eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaPRZEBUDOWA POMIESZCZEŃ MAGAZYNOWYCH I CHŁODNI, WYMIANA DRZWI WEJŚCIOWYCH, ELEMENTÓW INSTALACJI PPOŻ. ORAZ WENTYLACYJNEJ W STOŁÓWCE WOJSKOWEJ NR 1 W FORMULE "ZAPROJEKTUJ I WYKONAJ"



Ogłoszenie z dnia 2025-06-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
PRZEBUDOWA POMIESZCZEŃ MAGAZYNOWYCH I CHŁODNI, WYMIANA DRZWI WEJŚCIOWYCH, ELEMENTÓW INSTALACJI PPOŻ. ORAZ WENTYLACYJNEJ W STOŁÓWCE WOJSKOWEJ NR 1 W FORMULE „ZAPROJEKTUJ I WYKONAJ”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojskowa Akademia Techniczna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012122900

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. gen. Sylwestra Kaliskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-908

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@wat.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wat.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://wat.ezamawiajacy.pl/pn/wat/demand/196828/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

PRZEBUDOWA POMIESZCZEŃ MAGAZYNOWYCH I CHŁODNI, WYMIANA DRZWI WEJŚCIOWYCH, ELEMENTÓW INSTALACJI PPOŻ. ORAZ WENTYLACYJNEJ W STOŁÓWCE WOJSKOWEJ NR 1 W FORMULE „ZAPROJEKTUJ I WYKONAJ”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-71beec1c-b0ed-4e81-bffa-ec50ac1d0f47

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00263814

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 14/DIB/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 462779,89 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa pomieszczeń magazynowych i chłodni, wymiana drzwi wejściowych, elementów instalacji ppoż. oraz wentylacyjnej w Stołówce Wojskowej nr 1 w formule „zaprojektuj i wykonaj".
ZAKRES:
1. Wykonanie inwentaryzacji architektoniczno-budowlanej, konstrukcyjnej i instalacyjnej budynku stołówki SW1;
2. Sporządzenie Projektu Architektoniczno-Budowlanego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego z późniejszymi zmianami oraz: uzyskanie wszelkich wymaganych uzgodnień, opinii i pozwoleń wymaganych przepisami prawa;
3. Sporządzenie wielobranżowej dokumentacji wykonawczej w zakresie przebudowy pomieszczeń budynku Stołówki Wojskowej SW1;
4. Opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia dla przedmiotowych robót budowlanych;
5. Opracowanie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, przedmiarów robót, kosztorysów ofertowych, z podziałem na branże zgodnie z tabelą elementów scalonych ZKZ (podział na elementy i jednostki rozliczeniowe do uzgodnienia z Zamawiającym);
6. Uzgodnienie projektów z przedstawicielami: Delegatury Wojskowej Ochrony Przeciwpożarowej (DWOP), Wojskowego Ośrodka Medycyny Prewencyjnej (WOMP), Działu Inwestycji Budowlanych (DIB) i Użytkownika;
7. Wykonanie zgłoszenia budowy lub w razie konieczności uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę zgodnie z projektem architektoniczno-budowlanym;
8. Wykonanie wszystkich robót budowlano-montażowych przedmiotu zamówienia wraz
z montażem niezbędnych instalacji i wyposażenia zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową, techniczną i wykonawczą oraz kosztorysową zatwierdzoną i odebraną przez Zamawiającego (przedstawicieli DIB i Użytkownika).
Do opisu przedmiotu zamówienia zastosowano nazwy i kody określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia poszczególnych elementów zaprojektowania
i wykonania zamówienia znajduje się w PF-U stanowiącym Załącznik Nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

42500000-1 - Urządzenia chłodzące i wentylacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 636328,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 676500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 676500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ewelina Kruszewska-Żaczek E.R.A. SERVICE

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7752304427

7.3.3) Ulica: Marka Grechuty 4/2

7.3.4) Miejscowość: Bielawa

7.3.5) Kod pocztowy: 05-520

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 676500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.