eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Roboty porządkowe na terenie Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy w zakresie usuwania padłych zwierząt, sprzątania niezagospodarowanych terenów, w tym likwidacji dzikich wysypisk odpadów - zam. powt.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-03-28

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Roboty porządkowe na terenie Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy w zakresie usuwania padłych zwierząt, sprzątania niezagospodarowanych terenów, w tym likwidacji dzikich wysypisk odpadów - zam. powt.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Białołęka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Modlińska197

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 03-122

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bialoleka.zp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zamowienia.um.warszawa.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty porządkowe na terenie Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy w zakresie usuwania padłych zwierząt, sprzątania niezagospodarowanych terenów, w tym likwidacji dzikich wysypisk odpadów - zam. powt.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d7b2ba4e-ecee-11ee-b4e0-4ac387c144e3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00264025

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

W trybie art. 305 pkt.1 w związku z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 11 września 2019 r. prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2023 poz. 1605 ze zm.), postępowanie polegało na udzieleniu w okresie do 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego w trybie przetargu nieograniczonego, dotychczasowemu wykonawcy usług zamówienia uzupełniającego, stanowiącego nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia.
Zamówienie podstawowe przeprowadzono w trybie przetargu nieograniczonego z Nr sprawy UD-II-WZP-271.35.2023.KKK.AJA/PNzAu. 50% wartości zamówienia podstawowego będzie polegać na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. Zamówienie uzupełniające było przewidziane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla zamówienia podstawowego i dotyczy przedmiotu zamówienia w niej określonego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: UD-II-WZP-271.18.20224.AJA/WR-u

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Roboty porządkowe na terenie Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy w zakresie usuwania padłych zwierząt, sprzątania niezagospodarowanych terenów, w tym likwidacji dzikich wysypisk odpadów. Zamówienie powtórzeniowe w zakresie:
a) sprzątanie niezagospodarowanych terenów wskazanych przez Zamawiającego wraz z wywozem odpadów oraz ich unieszkodliwienie, w szacowanej przez Zamawiającego ilości do 100 m³,
b) usuwania padłych zwierząt z terenów wskazanych przez Zamawiającego (Wykonawca usunie padłe zwierzę w terminie( od 1 godziny do 2 godzin ) od otrzymania zgłoszenia, przewidziana przez zamawiającego ilość do 5 kg,
- sprawdzanie usuwanego martwego zwierzęcia domowego pod kątem posiadania oznakowania elektronicznego,
- odczytywanie czytnikiem czipów numeru mikoprocesora martwego zwierzęcia domowego usuwanego z terenów wskazanych przez Zamawiającego,
- przesyłanie drogą SMS-ową na numer tel. 604 778 747 informacji o odnalezieniu martwego zwierzęcia oznaczonego mikroprocesorem.
c) likwidacji dzikich wysypisk oraz odpadów wskazanych przez Zamawiającego, tj. załadunek i wywiezienie do unieszkodliwienia odpadów komunalnych; przewidziana przez Zamawiającego ilość do 100 Mg.
2. Wykonawca staje się wytwórcą odpadów powstałych w wyniku realizacji zamówienia a sposób gospodarowania nimi musi być zgodny z przepisami obowiązującymi w dacie realizacji zamówienia tj: ustawy o odpadach (Dz. U. z 2023 r. poz. 1587 ze zm. ) oraz ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2023 r. poz. 1469 ).
4. Terminy rozpoczęcia czynności wskazanych w ust. 1 lit a) i c) wzoru umowy podejmowane będą do 1 dnia od zgłoszenia ( za pomocą telefonu, faxu lub poczty elektronicznej) przez Zamawiającego.
5. W przypadku stwierdzenia podczas wykonywania czynności określonych niniejszą umową, iż na nielegalnym wysypisku i niezagospodarowanych ternach znajdują się inne odpady, które nie są przyjmowane przez zorganizowane wysypiska odpadów komunalnych Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie zagospodarować lub zutylizować te odpady – zgodnie z odrębnymi przepisami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 171307,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 171307,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 171307,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PARTNER” Dariusz Apelski sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252962818

7.3.3) Ulica: Al. Jana Pawła II 80 lok. 158

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-175

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 154498,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-05-25

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.