako za³±czniki. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów sporz±dzenia dokumentów elektronicznych musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U.z 2020 poz. 2452) oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r.w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Klauzula informacyjna z art.13 ogólnego rozporz±dzenia o
ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r. (Dz.Urz. UE L 119 z 04.05.2016r. (RODO)
dotycz±ca osób fizycznych, których dane osobowe pozyska³ Zamawiaj±cy, w szczególno¶ci:
wykonawcy bêd±cego osob± fizyczn±, wykonawcy bêd±cego osob± fizyczna prowadz±c±
jednoosobow± dzia³alno¶æ gospodarcz±, pe³nomocnika wykonawcy bêd±cego osob± fizyczna, cz³onka
organu zarz±dzaj±cego wykonawcy, bêd±cego osob± fizyczn±, osoby fizycznej skierowanej do
przygotowania i przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego:Zgodnie z art.
13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o
ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, ¿e: 1)
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dom Pomocy Spo³ecznej im. Roba Inja z siedzib±
w ¦widniku, ul.Piasecka 240 21-040 ¦widnik,2) z inspektorem ochrony danych osobowych w Domu
Pomocy Spo³ecznej im. Roba Inja mo¿na kontaktowaæ siê poprzez e-mail:rodo@dpsswidnik.pl,3)
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym
z postêpowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego w trybie podstawowym,4)
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie
dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. –
Prawo zamówieñ publicznych (t.j.Dz. U. z 2019 r. poz. 2019), dalej „ustawa Pzp”; 5) Pani/Pana dane
osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia
zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata,
okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana
danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w
przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do Pani/Pana
danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22
RODO;8) posiada Pani/Pan:- na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych
Pani/Pana dotycz±cych;-na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych
osobowych ;- na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO
; -prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;9) nie przys³uguje
Pani/Panu:-w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;-
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;-na podstawie art. 21
RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn±
przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP 271.6.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 7
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ I – Pieczywo ¶wie¿e, wyroby ciastkarskie i piekarskie
Szczegó³owy opis wg Za³±cznik Nr 1A do SWZ
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, ¶wie¿e wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty
Zamawiaj±cybêdziestosowaæ nastêpuj±ce kryteria oceny ofert: cena - 100%
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ II – Produkty mleczarskie
Szczegó³owy opis wg Za³±cznik Nr 1B do SWZ
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty
Zamawiaj±cybêdziestosowaæ nastêpuj±ce kryteria oceny ofert: cena - 100%
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ III – Miêso i wêdliny oraz drób
Szczegó³owy opis wg Za³±cznik nr 1C do SWZ
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 15131130-5 - Wêdliny
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15100000-9 - Produkty zwierzêce, miêso i produkty miêsne
15112000-6 - Drób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty
Zamawiaj±cybêdziestosowaæ nastêpuj±ce kryteria oceny ofert: cena - 100%
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ IV – Mro¿onki i ryby
Szczegó³owy opis wg Za³±cznika Nr 1D do SWZ
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 15896000-5 - Produkty g³êboko mro¿one
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty
Zamawiaj±cybêdziestosowaæ nastêpuj±ce kryteria oceny ofert: cena - 100%
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ V – Jaja klasa L
Szczegó³owy opis wg Za³±cznika Nr 1E do SWZ
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 03142500-3 - Jaja
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty
Zamawiaj±cybêdziestosowaæ nastêpuj±ce kryteria oceny ofert: cena - 100%
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ VI – Warzywa i owoce
Szczegó³owy opis wg Za³±cznik Nr 1F do SWZ
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
03200000-3 - Zbo¿a, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty
Zamawiaj±cybêdziestosowaæ nastêpuj±ce kryteria oceny ofert: cena - 100%
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ VII – Produkty suche
Szczegó³owy opis wg Za³±cznika Nr 1G do SWZ
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 15800000-6 - Ró¿ne produkty spo¿ywcze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty
Zamawiaj±cybêdziestosowaæ nastêpuj±ce kryteria oceny ofert: cena - 100%
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
16.2.4 zdolno¶ci technicznej lub zawodowejWykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ nale¿ycie co najmniej 1 dostawê artyku³ów spo¿ywczych o warto¶ci min. 5 000,00 z³ brutto.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Nie wymaga siê sk³adania podmiotowych ¶rodków dowodowych w tym zakresie.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 17.2.1 Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postepowaniu:
1) wykaz dostaw artyku³ów spo¿ywczych wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane w okresie ostatnich 3 miesiêcy.
Uwaga: Je¿eli wykonawca powo³uje si± na do¶wiadczenie w realizacji dostaw , wykonanych wspólnie
z innymi wykonawcami, powy¿szy wykaz mo¿e dotyczyæ tylko dostaw faktycznie przez niego wykonanych.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
W przypadku sk³adania oferty przez podmioty wystêpuj±ce wspólnie w formularzuofertynale¿ypodaæ nazwy (firmy) oraz dok³adne adresy wszystkich wykonawców sk³adaj±cych
ofertê,aoferta powinna byæ podpisana przez ustanowionego pe³nomocnika. Do oferty
do³±czyænale¿ype³nomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie
ubiegaj±cych siêoudzielenie zamówienia, ewentualnie umowê o wspó³dzia³aniu z której
bêdziewynikaæprzedmiotowe pe³nomocnictwo. Sposób oceny spe³niania warunków
udzia³upostêpowaniu wprzypadku sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych
siê oudzieleniezamówienia podano w pkt 5.4) og³oszenia. ¯aden z wykonawców
wspólnieubiegaj±cych siê oudzielenie zamówienia nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z udzia³u
wpostêpowaniu.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Strony dopuszczaj± mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ umowy w granicach wskazanych w art. 455 Prawa Zamówieñ Publicznych w nastêpuj±cych przypadkach:a) zmiany cen na korzystniejsze dla Zamawiaj±cego,
b) podwy¿szenia jako¶ci parametrów lub innych cech charakterystycznych dla przedmiotu
dostawy,cechach charakterystycznych, przy zachowaniu ceny ofertowej dla danego
produktu, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, pod warunkiem uzyskania
zgody przez Zamawiaj±cego,
c) zmiany sposobu konfekcjonowania towarów objêtych umow± w przypadku zmiany wielko¶ci opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalno¶ci w stosunku do ceny objêtej umow±, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, pod warunkiem uzyskania zgody przez Zamawiaj±cego,
d) w przypadku wstrzymania lub zakoñczenia produkcji towarów bêd±cych przedmiotem dostawy,mo¿liwo¶æ dostarczenia odpowiedników towarów objêtych umow±, o parametrach nie gorszych ni¿ towary objête ofert±, przy zachowaniu ceny ofertowej dla danego towaru, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, pod warunkiem uzyskania zgody przez Zamawiaj±cego,
2. Warunki dokonywania zmian:
a) inicjowanie zmian na wniosek Wykonawcy lub Zamawiaj±cego,
b) uzasadnienie zmiany prawid³ow± realizacj± przedmiotu umowy,
c) forma pisemna pod rygorem niewa¿no¶ci w formie aneksu do umowy.
3. Zmiana osób wskazanych w § 8 nie stanowi zmiany Umowy wymagaj±cej aneksu, wymaga jedynie pisemnego powiadomienia drugiej Strony. Zmiana taka jest skuteczna od momentu otrzymania informacji przez drug± Stronê.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-11-18 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu. Ofertê z³o¿yæ nale¿y na skrytkê ePUAP Zamawiaj±cego: dpsswidnik/SkrytkaESP.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-18 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-12-17
INNE PRZETARGI Z ¦WIDNIKA
- ¦wiadczenie us³ug ochrony osób i mienia
- Dostawa odzie¿y sportowej i sprzêtu sportowego wraz z wykonaniem nadruków w technologii trwa³ej, w tym sublimacji, na potrzeby Miejskiego Klubu Sportowego AVIA ¦widnik Spó³ka z o.o. (II)
- Modernizacja kompleksów sportowych "Moje Boisko-Orlik 2012" przy Szkole Podstawowej nr 3 i Szkole Podstawowej nr 5 w ¦widniku
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2103 L (ul. Krêpiecka) w miejscowo¶ci ¦widnik i Krêpiec na odcinku od km 0+438,59 do km 1+433,19
wiêcej: przetargi w ¦widniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy mleka i produktów mlecznych
- Zakup i dostawa pieczywa oraz wyrobów piekarskich na potrzeby Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego w Janowicach Wielkich.
- Dostawa wêdlin i miêsa do Zak³adu Karnego we W³odawie
- Sukcesywna dostawa artyku³ów spo¿ywczych do sto³ówki szkolnej w Zespole Szkó³ w Micha³owie
- Dostawa artyku³ów spo¿ywczych (ZP-45/2025)
- 2025 DOSTAWY PRODUKTÓW DO STO£ÓWKI INTERNATU ZESPO£U SZKÓ£ NR 2 im. Ks. WARCIS£AWA IV W SZCZECINKU
wiêcej: Jaja »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.