Ogłoszenie z dnia 2021-11-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00214415/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
USŁUGI OPIEKUŃCZE NA ROK 2022
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W ZAMOŚCIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950006180
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szczebrzeska 120
1.5.2.) Miejscowość: Zamość
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 846382017
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gopszamosc@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gopszamosc.bip.lubelskie.pl/index.php?id=54
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gopszamosc.bip.lubelskie.pl/index.php?id=521.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
USŁUGI OPIEKUŃCZE NA ROK 20222.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eb045ff3-0f08-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00264182
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00214415/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PS.2201.1.2.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Realizacja przedmiotu zamówienia polega na świadczeniu podstawowych usług opiekuńczych, specjalistycznych usług opiekuńczych, a także specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi wykonywanych w miejscu zamieszkania podopiecznych na terenie Gminy Zamość w ilości:
- usługi opiekuńcze specjalistyczne dla osób z zaburzeniami psychicznymi – 320 godzin/miesięcznie co daje 3.840 godzin/rocznie.
- usługi opiekuńcze specjalistyczne dla osób z zaburzeniami psychicznymi – 8 godzin/miesięcznie co daje 96 godzin/rocznie – świadczone w dni świąteczne, sobotę i niedzielę.
- usługi specjalistyczne – 50 godzin / m-c co daje 600 godzin/rocznie.
- usługi opiekuńcze podstawowe – 1.700 godzin/miesięcznie co daje 20.400 godzin/rocznie.
- usługi opiekuńcze podstawowe – 100 godzin/miesięcznie co daje 1.200 godzin/rocznie – świadczone w dni świąteczne, sobotę i niedzielę.
Ponadto zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia lub zmniejszenia liczby godzin w zależności od potrzeb.
Przy świadczeniu usług mają zastosowanie przepisy:
a) ustawy o pomocy społecznej z dnia 12 marca 2004r. (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r. poz. 1876 z późn. zmianami),
b) Rozporządzenia Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz. U. z 2005 r. 189 poz. 1598) Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 6 lipca 2006, zmieniające Rozporządzenie w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz. U. 2006 r., 134 poz. 943)
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312000-9 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w ogłoszeniu o zamówieniu z dnia 06.10.2021 nr 2021/BZP 00214415/01 w SEKCJI V – Kwalifikacja Wykonawców w pkt. 5.8. – Przedmiotowy środek dowodowy - Wykaz przedmiotowych środków dowodowych - nie zamieścił Wykazu osób, które będą brać udział w postępowaniu ze wskazaniem doświadczenia oraz wykształcenia kadry. Wykaz ten ze względu na to, iż stanowi kryterium oceny ofert jest przedmiotowym środkiem dowodowym nie podlegającym uzupełnieniu na podstawie art. 107 pkt.3. ustawy Prawo Zamówień Publicznych.Ponadto wadę stanowi niejednoznaczne opisanie przez zamawiającego kryteriów oceny ofert dotyczących wymogów pozacenowych w zakresie doświadczenia i wykształcenia kadry co uniemożliwia obiektywną ocenę Wykonawców.
Ze względu na to że wady te nie są możliwe do usunięcia na tym etapie postępowania, zamawiający unieważnia postępowanie.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Remont odcinka ul. 1-go Maja w Zamościu od km 275+643,96 do km 276+092,44 - DK 74
- Zakup używanej koparko-ładowarki dla zakładu usług Komunalnych Sp. z o.o. w Zamościu
- Dostawa samochodu osobowego niskoemisyjnego dla Sądu Okręgowego w Zamościu.
- Dostawa samochodu osobowego niskoemisyjnego dla Sądu Okręgowego w Zamościu.
- Przygotowanie i dostawa posiłków dla podopiecznych Miejskiego Centrum Pomocy Rodzinie w Zamościu w 2026 roku
- Dostawa fabrycznie nowych urządzeń warsztatowych dla 32 W1OG i jednostek wojskowych będących na jego zaopatrzeniu wraz z transportem i rozładunkiem do magazynów Zamawiającego. Nr spr: ZP/TP/77/2025.
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług opiekuńczych osobom starszym, chorym, niepełnosprawnym w ich miejscu zamieszkania oraz świadczenie usług asystenta osób z niepełnosprawnością i niesamodzielnych
- Świadczenie usług opiekuńczych na terenie Gminy Jaktorów .
- Świadczenie w miejscu zamieszkania podopiecznych MOPS Żory usług opiekuńczych oraz specjalistycznych usług opiekuńczych w 2026 r.
- SPECJALISTYCZNE USŁUGI OPIEKUŃCZE DLA OSÓB Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI DLA MIESZKAŃCÓW GMINY BĄDKOWO NA 2026 ROK
- Świadczenie usług opiekuńczych (z wyłączeniem usług świadczonych dla osób z zaburzeniami psychicznymi) w roku 2026
- Świadczenie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania podopiecznych Centrum Usług Społecznych w Skarżysku - Kamiennej w okresie od 01.01.2026 roku do 31.12.2026 roku.
więcej: Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





