Ogłoszenie z dnia 2025-06-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00197007/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
2025_PRZEWÓZ ORAZ PRZECHOWYWANIE ZWŁOK I SZCZĄTKÓW LUDZKICH WRAZ Z USŁUGAMI WYNAJMU SALI SEKCYJNEJ, A TAKŻE PRZEWOZU PRÓBEK DO BADAŃ NA ZLECENIE PROK. OKRĘGOWEJ W SOSNOWCU I PODLEGŁYCH JEJ JEDNOSTEK
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PROKURATURA OKRĘGOWA W SOSNOWCU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 388236041
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Czarna 14
1.5.2.) Miejscowość: Sosnowiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.7.) Numer telefonu: + 48 32 296 28 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne.posos@prokuratura.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/po-sosnowiec
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8f706435-07b5-45b1-909c-c53fbdbb50081.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
2025_PRZEWÓZ ORAZ PRZECHOWYWANIE ZWŁOK I SZCZĄTKÓW LUDZKICH WRAZ Z USŁUGAMI WYNAJMU SALI SEKCYJNEJ, A TAKŻE PRZEWOZU PRÓBEK DO BADAŃ NA ZLECENIE PROK. OKRĘGOWEJ W SOSNOWCU I PODLEGŁYCH JEJ JEDNOSTEK2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8f706435-07b5-45b1-909c-c53fbdbb5008
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00263870
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00154912/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługi przewozu oraz przechowywania zwłok i szczątków ludzkich wraz z usługami wynajmu sali sekcyjnej, a także przewozu próbek do badań na zlecenie Prokuratury Okręgowej w Sosnowcu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00197007
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 3048-7.261.4.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 318375,46 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 - Świadczenie usług przewozu oraz przechowania zwłok i szczątków ludzkich wraz z usługami wynajmu sali sekcyjnej, a także przewóz próbek do badań na zlecenie Prokuratury Rejonowej w Będzinie; ul. Modrzejowska 73a, 42-501 Będzin4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
98370000-7 - Usługi pogrzebowe i podobne
33940000-1 - Sprzęt i artykuły do transportu i przechowywania zwłok
33942000-5 - Środki transportu zwłok
4.5.5.) Wartość części: 52735,18 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 - Świadczenie usług przewozu oraz przechowania zwłok i szczątków ludzkich wraz z usługami wynajmu sali sekcyjnej, a także przewóz próbek do badań na zlecenie Prokuratury Rejonowej w Dąbrowie Górniczej; ul. Graniczna 23, 41-300 Dąbrowa Górnicza.4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
98370000-7 - Usługi pogrzebowe i podobne
33940000-1 - Sprzęt i artykuły do transportu i przechowywania zwłok
33942000-5 - Środki transportu zwłok
4.5.5.) Wartość części: 99453,81 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 - Świadczenie usług przewozu oraz przechowania zwłok i szczątków ludzkich wraz z usługami wynajmu sali sekcyjnej, a także przewóz próbek do badań na zlecenie Prokuratury Rejonowej Jaworznie; ul. Inwalidów Wojennych 14, 43-603 Jaworzno.4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
98370000-7 - Usługi pogrzebowe i podobne
33940000-1 - Sprzęt i artykuły do transportu i przechowywania zwłok
33942000-5 - Środki transportu zwłok
4.5.5.) Wartość części: 48495,71 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 - Świadczenie usług przewozu oraz przechowania zwłok i szczątków ludzkich wraz z usługami wynajmu sali sekcyjnej, a także przewóz próbek do badań na zlecenie Prokuratury Rejonowej Sosnowiec – Południe w Sosnowcu; ul. Janowskiego 14, 41-200 Sosnowiec.4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
98370000-7 - Usługi pogrzebowe i podobne
33940000-1 - Sprzęt i artykuły do transportu i przechowywania zwłok
33942000-5 - Środki transportu zwłok
4.5.5.) Wartość części: 60517,38 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5 - Świadczenie usług przewozu oraz przechowania zwłok i szczątków ludzkich wraz z usługami wynajmu sali sekcyjnej, a także przewóz próbek do badań na zlecenie Prokuratury Rejonowej Sosnowiec – Północ w Sosnowcu; ul. Janowskiego 14, 41-200 Sosnowiec.4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
98370000-7 - Usługi pogrzebowe i podobne
33940000-1 - Sprzęt i artykuły do transportu i przechowywania zwłok
33942000-5 - Środki transportu zwłok
4.5.5.) Wartość części: 71531,85 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6 - Świadczenie usług przewozu oraz przechowania zwłok i szczątków ludzkich wraz z usługami wynajmu sali sekcyjnej, a także przewóz próbek do badań na zlecenie Prokuratury Rejonowej Zawierciu, ul. Ignacego Paderewskiego 12, 42-400 Zawiercie.4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
98370000-7 - Usługi pogrzebowe i podobne
33940000-1 - Sprzęt i artykuły do transportu i przechowywania zwłok
33942000-5 - Środki transportu zwłok
4.5.5.) Wartość części: 22996,19 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49415,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49415,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49415,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Raczyński Roman (wspólnik sp. cywilnej pn. M.D. DAMAR spółka cywilna Raczyński Roman Bilek Mariusz, reprezentowanej przez Romana Raczyńskiego w imieniu obydwu wspólników)
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Bilek Mariusz (wspólnik sp. cywilnej pn. M.D. DAMAR spółka cywilna Raczyński Roman Bilek Mariusz, reprezentowanej przez Romana Raczyńskiego w imieniu obydwu wspólników)
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6292441316
7.3.3) Ulica: Graniczna
7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
7.3.5) Kod pocztowy: 41-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
M.D - DAMAR SPÓŁKA CYWILNA RACZYŃSKI ROMAN BILEK MARIUSZ
jakie przetargi wygrała firma
M.D - DAMAR SPÓŁKA CYWILNA RACZYŃSKI ROMAN BILEK MARIUSZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49415,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-06-01 do 2026-05-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 89855,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 89855,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 89855,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Raczyński Roman (wspólnik sp. cywilnej pn. M.D. DAMAR spółka cywilna Raczyński Roman Bilek Mariusz, reprezentowanej przez Romana Raczyńskiego w imieniu obydwu wspólników)
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Bilek Mariusz (wspólnik sp. cywilnej pn. M.D. DAMAR spółka cywilna Raczyński Roman Bilek Mariusz, reprezentowanej przez Romana Raczyńskiego w imieniu obydwu wspólników)
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6292441316
7.3.3) Ulica: Graniczna
7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
7.3.5) Kod pocztowy: 41-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
M.D - DAMAR SPÓŁKA CYWILNA RACZYŃSKI ROMAN BILEK MARIUSZ
jakie przetargi wygrała firma
M.D - DAMAR SPÓŁKA CYWILNA RACZYŃSKI ROMAN BILEK MARIUSZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 89855,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-06-01 do 2026-05-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40553,51 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40553,51 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40553,51 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Andrzej Struski (wspólnik sp. cywilnej pn. Firma Pogrzebowa "MISJA" s.c. Kompleksowe Usługi Pogrzebowe A. Struski, M. Grabska, reprezentowanej przez Dominikę Struska)
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Mariola Grabska - wspólnik sp. cywilnej Kompleksowe Usługi Pogrzebowe "MISJA" s.c. (wspólnik sp. cywilnej pn. Firma Pogrzebowa "MISJA" s.c. Kompleksowe Usługi Pogrzebowe A. Struski, M. Grabska, reprezentowanej przez Dominikę Struska)
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6320200755
7.3.3) Ulica: Sławkowska
7.3.4) Miejscowość: Jaworzno
7.3.5) Kod pocztowy: 43-600
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40553,51 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-06-01 do 2026-05-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54310,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54310,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 54310,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Raczyński Roman (wspólnik sp. cywilnej pn. M.D. DAMAR spółka cywilna Raczyński Roman Bilek Mariusz, reprezentowanej przez Romana Raczyńskiego w imieniu obydwu wspólników)
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Bilek Mariusz (wspólnik sp. cywilnej pn. M.D. DAMAR spółka cywilna Raczyński Roman Bilek Mariusz, reprezentowanej przez Romana Raczyńskiego w imieniu obydwu wspólników)
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6292441316
7.3.3) Ulica: Graniczna
7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
7.3.5) Kod pocztowy: 41-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
M.D - DAMAR SPÓŁKA CYWILNA RACZYŃSKI ROMAN BILEK MARIUSZ
jakie przetargi wygrała firma
M.D - DAMAR SPÓŁKA CYWILNA RACZYŃSKI ROMAN BILEK MARIUSZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54310,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-06-01 do 2026-05-31Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69175,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69175,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69175,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Raczyński Roman (wspólnik sp. cywilnej pn. M.D. DAMAR spółka cywilna Raczyński Roman Bilek Mariusz, reprezentowanej przez Romana Raczyńskiego w imieniu obydwu wspólników)
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Bilek Mariusz (wspólnik sp. cywilnej pn. M.D. DAMAR spółka cywilna Raczyński Roman Bilek Mariusz, reprezentowanej przez Romana Raczyńskiego w imieniu obydwu wspólników)
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6292441316
7.3.3) Ulica: Graniczna
7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
7.3.5) Kod pocztowy: 41-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
M.D - DAMAR SPÓŁKA CYWILNA RACZYŃSKI ROMAN BILEK MARIUSZ
jakie przetargi wygrała firma
M.D - DAMAR SPÓŁKA CYWILNA RACZYŃSKI ROMAN BILEK MARIUSZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69175,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-06-01 do 2026-05-31Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22245,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22245,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22245,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GABRIEL spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9452225535
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wynajem pomieszczenia, udostępnienie narzędzi i urządzeń niezbędnych do przeprowadzenia sekcji oraz pomocy fachowej przy wykonaniu sekcji zwłok ludzkich [ISZP] w całym okresie trwania zamówienia;
Nazwa podwykonawcy: M.D. DAMAR spółka cywilna Raczyński Roman Bilek Mariusz
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22245,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-06-01 do 2026-05-31INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych przebudowy części III piętra Segmentu A (część zachodnia) - Oddział Urologii przy ul. Zegadłowicza 3 SSM Sp. z o.o w restrukturyzacji.
- "Modernizacja dachu budynku "B" Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego nr 5 im. Św. Barbary w Sosnowcu"
- Remont dachu w budynku mieszkalnym oddział II w Areszcie Śledczym w Sosnowcu
- ZP-22/25 Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych dla cz. II piętra Segm. A dla potrzeb Pracowni Endoskopii i Kolonoskopii SSM sp. z o.o w restrukturyzacji,
- "Ochrona budynków przy pomocy systemów monitorowania administrowanych przez Miejski Zakład Zasobów Lokalowych w Sosnowcu".
- Wykonanie robót budowlanych w budynku przy ulicy Urbanowicz 5 - 7 w Sosnowcu.
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług transportu sanitarnego dla pacjentów Zamawiającego w ramach wspólnego zamówienia
- Świadczenie usług transportowych w zakresie przewozu uczniów do i ze szkół oraz przedszkola (...) w roku szkolnym 2025/2026
- Transport uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Miasta Wejherowa do/z placówek oświatowych w roku szkolnym 2025/2026
- Świadczenie usług w zakresie przewozu uczniów niepełnosprawnych do szkół
- Dowożenie uczniów z terenu Miasta i Gminy Serock w roku szkolnym 2025/2026 do szkół prowadzonych przez Miasto i Gminę Serock
- Przewozy uczniów do placówek oświatowych prowadzonych przez Gminę Brzeg Dolny w roku szkolnym 2025/2026
więcej: Sprzęt i artykuły do transportu i przechowywania zwłok »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.