Ogłoszenie z dnia 2025-06-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00160349/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-25
- 2025/BZP 00179249/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-07
- 2025/BZP 00192129/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-15
- 2025/BZP 00197410/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-18
- 2025/BZP 00210852/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-29
- 2025/BZP 00218323/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa parkingu przy ul. Łęgi”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Miejskich w Grudziądzu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340534333
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ludwika Waryńskiego 34A
1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdm@zdm.grudziadz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdm-grudziadz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zdm-grudziadz.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa parkingu przy ul. Łęgi”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-01e2c1b3-9eb7-4ac6-85a2-63546fdd0200
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00263753
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00019580/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.22 Budowa parkingu przy ul. Łęgi
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00160349
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDM.ZP.261.2.7.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie obejmuje budowę parkingu, miejsc utwardzonych, chodników, zjazdu, schodów terenowych oraz dróg wewnętrznych. Ponadto w zakresie przedsięwzięcia wykonany zostanie system odwodnieniowy wraz z sekcją rozsączająca oraz oświetlenie.
Przedsięwzięcie obejmuje m.in.:
- rozbiórkę istniejącej konstrukcji nawierzchni,
- wykonanie koryta pod projektowaną konstrukcję jezdni, miejsc postojowych oraz chodników,
- wykonanie nowej nawierzchni jezdni manewrowej i placu z kostki betonowej,
- wykonanie nawierzchni chodników, zjazdów oraz miejsc postojowych,
- oznakowanie oraz urządzenia bezpieczeństwa ruchu kołowego i pieszego,
- budowę oświetlenia ulicznego
- budowę i przebudowę urządzeń odwadniających oraz odprowadzających wodę, wpustów ulicznych, kolektora kanalizacji deszczowej, przyłącza, skrzynek rozsączających,
- usunięcie kolizji z istniejącą infrastrukturą podziemną zgodnie z uzgodnieniami wydanymi przez gestorów sieci,
- inne prace niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, które wynikły
z dodatkowych oględzin poprzedzających prace projektowe oraz z warunków technicznych gestorów sieci występujących w tym rejonie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w „Załączniku nr 4 do SWZ - OPZ”.
Załączona dokumentacja projektowa obejmuje również roboty, które w ramach niniejszego postępowania nie są w zakresie przedmiotu zamówienia tj.:
- wykonanie konstrukcji drewnianej wiaty, obróbek blacharskich, papy podkładowej pokryć dachowych, gontów papowych, wentylacji połaci dachowej,
- wykonanie śmietnika zewnętrznego o wym. 3,0 x 5,0 z lekkiej konstrukcji przesłon połączonych stalową konstrukcją wsporczą wraz z dachem w konstrukcji stalowej,
- wykonanie instalacji elektrycznej wiaty,
- instalacji odgromowej.
Uwaga:
W przypadku branży elektrycznej – instalacje elektryczne wiat, należy w niniejszym postępowaniu wykonać rury osłonowe, umożliwiające wciągnięcie kabli:
- od rozdzielni głównej do proj. gniazd wtykowych (20 szt.) oraz do proj. opraw.
- od rozdzielni głównej do złącza kablowego.
Ww. rury osłonowe należy wykonać do wysokości nawierzchni z kostki betonowej oraz końcówki zaślepić i zakończyć puszką odgromową.
Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp, jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdzie się odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1285326,57 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1818479,58 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1285326,57 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Inżynieryjne HEMAR Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 521996430
7.3.3) Ulica: Sportowa 38
7.3.4) Miejscowość: Świecie
7.3.5) Kod pocztowy: 86-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
roboty branży elektrycznej
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO INŻYNIERYJNE "HEMAR" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO INŻYNIERYJNE "HEMAR" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1285326,57 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-09-038.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Czyszczenie przewodów kominowych, sprawdzenie stanu technicznej sprawności przewodów kominowych, wykonanie bieżących usług kominiarskich w budynkach MPGN w Grudziądzu do 31.12.2026r.
- Sporządzanie projektów decyzji o ustaleniu warunków zabudowy i ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego na terenie Gminy Grudziądz w 2026 r.
- Dostawy leków i wyrobów medycznych - znak sprawy: Z/99/PN/25
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z robotami towarzyszącymi przy ul. Toruńskiej 15 w Grudziądzu z podłączeniem budynku do miejskiej sieci ciepłowniczej
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rewitalizacja parku podworskiego w Bludziach.
- Modernizacja kładki edukacyjnej "Rechot" - remont fragmentu ścieżki edukacyjnej.
- "Wycinka, pielęgnacja i nasadzenia drzew w obrębie pasów drogowych"
- "Modernizacja, rozbudowa i remont części istniejących budynków w kompleksie "Instytutu Fizyki PAN" w ramach inwestycji pn. "Remont i budowa Centrum Kompetencji Mikroelektroniki i Fotoniki II."
- SVA/4620-633/2025 Budowa kotłowni olejowej wraz z zewnętrzną instalacją odbiorczą c.o. i c.w.u. na terenie kompleksu wojskowego w Rzucewie
- Budowa wiaty autokarowej w Rykach w ramach zadania pn: "Budowa i modernizacja infrastruktury oraz zakup autobusów na potrzeby transportu publicznego Gminy Ryki" - etap III
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





