Ogłoszenie z dnia 2025-06-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Bezgotówkowy zakup paliw do pojazdów służbowych oraz sprzętu zmechanizowanego i technicznego Zamawiającego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NOWA SŁUPIA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010406
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 15
1.5.2.) Miejscowość: Nowa Słupia
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-006
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 41 31-778-700
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@nowaslupia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowaslupia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.platformazakupowa.pl/pn/nowaslupia/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Bezgotówkowy zakup paliw do pojazdów służbowych oraz sprzętu zmechanizowanego i technicznego Zamawiającego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-166566fa-8aac-47bc-ad6e-00b072f9001e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00263864
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00046826/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Bezgotówkowy zakup paliw do pojazdów służbowych oraz sprzętu zmechanizowanego i technicznego Zamawiającego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00233261
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Podstawa faktyczna zastosowania trybu z wolnej ręki: W postępowaniu znak RGI.ZP.272.3.2025 prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
Podstawa prawna zastosowania trybu z wolnej ręki: art. 305 pkt 2 ustawy Pzp.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-9f756917-674e-48ce-9826-bd5c17a6f6af
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RGI.ZP.271.3.2025_WR
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 449943,09 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny bezgotówkowy zakup w okresie 36 miesięcy paliw płynnych: -Olej napędowy ON – wg PN-EN 590:2022-08 lub równoważnej w szacunkowej ilości 90 000L. -Benzyna bezołowiowa PB 95 – wg PN-EN 228+A1:2017-06 lub równoważnej w szacunkowej ilości 3 000L.
2.Olej napędowy oraz benzyna bezołowiowa, muszą spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Klimatu i środowiska z dnia 10 lipca 2024 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. z 2024, poz. 1018) ze zm.
3.Zasady ogólne realizacji przedmiotu zamówienia. A) Zamawiający będzie tankował paliwo stosownie do bieżących potrzeb, rozliczając się po cenach jednostkowych brutto obowiązujących na stacjach paliw w dniu zakupu paliwa, pomniejszonych o wartość rabatu zadeklarowanego przez Wykonawcę. B) Zakup benzyny bezołowiowej 95 i oleju napędowego dokonywany na stacjach paliw odbywał się będzie za pomocą kart paliwowych (flotowych): -Karty paliwowe będą wystawiane na numer rejestracyjny pojazdu i/lub numer ewidencyjny w przypadku maszyn drogowych lub okaziciela, -Karty paliwowe musza być zabezpieczone kodem typu PIN, -Ilość kart paliwowych – około 30 szt. -Rodzaj kart paliwowych oraz produktów nabywanych za ich pomocą określi Zamawiający po podpisaniu umowy, -W przypadku utraty karty paliwowej Wykonawca zapewni jej blokadę po zgłoszonym zdarzeniu i wyda nieodpłatnie kartę zamienną. C)Wykonawca zobowiązany jest do gromadzenia danych dotyczących jednoznacznej identyfikacji terminu, ilości i rodzaju zakupionej benzyny lub oleju napędowego, pojazdu lub symbolu w przypadku kart na okaziciela, na które zostało one zakupione przez kierowcę / operatora dokumentu potwierdzającego następujące dane identyfikacyjne: -miejsce, adres stacji, data i godzina tankowania, -numer rejestracyjny pojazdu i/lub ewidencyjny w przypadku maszyn drogowych i numer karty paliwowej, -rodzaj i ilość zatankowanego paliwa, -cenę jednostkową jednego litra paliwa lub wartość paliwa. D)Rozliczenie zawartych transakcji odbywać się będzie za pomocą faktur VAT wystawionych w połowie i na koniec każdego miesiąca.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POLSKA GRUPA SW PRZEDSIĘBIORSTWO PAŃSTWOWE
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8880200355
7.3.3) Ulica: ul. Antoniego Kocjana 3
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-473
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
ORLEN S.A. ul. Chemików 7, 09-411 Płock zapewnienie możliwości dokonywania zakupów paliw (benzyny bezołowiowej 95 oraz oleju napędowego) na stacjach paliw w odległości do 10 km od siedziby Urzędu Miasta i Gminy w Nowej Słupi ul. Rynek 15 przy użyciu kart paliwowych oraz dysponuje siecią stacji paliw, umożliwiających tankowanie paliw przez 24 godziny na dobę na terenie całego kraju.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
POLSKA GRUPA SW PRZEDSIĘBIORSTWO PAŃSTWOWE
jakie przetargi wygrała firma
POLSKA GRUPA SW PRZEDSIĘBIORSTWO PAŃSTWOWE
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 605237,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
INNE PRZETARGI NOWA SŁUPIA
więcej: przetargi NOWA SŁUPIA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bezgotówkowy zakup paliwa do pojazdów służbowych Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego w Białej Podlaskiej
- "Zakup paliw płynnych dla autobusów i samochodów Urzędu Gminy w Rajczy".
- Zakup paliw płynnych ON i PB 95
- Sukcesywna dostawa detalicznych ilości paliw płynnych dla pojazdów egzaminacyjnych Zachodniopomorskiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Koszalinie
- Sukcesywna dostawa paliwa
- Dostawa paliw ciekłych
więcej: Benzyna bezołowiowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.