eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Wyk. kompletnej dok projektowej na przebudowę pomieszczeń I p. bryły G obiektów Samodzielnego Publicznego ZOZ MSWiA z Warm-Mazursk Centrum Onkologii w Olsztynie, na potrzeby utworzenia Zakł Patologii.



Ogłoszenie z dnia 2021-11-10

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wyk. kompletnej dok projektowej na przebudowę pomieszczeń I p. bryły G obiektów Samodzielnego Publicznego ZOZ MSWiA z Warm–Mazursk Centrum Onkologii w Olsztynie, na potrzeby utworzenia Zakł Patologii.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji z Warmińsko-Mazurskim Centrum Onkologii w Olsztynie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510022366

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Wojska Polskiego 37

1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 10-228

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: izabela.pankiewicz@poliklinika.net

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/poliklinika_olsztyn

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/poliklinika_olsztyn

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wyk. kompletnej dok projektowej na przebudowę pomieszczeń I p. bryły G obiektów Samodzielnego Publicznego ZOZ MSWiA z Warm–Mazursk Centrum Onkologii w Olsztynie, na potrzeby utworzenia Zakł Patologii.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-411e6e7a-41fc-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00264204

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Uzasadnienie prawne:
Art. 305. Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli: 2)
w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione;

Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający przeprowadził wcześniej postępowanie na podstawie art. 275 pkt. 1) Pzp - w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji. W przedmiotowym postępowaniu nie została złożona żadna oferta i zamawiający unieważnił je na podstawie art. 255 pkt. 1) Pzp tj., że: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 1) nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty;”.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-7e56a275-fa95-11eb-b885-f28f91688073

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPZ-48/09/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 130000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej na przebudowę pomieszczeń I piętra bryły G obiektów Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej MSWiA z Warmińsko–Mazurskim Centrum Onkologii w Olsztynie, na potrzeby utworzenia Zakładu Patologii.
Przedmiot zamówienia obejmuje usługę nadzoru autorskiego nad zgodnością realizacji robót budowlanych z dokumentacją projektową w zakresie niezbędnym do prawidłowej realizacji robót budowlanych oraz wszelkie inne prace związane z nadzorem projektanta, odpowiadającym nadzorowi autorskiemu zgodnie z obowiązującą ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tj. Dz.U.2020 poz. 1333. z późn. zm.), zwany dalej nadzorem.
Przedmiot zamówienia, w ramach pełnienia nadzoru autorskiego, obejmuje również wykonanie opracowań projektowych, stanowiących odstąpienie nieistotne od zatwierdzonego projektu budowlanego w rozumieniu ustawy Prawo Budowlane, niezbędnych do prawidłowej realizacji robót budowlanych, w zakresie, w sposób i na zasadach określonych w ustawie Prawo Budowlane wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego nad zgodnością realizacji robót
z tymi opracowaniami.
Przedmiot umowy obejmuje sporządzenie koncepcji projektowej
w minimum jednym wariancie.
Adres obiektu, w którym będą realizowane prace:
Bryła G w kompleksie budynków Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji z Warmińsko–Mazurskim Centrum Onkologii w Olsztynie (dalej w skrócie SP ZOZ MSWiA z W-MCO w Olsztynie).
Aleja Wojska Polskiego 37; 10-228 Olsztyn. Działka: 5/1 obr.25
Przedmiot umowy będzie realizowany w poniższych etapach:
1. Etap I:
a) Etap IA: opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla w/w zamierzenia oraz
b) Etap IB: uzyskanie wymaganych prawem pozwoleń na budowę wydanych przez właściwy organ.
2. Etap II: merytoryczne wsparcie podczas przeprowadzenia postępowania (lub postępowań bez względu na ilość) przetargowego na wybór wykonawcy robót budowlanych realizowanych w oparciu o dokumentację projektową zrealizowaną w ramach etapu I;
3. Etap III: pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót na podstawie dokumentacji projektowej wykonanej w ramach etapu I.
Przedmiot umowy, o którym mowa w ust. 4 zostanie wykonany w oparciu o zapisy SWZ stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej umowy oraz ofertę Wykonawcy.
Przekazana Zamawiającemu dokumentacja projektowa musi umożliwiać prowadzenie robót budowlanych łączne z robotami branżowymi bez konieczności aktualizacji lub uzyskiwania dodatkowych uzgodnień, opinii, pozwoleń i decyzji.
Pełna dokumentacja zamówienia wraz ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do Zaproszenia, znajduje się na Platformie zakupowej, pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/poliklinika_olsztyn

4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 147600 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 147600 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 147600 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sosak i Sosak Projekt Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 739-29-54-895

7.3.3) Ulica: ul. Zodiakalna 2

7.3.4) Miejscowość: Olsztyn

7.3.5) Kod pocztowy: 10-712

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 147600 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 330 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.